abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 februari 2020 @ 13:25:28 #101
319308 Tink89
To live is to dance
pi_191375989
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 11:33 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoe gaat het hier?
Ik zit op CD16 maar nog geen eisprong te bekennen via ovulatietesten. Dus na 2 korte cycli ineens weer een langere. Verder heb ik al besloten dat ik voor de IUI wil gaan, maar mijn man vindt het maar eng en is er nog niet klaar voor. Dus dat heeft nog even tijd nodig en het is afwachten of hij het uiteindelijk wel zal willen.

Ik vind het nu vooral irritant dat ik dus geen idee heb wanneer mijn eisprong nou is. Ik had vrijdag enorme eipijn, zaterdag wel een vrij donkere test maar niet positief, ook vruchtbare afscheiding tot en met maandag. Nu dus helemaal niks opvallends meer, bijna witte testen. Vraag me dan toch af of hij toch dit weekend al is geweest, maar ik heb voorheen altijd 2 dagen duidelijke positieve testen gehad.
Irritant, dus.
De test hoeft niet donkerder te zijn dan de controlestreep, als er maar een duidelijke piek te zien is. Klinkt alsof je een eisprong gehad hebt...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 6 februari 2020 @ 13:39:33 #102
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_191376200
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 13:25 schreef Tink89 het volgende:

[..]

De test hoeft niet donkerder te zijn dan de controlestreep, als er maar een duidelijke piek te zien is. Klinkt alsof je een eisprong gehad hebt...
Ja, het gekke is wel dat ik normaal na mijn eisprong direct pijnlijke borsten heb, dat heb ik nu niet. En mijn afscheiding is ook nog niet dusdanig veranderd.

We gaan het wel zien, ik heb in elk geval regelmatig seks dus dat is het probleem gelukkig niet.
L'Enfer, c'est les autres.
  donderdag 6 februari 2020 @ 15:23:55 #103
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_191377626
Nou, net een van de positiefste ovulatietesten ooit gehad :D :D
  vrijdag 7 februari 2020 @ 09:58:12 #104
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_191389557
Hier nu op CD 18 vandaag!

Hier nog geen positieve test gevonden, maar ik heb ook niet elke dag of soms 2x per dag kunnen testen. Ik had wel wat krampen en spotting (alleen op woensdag) en gister tijdens werk had ik eenmaal een hele scherpe steek uit het niets (maar daarna geen andere klachten). Dus misschien was dat hem?

Maar we hebben het gewoon gezellig gemaakt om de dag sinds dag 13 en de komende dagen nog voor het geval dat, en ik doe nog wat ovulatie testjes tussendoor! Met mijn verwarde cyclus (een na laatste was 27, mijn laatste was weer een late met 33 dagen), kan het natuurlijk ook nog ergens in de komende 5 dagen ofzo zijn. 8)7
pi_191586891
Ik ben hier na lange tijd ook weer. Weer aan het wachten op twee streepjes en dat het dan ook langer duurt dan een paar weken.

Eerste keer zwanger worden ging heel makkelijk. Tweede keer gaat een stuk moeilijker. We zijn nu een half jaar bezig en ik ben twee keer zwanger geweest, maar bij 6 en 5 weken vroege miskraam gehad.

Gisteren was mijn NOD, ik ben nog niet ongesteld. Ik heb wel last van pijnlijke borsten en krampjes in mijn onderbuik, maar dat kan ook pms zijn. Ik durf gewoon niet meer te hopen na die twee miskramen...
  woensdag 19 februari 2020 @ 21:24:07 #106
318361 Bienelientjee
pi_191591000
Ik zit alweer op dag 30! :{w Zo vervelend, tot afgelopen zondag had ik last van lichte vlagen van misselijkheid (sinds ma niet meer), mijn borsten waren (en zijn nog) gevoelig op sommige momenten, krampjes. Gister voelde het ook erg zwaar daar beneden, Vandaag voor het eerst getest, helaas negatief. Maar ben helaas ook begonnen met spotten. Dus ben benieuwd wat de komende dagen brengt.

En ik was zo emotioneel vanochtend, kon wel huilen! :{w
  woensdag 19 februari 2020 @ 23:25:32 #107
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191593208
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 15:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou, net een van de positiefste ovulatietesten ooit gehad :D :D
Je kunt al bijna gaan testen!
Resistance is futile.
  woensdag 19 februari 2020 @ 23:26:32 #108
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191593223
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 17:20 schreef lunamatic het volgende:
Ik ben hier na lange tijd ook weer. Weer aan het wachten op twee streepjes en dat het dan ook langer duurt dan een paar weken.

Eerste keer zwanger worden ging heel makkelijk. Tweede keer gaat een stuk moeilijker. We zijn nu een half jaar bezig en ik ben twee keer zwanger geweest, maar bij 6 en 5 weken vroege miskraam gehad.

Gisteren was mijn NOD, ik ben nog niet ongesteld. Ik heb wel last van pijnlijke borsten en krampjes in mijn onderbuik, maar dat kan ook pms zijn. Ik durf gewoon niet meer te hopen na die twee miskramen...
:* sneu, heel begrijpelijk dat je na 2 keer niet durft te hopen. Maar ik hoop het wel voor je! ^O^
Resistance is futile.
  woensdag 19 februari 2020 @ 23:30:20 #109
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191593289
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zit alweer op dag 30! :{w Zo vervelend, tot afgelopen zondag had ik last van lichte vlagen van misselijkheid (sinds ma niet meer), mijn borsten waren (en zijn nog) gevoelig op sommige momenten, krampjes. Gister voelde het ook erg zwaar daar beneden, Vandaag voor het eerst getest, helaas negatief. Maar ben helaas ook begonnen met spotten. Dus ben benieuwd wat de komende dagen brengt.

En ik was zo emotioneel vanochtend, kon wel huilen! :{w
Je cyclus nog steeds niet echt in orde, of wel? Sinds oktober.. kan ook nog wel even duren. Bij mij echt 2 jaar na 20 jaar voorbehoedsmiddelen.

Ben je er niet teveel mee bezig? Dat soort stress kan ook een negatieve impact hebben. Ik snap ook dat 'loslaten' waarschijnlijk geen optie is. Maar bewuster omgaan met eventuele stress die voortkomt uit je kinderwens is misschien wel een optie :* .
Resistance is futile.
pi_191595367
Gisteravond toch maar getest, maar helaas negatief. Ik ga er maar van uit dat ik een dezer dagen ongesteld word :(
  donderdag 20 februari 2020 @ 10:51:04 #111
318361 Bienelientjee
pi_191596992
Nee, ik denk niet dat ik er overdreven mee bezig ben ofzo. Het is gewoon elke maand weer erg spannend (vooral in die tweede week wachten). Net als iedereen hier toch?

En ik had zelfs al bijna 2 weken niets meer gezegd hier! :D In stilte gewoon afgewacht. Maar als je je dan licht misselijk voelt voor een paar dagen, je borsten zeer doen, krampjes en je op dag 30 in je cycle bent. Gaat iedereen toch hopen dat het heel misschien raak is. :)

Ik ben zeer realistisch in het feit dat wij pas net begonnen zijn en misschien pas 3 of 4 echte pogingen hebben gehad vanwege mijn onregelmatige cyclus!
pi_191602151
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:51 schreef Bienelientjee het volgende:

Maar als je je dan licht misselijk voelt voor een paar dagen, je borsten zeer doen, krampjes en je op dag 30 in je cycle bent. Gaat iedereen toch hopen dat het heel misschien raak is. :)

Dat is inderdaad zo herkenbaar! Het is gewoon heel vervelend dat PMS-klachten zo lijken op zwangerschapskwaaltjes.
  zaterdag 22 februari 2020 @ 16:33:40 #113
318361 Bienelientjee
pi_191631681
Nog steeds weinig nieuws hier. Gisterochtend was mijn test negatief.

Ik ben nu sinds woensdag elke dag heel licht aan het spotten. Vrijwel niet noemenswaardig, bij afvegen alleen eigenlijk, een inlegkruisje is voldoende voor de dag. :? Gister had ik wel wat ongesteldheids krampen, alleen links. Maar vooralsnog zet er niets door!
pi_191631713
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:30 schreef Seven. het volgende:

Ben je er niet teveel mee bezig? Dat soort stress kan ook een negatieve impact hebben. Ik snap ook dat 'loslaten' waarschijnlijk geen optie is. Maar bewuster omgaan met eventuele stress die voortkomt uit je kinderwens is misschien wel een optie :* .
Waarschijnlijk bedoel je het goed, maar als je al een tijdje bezig bent is dit echt zo'n dooddoener. Iedereen die zwanger wil worden is ermee bezig, dat kun je niet wegnemen.
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 22 februari 2020 @ 17:11:01 #115
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_191632152
+1 op June. En zó kwalijk is een beetje stress ook weer niet hoor, dan moesten we allemaal ook maar stoppen met verantwoordelijke banen en verhuizen uit onveilige gebieden en nooit meer het nieuws kijken als we zwanger willen worden. Spanning over een naderende ongesteldheid kan daar echt wel bij.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 22 februari 2020 @ 17:27:46 #116
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191632341
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 16:37 schreef June. het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bedoel je het goed, maar als je al een tijdje bezig bent is dit echt zo'n dooddoener. Iedereen die zwanger wil worden is ermee bezig, dat kun je niet wegnemen.
Het was inderdaad goed bedoeld en bien is een zelfbenoemde stresskip ;) .
Resistance is futile.
  zaterdag 22 februari 2020 @ 17:34:28 #117
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191632413
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 16:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog steeds weinig nieuws hier. Gisterochtend was mijn test negatief.

Ik ben nu sinds woensdag elke dag heel licht aan het spotten. Vrijwel niet noemenswaardig, bij afvegen alleen eigenlijk, een inlegkruisje is voldoende voor de dag. :? Gister had ik wel wat ongesteldheids krampen, alleen links. Maar vooralsnog zet er niets door!
Ben je sinds oktober al flink ongesteld geweest? Die spotting herken ik in ieder geval wel, toen mijn spiraaltje eruit ging heeft het superlang geduurd met maaaaaandenlang spotting enzo.
Resistance is futile.
  zaterdag 22 februari 2020 @ 17:37:57 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191632443
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Nee, ik denk niet dat ik er overdreven mee bezig ben ofzo. Het is gewoon elke maand weer erg spannend (vooral in die tweede week wachten). Net als iedereen hier toch?

En ik had zelfs al bijna 2 weken niets meer gezegd hier! :D In stilte gewoon afgewacht. Maar als je je dan licht misselijk voelt voor een paar dagen, je borsten zeer doen, krampjes en je op dag 30 in je cycle bent. Gaat iedereen toch hopen dat het heel misschien raak is. :)

Ik ben zeer realistisch in het feit dat wij pas net begonnen zijn en misschien pas 3 of 4 echte pogingen hebben gehad vanwege mijn onregelmatige cyclus!
Is ook niks geks aan, zelf ook meegemaakt. Ik blijf hopen voor je :* .
Resistance is futile.
  zaterdag 22 februari 2020 @ 18:46:42 #119
318361 Bienelientjee
pi_191633257
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 17:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ben je sinds oktober al flink ongesteld geweest? Die spotting herken ik in ieder geval wel, toen mijn spiraaltje eruit ging heeft het superlang geduurd met maaaaaandenlang spotting enzo.
Oh zeker :) Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik elke cyclus (zelfs die 2e in November die begon op dag 16) gewoon ongesteld zoals het hoort. In dat opzicht is alles normaal. Eén keer echt een heftige ongesteldheid gehad (zeker voor mijn doen), maar de rest was normaal. De "slechtste" was in September, maar ik stond toen stijf van de stress vanwege mijn bruiloft, dus die ongesteldheid heb ik vrijwel geskipped. _O- Alleen de dagen zijn nu nog vrij onregelmatig.

En zoooo gestressed ben ik op dit moment echt niet hoor! :D Via getypte tekst op een forum klinkt het altijd vele malen erger. Zeker als het merendeel waar je in dit topic over praat, je wachtbank en/of teleurstelling is!

Voel me over het algemeen juist vrij relaxed atm. Wat nerveus omdat ik wil weten wat er aan de hand is daar beneden. Of ik gewoon heel laat zal zijn, of aan het skippen ben, of toch geluk heb? Maar ik denk er echt niet panisch aan. Die stress van de bruiloft is al lang en breed voorbij. ^O^
  zaterdag 22 februari 2020 @ 21:55:12 #120
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191637392
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 18:46 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Oh zeker :) Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik elke cyclus (zelfs die 2e in November die begon op dag 16) gewoon ongesteld zoals het hoort. In dat opzicht is alles normaal. Eén keer echt een heftige ongesteldheid gehad (zeker voor mijn doen), maar de rest was normaal. De "slechtste" was in September, maar ik stond toen stijf van de stress vanwege mijn bruiloft, dus die ongesteldheid heb ik vrijwel geskipped. _O- Alleen de dagen zijn nu nog vrij onregelmatig.

En zoooo gestressed ben ik op dit moment echt niet hoor! :D Via getypte tekst op een forum klinkt het altijd vele malen erger. Zeker als het merendeel waar je in dit topic over praat, je wachtbank en/of teleurstelling is!

Voel me over het algemeen juist vrij relaxed atm. Wat nerveus omdat ik wil weten wat er aan de hand is daar beneden. Of ik gewoon heel laat zal zijn, of aan het skippen ben, of toch geluk heb? Maar ik denk er echt niet panisch aan. Die stress van de bruiloft is al lang en breed voorbij. ^O^
Hahaha gelukkig maar :*
Resistance is futile.
pi_191638058
Ik snap mijn lichaam niet meer. Ik ben nog steeds niet ongesteld, nu 4 dagen over tijd. Gisteravond nog eens getest,maar weer nagatief. Eerder deze week had ik het gevoel dat er een menstruatie aan zat te komen, qua buikpijn, rugpijn en hoofdpijn, maar dat is nu dus bijna helemaal weg.

Dit is een cyclus na een vroege miskraam, dus ik denk dat mijn lichaam gewoon extreem in de war is ofzo.
  zondag 23 februari 2020 @ 08:11:45 #122
318361 Bienelientjee
pi_191641223
Helaas, halve nacht wakker gelegen met flinke krampen, het is begonnen. :( Nu doodmoe naar werk voor een 12 uur dienst :{w
pi_191657736
En ik ben ook eindelijk ongesteld. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
  maandag 24 februari 2020 @ 09:32:07 #124
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_191658856
Yes, ik ben zaterdag ook gewoon ongesteld geworden.
Het is niet eens meer verdrietig of zo, meer een soort dof gevoel. Mijn lichaam doet het niet, dat idee.
Maar goed, we gaan met opgeheven hoofd gewoon weer door :)
pi_191675074
Balen meiden die toch weer ongesteld zijn geworden. Hopelijk lukt het de volgende ronde. :*

Ik ben de laatste tijd aan de lopende band verkouden geweest, had slechte nachten een dwarse peuter of ik viel 's avonds in slaap. Het maakte toch dat ik er niet zo'n zin meer in had de laatste tijd, en om de dag seks was al helemaal geen doen.
Dit is dan ook echt een klein wondertje (en je moet wel flink turen), een dag na NOD. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')