De test hoeft niet donkerder te zijn dan de controlestreep, als er maar een duidelijke piek te zien is. Klinkt alsof je een eisprong gehad hebt...quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:33 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoe gaat het hier?
Ik zit op CD16 maar nog geen eisprong te bekennen via ovulatietesten. Dus na 2 korte cycli ineens weer een langere. Verder heb ik al besloten dat ik voor de IUI wil gaan, maar mijn man vindt het maar eng en is er nog niet klaar voor. Dus dat heeft nog even tijd nodig en het is afwachten of hij het uiteindelijk wel zal willen.
Ik vind het nu vooral irritant dat ik dus geen idee heb wanneer mijn eisprong nou is. Ik had vrijdag enorme eipijn, zaterdag wel een vrij donkere test maar niet positief, ook vruchtbare afscheiding tot en met maandag. Nu dus helemaal niks opvallends meer, bijna witte testen. Vraag me dan toch af of hij toch dit weekend al is geweest, maar ik heb voorheen altijd 2 dagen duidelijke positieve testen gehad.
Irritant, dus.
Ja, het gekke is wel dat ik normaal na mijn eisprong direct pijnlijke borsten heb, dat heb ik nu niet. En mijn afscheiding is ook nog niet dusdanig veranderd.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
De test hoeft niet donkerder te zijn dan de controlestreep, als er maar een duidelijke piek te zien is. Klinkt alsof je een eisprong gehad hebt...
Je kunt al bijna gaan testen!quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou, net een van de positiefste ovulatietesten ooit gehad![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:20 schreef lunamatic het volgende:
Ik ben hier na lange tijd ook weer. Weer aan het wachten op twee streepjes en dat het dan ook langer duurt dan een paar weken.
Eerste keer zwanger worden ging heel makkelijk. Tweede keer gaat een stuk moeilijker. We zijn nu een half jaar bezig en ik ben twee keer zwanger geweest, maar bij 6 en 5 weken vroege miskraam gehad.
Gisteren was mijn NOD, ik ben nog niet ongesteld. Ik heb wel last van pijnlijke borsten en krampjes in mijn onderbuik, maar dat kan ook pms zijn. Ik durf gewoon niet meer te hopen na die twee miskramen...
Je cyclus nog steeds niet echt in orde, of wel? Sinds oktober.. kan ook nog wel even duren. Bij mij echt 2 jaar na 20 jaar voorbehoedsmiddelen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zit alweer op dag 30!Zo vervelend, tot afgelopen zondag had ik last van lichte vlagen van misselijkheid (sinds ma niet meer), mijn borsten waren (en zijn nog) gevoelig op sommige momenten, krampjes. Gister voelde het ook erg zwaar daar beneden, Vandaag voor het eerst getest, helaas negatief. Maar ben helaas ook begonnen met spotten. Dus ben benieuwd wat de komende dagen brengt.
En ik was zo emotioneel vanochtend, kon wel huilen!
Dat is inderdaad zo herkenbaar! Het is gewoon heel vervelend dat PMS-klachten zo lijken op zwangerschapskwaaltjes.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Maar als je je dan licht misselijk voelt voor een paar dagen, je borsten zeer doen, krampjes en je op dag 30 in je cycle bent. Gaat iedereen toch hopen dat het heel misschien raak is.![]()
Waarschijnlijk bedoel je het goed, maar als je al een tijdje bezig bent is dit echt zo'n dooddoener. Iedereen die zwanger wil worden is ermee bezig, dat kun je niet wegnemen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:30 schreef Seven. het volgende:
Ben je er niet teveel mee bezig? Dat soort stress kan ook een negatieve impact hebben. Ik snap ook dat 'loslaten' waarschijnlijk geen optie is. Maar bewuster omgaan met eventuele stress die voortkomt uit je kinderwens is misschien wel een optie.
Het was inderdaad goed bedoeld en bien is een zelfbenoemde stresskipquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:37 schreef June. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je het goed, maar als je al een tijdje bezig bent is dit echt zo'n dooddoener. Iedereen die zwanger wil worden is ermee bezig, dat kun je niet wegnemen.
Ben je sinds oktober al flink ongesteld geweest? Die spotting herken ik in ieder geval wel, toen mijn spiraaltje eruit ging heeft het superlang geduurd met maaaaaandenlang spotting enzo.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog steeds weinig nieuws hier. Gisterochtend was mijn test negatief.
Ik ben nu sinds woensdag elke dag heel licht aan het spotten. Vrijwel niet noemenswaardig, bij afvegen alleen eigenlijk, een inlegkruisje is voldoende voor de dag.Gister had ik wel wat ongesteldheids krampen, alleen links. Maar vooralsnog zet er niets door!
Is ook niks geks aan, zelf ook meegemaakt. Ik blijf hopen voor jequote:Op donderdag 20 februari 2020 10:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Nee, ik denk niet dat ik er overdreven mee bezig ben ofzo. Het is gewoon elke maand weer erg spannend (vooral in die tweede week wachten). Net als iedereen hier toch?
En ik had zelfs al bijna 2 weken niets meer gezegd hier!In stilte gewoon afgewacht. Maar als je je dan licht misselijk voelt voor een paar dagen, je borsten zeer doen, krampjes en je op dag 30 in je cycle bent. Gaat iedereen toch hopen dat het heel misschien raak is.
![]()
Ik ben zeer realistisch in het feit dat wij pas net begonnen zijn en misschien pas 3 of 4 echte pogingen hebben gehad vanwege mijn onregelmatige cyclus!
Oh zekerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ben je sinds oktober al flink ongesteld geweest? Die spotting herken ik in ieder geval wel, toen mijn spiraaltje eruit ging heeft het superlang geduurd met maaaaaandenlang spotting enzo.
Hahaha gelukkig maarquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:46 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Oh zekerSinds ik gestopt ben met de pil ben ik elke cyclus (zelfs die 2e in November die begon op dag 16) gewoon ongesteld zoals het hoort. In dat opzicht is alles normaal. Eén keer echt een heftige ongesteldheid gehad (zeker voor mijn doen), maar de rest was normaal. De "slechtste" was in September, maar ik stond toen stijf van de stress vanwege mijn bruiloft, dus die ongesteldheid heb ik vrijwel geskipped.
Alleen de dagen zijn nu nog vrij onregelmatig.
En zoooo gestressed ben ik op dit moment echt niet hoor!Via getypte tekst op een forum klinkt het altijd vele malen erger. Zeker als het merendeel waar je in dit topic over praat, je wachtbank en/of teleurstelling is!
Voel me over het algemeen juist vrij relaxed atm. Wat nerveus omdat ik wil weten wat er aan de hand is daar beneden. Of ik gewoon heel laat zal zijn, of aan het skippen ben, of toch geluk heb? Maar ik denk er echt niet panisch aan. Die stress van de bruiloft is al lang en breed voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |