Ik heb nog wel wat screenshots van pareltjes die voorbij kwamen. Mag je blijkbaar niet posten op FOK!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou CE haar op tinder hebben gevonden?
Oeh ja ik drink nu veel kruidenthee en vooral door de brandnetel thee ga ik aan de reutel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ook wel eens last van spetters die niet uit een kraan komen
Als genoeg mensen je rapporteren.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Een vrijgezelle maat tijdens een weekendje duitsland zijn tel een keer liggen, met Tinder open, toen hij ging zeiken.
Wist niet dat je ook gebanned kan worden van Tinder.
Lang wc bezoek dan, twijfelachtig verhaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als genoeg mensen je rapporteren.
Mensen laten hun telefoon ook nergens liggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lang wc bezoek dan, twijfelachtig verhaal.
Tijg genoeg om te sturen: “ Du siehst gut aus, wir sind 9 junge Männer und ein Bus. und mag alles teilenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lang wc bezoek dan, twijfelachtig verhaal.
Daar krijg je geen ban voorquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tijg genoeg om te sturen: “ Du siehst gut aus, wir sind 9 junge Männer und ein Bus. und mag alles teilen![]()
)
Synoniem voor FOK!ker.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is nou eigenlijk een incel precies, zie je steeds vaker topics over.
quote:. Begin jaren 90 begon een jonge vrouw onder het alias Alana een steungroep voor mensen die, net als zijzelf indertijd, geen relatie of seks hadden.[20][21][22] Op haar website werd de term incel (oorspronkelijk invcel als naam van haar mailinglijst en later ingekort) voor het eerst gebruikt en werden de eerste definities gegeven.[38][39] Nadat zij haar eigen seksualiteit had ontdekt, deed ze de website over aan iemand anders, die ze niet kende.[40]
Na verloop van tijd werd de term incel overgenomen door een subcultuur van mannen die in online gebruikersgroepen hun frustraties over hun onvrijwillige celibaat en hun vrouwenhaat spuiden, soms op dusdanig agressieve wijze, zoals oproepen tot verkrachting, dat een website als Reddit zich genoodzaakt zag de 40.000 leden tellende gebruikersgroep Incels, die zich presenteerde als steungroep voor mensen zonder relatie, te sluiten.[24][25] Ook wordt op dergelijke fora de pleger van de aanslag in mei 2014 in Isla Vista, Californië, waarbij zes doden vielen, verheerlijkt als Saint Elliot.[5] Een aantrekkelijke vrouw, die voor een incel onbereikbaar is, wordt Stacy genoemd, een succesvolle en aantrekkelijke man, die zo'n vrouw wel kan krijgen, Chad.[10][14] Deze vrouwen en mannen moeten in de ogen van gebruikers van deze fora worden gestraft.[41]
Gebruikers van op incels gerichte internetfora omschrijven een incel als iemand die geen seks kan hebben, maar dat wel wil.[28][10]
Ook in Nederland blijken incels actief. Trouw vond ten minste zes Nederlanders op een van de incelfora.[42][43][44] Een van hen fantaseerde over het plegen van soortgelijke aanslagen als in Isla Vista en Toronto. Volgens de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid is er geen directe dreiging al kan een actie niet worden uitgesloten.
Bedankt Sherlock, dit wist niemand hier.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is best een vreemde maatschappelijke stroming. Notabene opgericht door een jonge vrouw die uiteindelijk aan haar trekken kwam.
[..]
Ik wist het zelf niet, nooit zo opgezocht.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bedankt Sherlock, dit wist niemand hier.
Opvoeding, individualisering, social media.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wist het zelf niet, nooit zo opgezocht.
Hoe denk jij dat het komt?
Dat schijnbaar steeds meer mensen zich hierin herkennen.
Ik bedoel, in de jaren voor 1990 kwam altijd iedereen aan zijn trekken, of je moest wel heel gehandicapt zijn ofzo.
Eens wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Opvoeding, individualisering, social media.
Vroeger waren er ook zat mensen die waarschijnlijk onvrijwillig vrijgezel / seksloos waren. Volgens mij heeft iedere familie wel zo’n oom of tante.
Hahaha.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrouwelijke incels bestaan niet; die kunnen altijd wel een man krijgen. Die hoeven maar met hun vingers te knippen.
Ditquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrouwelijke incels bestaan niet; die kunnen altijd wel een man krijgen. Die hoeven maar met hun vingers te knippen.
Misschien moet ze, zoals CE zegt, gewoon eens keihard met de vingers knippen en een kerel naar haar hut sleuren. Zou zomaar kunnen werken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal al geprobeerd dan?
wat is er mis met ze?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:21 schreef Elvi het volgende:
Het probleem is vooral dat de mannen die mij leuk vinden, nou net niet de mannen zijn die ik aantrekkelijk vind.
@Faxiequote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:21 schreef Elvi het volgende:
Het probleem is vooral dat de mannen die mij leuk vinden, nou net niet de mannen zijn die ik aantrekkelijk vind.
Had er wellicht een disclaimer bij moeten zetten omdat het lastig is om een PI te lezen tegenwoordig.quote:
Neem dan gewoon iemand die jou heel leuk vind.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:21 schreef Elvi het volgende:
Ze zien er vooral uit alsof ze de hele dag bier van de Lidl wegdrinken en al 6 jaar aan de meth zitten.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze zien er vooral uit alsof ze de hele dag bier van de Lidl wegdrinken en al 6 jaar aan de meth zitten.
@Faxiequote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze zien er vooral uit alsof ze de hele dag bier van de Lidl wegdrinken en al 6 jaar aan de meth zitten.
Waarom moet ik nu ineens aan Hosti denken?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niet zeuren. Gewoon accepteren.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Herkenbaar. Met vrouwen danquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:21 schreef Elvi het volgende:
@magnetronkoffiquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb jij hem wel eens gezien?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu ineens aan Hosti denken?
Op je knieënquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet zeuren. Gewoon accepteren.
Iemand wil je en daar moet je dankbaar voor zijn.
Ga nu bij hem langs met rozen en dank hem op je blote knieën voor zijn liefde.
WoW goeie beeldvorming bij “op je knieen”quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee dat hij er steeds bij geroepen wordt. Zo'n leuke tijd was het niet en ik word er steeds aan herinnerd zo.quote:
Had eerlijk gezegd verwacht dat hij anoniem was, maar fair enough.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee dat hij er steeds bij geroepen wordt. Zo'n leuke tijd was het niet en ik word er steeds aan herinnerd zo.
Dat is het levenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee dat hij er steeds bij geroepen wordt. Zo'n leuke tijd was het niet en ik word er steeds aan herinnerd zo.
Ik heb mijn ouders iemand uit laten zoeken voor mij. Die weten het toch altijd beter.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe heet hij?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders iemand uit laten zoeken voor mij. Die weten het toch altijd beter.
En toen stond je er alleen voor met een deelhondquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders iemand uit laten zoeken voor mij. Die weten het toch altijd beter.
Wist niet dat je moslim was joh.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij nooit een vriendin gehad met dure tassen?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Na je tasjes opmerking van vanmiddag kan ik je echt niet meer als hetero zien
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En toen stond je er alleen voor met een deelhond![]()
Zelfs zij kunnen het niet.
Denk dat het dan tassen van Patagonia; Northface of Osprey zijn bij zijn vriendinnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij nooit een vriendin gehad met dure tassen?
die paupermerken komen het huis niet in.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het dan tassen van Patagonia; Northface of Osprey zijn bij zijn vriendinnen.
Truequote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het dan tassen van Patagonia; Northface of Osprey zijn bij zijn vriendinnen.
Jij bent het vrouwtje in de relatiequote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Gaf laatst nog iemand advies voor een rugzak, was vergeten hoeveel ik er aan uit had gegeven
Leukquote:
Is het alweer zo lang geleden?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk
Jammer dat je niet voor cali kiest. Had wel een goede toevoeging kunnen zijn aan onze halfjaarlijkse bijeenkomsten
Pff Cali heeft niet eens een krokodillenleder Gucci tasje.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk
Jammer dat je niet voor cali kiest. Had wel een goede toevoeging kunnen zijn aan onze halfjaarlijkse bijeenkomsten
Zeker. Toen zijn naam bekend werd, kon ik mij de nieuwsberichten nog herinneren. Was zelfs in Nederland een ding. Snel afkijken nu.quote:
Dat was toch al toen hij vrouwen afwees wegens hun ambities.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Na je tasjes opmerking van vanmiddag kan ik je echt niet meer als hetero zien
Geefquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
Bossche bol eten om 11 uur 's avonds
Net op tijd! over 50 min zou die verschimmeld zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laat gegeten en ik wist niet of ie morgen nog goed zou zijn
Ik heb ook niet zo'n zin om dat ding in bed op te etenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net op tijd! over 50 min zou die verschimmeld zijn.
Wat eet je wel in bed dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo'n zin om dat ding in bed op te eten
Je moet wel een beetje leven hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo'n zin om dat ding in bed op te eten
Wachten nu tot Faxie zijn frietje aanbiedtquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Droom is een keertje friet eten in bed.
Ten eerste is het patat.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Droom is een keertje friet eten in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |