quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:57 schreef Tegan het volgende:
Moeten ze nu hun titel inleveren?
En verder: even vijf jaar cashen als celebs met baby 2 bijvoorbeeld, dan scheiden en een tell-all book.
Elizabeth.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:08 schreef Tegan het volgende:
Ik kan ook wel geloven dat dit juist vanuit Elisabeth komt: "My way, or the highway!".
Zeker zullen we het voorlopig vast niet weten.
Hun foto ontbrak toch ook met de kersttoespraak.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Elizabeth.
En ik denk het niet, eerlijk gezegd.
De BBC baseert zich op een officieel statement van de woordvoerder van Buckingham Palace. Ik denk echt dat ze niemand hebben ingelicht over hun beslissing.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:05 schreef AgnesGru het volgende:
Als de BBC verkondigd dat de familie niet op de hoogte is gesteld, ben ik wel geneigd dat te geloven. The Sun/Daily Mail was weer een ander verhaaal.
Dat op zichzelf hoeft toch niks te zeggen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Hun foto ontbrak toch ook met de kersttoespraak.
Waarom zouden ze die laten varen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:17 schreef Ivalo het volgende:
[..]
De BBC baseert zich op een officieel statement van de woordvoerder van Buckingham Palace. Ik denk echt dat ze niemand hebben ingelicht over hun beslissing.
Ik ben trouwens benieuwd wat ze gaan doen met de aangekondigde rechtszaken tegen de pers. Zouden ze die nu laten varen?
Ze nemen in dit geval gewoon de reactie over die ze hebben gekregen van Buckingham Palace. Dat doet de NOS hier ook als de RVD iets te melden heeft.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind dit niet bij de BBC passen eerlijk gezegd. Ik vind dat statement meer van roddelblad niveau.
Het is meer een commentaar dan een statement.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind dit niet bij de BBC passen eerlijk gezegd. Ik vind dat statement meer van roddelblad niveau.
Het zou me niet verbazen als ze gaan schikken. Zo kunnen ze er meteen een mooi bedrag uitslepen voor hun charity.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die laten varen?
Ja, dat kan. Alleen ‘laten varen’ zou dus ‘afblazen’ betekenen, dus ook geen schikking.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:28 schreef Ivalo het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze gaan schikken. Zo kunnen ze er meteen een mooi bedrag uitslepen voor hun charity.
Daar stonden toch alleen troonopvolgers? Weet niet meer hoe her voorgaande jaren was.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Hun foto ontbrak toch ook met de kersttoespraak.
Nou, ik weet het niet "proberen financieel onafhankelijk" te zijn is niet hetzelfde als het ook daadwerkelijk zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:27 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het nu zéker het meest sympathieke stel van The Royal Family.![]()
Ik hoop dat ze samen nog vele jaren gelukkig zijn. Ze zullen het niet makkelijk hebben (maar hopelijk wel krijgen).
twitter:SusevanKleef twitterde op woensdag 08-01-2020 om 21:21:34Opvallend statement van Buckingham Palace. Lijkt erop dat het koninklijk huis nog niet zo goed weet wat ze hiermee moeten. https://t.co/XyEDuAsWPw reageer retweet
Ja echt een storm in een glas water was dat. Haar andere kleinkinderen stonden er ook niet bij.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Daar stonden toch alleen troonopvolgers? Weet niet meer hoe her voorgaande jaren was.
Ik hoorde dat Meghan een geschat vermogen van 6 miljoen heeft, dus die eerste maanden komen ze wel doorquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:40 schreef totebel het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet "proberen financieel onafhankelijk" te zijn is niet hetzelfde als het ook daadwerkelijk zijn.
Heeft voor mij toch wel een beetje een weldelustennietdelasten-vibe....maar goed, we gaan het zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |