Alles wat uit een vrouw komt ruikt naar bloemetjesquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:34 schreef stokj het volgende:
[..]
@:puzziepie @:kopjechino @:limoentjuh klopt dit?![]()
![]()
In mijn AH bijbaan tijd stonden we op een cassiere te wachten totdat die klaar was op het toilet want we wilden naar huis gaan, we waren klaar met werken. Wat een stank kwam eruit zeg, haar hele hoofd rood (van het persen waarschijnlijk) en het leek net een riolering die geur van haar.![]()
![]()
Mini-ToT is ook uit een vrouw gekomen en die ruikt lang niet altijd naar bloemetjes!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles wat uit een vrouw komt ruikt naar bloemetjes![]()
![]()
UHuhuquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT is ook uit een vrouw gekomen en die ruikt lang niet altijd naar bloemetjes!
En ik ben 45 jaar geleden ook uit een vrouw gekomen, maar als ik m'n bek niet geschrobd heb en me niet gedoucht heb, vluchten de ratten hier in het huis ook in blinde paniek naar buiten.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik ben 45 jaar geleden ook uit een vrouw gekomen, maar als ik m'n bek niet geschrobd heb en me niet gedoucht heb, vluchten de ratten hier in het huis ook in blinde paniek naar buiten.
Kotsen kunnen die krengen net zo min als paarden, maar anders hadden ze dat ook heus wel naar hartenlust gedaan!
Dit is correct en tevens juist en dat moet ik totaal niet onder dwang zeggenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
Oeiquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is correct en tevens juist en dat moet ik totaal niet onder dwang zeggen
45?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik ben 45 jaar geleden ook uit een vrouw gekomen, maar als ik m'n bek niet geschrobd heb en me niet gedoucht heb, vluchten de ratten hier in het huis ook in blinde paniek naar buiten.
Kotsen kunnen die krengen net zo min als paarden, maar anders hadden ze dat ook heus wel naar hartenlust gedaan!
En dan heeft hij een chick van 22 hequote:
😂😅🤣quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
Hallo Daskanninchenquote:
Hoe is het met de onze dude?quote:
Beetje moequote:
Sorry 23quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 10:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedemorgen !
P.s. Ik teken er voor. 45 zijn en een vrouw van 23
Beter !! Heb je gelopen? Of ? verder gaat mijn kennis nietquote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan zit ik aardig in de goede buurt
Gister 10km hardgelopen vandaag even krachttraining morgen nog ff 10km hardlopen breekt zo lekker de weekquote:Op zondag 12 januari 2020 11:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beter !! Heb je gelopen? Of ? verder gaat mijn kennis niet
Godverrrquote:Op zondag 12 januari 2020 11:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gister 10km hardgelopen vandaag even krachttraining morgen nog ff 10km hardlopen breekt zo lekker de week![]()
![]()
Blijft mooi !quote:
5 keer per week zit ik er wel...daarna vaak nog ff zwemmenquote:Op zondag 12 januari 2020 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
GodverrrDat is een druk programma
![]()
Doe het je niet na
In welk zwembad dan?quote:Op zondag 12 januari 2020 11:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
5 keer per week zit ik er wel...daarna vaak nog ff zwemmen![]()
Ik vind al het oude werk mooi,vooral het album Prism(?) volgens mijquote:Op zondag 12 januari 2020 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
En echt deze versie ook!![]()
Dit hele album!
Ah ja natuurlijk! Handyquote:Op zondag 12 januari 2020 11:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik sport bij het windesheim..oncampus
quote:Op zondag 12 januari 2020 11:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhuhu![]()
Ik hou wijselijk mijn mond denk ik maar![]()
quote:Op zondag 12 januari 2020 11:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk! Handy![]()
![]()
Alles in een
quote:Op zondag 12 januari 2020 11:24 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
Niet heel groot..maar ze hebben alles, sportschema maken ze gratis voor je, kluisjes, douchen, ook gratis..groepslessen kun je gratis aan mee doen, hele aardige instructeurs..komen ook gewone mensen en niet van die anabolen tokkies etc
![]()
![]()
Uuh hoe moet ik dat voor mij zien? Hij wachtte gewoon in de kleedkamer tot er mensen gingen douchen en dan sprong die er snel bij ?quote:Op zondag 12 januari 2020 11:31 schreef ToT het volgende:
Bij ons op de sportschool zat er een homo die echt met iedereen onder de douche wilde!
Heeft het ook herhaaldelijk met mij geprobeerd en hij noemde me plagend een "viezerik" omdat ik gewoon thuis ging douchen. (Ik woonde op fiets-afstand van de sportschool.)
Neuh, als hij merkte dat je al een tijdje aan het sporten was, vroeg hij gewoon of je mee kwam naar de douche, want je was toch waarschijnlijk bijna klaar.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uuh hoe moet ik dat voor mij zien? Hij wachtte gewoon in de kleedkamer tot er mensen gingen douchen en dan sprong die er snel bij ?
uuh awkwardquote:Op zondag 12 januari 2020 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, als hij merkte dat je al een tijdje aan het sporten was, vroeg hij gewoon of je mee kwam naar de douche, want je was toch waarschijnlijk bijna klaar.
Germquote:Op zondag 12 januari 2020 11:31 schreef ToT het volgende:
Bij ons op de sportschool zat er een homo die echt met iedereen onder de douche wilde!
Heeft het ook herhaaldelijk met mij geprobeerd en hij noemde me plagend een "viezerik" omdat ik gewoon thuis ging douchen. (Ik woonde op fiets-afstand van de sportschool.)
quote:Op zondag 12 januari 2020 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Germ![]()
Je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk . En zeker als je zelf op een bepaalde leeftijd zit , dan zijn dat soort dingen sowieso al wat 'ingewikkelder' (douchen/omkleden in bijzijn van klas)
Ik woonde vroeger op kamers in Deventer met bijna allemaal potten,ging mee naar de roze zaterdagen ,daar zaten ook opdringerige chicks bijDie moest je soms ook van je af slaan
![]()
niet iedere homo is meteen een leernichtquote:Op zondag 12 januari 2020 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]Ah fijn!
Ik heb op 2 HBO's in Deventer gewerkt.
Op eentje zaten meerdere docenten die duidelijk van de herenliefde waren, maar van een aantal kon je het gewoon niet merken.
1 Studente was een keer naar zo'n gayparade gegaan die in Deventer plaats vond (de dame in kwestie was zo'n beetje uit de kast aan het komen) en zag daar een docent waarvan tot op dat moment bijna niemand wist dat hij ook homo was. Later hoorde ik dat die 2 elkaar stomverbaasd aangekeken hadden!
Idd je hebt homos en nichtenquote:Op zondag 12 januari 2020 11:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
niet iedere homo is meteen een leernicht![]()
![]()
Dat valt toch onder de categorie, mattie, broeder etc volgens mij niks met homo te maken dcht ikquote:Op zondag 12 januari 2020 11:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hier hebben ze het dan toch ook over niffo ?
Zelf bedachte 'slang' hier op FOK!, net zoals Kappa knoffo ( Kapsalon met knoflooksaus )quote:Op zondag 12 januari 2020 12:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat valt toch onder de categorie, mattie, broeder etc volgens mij niks met homo te maken dcht ik
Ik vind dat anders behoorlijk 'nichterig'overkomen.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat valt toch onder de categorie, mattie, broeder etc volgens mij niks met homo te maken dcht ik
Moet wel zeggen...na het sporten ff zwemmen wat je dan soms ziet was ik ook niet gewend koekoek...meer dan 10 jaar niet meer gezwommen, en strand etc heb ik ook niet zoveel mee..quote:Op zondag 12 januari 2020 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Germ![]()
Je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk . En zeker als je zelf op een bepaalde leeftijd zit , dan zijn dat soort dingen sowieso al wat 'ingewikkelder' (douchen/omkleden in bijzijn van klas)
Ik woonde vroeger op kamers in Deventer met bijna allemaal potten,ging mee naar de roze zaterdagen ,daar zaten ook opdringerige chicks bijDie moest je soms ook van je af slaan
![]()
Dat sws ..maja die mensen hebben ook vaak nektasjes etc dus dat verklaard ook wel een hoop..quote:Op zondag 12 januari 2020 12:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat anders behoorlijk 'nichterig'overkomen.
quote:Op zondag 12 januari 2020 12:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet wel zeggen...na het sporten ff zwemmen wat je dan soms ziet was ik ook niet gewend koekoek...meer dan 10 jaar niet meer gezwommen, en strand etc heb ik ook niet zoveel mee..
Kijk je je ogen af en toe wel uit als je niks gewend bent![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2020 12:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat sws ..maja die mensen hebben ook vaak nektasjes etc dus dat verklaard ook wel een hoop..
Als docent zijnde leer je wel wat aan de studenten he!quote:Op zondag 12 januari 2020 11:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
niet iedere homo is meteen een leernicht![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2020 12:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
@:ToT Momenteel een vulkaanuitbarsting gaande dicht bij Manila
Klopt ja, de familie van een goede vriendin van mijn vrouw woont daar.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
@:ToT Momenteel een vulkaanuitbarsting gaande dicht bij Manila
Daar heb je een punt!!!quote:Op zondag 12 januari 2020 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Als docent zijnde leer je wel wat aan de studenten he!Dus in dat opzicht waren het wel leernichten!
En andersom positief zegmaar... zo van nou daar wil ik wel een rol beschuit mee eten zegmaarquote:Op zondag 12 januari 2020 12:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]Je hebt idd mensen waar je niet van snapt dat ze zich überhaupt in bikini of zwembroek in een zwembad durven te begeven
![]()
![]()
Maar dat staat uiteraard los van wel niet homo
Die mensen kom ik gelukkig nooit tegen als ik ga zwemmenquote:Op zondag 12 januari 2020 12:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
En andersom positief zegmaar... zo van nou daar wil ik wel een rol beschuit mee eten zegmaar
quote:Op zondag 12 januari 2020 12:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die mensen kom ik gelukkig nooit tegen als ik ga zwemmen
quote:Op zondag 12 januari 2020 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, de familie van een goede vriendin van mijn vrouw woont daar.
Ja eentje blijft thuis om op het huis te passen terwijl de rest gevlucht is, maar als de lava te dicht bij komt, zal hij ook vluchten.quote:
Ha nee ik wilde net zeggen, gaat dan een flinke wordenquote:Op zondag 12 januari 2020 12:23 schreef ToT het volgende:
Daar ga ik geen aparte inzameling voor houden trouwens!
De inzameling hier in FHF heeft overigens nog geen ene enkele euro opgeleverd!quote:Op zondag 12 januari 2020 12:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ha nee ik wilde net zeggen, gaat dan een flinke worden
Da's wel mooi balen !quote:Op zondag 12 januari 2020 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
De inzameling hier in FHF heeft overigens nog geen ene enkele euro opgeleverd!
Haha ik snap het!quote:Op zondag 12 januari 2020 12:43 schreef puzziepie het volgende:
Ik barst van de live streams van Hawaï vulkanen . Weet niet wat dat is maar ik vind dat soort zaken(maar ook over tornado's etc) mega interessant, . Vorig jaar zat ik helemaal in dat vulkaan geweld.fascinerend en doodeng tegelijkIk kan helemaal niets vinden qua streams op deze vulkaan uitbarsting
![]()
Zoektermen drama weer
Aaaawww wat een schatjequote:Op zondag 12 januari 2020 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik snap het!
Zo is er in Tacloban (op het eiland waar mijn vrouw vandaan komt) een hele straat die bezaaid is met allemaal boten van de orkaan van 6 jaar geleden.
Had ik nog willen bezoeken, maar die stad is hartstikke druk en stinkt vreselijk van alle uitlaatgassen, en dat leek ons niet al te gezond voor Mini-ToT.
Die had het elders veel meer naar z'n zin!(Rechts op de foto)
[ afbeelding ]
Leuk om jouw vrouw ook 's te zien. Ik houd wel van zo'n jungle-achtige omgeving ! Rook het daar wel natuurlijk ?quote:Op zondag 12 januari 2020 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik snap het!
Zo is er in Tacloban (op het eiland waar mijn vrouw vandaan komt) een hele straat die bezaaid is met allemaal boten van de orkaan van 6 jaar geleden.
Had ik nog willen bezoeken, maar die stad is hartstikke druk en stinkt vreselijk van alle uitlaatgassen, en dat leek ons niet al te gezond voor Mini-ToT.
Die had het elders veel meer naar z'n zin!(Rechts op de foto)
[ afbeelding ]
Die dame die hem vasthoudt is zijn tante!quote:Op zondag 12 januari 2020 12:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Leuk om jouw vrouw ook 's te zien. Ik houd wel van zo'n jungle-achtige omgeving ! Rook het daar wel natuurlijk ?
quote:
Ghe ghequote:Op zondag 12 januari 2020 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Die dame die hem vasthoudt is zijn tante!Het jongere zusje van mijn vrouw.
Mijn vrouw is wel een stukkie knapper dan haar!
En de geur daar: vooral de stank van verrotte kokosnoten!Ze hebben/hadden daar een privé-jungle van kokosbomen. Ze hadden ook bananenbomen, maar die zijn 6 jaar geleden allemaal verwoest.
Ik denk dat een groot deel van de kokosbomen nu ook wel vernietigd zal zijn met deze orkaan. Ik heb een foto gezien waarop inderdaad een flink deel omgewaaid is.
Jawelquote:Op zondag 12 januari 2020 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Die dame die hem vasthoudt is zijn tante!Het jongere zusje van mijn vrouw.
Mijn vrouw is wel een stukkie knapper dan haar!
En de geur daar: vooral de stank van verrotte kokosnoten!Ze hebben/hadden daar een privé-jungle van kokosbomen. Ze hadden ook bananenbomen, maar die zijn 6 jaar geleden allemaal verwoest.
Ik denk dat een groot deel van de kokosbomen nu ook wel vernietigd zal zijn met deze orkaan. Ik heb een foto gezien waarop inderdaad een flink deel omgewaaid is.
[..]Had je nog niet eerder foto's van hem gezien?
Het was minder erg dan op een andere plantage waar we tijdens onze eerste vakantie doorheen liepen, bij Legazpi.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe![]()
Wat betreft de geur. Nog nooit rotte kokos geroken, kan me niet voor de geest halen hoe dat moet meuren :")
quote:Op zondag 12 januari 2020 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JawelEn hij is nog steeds schattig
Hij kreeg daar best aardig wat aandacht!quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kreeg daar best aardig wat aandacht!
[ afbeelding ]
(Een flink deel van de mensen paste niet eens meer op de foto; echt iedereen kwam kijken!)
Smerigquote:Op zondag 12 januari 2020 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was minder erg dan op een andere plantage waar we tijdens onze eerste vakantie doorheen liepen, bij Legazpi.
Daar zaten een paar mannen wat compleet verrotte kokosnoten open te hakken. De wormen krioelden er doorheen. Dat kokos werd allemaal in een zak gekiept om vervolgens in de zon gedroogd te worden om op de lokale markt verkocht te worden!![]()
![]()
De stank daar, niet te geloven!
Heb trouwens voor de gein 's effe gekeken op Cheapticket naar tickets naar Manila. Maar alle jezus wat zijn die krengen duurquote:
Valt enorm mee, afhankelijk wanneer je gaat en hoe lang je het van te voren boekt.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb trouwens voor de gein 's effe gekeken op Cheapticket naar tickets naar Manila. Maar alle jezus wat zijn die krengen duur
Ik wilde boeken voor Juni , 7 dagen. Minimaal 700 pegels er in klappen. Welke site heb jij gebruikt voor het boeken ?quote:Op zondag 12 januari 2020 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt enorm mee, afhankelijk wanneer je gaat en hoe lang je het van te voren boekt.
Wij zijn er voor ¤450 per persoon naar toe gegaan, echt fantastisch!
Gewoon cheaptickets.nlquote:Op zondag 12 januari 2020 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik wilde boeken voor Juni , 7 dagen. Minimaal 700 pegels er in klappen. Welke site heb jij gebruikt voor het boeken ?
Hahah niet zo zeer vrouwen jachtquote:Op zondag 12 januari 2020 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon cheaptickets.nl
Je wil op vrouwenjacht, of ook echt wat van het land zien?
Of allebei?
Hahaha ahhh natuurlijk!quote:Op zondag 12 januari 2020 13:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahah niet zo zeer vrouwen jachtWat ik je vertelde via DM, mocht het klikken en zij is bij mij in Groningen geweest, wil ik uiteraard ook wel een keer die kant op, Manila.
Prachtig!!!!quote:Op zondag 12 januari 2020 13:32 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paar foto's die ik op en bij Palawan gemaakt heb.
Hier moet je echt een dag of 4 voor uit trekken, misschien meer als je je goed voorbereid en zo meer leuke plekjes weet te vinden. Bepaalde toeristische trekpleisters moet je er wel overslaan trouwens; die zijn je tijd, geld en moeite niet waard.
Haha!quote:
Nice!quote:Op zondag 12 januari 2020 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!Er valt genoeg te ontdekken daar, maar op een gegeven moment ben je alle watervallen en grotten enzo wel een beetje zat.
Ik zou er niet keer op keer op keer naar toe willen gaan.
Snorkelen blijft sowieso wel erg gaaf!Heb daar ook prachtige foto's van gemaakt.
Maar Cambodja blijf ik echt mooier vinden; daar wil ik ook ooit een keer met mijn vrouw en mini-ToT naar toe gaan!
quote:
Wauw!!!quote:Op zondag 12 januari 2020 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik op 150 X 100 laten afdrukken.
[ afbeelding ]
Deze hangt hier naast me.
[ afbeelding ]
Deze hangt boven in de gang.
Thanks!quote:
Ik ben nooit verder dan Europa gekomenquote:Op zondag 12 januari 2020 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Ja Cambodja moet je echt maar een dag of 3 - 4 naar toe gaan. Leuk voor als je toch naar Azië gaat en aan het begin of eind van die vakantie echt prachtige dingen wil zien. Maar wat je kunt zien is wel vrij beperkt; het is bijna allemaal in 2 dagen te zien, en dat systeem met de toegangskaarten daar is echt volkomen ruk. Enige voorbereiding is wel aan te raden als je er naar toe gaat.
Dat heeft mijn zusje ook altijd. Komt denk ook doordat als je er nerveus voor bent dat je dat uitstraalt en ze je daardoor er eerder tussen uit vissen.quote:Op zondag 12 januari 2020 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder dan Europa gekomen![]()
Ik kijk wel eens naar Border Security , en vanaf dat moment wist ik dat mocht ik ooit naar een ver land vliegen , dan ben ik natuurlijk weer net degene die er tussenuit gevist gaat worden voor verdere controleIk word al nerveus als ik daar aan denk
![]()
![]()
Dat je weet dat je geen drugs bij je hebt maar toch ineens twijfelt of er niet een zakje wiet in je broekzak zitquote:Op zondag 12 januari 2020 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder dan Europa gekomen![]()
Ik kijk wel eens naar Border Security , en vanaf dat moment wist ik dat mocht ik ooit naar een ver land vliegen , dan ben ik natuurlijk weer net degene die er tussenuit gevist gaat worden voor verdere controleIk word al nerveus als ik daar aan denk
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2020 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hahaha ahhh natuurlijk!
Ja mocht je daar naar toe gaan en jullie willen samen het land verkennen, dan kan ik aanraden:
- Moalboal (voor snorkelen, leuk voor een dag of 2. Als je wil duiken, kun je er nog een dagje of zo bij aan plakken)
- Malapascua island (zwemmen, snorkelen, relaxen, duiken)
- Bohol (De trip op de rivier daar is echt gaaf! De chocolate hills zijn op zich ook wel okay.)
- Siquijor (Amper toerisme, wat authentieker)
- Legazpi
- Oslob (voor de whale sharks, maar er zijn meer plekken waar je die kunt zien)
Mactan island moet je ten alle kosten vermijden!
Edit: Oh shit, hoe kan ik nou Palawan vergeten te noemen?Dat is echt een must see!
Verder zijn er nog een paar van die mega toeristische eilanden met witte stranden en dat soort shit. Achterlijk duur en helemaal verziekt. Ze kappen er grote stukken bossen om er nog meer torenhoge hotels te bouwen. (Big yellow taxi is nu nog steeds relevant.)
Thanks for de tips, en wat een prachtige plaatjes !quote:Op zondag 12 januari 2020 13:32 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paar foto's die ik op en bij Palawan gemaakt heb.
Hier moet je echt een dag of 4 voor uit trekken, misschien meer als je je goed voorbereid en zo meer leuke plekjes weet te vinden. Bepaalde toeristische trekpleisters moet je er wel overslaan trouwens; die zijn je tijd, geld en moeite niet waard.
Ja precies!quote:Op zondag 12 januari 2020 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heeft mijn zusje ook altijd. Komt denk ook doordat als je er nerveus voor bent dat je dat uitstraalt en ze je daardoor er eerder tussen uit vissen.
Ja!!quote:Op zondag 12 januari 2020 14:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat je weet dat je geen drugs bij je hebt maar toch ineens twijfelt of er niet een zakje wiet in je broekzak zit
68 eurie voor een kut kaarsquote:Op zondag 12 januari 2020 16:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)ar-vagina-ruikt.html
User review : Je waant je alsof je in Volendam bent.
🤣
Mooie herinneringenquote:Op zondag 12 januari 2020 16:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Meneert Aart is deaudhulde aan deze man die Sesamstraat zo leuk maakte
quote:
Een kaars die naar kut ruikt?quote:Op zondag 12 januari 2020 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Mooie herinneringen![]()
[..]
Action heeft ze goedkoper.
Wat een rommelquote:Op zondag 12 januari 2020 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[/b]
Een kaars die naar kut ruikt?![]()
Met een beetje fantasie welquote:
Dan ruik ik nog liever een echte kut (mits schoon natuurlijkquote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan ruik ik nog liever een echte kut (mits schoon natuurlijk![]()
Ik ken er niet persoonlijk een aantal maar die eruit springen vanwege een bijzonderheid ken ik wel (zoals eentje die neusharen heeft als een kat).quote:Op zondag 12 januari 2020 10:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Collega van mij is daar wel eens als lakkei aan het werk..
Same. Ik hou wel van een schone miensquote:Op zondag 12 januari 2020 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan ruik ik nog liever een echte kut (mits schoon natuurlijk![]()
Miens= kut?quote:Op zondag 12 januari 2020 17:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Same. Ik hou wel van een schone miens
quote:Op zondag 12 januari 2020 18:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha jepfoef, vagijn, stootkoker ook trouwens
Die andere benamingen ken ik welquote:Op zondag 12 januari 2020 18:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha had idd gekund :p maar een smeerpoets als ik ben kan weinig goeds bedoelenquote:Op zondag 12 januari 2020 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht dat je schone mens bedoelde
quote:Op zondag 12 januari 2020 18:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die andere benamingen ken ik wel![]()
Maar miens had ik nog nooit gehoord
Die miens had ik ook nog nooit gehoord, de andere die je nu noemt wel.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb dat koosnaampje hier van FOK!quote:Op zondag 12 januari 2020 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die miens had ik ook nog nooit gehoord, de andere die je nu noemt wel.
Teveel in KLB gehangen zekerquote:Op zondag 12 januari 2020 19:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb dat koosnaampje hier van FOK!
Poes, poenie, punani, oven, doosjequote:Op zondag 12 januari 2020 18:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo zo en de ballen zijn de spieren van Jaap Stamquote:Op zondag 12 januari 2020 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb er geen bijnamen voor. Enkel voor mijn jonge heer. Jaap Stam.
Keihard, kaal, staat als hij er moet staan, ontiegelijk uithoudingsvermogen en een bikkel als het nodig is
quote:Op zondag 12 januari 2020 19:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kano, zwaardhoes, genotsgleuf, greppel, spatnaad
Neu, niet perse.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo zo en de ballen zijn de spieren van Jaap Stam![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2020 15:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Thanks for de tips, en wat een prachtige plaatjes !
Zal zeker meenemen in mijn onderzoek / planning !
Ik heb er eentje genomen vanavond. En toen maar door aan de whiskyquote:
Jaquote:Op maandag 13 januari 2020 05:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maat. Ook weer klaar voor t werk ?
Komt het ook wel.quote:Op maandag 13 januari 2020 05:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gewoon lekker rustig aan doen, komt goed !
Koud hoor maar voor de rest goed. De PM is ziek dus we hebben geen gesprek. Kan ik hopelijk wat meer vrije tijd dingen gaan doen vanmiddag.quote:
Oequote:Op maandag 13 januari 2020 08:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Koud hoor maar voor de rest goed. De PM is ziek dus we hebben geen gesprek. Kan ik hopelijk wat meer vrije tijd dingen gaan doen vanmiddag.
Heeft ie keihard geneuktquote:Op maandag 13 januari 2020 08:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Stok, ben t ff kwijt, iets met 23 jarig vrouwtje. Rest is een waas
Mijn ballen gaan wel eens door het handjequote:Op maandag 13 januari 2020 08:35 schreef stokj het volgende:
Gisteren dacht ik even wat korfbal te gaan kijken bij de plaatselijke vereniging. Het tweede team speelde om 13:00 uur en het eerste team zou blijkbaar om 14:30 uur spelen. Wil je naar binnen lopen, moet je prompt ¤10,- (volwassenenprijs) betalen want het eerste speelt. Pas 1,5 uur later man...
Geld betalen om een bal door een mandje te zien gaan
Moet je daar ook voor betalen?quote:Op maandag 13 januari 2020 10:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mijn ballen gaan wel eens door het handje
Accepteren ze ook betalingen in natura?quote:
Dat laatste drink ik nou nooitquote:Op zondag 12 januari 2020 23:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb er eentje genomen vanavond. En toen maar door aan de whisky
ik ook niet zo vaak. vindt het wel lekker maar het is wel iets waar ik zin in moet hebbenquote:
Cheddar? Is dat die plastic kaas ?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Is het al weekend ?![]()
Neuh gaat wel goed hier. Ik ga vanavond ff cheaten. Cheddar rollen om worstjes, wikkelen in bacon en grillen maar. Mag wel na een weekje poor-life
Puuuuzzzquote:Op maandag 13 januari 2020 12:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Cheddar? Is dat die plastic kaas ?
Zou kunnenquote:Op maandag 13 januari 2020 12:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Cheddar? Is dat die plastic kaas ?
Oooooohhh nu snap ikquote:Op maandag 13 januari 2020 12:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zou kunnenIk haal een punt op, niet die plakjes in plastic
Ja daar kan ik me wat bij voorstellenquote:Op maandag 13 januari 2020 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rustig middagje voor de boeg. Dikke prima
In het bos? Lekker manquote:Op maandag 13 januari 2020 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me wat bij voorstellen![]()
Als ik zo echt echt echt 'wakker'ben ga ik maar eens een stuk lopen .
Het weer leent zich er prima voorquote:Op maandag 13 januari 2020 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En gezond , dus hopen dat het zo blijft
Echt welquote:Op maandag 13 januari 2020 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het weer leent zich er prima voor
Volgens mij blijft het zoquote:Op maandag 13 januari 2020 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt welZolang het droog blijft iig wel
![]()
Ik heb nog geen idee wat voor weer het verder vandaag wordt, maar het ziet er relaxt uit als ik naar buiten kijk
Oh mooi!quote:Op maandag 13 januari 2020 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij blijft het zo
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet buiten ben geweestquote:Op maandag 13 januari 2020 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker t
[..]
Lekker temperatuurtje ook
Gauw doenquote:Op maandag 13 januari 2020 12:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet buiten ben geweest
Kom op hey het is kwart voor 1quote:Op maandag 13 januari 2020 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ben nog bezig met wakker worden
Ik ben ook wakkerquote:Op maandag 13 januari 2020 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom op hey het is kwart voor 1
Pot koffie erinquote:Op maandag 13 januari 2020 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben ook wakker![]()
Maar nog niet wakker wakker
Hopelijk door vrouwelijke handjesquote:Op maandag 13 januari 2020 10:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mijn ballen gaan wel eens door het handje
Naast koffie kan red bull ook helpenquote:Op maandag 13 januari 2020 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben ook wakker![]()
Maar nog niet wakker wakker
Ik drink die troep nietquote:Op maandag 13 januari 2020 12:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Naast koffie kan red bull ook helpen
Klopt, 23 jarig vrouwtje, heeft blijkbaar de specialiteit dat angstpuf heet en heeft twee katten, woont nog bij haar ma die een kort pittig kapsel heeft (maar geen tokkie, althans misschien in privé tijd).quote:Op maandag 13 januari 2020 08:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Stok, ben t ff kwijt, iets met 23 jarig vrouwtje. Rest is een waas
Tussen wakker en wakker zit bij mij wel een verschilletjequote:
Ja snap ikquote:Op maandag 13 januari 2020 12:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tussen wakker en wakker zit bij mij wel een verschilletje
Kom maar door.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, 23 jarig vrouwtje, heeft blijkbaar de specialiteit dat angstpuf heet en heeft twee katten, woont nog bij haar ma die een kort pittig kapsel heeft (maar geen tokkie, althans misschien in privé tijd).
#pray4gibsonquote:Op maandag 13 januari 2020 12:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kom maar door.Ben ff afwezig. Vergadering tot 14:30
Er gaat niks boven het gaatje van een maatjequote:
Het zaad van je maat kan geen kwaad.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er gaat niks boven het gaatje van een maatje
Dat er iets is met mijn schildklier wat niet goed zitquote:Op maandag 13 januari 2020 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dat voor teken bij jou dan?
quote:Op maandag 13 januari 2020 12:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat er iets is met mijn schildklier wat niet goed zit
Is goed, ik doe het voorstel.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kom maar door.Ben ff afwezig. Vergadering tot 14:30
Jaquote:Op maandag 13 januari 2020 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]oh dat is spijtig.
Word je daar heel moe Van?
Oké wat irritantquote:Op maandag 13 januari 2020 13:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja![]()
Er klopt iets niet in mijn bloedwaarden , is al langer zo , en als mijn schildklier te snel of te langzaam is heeft dat directe gevolgen mbt energie
Nah ja zo is het welquote:Op maandag 13 januari 2020 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wilde bloedirritant zeggen haha
Beter, kende een oud-collega die continu Red Bull dronk: bij het ontbijt 2 blikjes, lunch 2 blikjes, tussendoor als er iets gedronken moest worden een blikje en in de avond een blikje. Ze was er aan verslaafd dat ze letterlijk niet zonder kon.quote:
Ik vind het maar vieze zooiquote:Op maandag 13 januari 2020 13:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Beter, kende een oud-collega die continu Red Bull dronk: bij het ontbijt 2 blikjes, lunch 2 blikjes, tussendoor als er iets gedronken moest worden een blikje en in de avond een blikje. Ze was er aan verslaafd dat ze letterlijk niet zonder kon.
Vooral niet in je naadquote:Op maandag 13 januari 2020 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zaad van je maat kan geen kwaad.
Komt zeker en vast goed, uiteindelijk.quote:
Komt ook wel goed , maar voor voorlopig moet ik 'accepteren'dat ik nog wel ff blijf schommelen in waardenquote:Op maandag 13 januari 2020 13:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt zeker en vast goed, uiteindelijk.
Maar wel bagger dat je er nu weer meer last van hebt.
Lijkt me wel super lastig qua medicatie en zulks die schommelingen altijd.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Komt ook wel goed , maar voor voorlopig moet ik 'accepteren'dat ik nog wel ff blijf schommelen in waarden
Ik iemand met pds.....quote:Op maandag 13 januari 2020 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ken iemand met de ziekte van crohn. Zou ik ook niet heel vrolijk van worden.
Dat is ook precies het probleem .quote:Op maandag 13 januari 2020 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me wel super lastig qua medicatie en zulks die schommelingen altijd.
Ja niks mis meequote:Op maandag 13 januari 2020 13:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Rustig aan de werkweek beginnen
En dan ook rustig voort zetten en nog rustiger beëindigenquote:
Ik ookquote:Op maandag 13 januari 2020 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit iets over poep te lezen
Dat zou wel ideaal zijn jaquote:Op maandag 13 januari 2020 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan ook rustig voort zetten en nog rustiger beëindigen
Wij werken niet met weekend/avond/nachtdiensten, gewoon twee keer drie uur verdeeld tussen pakweg 9-5 uurquote:
Oh nicequote:Op maandag 13 januari 2020 13:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zou wel ideaal zijn ja
[..]
Wij werken niet met weekend/avond/nachtdiensten, gewoon twee keer drie uur verdeeld tussen pakweg 9-5 uur
quote:
Luitjes!quote:
Oei, veel mis?quote:Op maandag 13 januari 2020 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Luitjes!Hoe is het hier?
Zelf ben ik druk bezig met photoshoppen en ik moet straks de auto weer ophalen van de garage. (Grote beurt.Duur!)
Jammer dat je geen baan hebt die thuiswerken toestaat.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zou wel ideaal zijn ja
quote:Op maandag 13 januari 2020 13:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Op zich wel, maar december was wel bizar volgepropt.....gelukkig nu even wat rustiger
Hier wel prima, beetje studie ontwijkend gedrag aan het vertonen tussen het studeren door.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Luitjes!Hoe is het hier?
Zelf ben ik druk bezig met photoshoppen en ik moet straks de auto weer ophalen van de garage. (Grote beurt.Duur!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |