Alles wat uit een vrouw komt ruikt naar bloemetjesquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:34 schreef stokj het volgende:
[..]
@:puzziepie @:kopjechino @:limoentjuh klopt dit?![]()
![]()
In mijn AH bijbaan tijd stonden we op een cassiere te wachten totdat die klaar was op het toilet want we wilden naar huis gaan, we waren klaar met werken. Wat een stank kwam eruit zeg, haar hele hoofd rood (van het persen waarschijnlijk) en het leek net een riolering die geur van haar.![]()
![]()
Mini-ToT is ook uit een vrouw gekomen en die ruikt lang niet altijd naar bloemetjes!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles wat uit een vrouw komt ruikt naar bloemetjes![]()
![]()
UHuhuquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT is ook uit een vrouw gekomen en die ruikt lang niet altijd naar bloemetjes!
En ik ben 45 jaar geleden ook uit een vrouw gekomen, maar als ik m'n bek niet geschrobd heb en me niet gedoucht heb, vluchten de ratten hier in het huis ook in blinde paniek naar buiten.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik ben 45 jaar geleden ook uit een vrouw gekomen, maar als ik m'n bek niet geschrobd heb en me niet gedoucht heb, vluchten de ratten hier in het huis ook in blinde paniek naar buiten.
Kotsen kunnen die krengen net zo min als paarden, maar anders hadden ze dat ook heus wel naar hartenlust gedaan!
Dit is correct en tevens juist en dat moet ik totaal niet onder dwang zeggenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
Oeiquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is correct en tevens juist en dat moet ik totaal niet onder dwang zeggen
45?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik ben 45 jaar geleden ook uit een vrouw gekomen, maar als ik m'n bek niet geschrobd heb en me niet gedoucht heb, vluchten de ratten hier in het huis ook in blinde paniek naar buiten.
Kotsen kunnen die krengen net zo min als paarden, maar anders hadden ze dat ook heus wel naar hartenlust gedaan!
En dan heeft hij een chick van 22 hequote:
😂😅🤣quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
Hallo Daskanninchenquote:
Hoe is het met de onze dude?quote:
Beetje moequote:
Sorry 23quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 10:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedemorgen !
P.s. Ik teken er voor. 45 zijn en een vrouw van 23
Beter !! Heb je gelopen? Of ? verder gaat mijn kennis nietquote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan zit ik aardig in de goede buurt