abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 januari 2020 @ 17:13:08 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190996910
Misschien moeten ze maar gewoon eens een beetje gaan schrappen in die koninklijke verplichtingen. Minder verzoeken accepteren, zo moeilijk is dat niet. Van wat minder royals die een lintje komen doorknippen gaat de monarchie niet kapot.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190996942
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar is dan misschien een leuke rol voor de dochters van Andrew, een van beiden woont geloof ik ook op Kensington, dus dat kan prima.
Dat zou een goede oplossing zijn. Ben ik wel benieuwd hoe het zit met hun troonrechten als Andrew ze opgeeft. Anders zou het opgeven van de troonrechten door Harry een goede gelegenheid zijn om Andrew te vragen de troonrechten op te geven, om vervolgens de dochters door te schuiven in de lijn van de troonopvolging en als 'senior royals'.
  zondag 12 januari 2020 @ 17:28:06 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190997105
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:13 schreef Lienekien het volgende:
Misschien moeten ze maar gewoon eens een beetje gaan schrappen in die koninklijke verplichtingen. Minder verzoeken accepteren, zo moeilijk is dat niet. Van wat minder royals die een lintje komen doorknippen gaat de monarchie niet kapot.
Dit vooral.
Het opgeven van troonrechten zie ik voorlopig iig niet gebeuren, zeker niet met de gigantische lijst van troonopvolgers die er in Engeland sowieso is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190997386
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:13 schreef Lienekien het volgende:
MajestyMagazine twitterde op maandag 30-12-2019 om 10:02:19 The Prince of Wales was the busiest member of the royal family in 2019, says Tim O'Donovan in his annual compilation of official engagements published once again in @thetimes today. https://t.co/idxzcARWvo reageer retweet

Ze zullen wel moeten inkrimpen, want over 10 jaar zijn van deze lijst waarschijnlijk nog maar 4 royals volledig inzetbaar.
pi_190998326
Ik wist niet dat Meghan en Harry pas sinds 2016 een relatie hebben. Dat is idd vrij kort.

OT: stoere zet dit :Y
  zondag 12 januari 2020 @ 19:23:07 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190998630
Mwah...
quote:
1980: Charles and Diana meet again, this time romantically.
Charles and Diana, then 18-and-a-half, reconnected during a summer weekend at a mutual friend's house. They reportedly bonded over a conversation about Lord Mountbatten’s funeral, which they had both attended, according to Express.

In tapes recorded with voice coach Peter Settelen, later broadcast in the documentary Diana: In Her Own Words, Diana recalled the awkward encounter that transpired after that conversation. “The next minute he leapt on me, practically. It was strange. I thought, ‘This isn’t very cool’...but I had nothing to go by because I’d never had a boyfriend,” Diana said.
After that weekend, Diana and Charles went on a few dates, like to Andrew’s royal yacht or to Balmoral Castle in Scotland—but not many. "We met 13 times and we got married," she was heard saying in Diana: In Her Own Words.
Bron

Getrouwd op 29 juli 1981...
Een jaar dus, en zij was 19, niet dat ze haast hadden omdat ze nog samen kinderen wilden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191001744
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar is dan misschien een leuke rol voor de dochters van Andrew, een van beiden woont geloof ik ook op Kensington, dus dat kan prima.
Ja, dat zijn prinses Eugenie (de jongste dochter) en haar man Jack. Zij wonen sinds hun huwelijk op Kensington Palace maar werken fulltime en en betalen huur aan de 'kroon'. Eugenie en haar zus Beatrice kozen voor een maatschappelijke loopbaan omdat Charles al jaren heeft aangegeven het koninklijk huis te winnen inkrimpen.

https://www.nytimes.com/2(...)es-andrew-queen.html
  zondag 12 januari 2020 @ 22:02:58 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191001792
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 22:00 schreef Ivalo het volgende:

[..]

Ja, dat zijn prinses Eugenie (de jongste dochter) en haar man Jack. Zij wonen sinds hun huwelijk op Kensington Palace maar werken fulltime en en betalen huur aan de 'kroon'. Eugenie en haar zus Beatrice kozen voor een maatschappelijke loopbaan omdat Charles al jaren heeft aangegeven het koninklijk huis te winnen inkrimpen.

https://www.nytimes.com/2(...)es-andrew-queen.html
Beatrice woont op St James's palace, dus die blijft ook lekker dicht bij het vuur zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191002049
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:15 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Dat zou een goede oplossing zijn. Ben ik wel benieuwd hoe het zit met hun troonrechten als Andrew ze opgeeft. Anders zou het opgeven van de troonrechten door Harry een goede gelegenheid zijn om Andrew te vragen de troonrechten op te geven, om vervolgens de dochters door te schuiven in de lijn van de troonopvolging en als 'senior royals'.
Volgens mij houden Beatrice en Eugenie hun troonrechten gewoon als Andrew de zijne zou opgeven. Voor de wijziging uit begin 2013 stonden Amalia, Alexia en Ariane ook in de Britse opvolgingslijst maar Willem-Alexander niet omdat hij met een katholieke vrouw getrouwd is (dat was tegen de regels). Na de wijziging heeft heeft zijn plekje weer teruggekregen.
pi_191002272
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:47 schreef Jojoke het volgende:

[..]

MajestyMagazine twitterde op maandag 30-12-2019 om 10:02:19 The Prince of Wales was the busiest member of the royal family in 2019, says Tim O'Donovan in his annual compilation of official engagements published once again in @:thetimes today. https://t.co/idxzcARWvo reageer retweet
[ afbeelding ]

Ze zullen wel moeten inkrimpen, want over 10 jaar zijn van deze lijst waarschijnlijk nog maar 4 royals volledig inzetbaar.
De hertog van Kent werkt gewoon harder dan William en Kate :o :o
  Spellchecker maandag 13 januari 2020 @ 07:42:28 #111
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191005226
Alle ogen op de Queen en prins Harry
quote:
De Britse koningin Elizabeth houdt op haar landgoed Sandringham maandag een familieberaad met de prinsen Charles, William en Harry. Onderwerp van gesprek is het plan van kleinzoon Harry en zijn vrouw Meghan om zich grotendeels los te maken van hun koninklijke verplichtingen.
Het paar maakte vorige week bekend zes maanden per jaar met hun zoontje in Canada te willen doorbrengen en financieel meer op eigen benen te willen staan. De aankondiging veroorzaakte flink wat deining.
Op de agenda staan volgens de Sunday Times verder de hoogte van de toelage die prins Charles uit eigen middelen aan Harry betaalt en het al of niet behouden van de koninklijke titels. Ook zal worden gesproken over welke commerciële activiteiten het paar mag ontplooien.

Zaterdag werd al bekend dat Meghan een klus als voice-over bij Disney heeft aangenomen, in ruil voor een donatie aan Elephants Without Borders. Deze organisatie zet zich in voor het behoud van olifanten in het wild.

Meghan is niet bij het gesprek in Sandringham. Ze vergadert vanuit Canada mee per telefoon.
  maandag 13 januari 2020 @ 08:04:35 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191005388
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 22:23 schreef Ivalo het volgende:

[..]

De hertog van Kent werkt gewoon harder dan William en Kate :o :o
Ehm nee? Je vergeet de buitenlandse bezoeken?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 13 januari 2020 @ 08:37:11 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191005549
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 21:42 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik las ergens dat ze een (eigen) vermogen van 38mln hebben. Megan was natuurlijk ook niet bepaald de zieligste als succesvolle actrice. Dat helpt wellicht ook.
Zij kan vast nog een come-back doen in toch nog een nieuw seizoen van Suits! Dan gaat GB helemaal over de zeik! :D
  maandag 13 januari 2020 @ 08:45:09 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191005603
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 08:37 schreef BE het volgende:

[..]

Zij kan vast nog een come-back doen in toch nog een nieuw seizoen van Suits! Dan gaat GB helemaal over de zeik! :D
Oh, dat zou wel briljant zijn, ze kan dan ook een godsvermogen per aflevering krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191005606
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 08:37 schreef BE het volgende:

[..]

:D Nou inderdaad!

Ik had gisteren die docu gezien op videoland dat Harry en Meghan naar Afrika gingen. Meghan was zelf ook een paar keer aan het woord en ik vroeg me af hoe het kan dat je zo'n intense haat voor die vrouw voelt zoals de Britten dat voelen. Ik kan er echt niet bij. Vooral dat laatste stuk waarin ze aan het woord kwam waarin ze vertelde hoe het afgelopen jaar voor haar geweest was. Mijn hart brak wel een beetje hoor.
pi_191005855
Ik vraag me sterk af waarom harry gaat mee vergaderen?? Ik zou richting canada gaan en zeggen zoek het maar uit.
speak only if it improves the silence.
  maandag 13 januari 2020 @ 09:17:45 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191005895
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 09:15 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me sterk af waarom harry gaat mee vergaderen?? Ik zou richting canada gaan en zeggen zoek het maar uit.
Nou waarschijnlijk daarom dus, omdat hij niet wil zeggen "zoek het maar uit!".
Het is dus helemaal niet de intentie de koninklijke familie, en alle bijkomende verplichtingen, zomaar te dumpen, ik denk dat ze echt gewoon wat ruimte nodig hebben omdat de haat(pers) ze over de kling jaagt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191006053
Sodeju, de Telegraaf heeft vandaag een artikel waar de honden geen brood van lusten. Heel suggestief. Kan volgens mij noet het artikel quoten want het is premium...

"Dekselse Meghan". De queen stemde met tegenzin in met hun huwelijk. De drie belangrijskte royals (zij, Charles en William) hadden nooit "fiducie in een toekomst naar wens met Harry en Meghan". Meghan sloeg een uitnodiging van Charles af om ergernissen te bespreken.

Een paleisbron onthulde gisteren dat William zijn handen af trekt van Harry en "niet langer om hem heen kan blijven staan."
  maandag 13 januari 2020 @ 09:33:47 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191006065
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 09:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sodeju, de Telegraaf heeft vandaag een artikel waar de honden geen brood van lusten. Heel suggestief. Kan volgens mij noet het artikel quoten want het is premium...

"Dekselse Meghan". De queen stemde met tegenzin in met hun huwelijk. De drie belangrijskte royals (zij, Charles en William) hadden nooit "fiducie in een toekomst naar wens met Harry en Meghan". Meghan sloeg een uitnodiging van Charles af om ergernissen te bespreken.

Een paleisbron onthulde gisteren dat William zijn handen af trekt van Harry en "niet langer om hem heen kan blijven staan."
Heb je wel een linkje dan?
Dat mag wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191006103
Oke, thanks voor de tip Leandra!

https://www.telegraaf.nl/(...)eg-in-kleinste-kring
  maandag 13 januari 2020 @ 09:37:57 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191006115
Thnx :)
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 13 januari 2020 @ 09:46:20 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191006226
quote:
Ook Charles maakt zich zorgen. Als troonopvolger - het zal de komende jaren toch echt eens gaan gebeuren - zit hij niet te wachten op een bevlekt koningshuis. Tegelijkertijd maakt hij zich, net als zijn moeder, zorgen om zijn jongste zoon met zijn rebelse gedrag.
Nou idd, met alles wat Harry in het verleden al gedaan heeft lijkt dit me echt een moment om je druk te gaan maken over "zijn rebelse gedrag" :')

Volgens mij is hij sinds Meghan braver dan ooit.

Volgens mij hebben ze bij de Telegraaf met een hele dikke duim zitten schrijven.
Men neme de Britse tabloids en dikken dat nog een beetje aan :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191006569
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 08:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ehm nee? Je vergeet de buitenlandse bezoeken?
Die verkleuren het beeld heel erg. In de Court Circular wordt van buitenlandse bezoeken namelijk ALLES bijgehouden.

'The Duke of Cambridge this afternoon arrived at Heathrow Airport, London, from Oman' telt bijvoorbeeld als een 'engagement' op zich terwijl hij dan feitelijk niet echt iets doet natuurlijk.
pi_191006593
quote:
Omdat hij er zeker van wil zijn dat pa geld blijft storten en hij gaat proberen in ruil daarvoor zo min mogelijk werk in de UK te doen ;)

Het is wel vreemd dat Meghan niet bij de besprekingen is om Harry te supporten. Dit was misschien haar kans geweest om precies duidelijk te maken wat ze wil?

[ Bericht 28% gewijzigd door Ivalo op 13-01-2020 10:27:32 ]
pi_191006661
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 22:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Beatrice woont op St James's palace, dus die blijft ook lekker dicht bij het vuur zitten.
Het wordt daar wel een beetje druk. Door de grote verbouwing van Buckingham Palace is St James's nu ook de Londense basis van Anne en Edward.

Er staat nog een heel verbouwd appartement/huis klaar op Kensington Palace, in eerste instantie bedoeld voor Harry en Meghan. Het zou me niets verbazen als ze daar na haar bruiloft gaat wonen.
  maandag 13 januari 2020 @ 10:28:48 #126
111260 Charmian
a little joy
pi_191006688
quote:
wat een verhaal zeg...mooi gedramatiseerd script, typisch Telegraaf :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_191006858
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 10:28 schreef Charmian het volgende:

[..]

Wat heerlijk overdreven en dramatisch.
Lijkt wel het plot van een nieuwe film. _O-
  maandag 13 januari 2020 @ 11:16:34 #128
65846 Bocaj
47th President.
pi_191007118
Harry en Meghan dreigen met OPRAH!
quote:
Het lijkt erop dat het dreigement openheid van zaken te geven in een tv-interview voor Harry en Meghan een breekijzer is in de onderhandelingen die vandaag plaatsvinden op Sandringham. Daar laat Meghan haar man de kastanjes uit het vuur halen. Zij is al naar Canada vertrokken, terwijl hij met KONINGIN ELIZABETH, PRINS CHARLES en broer PRINS WILLIAM mag gaan praten over de ‘Megxit’ – zoals deze operatie is gaan heten. Ter sprake komen de titels van het paar, de wijze waarop zij hun geld gaan verdienen, en ook hoe zij denken de enorme kosten voor hun beveiliging te gaan betalen.
Ze zullen ook wel een smak geld krijgen voor dat interview! ;)
pi_191007443
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 10:28 schreef Charmian het volgende:

[..]

Toch denk ik er dat er een kern van waarheid in zit, dat William Harry heeft aangesproken op zijn partnerkeuze van Meghan. En dat is de doodsteek geworden tussen de beide jongens. William die denkt steeds een arm om de schouders van Harry te moeten leggen.
William heeft net iets te vaak en te lang de Diana-houding willen aannemen t.o.v. zijn 'broertje' Harry.
pi_191007651
Aangezien ik nog steeds niet precies weet hoe je foto's moet plaatsen, probeer ik het zo maar.

https://m.facebook.com/12(...)70/?type=3&source=48

Ze hebben wel een paar mooie foto's uitgezocht zeg :D
  maandag 13 januari 2020 @ 12:12:36 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191007679
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aangezien ik nog steeds niet precies weet hoe je foto's moet plaatsen, probeer ik het zo maar.

https://m.facebook.com/12(...)70/?type=3&source=48

Ze hebben wel een paar mooie foto's uitgezocht zeg :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191007689
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Top, dankjewel :)
  maandag 13 januari 2020 @ 12:16:50 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191007721
De poster van deze film als basis genomen en die bewerkt: https://en.wikipedia.org/wiki/Get_Out

Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 13 januari 2020 @ 12:17:11 #134
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_191007729
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D. Ik vind ‘m leuk!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 13 januari 2020 @ 12:19:00 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191007756
Die bewerkte filmposter is dus eigenlijk een bevestiging van het gerucht dat het een raciale lading heeft.
Overigens denk ik dat die lading in dit geval niet bij de familie zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191008440
Wanneer gaat het overleg beginnen? Weet iemand dat?

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 22:14 schreef Ivalo het volgende:

[..]

Volgens mij houden Beatrice en Eugenie hun troonrechten gewoon als Andrew de zijne zou opgeven. Voor de wijziging uit begin 2013 stonden Amalia, Alexia en Ariane ook in de Britse opvolgingslijst maar Willem-Alexander niet omdat hij met een katholieke vrouw getrouwd is (dat was tegen de regels). Na de wijziging heeft heeft zijn plekje weer teruggekregen.
Bedankt voor je reactie w/
pi_191008457
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:19 schreef Leandra het volgende:
Die bewerkte filmposter is dus eigenlijk een bevestiging van het gerucht dat het een raciale lading heeft.
"Een bevestiging van het gerucht??".
Deze filmposter is toch niet door de Queen herself gemaakt lijkt me.
pi_191008487
quote:
Ik zie niks raciaals in de filmposter, leg eens uit wat er raciaal aan is?
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_191008497
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:15 schreef koemleit het volgende:

[..]

"Een bevestiging van het gerucht??".
Deze filmposter is toch niet door de Queen herself gemaakt lijkt me.
:D Ik zie het al voor mij dat ze haar avond-uurtjes vult met Photoshoppen.
pi_191008514
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:17 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ik zie niks raciaals in de filmposter, leg eens uit wat er raciaal aan is?
Dat slaat meer op de film denk ik
pi_191008548
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:19 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Dat slaat meer op de film denk ik
O ach so, ja je kunt overal racisme in zien als je hard genoeg zoekt
  maandag 13 januari 2020 @ 13:22:08 #142
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_191008549
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/meghan-markle/index.html

Groot Brittannië gaat los in de comments :O
With love :*
pi_191008563
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:17 schreef Jojoke het volgende:

[..]

:D Ik zie het al voor mij dat ze haar avond-uurtjes vult met Photoshoppen.
Die werkt nog met Paint!
pi_191008613
quote:
Deze mensen zijn allemaal (uitzonderingen daargelaten) rijp voor de geestelijke gezondheidszorg. Ziekelijk dit.
pi_191008633
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:23 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Die werkt nog met Paint!
Dat kan ook :D Op zo'n oude Windows computer.
pi_191008654
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:28 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Dat kan ook :D Op zo'n oude Windows computer.
Tussendoor doet ze nog even aan mijnenvegen om de zinnen te verzetten :)
pi_191008681
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Deze mensen zijn allemaal (uitzonderingen daargelaten) rijp voor de geestelijke gezondheidszorg. Ziekelijk dit.
De Daily Mail comments is altijd dieptreurig. Dat geldt ook voor TMZ.
pi_191008724
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Tussendoor doet ze nog even aan mijnenvegen om de zinnen te verzetten :)
Even ontspanning tussen alle familieschandalen door *O*
  maandag 13 januari 2020 @ 13:40:34 #149
65846 Bocaj
47th President.
pi_191008796
Donald Trump weerhoudt Meghan van najagen droom. Premium!

Die haat tegen Trump! _O-
En na Trump komt zijn dochter (2 termijnen) en daarna zijn zonen... :D
Dus voorgoed Canada! ;)
pi_191008982
quote:
Grappig, dan heb je de film niet echt begrepen.
  maandag 13 januari 2020 @ 14:01:09 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191009065
Ik kan de statement zelf niet vinden, maar kennelijk hebben Harry en William vanmorgen gezamenlijk een statement uitgebracht waarin staat dat de issues die ze volgens sommige bladen hebben helemaal niet bestaan.

https://www.independent.c(...)latest-a9281361.html
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 13 januari 2020 @ 14:49:19 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191009856
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:01 schreef Leandra het volgende:
Ik kan de statement zelf niet vinden, maar kennelijk hebben Harry en William vanmorgen gezamenlijk een statement uitgebracht waarin staat dat de issues die ze volgens sommige bladen hebben helemaal niet bestaan.

https://www.independent.c(...)latest-a9281361.html
Zijn inderdaad meer bronnen te vinden waarin dit staat.

Ik ga nou toch hopen op een paar officiële verklaringen die al dat zieke gespeculeer de kop in gaan drukken.
pi_191010452
De officiële verklaring is er:

https://www.bbc.com/news/uk-51086477

Ze ontkennen niet dat er issues zijn maar laten wel klem weten dat Harry en Meghan niet worden 'weggepest' door William.
  maandag 13 januari 2020 @ 15:41:07 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191010540
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 15:34 schreef Ivalo het volgende:
De officiële verklaring is er:

https://www.bbc.com/news/uk-51086477

Ze ontkennen niet dat er issues zijn maar laten wel klem weten dat Harry en Meghan niet worden 'weggepest' door William.
Dat is die Leandra ook al aanhaalde.
  maandag 13 januari 2020 @ 15:44:17 #155
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191010592
Vraag me af of de familie dit als net zo'n schande ziet als het aftrede van Edward VIII of dat ze stiekem wel blij zijn dat ze niet met harde hand de Royal Family hoeven in te perken.
  maandag 13 januari 2020 @ 15:46:44 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191010623
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 15:44 schreef herverwijderd het volgende:
Vraag me af of de familie dit als net zo'n schande ziet als het aftrede van Edward VIII of dat ze stiekem wel blij zijn dat ze niet met harde hand de Royal Family hoeven in te perken.
Onvergelijkbare grootheden, imo.

Regerende koning die abdiceert vs. 6e in de lijn van troonopvolging die geen senior royal meer wil zijn.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 13 januari 2020 @ 15:51:44 #157
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_191010677
Team Marry in deze, w/. Al krijgt de Queen tijdens haar laatste paar (dienst)jaren wel nog ineens van alles op haar bordje. :D.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_191011144
Heb net de laatste aflevering van The Crown gekeken. Als ze toen eens wisten waar het koningshuis nog in terecht zou komen..... :o
Is dat zo?
  maandag 13 januari 2020 @ 17:11:46 #159
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191011586
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 15:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Onvergelijkbare grootheden, imo.

Regerende koning die abdiceert vs. 6e in de lijn van troonopvolging die geen senior royal meer wil zijn.
tuurlijk.
Maar toch ben ik benieuwd.
pi_191012370
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 15:44 schreef herverwijderd het volgende:
Ik denk niet dat ze het zien als een schande, maar ik denk dat ze natuurlijk liever hadden gezien dat er minder drama bij kwam kijken. Zonder die belachelijke nieuwe website met allerlei eisen. Als ze nu goede afspraken maken kunnen Charlotte en Louis hier later ook hun voordeel mee doen.
pi_191012629
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:33 schreef Smallish het volgende:
Heb net de laatste aflevering van The Crown gekeken. Als ze toen eens wisten waar het koningshuis nog in terecht zou komen..... :o
Nou, dit is alweer voldoende materiaal om een seizoen te vullen...
pi_191012632
pi_191012664
quote:
Klinkt alsof ze uiteindelijk permanent naar Canada gaan verhuizen, of lees ik dat verkeerd?
pi_191012785
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 18:27 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Klinkt alsof ze uiteindelijk permanent naar Canada gaan verhuizen, of lees ik dat verkeerd?
Denk dat dat wel voor de hand ligt ja. UK is met deze kwestie geen optie meer, ze gaan er geen leven meer hebben.
pi_191012957
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 18:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Denk dat dat wel voor de hand ligt ja. UK is met deze kwestie geen optie meer, ze gaan er geen leven meer hebben.
Dat is waar. Zo jammer dat dit zo uit de hand is gelopen. Als Harry en Meghan definitief naar Canada verhuizen, dan verwacht ik dat ze uiteindelijk (vrijwel) alle koninklijke taken gaan neerleggen.
pi_191012962
Fijn voor Harry en Meghan. Hopelijk verloopt het in goede sfeer en bemoeit Jan en Alleman zich nu eens met zijn of haar eigen zaken.

Prettig dat de Queen zich naar buiten toe zo loyaal opstelt naar het stel. ^O^
Is dat zo?
pi_191013095
Opvallend persoonlijke statement van de Queen. Mooi dat ze het heeft over 'my family'.

Slim ook dat het nu duidelijk over Canada gaat. Kunnen al die indianenverhalen over grote mansions in LA ook weer de kast in.
pi_191013161
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 19:03 schreef Ivalo het volgende:
Opvallend persoonlijke statement van de Queen. Mooi dat ze het heeft over 'my family'.

Slim ook dat het nu duidelijk over Canada gaat. Kunnen al die indianenverhalen over grote mansions in LA ook weer de kast in.
Mooi om te lezen dat ze hun wens respecteert. Ik vind dit een mooie statement naar Harry en Meghan toe.
  maandag 13 januari 2020 @ 19:18:54 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191013299
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 19:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Mooi om te lezen dat ze hun wens respecteert. Ik vind dit een mooie statement naar Harry en Meghan toe.
Ik ook, en als ze er werkelijk zoveel moeite mee had als de bladen de afgelopen dagen deden voorkomen dan denk ik dat er een ander statement in totaal andere bewoording was geweest.
Ik denk dat het qua bom wel meeviel en dat er al langer overleg over was.

Alleen met dat achterlijke gelul iedere keer (tijdens hun vakantie bijvoorbeeld dat gezeik over die "ontbrekende" foto terwijl er sowieso geen andere (klein)kinderen bij stonden dan William) denk ik wel dat de grens gewoon bereikt was.
Als je ook ziet wat voor bagger ze iedere keer over zich heen krijgen bij iedere Instagrampost, ongeacht waar die over gaat, dan kan ik me voorstellen dat je het "fuck them" moment bereikt en helemaal niet meer naar huis wilt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191013402
Queen says she wanted Prince Harry and Meghan Markle to remain full-time royals.

Dat is de kop bij het artikel waarin het statement wordt vermeld bij the daily mirror.

I.p.v. dat ze de hele zin schrijven, schrijven ze alleen dit...
pi_191013446
quote:
Omdat het zijn familie is en blijft? Zijn familie heeft hen niet zoveel aangedaan, lijkt me.
pi_191013614
Pfff.. Een mooie statement van the Queen en verschillende tabloids draaien het weer om naar het negatieve.. Wat een kutlui bij die tabloids :r
  maandag 13 januari 2020 @ 19:36:59 #173
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_191013621
Nu op FB live uitzending over uitleg Britse koningshuis.

NOS
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_191013695
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 19:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Omdat het zijn familie is en blijft? Zijn familie heeft hen niet zoveel aangedaan, lijkt me.
overbodig geneuzel en zogenaamde belangrijkheid uiteindelijk gaat alles gewoon door.
S
pi_191013866
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 19:41 schreef goldback het volgende:

[..]

overbodig geneuzel en zogenaamde belangrijkheid uiteindelijk gaat alles gewoon door.
S
Hij wil wel zijn titels, beveiliging en financiële steun houden. Daarvoor moet hij toch echt zijn familie lief in de ogen kijken.
pi_191014164
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 19:51 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Hij wil wel zijn titels, beveiliging en financiële steun houden. Daarvoor moet hij toch echt zijn familie lief in de ogen kijken.
Onzin, ze willen juist zelf in hun onderhoud voorzien.
pi_191014227
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 20:13 schreef -river- het volgende:

[..]

Onzin, ze willen juist zelf in hun onderhoud voorzien.
https://sussexroyal.com/funding/
  maandag 13 januari 2020 @ 20:37:56 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191014616
quote:
En waar doel je dan precies op?
pi_191014826
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 20:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En waar doel je dan precies op?
Hun website heeft een hoop geklets over hoe ze op dit moment hun leven financieren. Ze blazen hoog van de toren over het opgeven van de 'Sovereign Grant' wat maar 5% van hun inkomen is. Over de toekomst blijven ze vaag. Het lijkt er wel op dat ze in ieder geval niet van plan zijn om te gaan betalen voor hun beveiliging.

''Does their future financial autonomy extend to covering the costs of security?
The provision of armed security by The Metropolitan Police is mandated by the Home Office, a ministerial department of Her Majesty’s Government, responsible for security and law & order.''

Ik hoop echt dat de Queen en prins Charles bedingen dat de content van die website wordt herschreven. Het is arrogant en voorbarig, vind ik :)
  maandag 13 januari 2020 @ 20:48:57 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191014862
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 20:47 schreef Ivalo het volgende:

[..]

Hun website heeft een hoop geklets over hoe ze op dit moment hun leven financieren. Ze blazen hoog van de toren over het opgeven van de 'Sovereign Grant' wat maar 5% van hun inkomen is. Over de toekomst blijven ze vaag. Het lijkt er wel op dat ze in ieder geval niet van plan zijn om te gaan betalen voor hun beveiliging.

''Does their future financial autonomy extend to covering the costs of security?
The provision of armed security by The Metropolitan Police is mandated by the Home Office, a ministerial department of Her Majesty’s Government, responsible for security and law & order.''
Laten we vooral even afwachten wat er de komende tijd naar buiten komt over hoe men de transitie gaat vormgeven.
pi_191039588
De Daily Mail stookt het vuurtje nog even wat verder op. Ze schrijven dat Meghans vader tegen zijn dochter zal getuigen in een van de rechtzaken die de Sussexes hebben aangepannen tegen de pers. Thomas Markle heeft de advocaten van de verdediging voorzien van sms-berichtjes waaruit volgens hem moet blijken dat Harry en Meghan hem harteloos hebben behandeld. Zo hoopt hij aan te tonen dat hij geen andere keuze had dan naar de pers te stappen.

https://www.dailymail.co.(...)-Court-showdown.html

;(
pi_191039648
Ondertussen is Meghan bezig om haar nieuwe leven in Canada vorm te geven qua liefdadigheidsprojecten. Ze bezocht een opvanghuis voor vrouwen in Vancouver om te praten met bewoners en personeel.

pi_191040385
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 20:47 schreef Ivalo het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat de Queen en prins Charles bedingen dat de content van die website wordt herschreven. Het is arrogant en voorbarig, vind ik :)
Hebben die enig idee wat een website is :? :? :? :?
speak only if it improves the silence.
pi_191040893
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2020 20:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Laten we vooral even afwachten wat er de komende tijd naar buiten komt over hoe men de transitie gaat vormgeven.
wel de lusten niet de lasten had het al voorspeld.
pi_191040908
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 11:51 schreef Ivalo het volgende:
Ondertussen is Meghan bezig om haar nieuwe leven in Canada vorm te geven qua liefdadigheidsprojecten. Ze bezocht een opvanghuis voor vrouwen in Vancouver om te praten met bewoners en personeel.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
wie is Megan ?
  woensdag 15 januari 2020 @ 13:45:08 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191041618
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:07 schreef goldback het volgende:

[..]

wel de lusten niet de lasten had het al voorspeld.
Flauwekul.
  woensdag 15 januari 2020 @ 13:46:02 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191041642
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:08 schreef goldback het volgende:

[..]

wie is Megan ?
Meghan, je weet wel. De echtgenote van prins Harry.
pi_191044159
Vancouver schijnt de best leefbare stad van de wereld te zijn.
pi_191048933
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 11:51 schreef Ivalo het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik gun ze alle geluk en rust...
Ze staat wel in een wat rare houding op die 2de foto.. *** Ziet krantenkoppen..., " Meg zwanger van 2de baby...Deze is iets minder royal " 🙈😁😉
  vrijdag 17 januari 2020 @ 15:19:05 #190
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_191073230
’Harry en Meghan ontslaan personeel Frogmore Cottage’

quote:
Aan Daily Mail vertelt de bron dat het gaat om het ontslag van twee personeelsleden. „Een huishoudster en een conciërge die permanent in Frogmore Cottage woonden, hoeven niet meer terug te komen.” Zij zouden een andere rol hebben gekregen in Buckingham Palace, waar koningin Elizabeth woont. Ook diverse kamermeisjes en chefs zouden te horen hebben gekregen dat er voor hen geen plek meer is.

Het nieuws over de ontslagen voedt bovendien de geruchten dat Meghan nooit meer wil terugkeren naar Londen. „Meghan zal zich nooit meer in de UK willen settelen”, aldus de bron.
Queen Elizabeth

Koningin Elizabeth zou allesbehalve blij zijn met de recente ontwikkelingen. „Ze heeft zich neergelegd bij hun beslissing om de monarchie achter zich te laten, maar ze is wél kwaad omdat Harry en Meghan Frogmore Cottage pas nog lieten renoveren voor 2,8 miljoen euro aan belastinggeld”, vertelt de bron. „Vlak daarna halsoverkop vertrekken naar het buitenland, komt wel heel erg ondankbaar over. Het zet het koningshuis bovendien in een slecht daglicht, want de belastingbetalers in kwestie kunnen er natuurlijk ook niet om lachen.”
Where law ends, tyrrany begins.
pi_191078657
Prins Harry verrichte gisteren op Buckingham Palace de loting voor de Ruby League World Cup. Hij benadrukte nogmaals hoe belangrijk mentale gezondheid is, ook voor topsporters.

pi_191081626
quote:
Een renovatie van 2,8 miljoen euro is toch niet gelijk aan weggegooid geld. Een deel of een groot deel zal wel achterstallig onderhoud of een verbetering van de woning zijn. Dat is dus dan een investering wat waarde houdt.
pi_191081774

[ Bericht 100% gewijzigd door maryen65 op 18-01-2020 00:43:49 ]
  zaterdag 18 januari 2020 @ 00:33:09 #194
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_191082083
Lijkt me hier beter op zijn plaats: SHO / Koninklijk Nieuws & Foto's - Deel 29

Ondanks de meer dan discutabele bron.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_191082191
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:33 schreef static het volgende:
Lijkt me hier beter op zijn plaats: SHO / Koninklijk Nieuws & Foto's - Deel 29

Ondanks de meer dan discutabele bron.
Ach ja ik zit in de verkeerde topic
  zaterdag 18 januari 2020 @ 00:59:28 #196
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_191082298
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:43 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ach ja ik zit in de verkeerde topic
NP. :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 18 januari 2020 @ 01:25:02 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191082415
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:59 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Een renovatie van 2,8 miljoen euro is toch niet gelijk aan weggegooid geld. Een deel of een groot deel zal wel achterstallig onderhoud of een verbetering van de woning zijn. Dat is dus dan een investering wat waarde houdt.
Een groot deel was ook achterstallig onderhoud, daarbij blijft het sowieso het eigendom van de koningin.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 januari 2020 @ 19:57:00 #198
862 Arcee
Look closer
pi_191091169
quote:
Harry en Meghan doen afstand van hun koninklijke titels

Prins Harry en Meghan zullen in de toekomst niet meer aangesproken worden als zijne/hare koninklijke hoogheid. Ze maken vanaf dit voorjaar geen gebruik meer van hun koninklijke titels, meldt Buckingham Palace zaterdagavond. Vanaf het voorjaar van 2020 ontvangen ze ook geen overheidsgelden meer.

„Na vele maanden aan gesprekken en de meer recente discussies, ben ik blij om te kunnen zeggen dat we een ondersteunende en constructieve weg zijn ingeslagen, die goed is voor mijn kleinzoon en zijn familie”, laat de Britse koningin Elizabeth weten in een verklaring.

„Harry, Meghan en Archie zullen altijd geliefde familieleden blijven.” De Queen bedankt de Sussexes voor hun toewijding aan het land, en zegt blij te zijn dat Meghan zo snel deel is geworden van de familie.

De hertog en hertogin van Sussex zeggen dankbaar te zijn voor de steun van de koningin en de rest van de koninklijke familie. Ze moeten volgens het nieuwe model een stap terugnemen van hun koninklijke afspraken, waaronder militaire gelegenheden. Wel behouden Harry en Meghan hun privé-beschermheerschappen.

Bron: De Telegraaf

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 18 januari 2020 @ 19:59:35 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191091218
En ze gaan ook de verbouwingskosten van Frogmore terugbetalen.

https://www.bbc.com/news/uk-51163865
  zaterdag 18 januari 2020 @ 20:04:51 #200
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191091309
En nu is hopelijk het gezuig van de Britse pers klaar, maar dat zal wel niet.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')