Begint dan je solo avontuur?quote:Op zondag 12 januari 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Over twee uurtjes stap ik op de trein naar Durham
Nicequote:Op zondag 12 januari 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ook lekker na 3 dagen sociaal doen
Ja en ze zat ook te twijfelen of ze het moest nemen vanwege die kleding maar ik heb haar gemummificeerdquote:Op zondag 12 januari 2020 11:03 schreef UitStraling het volgende:
Dan heb je pas echt heel erg zin om een vogel op te vreten.
Nee heb ik niet gedaanquote:
Ze had ook kunnen vragen of je hem in zijn geheel zou willen pureren in de blender om hem op te drinken, scheelt ook knoeien als haar mondhoeken nog werken tenminste.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en ze zat ook te twijfelen of ze het moest nemen vanwege die kleding maar ik heb haar gemummificeerd
Gatver. Dat had ik geweigerdquote:Op zondag 12 januari 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze had ook kunnen vragen of je hem in zijn geheel zou willen pureren in de blender om hem op te drinken, scheelt ook knoeien als haar mondhoeken nog werken tenminste.
dan hou je wel echt van kipquote:Op zondag 12 januari 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
We hadden gister weer een feestje en de mensen die het feest gaven kwamen eerst eten. De dame zag er super nice uit met mooie kleding aanBesteld ze dus de hele kip. Maar die kleding moet wel schoon blijven. Ze kwam wat stijf over dus zei voor de grap dat ze wel kokskleding aankon en ik haar dan zou bedekken met een tafelkleed.
Dus ik ben dat gaan pakken en dacht ze doet het niet he. Ze deed hetZat ze daar in een koksbuis met een wit tafel kleed vanaf nekhoogte die kip te vreten
![]()
Ja maar het is ook wel echt een lekker kippetjequote:
maar heeft die vrouw echt een hele kip gegeten?quote:Op zondag 12 januari 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar het is ook wel echt een lekker kippetje![]()
Heb er een keer 1 van werk mee gesmokkeld naar huis :p
Ja het zijn piepkuikens dus wat kleiner.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar heeft die vrouw echt een hele kip gegeten?
ik ken niet veel vrouwen met zo veel eetlust.
vreetzakquote:Op zondag 12 januari 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het zijn piepkuikens dus wat kleiner.
Maar ik vreet met gemak wel een hele kip op hoor.
Niet van het kluiven?quote:Op zondag 12 januari 2020 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind kip op zich best prima, maar alleen filet
dat wel. ligt er ook wel een beetje aan of je de huid mee eetquote:
Charming.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
Hele omgeving zit ook altijd vol restanten beest, alsof er een leeuw heeft zitten vreten.
quote:Op zondag 12 januari 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
Bediening personeel in de restaurants waar uitstraling komt
[ afbeelding ]
Homo sapiens zijn maar saai vergeleken bij vele dieren.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn leeuwen toch machtig mooie beesten vergeleken bij de homo sapiens
Ja moet je maar wat beschaafder etenquote:Op zondag 12 januari 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Zo kan ik niet zien of de serveerster lekker is
Ja maar vanwege hun uitzonderlijke schoonheid komen ze daar mee weg :pquote:Op zondag 12 januari 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Pauwen zijn best wel kut, die had een oom van me vroeger rond zijn boerderij, hautaine beesten die overlast veroorzaken en dat geluid is net zo aantrekkelijk als nagels over een schoolbord.
werkt bij mensen vaak net zoquote:Op zondag 12 januari 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar vanwege hun uitzonderlijke schoonheid komen ze daar mee weg :p
Die hond is echt niet echtquote:Op zondag 12 januari 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
Of bv een hont
[ afbeelding ]
Menselijke hont
[ afbeelding ]
Over smaak gesproken, heb je je lamp al binnen?quote:Op zondag 12 januari 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Vind de kleuren ook niet mooi, alsof ze zijn blijven hangen in de jaren twintig van de vorige eeuw of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |