Begint dan je solo avontuur?quote:Op zondag 12 januari 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Over twee uurtjes stap ik op de trein naar Durham
Nicequote:Op zondag 12 januari 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ook lekker na 3 dagen sociaal doen
Ja en ze zat ook te twijfelen of ze het moest nemen vanwege die kleding maar ik heb haar gemummificeerdquote:Op zondag 12 januari 2020 11:03 schreef UitStraling het volgende:
Dan heb je pas echt heel erg zin om een vogel op te vreten.
Nee heb ik niet gedaanquote:
Ze had ook kunnen vragen of je hem in zijn geheel zou willen pureren in de blender om hem op te drinken, scheelt ook knoeien als haar mondhoeken nog werken tenminste.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en ze zat ook te twijfelen of ze het moest nemen vanwege die kleding maar ik heb haar gemummificeerd
Gatver. Dat had ik geweigerdquote:Op zondag 12 januari 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze had ook kunnen vragen of je hem in zijn geheel zou willen pureren in de blender om hem op te drinken, scheelt ook knoeien als haar mondhoeken nog werken tenminste.
dan hou je wel echt van kipquote:Op zondag 12 januari 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
We hadden gister weer een feestje en de mensen die het feest gaven kwamen eerst eten. De dame zag er super nice uit met mooie kleding aanBesteld ze dus de hele kip. Maar die kleding moet wel schoon blijven. Ze kwam wat stijf over dus zei voor de grap dat ze wel kokskleding aankon en ik haar dan zou bedekken met een tafelkleed.
Dus ik ben dat gaan pakken en dacht ze doet het niet he. Ze deed hetZat ze daar in een koksbuis met een wit tafel kleed vanaf nekhoogte die kip te vreten
![]()
Ja maar het is ook wel echt een lekker kippetjequote:
maar heeft die vrouw echt een hele kip gegeten?quote:Op zondag 12 januari 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar het is ook wel echt een lekker kippetje![]()
Heb er een keer 1 van werk mee gesmokkeld naar huis :p
Ja het zijn piepkuikens dus wat kleiner.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar heeft die vrouw echt een hele kip gegeten?
ik ken niet veel vrouwen met zo veel eetlust.
vreetzakquote:Op zondag 12 januari 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het zijn piepkuikens dus wat kleiner.
Maar ik vreet met gemak wel een hele kip op hoor.
Niet van het kluiven?quote:Op zondag 12 januari 2020 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind kip op zich best prima, maar alleen filet
dat wel. ligt er ook wel een beetje aan of je de huid mee eetquote:
Charming.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
Hele omgeving zit ook altijd vol restanten beest, alsof er een leeuw heeft zitten vreten.
quote:Op zondag 12 januari 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
Bediening personeel in de restaurants waar uitstraling komt
[ afbeelding ]
Homo sapiens zijn maar saai vergeleken bij vele dieren.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn leeuwen toch machtig mooie beesten vergeleken bij de homo sapiens
Ja moet je maar wat beschaafder etenquote:Op zondag 12 januari 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Zo kan ik niet zien of de serveerster lekker is
Ja maar vanwege hun uitzonderlijke schoonheid komen ze daar mee weg :pquote:Op zondag 12 januari 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Pauwen zijn best wel kut, die had een oom van me vroeger rond zijn boerderij, hautaine beesten die overlast veroorzaken en dat geluid is net zo aantrekkelijk als nagels over een schoolbord.
werkt bij mensen vaak net zoquote:Op zondag 12 januari 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar vanwege hun uitzonderlijke schoonheid komen ze daar mee weg :p
Die hond is echt niet echtquote:Op zondag 12 januari 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
Of bv een hont
[ afbeelding ]
Menselijke hont
[ afbeelding ]
Over smaak gesproken, heb je je lamp al binnen?quote:Op zondag 12 januari 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Vind de kleuren ook niet mooi, alsof ze zijn blijven hangen in de jaren twintig van de vorige eeuw of zo.
Ik neem nog een bedenkperiodequote:Op zondag 12 januari 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Over smaak gesproken, heb je je lamp al binnen?
veel plezierquote:Op zondag 12 januari 2020 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk juist kluiven, ik knauw die botten ook bijkans aan gruzelementen, kip, koe, beer, maakt me niet uit, oermens dat ik er bent.
Dat heet hebberigquote:Op zondag 12 januari 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan echt binden met materiële dingen die ik mooi vind
Dat heb ik ook maar ik koop het dan gewoon zonder twijfelquote:Op zondag 12 januari 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan echt binden met materiële dingen die ik mooi vind
Dit vraagt om fotosquote:Op zondag 12 januari 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Even tafelverf halen ergens.
Doordat ik van bitterbal mijn kapstok rood moest verven zitten er wat knalrode knoeiplekken op mijn tafel, even oplossen.
quote:Op zondag 12 januari 2020 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
dit ziet eruit alsof een kleuter vanaf de grond die repen tape er tegenaan gegooid heeft
Dat wordt een goeie reviewquote:Op zondag 12 januari 2020 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en ze zat ook te twijfelen of ze het moest nemen vanwege die kleding maar ik heb haar gemummificeerd
Heb je ducktape gebruikt in plaats van schilderstape?quote:Op zondag 12 januari 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vorig jaar mijn keukendeur geverfd. Jezus wat heb ik dat slecht gedaan... Druppels en alles. Ramen afgeplakt met tape. Zit er ook nog op .
[ afbeelding ]
Niks voor mij dit soort dingen
Leuk balkonquote:Op zondag 12 januari 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vorig jaar mijn keukendeur geverfd. Jezus wat heb ik dat slecht gedaan... Druppels en alles. Ramen afgeplakt met tape. Zit er ook nog op .
[ afbeelding ]
Dit is het slechtste afplakwerk dat ik ooit gezien heb.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er met veel motivatie en energie aan begonnen. Dit is het resultaatquote:Op zondag 12 januari 2020 12:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Heb je ducktape gebruikt in plaats van schilderstape?Niet alleen de tape ligt er nog, maar ook de taperest van de tape die je er wel af hebt gehaald.
Wat voor zin heeft het om tape te gebruiken als je die niet nauwkeurig van plan bent te bevestigen?
Lijkt wel haastwerk te zijn geweest. Iemand bracht vast op het moment daar, een kom bitterballen met mayo binnen.
quote:Op zondag 12 januari 2020 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is het slechtste afplakwerk dat ik ooit gezien heb.
quote:Op zondag 12 januari 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben er met veel motivatie en energie aan begonnen. Dit is het resultaat![]()
Het is trouwens al 2 jaar terug
Geen make up.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:06 schreef Gruj0 het volgende:
[..]![]()
Je kijkt al twee jaar tegen dit stuk kunst aan?
Hoe ligt de rest van je huis erbij?
Gebruik je trouwens make up? Zou wel eens willen zien hoe dat erbij ligt.![]()
![]()
✔ Geschiktquote:Op zondag 12 januari 2020 12:06 schreef Gruj0 het volgende:
[..]![]()
Je kijkt al twee jaar tegen dit stuk kunst aan?
is dat een studentenhuis of zoquote:Op zondag 12 januari 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen make up.
Rest van huis ongeveer zelfde staat denk ik.
Gelukkig heeft je toekomstige man dan in ieder geval iets in huis zonder taperesten en buiten de lijntjes gekleurd om tegenaan te kijken.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen make up.
Rest van huis ongeveer zelfde staat denk ik.
quote:
Hij neemt het maar zoals het is.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft je toekomstige man dan in ieder geval iets in huis zonder taperesten en buiten de lijntjes gekleurd om tegenaan te kijken.
Mooi groot balkon, tuin, wat het ook mag zijn.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee eigen huis. Heb ook al een jaar lang kapotte badkamer maar goed das wel echt iets waar ik tegen op zie.
Maar dit is mijn pracht en parel![]()
[ afbeelding ]
Gelijk heb je. Maar een beetje man fixt dit zo voor je.quote:
Ja baderkamer moet nieuwe ondervloer in. Hout rot weg dus stel het wat uitquote:Op zondag 12 januari 2020 12:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Mooi groot balkon, tuin, wat het ook mag zijn.
Wb badkamer, gewoon zeggen dat je met jezelf getrouwd bent en RTL een voorstel doen voor een nieuw programma: "Help, mijn vrouw is klusser".
[..]
Gelijk heb je. Maar een beetje man fixt dit zo voor je.
Lijkt wel een orkaan langs geweest.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Dit was ook nog een van mijn projectjes. Het heeft 3 maanden gehouden op die contructie maar moet dat riet nog steeds weg gooien. Ligt ook buiten. Zal nu wel een heel eco systeem zitten met zeer lokale gemuteerde levensvormen dus durf het niet meer aan te raken
[ afbeelding ]
10 Fok!kers? Alle mannelijke Fok! leden bedoel je.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
open een topic in K&W, regel een BBQ en een paar kratten bier en je hebt zo tien fok!kers die dat op een zomerse zaterdag even voor je komen doen
NOu ja moest er hier nog opquote:Op zondag 12 januari 2020 12:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Lijkt wel een orkaan langs geweest.
Nou ja, jij durft je handen in ieder geval wel vies te maken.![]()
Goed zo, misschien kun je dan binnenkort wel bij de buren badderen als je onderburen hebt iig.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja baderkamer moet nieuwe ondervloer in. Hout rot weg dus stel het wat uit
Vind je het niet zonde van je geld? Als het beschadigt moet je het opnieuw kopen, enz. Kan je beter in 1x goed doen dan.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja moest er hier nog opWas echt een pokken klus. Had van die gekke rollen van 2 bij 2 besteld
Dit was vanuit de benenden buren naar mij toe gezienquote:Op zondag 12 januari 2020 12:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Goed zo, misschien kun je dan binnenkort wel bij de buren badderen als je onderburen hebt iig.
En dat stel je wat uit?quote:Op zondag 12 januari 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit was vanuit de benenden buren naar mij toe gezien![]()
[ afbeelding ]
Hmm ja das dan een impulsieve uitprobeersel. Wilde bamboe maar dat vond ik te duur dus had riet besteld. was denk ik totaat 100 euro ofzo. Maar het heeft het niet gehouden met de wind. Na 3 maanden lag het over het hele terras dus moest het er af.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Vind je het niet zonde van je geld? Als het beschadigt moet je het opnieuw kopen, enz. Kan je beter in 1x goed doen dan.
We kunnen voor jou beter denk ik een Amerikaans programma bellen dat je woning komt slopen en opnieuw opbouwen. Is waarschijnlijk makkelijker dan deze mess renoveren.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit was vanuit de benenden buren naar mij toe gezien![]()
[ afbeelding ]
Komt goed. Ik heb er alle vertrouwen in :pquote:Op zondag 12 januari 2020 12:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
We kunnen voor jou beter denk ik een Amerikaans programma bellen dat je woning komt slopen en opnieuw bouwen. Is waarschijnlijk makkelijker dan deze mess renoveren.
ja wie gaat dat doen dan? In welke tijd en van welk geld? Is er een plan? Of heb je gewoon "er alle vertrouwen in" en that's it?quote:Op zondag 12 januari 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt goed. Ik heb er alle vertrouwen in :p
Hoe oud is dat pand?quote:Op zondag 12 januari 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt goed. Ik heb er alle vertrouwen in :p
quote:Op zondag 12 januari 2020 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wie gaat dat doen dan? In welke tijd en van welk geld? Is er een plan? Of heb je gewoon "er alle vertrouwen in" en that's it?
Ja bedoeling is dat ik het dit jaar ga upgraden. Moet ff bedenken of ik er zelf blijf wonen of niet. Komt uit 1927. De rest van de woning is goed maar badkamer is altijd een zorgekindje geweest met lekkages.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:24 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoe oud is dat pand?
Zou er wel serieuzer mee omgaan. Het is koopwoning toch? Zonder goed onderhoud zal het steeds meer in verval raken en dan ben je veel geld kwijt tijdens de verkoop.
Als je buurt onrustig is zou ik geen riet plaatsen maar kunststofpanelen. Kunnen ook mooi zijn.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja das dan een impulsieve uitprobeersel. Wilde bamboe maar dat vond ik te duur dus had riet besteld. was denk ik totaat 100 euro ofzo. Maar het heeft het niet gehouden met de wind. Na 3 maanden lag het over het hele terras dus moest het er af.
Ja was gewoon uitprobeersel. En heeft het niet gehoudenquote:Op zondag 12 januari 2020 12:26 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Als je buurt onrustig is zou ik geen riet plaatsen maar kunststofpanelen. Kunnen ook mooi zijn.
dat gaat dus nog wel een paar jaar duren.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik laat het universum het oplossen![]()
Nee ik wacht nu op mijn stiefmoeder en de notaris en dan moet ik opzoek naar een betrouwbare aannemer. Heb nu het geld niet om het te fixen.
Hou je maar bij het daten iddquote:Op zondag 12 januari 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was gewoon uitprobeersel. En heeft het niet gehouden
Ik waardeer het al als je het probeert, net zoals met het schilderen.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bedoeling is dat ik het dit jaar ga upgraden. Moet ff bedenken of ik er zelf blijf wonen of niet. Komt uit 1927. De rest van de woning is goed maar badkamer is altijd een zorgekindje geweest met lekkages.
ja dat durf ik niet aan voordat ik door de vloer zak :pquote:Op zondag 12 januari 2020 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat gaat dus nog wel een paar jaar duren.
En dan ook alle spullen onder stof en vreemde mensen in je woning.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat durf ik niet aan voordat ik door de vloer zak :p
Zie er gewoon tegenop om 2 weken lang hier zon bouwval te hebben.
Ga niets aan die badkamer proberen hoorquote:Op zondag 12 januari 2020 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik waardeer het al als je het probeert, net zoals met het schilderen.
Misschien tref je wel een leuke aannemer of een van zijn leuke werknemers die wel pap lusten van een bitterballetje of 2. Zou er vaart mee maken, je weet nooit wie je tegenkomt.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat gaat mij idd stukken beter af
Ja dat ook maar goed heb geen keusquote:Op zondag 12 januari 2020 12:29 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
En dan ook alle spullen onder stof en vreemde mensen in je woning.
Maar wat is het alternatief dan? Niks doen en het vanzelf verder laten aftakelen?quote:Op zondag 12 januari 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat durf ik niet aan voordat ik door de vloer zak :p
Zie er gewoon tegenop om 2 weken lang hier zon bouwval te hebben.
Hoe is het met de match?quote:Op zondag 12 januari 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat gaat mij idd stukken beter af
Ja of zo verkopen maar lijkt mij ook niet de slimste zetquote:Op zondag 12 januari 2020 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat is het alternatief dan? Niks doen en het vanzelf verder laten aftakelen?
Na haar woning te hebben gezien, rende hij gillend weg. Men zegt hem sindsdien nergens meer te hebben gezien.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 12:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Na haar woning te hebben gezien, rende hij gillend weg. Men zegt hem sindsdien nergens meer te hebben gezien.
Tering wat sfeervolquote:Op zondag 12 januari 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee eigen huis. Heb ook al een jaar lang kapotte badkamer maar goed das wel echt iets waar ik tegen op zie.
Maar dit is mijn pracht en parel![]()
[ afbeelding ]
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
Serieus de rest is goed hoor. Kan wel wat verf gebruiken natuurlijk maar das gewoon goed.
Dat voelen komt pas tijdens de date huehuequote:Op zondag 12 januari 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij voelde het niet ofzo zei die :p
Ja heb ik niet gezegdquote:Op zondag 12 januari 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat voelen komt pas tijdens de date huehue
Die onderburen dachten vast, nou nou die date van bitterbal is wel erg geslaagd.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
maar terras brengt ook weer lekkages met zich mee. Ben 2 jaar terug op werk gebeld. benenden massive lekkage. Vrijdag avond. Nooddienst gebeld.
Bleek er een grote steen in de afwaterpijp van het dak te zijn gevallen.
[ afbeelding ]
Hier hebben ze beneden echt heel veel last van gehad want het kwam die avond met bakken uit de hemel
De smartphone galerij van de meeste vrouwen bestaat uit selfies, die van jou uit mislukte DIY projecten en mankementen aan huis en tuin dingen.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
maar terras brengt ook weer lekkages met zich mee. Ben 2 jaar terug op werk gebeld. benenden massive lekkage. Vrijdag avond. Nooddienst gebeld.
Bleek er een grote steen in de afwaterpijp van het dak te zijn gevallen.
[ afbeelding ]
Hier hebben ze beneden echt heel veel last van gehad want het kwam die avond met bakken uit de hemel
ja dit kloptquote:Op zondag 12 januari 2020 12:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
De smartphone galerij van de meeste vrouwen bestaat uit selfies, die van jou uit mislukte DIY projecten en mankementen aan huis en tuin dingen.
Oh wauw dat ziet er wel puik uit jaquote:Op zondag 12 januari 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Fotos terug kijken is wel leuk:P Afgelopen keer in Thailand hadden we 2 Duitsers leren kennen. Homo stel. De ene man was al bijna 50 en hij had dus een toyboy van 25. De oudere had een goede baan geloof ik dus die zaten fucking luxe op dat eiland.
Eigen bungalow met prive mini zwembad aan het strand. Dus we zijn daar uitgenodigt en toen ik daar kwam dacht ik dat moet ik ook![]()
Maar wat prijzig
![]()
maar uiteindelijk op mijn verjaardag daar mijzelf 2 nachten daar cadeau gedaan
[ afbeelding ]
Was geniaal dit.![]()
Ja was echt prachtig. En eindelijk een fatsoenlijk bedquote:Op zondag 12 januari 2020 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wauw dat ziet er wel puik uit ja
O wowquote:Op zondag 12 januari 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Fotos terug kijken is wel leuk:P Afgelopen keer in Thailand hadden we 2 Duitsers leren kennen. Homo stel. De ene man was al bijna 50 en hij had dus een toyboy van 25. De oudere had een goede baan geloof ik dus die zaten fucking luxe op dat eiland.
Eigen bungalow met prive mini zwembad aan het strand. Dus we zijn daar uitgenodigt en toen ik daar kwam dacht ik dat moet ik ook![]()
Maar wat prijzig
![]()
maar uiteindelijk op mijn verjaardag daar mijzelf 2 nachten daar cadeau gedaan
[ afbeelding ]
Was geniaal dit.![]()
Ja tuurlijkquote:Op zondag 12 januari 2020 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou zoiets ook wel willen, maar ik zou er niet helemaal voor naar Thailand gaan. Zoiets moeten ze aan de Middellandse zee toch ook wel ergens hebben?
Viel daarna zeker niet mee om terug te keren naar een hostel?quote:Op zondag 12 januari 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
eerste keer dat dit ik deed hoor want het ver boven mijn budget. Geloof ik dat per nacht 250 euro heb betaald wat voor thailand echt absurd is.
Had eigen huisjequote:Op zondag 12 januari 2020 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Viel daarna zeker niet mee om terug te keren naar een hostel?
Lig je de dag daarna weer op een bedje vol met sperma en kakkerlakkenuitwerpselen.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
eerste keer dat dit ik deed hoor want het ver boven mijn budget. Geloof ik dat per nacht 250 euro heb betaald wat voor thailand echt absurd is.
Nee hostels lijken me geen optie in zo'n land. Als je voor een paar tientjes fatsoenlijk kan zitten was je wel gekquote:Op zondag 12 januari 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had eigen huisjeDus zat al niet slecht
Hostels doe k niet.
Ja betaalde voor dat huisje 500 per maand wat ook duur is. Maar ben lui en wil dan niet op jacht naar een goedkope optie.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hostels lijken me geen optie in zo'n land. Als je voor een paar tientjes fatsoenlijk kan zitten was je wel gek
Jeps. De vorige bewoonster van mijn woning heeft de vorige beneden buren kunnen overtuigen een uitbouw te laten bouwen en er zelf een terras op te makenquote:Op zondag 12 januari 2020 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
Bb wat een geweldig groot balkon heb je! Is dat in Den Haag?
500 voor al je onderdak voor een hele maand is 17 euro per nacht. Dat is primaquote:Op zondag 12 januari 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
Ja betaalde voor dat huisje 500 per maand wat ook duur is. Maar ben lui en wil dan niet op jacht naar een goedkope optie.
Wat heerlijk, en vrij uniek ook denk ik. Maar ook vooral het uitzichtquote:Op zondag 12 januari 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps. De vorige bewoonster van mijn woning heeft de vorige beneden buren kunnen overtuigen een uitbouw te laten bouwen en er zelf een terras op te maken
Ja maar in thailand is dat wel veel hoor. Maar hier had ik het jaar er voor ook al geslapen. Wist waar het was en niet teveel honden op die route. Vlakbij de plek waar k savonds dan ben dus dan betaal ik er wel wat meer voor.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
500 voor al je onderdak voor een hele maand is 17 euro per nacht. Dat is prima
Ja zit aan het spoor.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat heerlijk, en vrij uniek ook denk ik. Maar ook vooral het uitzicht
Zou ik ook niet doen. Huisje is wel fijnquote:Op zondag 12 januari 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had eigen huisjeDus zat al niet slecht
Hostels doe k niet.
Ja vind ik niks hostels :pquote:Op zondag 12 januari 2020 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Huisje is wel fijn
Heerlijk, geeft een heel ruimtelijk gevoel. Bijna alsof je in een dorp woont.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Het is denk ik 50 meter wat er tussen zit.
Ja we will seequote:Op zondag 12 januari 2020 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk, geeft een heel ruimtelijk gevoel. Bijna alsof je in een dorp woont.Hoop voor je dat het zo blijft.
Dat heb je idd overal wel.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou zoiets ook wel willen, maar ik zou er niet helemaal voor naar Thailand gaan. Zoiets moeten ze aan de Middellandse zee toch ook wel ergens hebben?
Idd, je weet nooit wat er vlak bij je ligt. Het ene moment kan het een vrouw zijn, het andere moment een man.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hostels lijken me geen optie in zo'n land. Als je voor een paar tientjes fatsoenlijk kan zitten was je wel gek
Dat is dan vaak ook nog dezelfde persoon bedoel jequote:Op zondag 12 januari 2020 13:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Idd, je weet nooit wat er vlak bij je ligt. Het ene moment kan het een vrouw zijn, het andere moment een man.
Idd.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dan vaak ook nog dezelfde persoon bedoel je
Bepaalde banken die slaan af en toe de plank mis inderdaad. Ook het ondersteunen van nieuwe betaalmethodes of dingen die je wel/niet kan doen in de app. Blijft lastig.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ING![]()
Je hebt een website, en je hebt een app. Soms gebruik je de app omdat je dat handiger vindt, soms gebruik je de website omdat je dat handiger vindt.
MAAR NEEE![]()
Toen moest er iemand iets heel slims bedenken. Als je nu de website wilt gebruiken, MOET je eerst je inlog bevestigen via de app. Je hebt dus ALTIJD de app nodig. Nou dan hef die website maar op ook
Hoe werkt dat precies Liesje?quote:Op zondag 12 januari 2020 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelf nog nooit een tikkie gestuurd, wel eens een tikkie betaald.
Je krijgt dan een berichtje, volgens mij via whatsapp als ik het me goed herinner. Dan klik je daarop en ga je direct naar je eigen bankomgeving en kan je betalen. Ik vond het wel handig werken.quote:
Meeste bankenapps hebben een eigen betaalverzowk die je per whatsapp kunt sturen.quote:
Bij mensen die je echt kent zou ik het wel vertrouwen maar zo via marktplaats denk ik niet dat ik het zou doen.quote:Op zondag 12 januari 2020 14:03 schreef Karzai het volgende:
Ben er ook een beetje huiverig voor, ik heb het even gelezen op internet ja
Slaap pilletje doen?quote:Op zondag 12 januari 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn treinritje is traag en saai. Maar op zo’n stoel doe ik geen oog dicht
Tot wanneer blijf je in de UK?quote:Op zondag 12 januari 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan word ik straks wakker in Edinburgh
Ga je nog andere plaatsen aandoen dan Dunham?quote:Op zondag 12 januari 2020 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dinsdagavond vaar ik naar Nederland
Alleen Newcastle, kort. Daar ben ik al vaker geweest.quote:Op zondag 12 januari 2020 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga je nog andere plaatsen aandoen dan Dunham?
Dat vond ik nou zo ongeveer de hel op aarde, slecht weer, lelijke mensen, vieze gebouwen en goor voedsel.quote:Op zondag 12 januari 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen Newcastle, kort. Daar ben ik al vaker geweest.
En een matige voetbal club niet te vergeten.quote:Op zondag 12 januari 2020 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vond ik nou zo ongeveer de hel op aarde, slecht weer, lelijke mensen, vieze gebouwen en goor voedsel.
Ook in Newcastle kun je lekker eten, lopen knappe mensen rond en schijnt af en toe de zon. Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 12 januari 2020 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vond ik nou zo ongeveer de hel op aarde, slecht weer, lelijke mensen, vieze gebouwen en goor voedsel.
Leuk man al die bruggen over de Tyne, zat pubs waar je het lokale Brown Ale kunt proevenquote:Op zondag 12 januari 2020 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sowieso stroopwafelsquote:Op zondag 12 januari 2020 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
Lol omdat ik een Albanese vriend van me net misloop, hij gaat 3 dagen voor wij komen naar Nice voor 10 dagen wil ik een verrassingspakketje voor hem maken en achterlaten bij mijn favoriete restaurantje. Wat zal ik er in doen?
Klein pakje stroopwafelsquote:Op zondag 12 januari 2020 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja! Ga ik meenemen. Moet niet te groot worden want het moet in mijn handbagage passen.
Hagelslag?quote:Op zondag 12 januari 2020 15:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Klein pakje stroopwafels
Kanjers zijn lekker plat!
En hagelslag?
Het moet dan nog een week ofzo wachten tot hij het kan ophalen he? Dan lijkt me bitterballen geen goed idee. Hopjes kan wel.quote:
Dat is leuk jaquote:Op zondag 12 januari 2020 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hagelslag?
Heb nog wel van die kleine klompjes en misschien kan ik er een foto van ons samen bij doen.
Vind hij pindakaas lekker?quote:Op zondag 12 januari 2020 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hagelslag?
Heb nog wel van die kleine klompjes en misschien kan ik er een foto van ons samen bij doen.
Mmmm, ontdooide bitterballen van meer dan een week oudquote:Op zondag 12 januari 2020 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het moet dan nog een week ofzo wachten tot hij het kan ophalen he? Dan lijkt me bitterballen geen goed idee. Hopjes kan wel.
Dropquote:Op zondag 12 januari 2020 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het moet dan nog een week ofzo wachten tot hij het kan ophalen he? Dan lijkt me bitterballen geen goed idee. Hopjes kan wel.
quote:Op zondag 12 januari 2020 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Het moet wel in een vliegtuig. Dus geen bellenblaas of stoepkrijt. En doe ook maar niet zweten
Dat vinden buitenlanders toch goor?quote:
Niet allemaal. De meesten welquote:Op zondag 12 januari 2020 16:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Dat vinden buitenlanders toch goor?
Buitenlanders zijn zelf vies.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan hopjes want drop vinden buitenlanders vies
Jaquote:
Hoax, dat is per definitie onmogelijk.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, het kan echt erger dan de NS.
Gewoon doen!quote:Op zondag 12 januari 2020 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik pannenkoeken gaan bakken?Heb alles wel in huis eigenlijk. Op spek na
Huil niet zo man. Het gaat over het algemeen best prima hierquote:Op zondag 12 januari 2020 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, dat is per definitie onmogelijk.
Behalve als je er echt van afhankelijk bent, dan is het vaker wel een drama. Maar over het algemeen valt het wel mee.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huil niet zo man. Het gaat over het algemeen best prima hier
Daar denkt mijn vertraging anders overquote:Op zondag 12 januari 2020 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, dat is per definitie onmogelijk.
Geld terug vragen?quote:Op zondag 12 januari 2020 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar denkt mijn vertraging anders over
Ontypisch Nederlands gedrag welquote:
Mijn weekend is vanmiddag pas begonnenquote:
Wanneer moet je werken dan? Dinsdag pas weer?quote:Op zondag 12 januari 2020 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn weekend is vanmiddag pas begonnen![]()
Wel maar een dagje, maar toch.
Dinsdag weer naar school. Werken hoeft pas donderdag ochend weer.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wanneer moet je werken dan? Dinsdag pas weer?
Doe ze de groetjes van me.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh, de AH op het station heeft geen spek. Zit nu bij de Chinees voor wat afhaalWas alweer zo lang geleden
Precies, daar gaat het misquote:Op zondag 12 januari 2020 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Altijd gedacht dat meneer Aart een Brabander was, zo'n lieve slimme zachtaardige man.
Klinkt als een seksspeeltje ditquote:Op zondag 12 januari 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze trein is een hypermoderne Hitachi Azuma. Kan 200 km per uur. Maar we rijden met een slakkengangetje.
Afgeronde top, trilt hevig. Jij zou er wel raad mee wetenquote:
Dat was het helemaal nietquote:Op zondag 12 januari 2020 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Altijd gedacht dat meneer Aart een Brabander was, zo'n lieve slimme zachtaardige man.
quote:Op zondag 12 januari 2020 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afgeronde top, trilt hevig. Jij zou er wel raad mee weten![]()
[ [url=https://d1c4d7gnm6as1q.cloudfront.net/Pictures/480x320fitpad[0]//7/8/6/23786_tn_gb-lner-azuma-class800-peterborough-tonymiles.jpg]afbeelding[/url] ]
Precies. Het was een stuk chagrijn met een hekel aan kinderen.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat was het helemaal niet
Wel een held en aanwinst en alles
[..]
[ [url=https://d1c4d7gnm6as1q.cloudfront.net/Pictures/480x320fitpad[0]//7/8/6/23786_tn_gb-lner-azuma-class800-peterborough-tonymiles.jpg]afbeelding[/url] ]
Die heb ik altijd al een beetje een creep gevondenquote:Op zondag 12 januari 2020 18:38 schreef Muck het volgende:
Edwin Rutten (ome Willem) is ook een enorme eikel, valt niet mee te werken![]()
Maar de fillum van ome willum...
Koop een dildo, reken maar dat die verrast zal zijnquote:Op zondag 12 januari 2020 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
Lol omdat ik een Albanese vriend van me net misloop, hij gaat 3 dagen voor wij komen naar Nice voor 10 dagen wil ik een verrassingspakketje voor hem maken en achterlaten bij mijn favoriete restaurantje. Wat zal ik er in doen?
[..]
Ja dat dusquote:Op zondag 12 januari 2020 18:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies. Het was een stuk chagrijn met een hekel aan kinderen.
Maar een hele goede meneer Aart
Pedofiel denk ik, zit echt te wachten tot dat eens uit komtquote:Op zondag 12 januari 2020 18:38 schreef Muck het volgende:
Edwin Rutten (ome Willem) is ook een enorme eikel, valt niet mee te werken![]()
Maar de fillum van ome willum...
Ja net als Paul de Leeuw.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Pedofiel denk ik, zit echt te wachten tot dat eens uit komt
quote:Op zondag 12 januari 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
GVD leer ik op 1 dag dat Aart Staartjes een lul en dood is.
Houdt van poepseks met Filipijnen denk ikquote:
Daar zit volgens mij ook nog best veel shit achter idd.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Houdt van poepseks met Filipijnen denk ik
LOLquote:Op zondag 12 januari 2020 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zit volgens mij ook nog best veel shit achter idd.
quote:Op zondag 12 januari 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Je houdt zelf van poepseks op de Filipijnenquote:Op zondag 12 januari 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL als ie dat nu zou doen krijgt ie de hele natie over zich heenquote:
Een bak wantansoep en een loempia met een tsokje satequote:
Je vraagt je af of er ooit een tijd bestaan heeft dat dit normaal geaccepteerd gedrag wasquote:Op zondag 12 januari 2020 19:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
LOL als ie dat nu zou doen krijgt ie de hele natie over zich heen
Destijds kennelijk geen probleem, kan me geen rel herinneren in ieder gevalquote:Op zondag 12 januari 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je vraagt je af of er ooit een tijd bestaan heeft dat dit normaal geaccepteerd gedrag was
Lekkerquote:Op zondag 12 januari 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een bak wantansoep en een loempia met een tsokje sate
Nou... Moet je wat bekennenquote:Op zondag 12 januari 2020 19:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Je houdt zelf van poepseks op de Filipijnen
Heb ik vandaag ook al aan zitten denkenquote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een bak wantansoep en een loempia met een tsokje sate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |