SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
die op zoek is naar LSDquote:
Fijne middag.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:26 schreef just me het volgende:
[..]
die op zoek is naar LSDtijd om naar buiten te gaan
succes met zoekenquote:Op zondag 12 januari 2020 13:26 schreef just me het volgende:
[..]
die op zoek is naar LSDtijd om naar buiten te gaan
Fijne middag en bedankt voor de muziek.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 13:02 schreef peaceman het volgende:
Speciaal voor @:DJ11
Charlie Winston - Rockin' in the Suburbs
Ik hoorde het net en als jeugdige fan van de Stratemaker Op Zee show is dit toch wel een een verlies...quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 23:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet of iemand de maandagavond al had ingepland om te draaien, maar ik wil anders morgen wel een show doen.
Knap bedacht hoor, maar op die manier was ik er niet mee bezigquote:Op zondag 12 januari 2020 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
Hmmm van mij mag je, zat stiekem de kijken naar een verband met 11.
Maar morgen is het dus eigenlijk de 11e weekdag van het kalenderjaar 2020.
Week 1 begint op 30 december 2019, weekenden daargelaten maakt 13 januari de 11e dag van het kalenderjaar.
Maar het klopt welquote:Op zondag 12 januari 2020 23:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Knap bedacht hoor, maar op die manier was ik er niet mee bezig
Het is puur dat andere avonden komende week lastiger zijn dan de maandagavond.
Ik heb weleens dingen bewust zo uitgedokterd. Zo was mijn themashow met nummers in 12/8-ritme precies uitzending #128.quote:
Ik zou wel eens op een als palindroom leesbare datum een priemgetal aan nummers willen draaien.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb weleens dingen bewust zo uitgedokterd. Zo was mijn themashow met nummers in 12/8-ritme precies uitzending #128.
Geen idee eerlijk gezegd. Misschien kun je iets met 02-02-2020 ?quote:Op zondag 12 januari 2020 23:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zou wel eens op een als palindroom leesbare datum een priemgetal aan nummers willen draaien.
Of andersom op een datum die een priemgetal kan zijn een palindroom aan nummers
Zijn er eigenlijk palindromen priemgetallen die ook nog een datum kunnen behelzen?
Dat is even dus sowieso geen priemgetal.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd. Misschien kun je iets met 02-02-2020 ?
Als je rekening wilt houden met het jaartal kun je een priemgetal voorlopig wel vergetenquote:Op zondag 12 januari 2020 23:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is even dus sowieso geen priemgetal.
Zonder jaartal was her 02-02, geen palindroomquote:Op maandag 13 januari 2020 00:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je rekening wilt houden met het jaartal kun je een priemgetal voorlopig wel vergeten
Je volgende show is dus op z'n vroegst in 2021?quote:Op maandag 13 januari 2020 00:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zonder jaartal was her 02-02, geen palindroom
Nee ik zou wel eens op zo'n datum willen draaien, daarmee sluit ik overige data niet uit.quote:Op maandag 13 januari 2020 00:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je volgende show is dus op z'n vroegst in 2021?
Gelukkigquote:Op maandag 13 januari 2020 00:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee ik zou wel eens op zo'n datum willen draaien, daarmee sluit ik overige data niet uit.
Je wou vanochtend gewoon eens niet de eerste zijn?quote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 05:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wou vanochtend gewoon eens niet de eerste zijn?
Ik ben wel wakker, maar heb er nog helemaal geen zin in.quote:Op maandag 13 januari 2020 05:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet eens bij stil gestaan.
Was nog niet helemaal wakker, denk ik.
Ook vervelend.quote:Op maandag 13 januari 2020 05:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel wakker, maar heb er nog helemaal geen zin in.
Ja klopt. Daar zie ik een beetje tegenop.quote:Op maandag 13 januari 2020 05:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook vervelend.
Vandaag de nieuwe collega inleren, toch?
Ik heb er vertrouwen in dat dat helemaal goed komt.quote:Op maandag 13 januari 2020 06:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja klopt. Daar zie ik een beetje tegenop.
Dat is wel het plan, ja.quote:Op maandag 13 januari 2020 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat dat helemaal goed komt.![]()
En wellicht dat het binnenkort dan ook een beetje rustiger voor je wordt.
Hopen dat het met allebei goed gaatquote:Op maandag 13 januari 2020 08:19 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen:
Lennon nog steeds ziek, peaceman gaat straks met hem naar de huisarts.
Om 10 uur heeft Twan theorie examen. Ik ben benieuwd of hij het in één keer gaat halen. Hij denkt zelf van wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |