SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Aiii.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Wat is dit voor een schijtkwaliteit zeg.PedoC.
Aiiiiiiiiiiiii.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:01 schreef KennyPowers het volgende:
Gewoon 3 van elke 5 legs pakken setsysteemgenot
Wat vinden we van de uitspraak van deze caller?quote:
Zet de 180 wel wat dik aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vinden we van de uitspraak van deze caller?
Ik vind zijn nagalm wat raar.quote:
He, kom aan, blijf niet staan en loop me achternaquote:
''Onehundrehehhhhhhhhhhd.''quote:
Hebben de mensen van thuis meegenomen van vorig jaar nogquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:07 schreef Tagliano het volgende:
Ze hebben inmiddels toch wel iets van standaard 180 bordjes
proostquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga zo maar even wat bier inschenken. Flopshow van jewelste.
Eerst een Karmelietje, dan een Grand Prestige. Stevige combinatie, maar enfin.quote:
Suzuki loopt ook zo gek lang niet mee tochquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Sgoltens denkt nog steeds dat Suzuki iets meer ervaring heeft.
Dan een meisje van net 16. Kee dan.
Mama sharkquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
DRT staat volledig achter Mikuru
Ik heb enigszins mijn twijfels of Jim wel Q-School gaat doorkomen in het tweede jaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
86 gemiddeld
Daar overleef je 3e ronde bij PDC niet mee, wat zeg ik; 2e ronde...
ik wel iigquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
DRT staat volledig achter Mikuru
Kuifje?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind Jim Williams een beetje op een stripfiguur lijken. Alleen ik weet niet goed welke. Soort Johnny Bravo maar dan zonder het stoere.
oh is dat wat Quiff betekentquote:
Van huidige veld zie ik eerlijk gezegd niemand Q-School overleven. Er lopen betere vloergoden rond bij PDC.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb enigszins mijn twijfels of Jim wel Q-School gaat doorkomen in het tweede jaar.
Pfff... op die leeftijd. Dat ga je niet de rest van je leven volhouden.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:39 schreef T3hTommay het volgende:
Beau Greaves lijkt op Peter Griffin.
Dat vind ik wel heel kort door de bocht.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van huidige veld zie ik eerlijk gezegd niemand Q-School overleven. Er lopen betere vloergoden rond bij PDC.
Jawel hoor, maar dan duurt dat leven niet zo langquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Pfff... op die leeftijd. Dat ga je niet de rest van je leven volhouden.
Niet dit jaar dan. Ik wacht nog even op entry list van Q-School voordat ik met mijn definitieve uitspraak kom.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel kort door de bocht.
Je krijgt per dag twee winnaars op de Engelse Q-School en dan nog een reeks via de ranking. En ik denk dat een Unterbuchner/Kleermaker genoeg kans maken bij de Europese Q-School.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet dit jaar dan. Ik wacht nog even op entry list van Q-School voordat ik met mijn definitieve uitspraak kom.
Nichtje van Vinnie.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry hoor, voordat we weer grappig gaan doen zoals met die kogelvisfoto's van Sherrock, maar waarom is Greaves zo kolossaal?#dtv
Dat ligt er maar aan hoe lang dat duurt.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Pfff... op die leeftijd. Dat ga je niet de rest van je leven volhouden.
Je moet ook een beetje geluk hebben met de loting natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je krijgt per dag twee winnaars op de Engelse Q-School en dan nog een reeks via de ranking. En ik denk dat een Unterbuchner/Kleermaker genoeg kans maken bij de Europese Q-School.
Feather zal je bedoelenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:45 schreef Vriezzer het volgende:
De walk-on van de dochter van Jacques 'Viesdik' Nieuwlaat.
Ik blijf Williams een vreemde worrep hebben. Geen idee hoe @wimderon ertegenaan kijkt maar het maakt me sceptisch.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje geluk hebben met de loting natuurlijk.
De kenner weet: Niet defensief darten dus, want dan gaat het fout.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
je hoeft maar 6 lekjes te winnen en als je gretig bent wil dat wel helpen!
gouden handdrukquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neem aan dat deze vrouw na finale ontslagbrief in haar handen geduwd krijgt...
wat waren de specs van net?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
Eens kijken of het gemiddelde hier wat hoger ligt dan net.
quote:
echt ALLES is te moeilijk zo langzamerhand hequote:
Hogan is echt een smerige chokende hond.quote:
met een hoger finishpercentage dan Jimboquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hogan is echt een smerige chokende hond.
Williams v Vandenbogaerde is wel een stomme halve finale. Geen zin in.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hogan is echt een smerige chokende hond.
twitter:KerrieCrompton twitterde op donderdag 09-01-2020 om 23:06:55As much as I enjoyed it, I am so glad that was my last game, my brain was just not firing on all cylinders most of the day today...onwards and upwards and tomorrow is another day x reageer retweet
Goeiste bannerquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:57 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:KerrieCrompton twitterde op donderdag 09-01-2020 om 23:06:55As much as I enjoyed it, I am so glad that was my last game, my brain was just not firing on all cylinders most of the day today...onwards and upwards and tomorrow is another day x reageer retweet
Ik vind Greaves zorgwekkend dik.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:01 schreef Zipportal het volgende:
Ik juich niet voor kinderen, zoals @:poepz0r
Elk kind hypen zodat, als ze goed worden, je kon zeggen dat je de eerste wasquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:01 schreef Zipportal het volgende:
Ik juich niet voor kinderen, zoals @:poepz0r
Announce TALENTquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Elk kind hypen zodat, als ze goed worden, je kon zeggen dat je de eerste was
SAD
@Poepz0r wordt gefileerd.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Elk kind hypen zodat, als ze goed worden, je kon zeggen dat je de eerste was
SAD
Beau wordt gewoon "Boobdozer" of zoquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:05 schreef KennyPowers het volgende:
Gurney heeft ook een nieuwe bijnaam nodig als ik die kin van Beau zo zie
Tom Waes.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Die acteur uit Undercover bij Evenblij op npo1 @:zipportal
Gelukkig maken ze de belangrijkste woorden steeds vet, anders zou ik niet weten wat ze verkopen.quote:
twitter:KerrieCrompton twitterde op zondag 22-09-2019 om 10:25:17Makes me chuckle, there's always those people that are quick to point out the 4 or 5 mistakes u made in an entire day but wont comment on the 1000's that you called correctly 😒 #mustbenicetobeperfect, however... https://t.co/ndHoFdyjXf reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:11 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:KerrieCrompton twitterde op zondag 22-09-2019 om 10:25:17Makes me chuckle, there's always those people that are quick to point out the 4 or 5 mistakes u made in an entire day but wont comment on the 1000's that you called correctly 😒 #mustbenicetobeperfect, however... https://t.co/ndHoFdyjXf reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Suzuki doneert deze leg aan de walvisvangst
FOK! is #teamrikhoogendoornquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/show/aa(...)brommobiel~aff7dbcd/
#pray4aart
Als ze Greaves in dat vliegtuig zetten komt het vanzelf naar beneden.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ze Greaves in dat vliegtuig zetten komt het vanzelf naar beneden.
Morgen hoef ik niet om half zes opquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:23 schreef T3hTommay het volgende:
Prima. Hier hou ik het wel bij, ik ga niet voor m'n lol naar Scott Mitchell kijken.
Ja en Scott kan wel even wachtenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:23 schreef T3hTommay het volgende:
Prima. Hier hou ik het wel bij, ik ga niet voor m'n lol naar Scott Mitchell kijken.
Dat gevoel heb ik bij de BDOquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen maar ik heb een nachtkaarsgevoel.
Is de dagelijkse prijzengeldhalvering al geweest of kijken we nog steeds tegen 23k aan?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen maar ik heb een nachtkaarsgevoel.
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo jammer.Wat er nog van Paul Nicholson over is
A l l u s m o e t z o t r a a g .quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:37 schreef WAvanBuren het volgende:
De twee altijd vermoeiende Scotts....
en nou als een kostschooljoch commentaar lopen geven op joerosportquote:
Is toch ideaal voor dit tijdstipquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:37 schreef WAvanBuren het volgende:
De twee altijd vermoeiende Scotts....
5-4 met sudden def diep in de nacht genotquote:
Inmiddels aan de Grand Prestige.quote:
Dat gesjok en klaarstaan van Mitchell is haast kunstquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:41 schreef Grifte het volgende:
Hup Waites, puur door het tempo. Verder voor mij om het even
Da's een uitstekend biertje ouwe reusquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Inmiddels aan de Grand Prestige.
tempo vind ik van allebei niet erg hoogquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:41 schreef Grifte het volgende:
Hup Waites, puur door het tempo. Verder voor mij om het even
Hoe kan je het tempo van Waites 'niet erg hoog' vinden?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tempo vind ik van allebei niet erg hoog
vind je van wel dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kan je het tempo van Waites 'niet erg hoog' vinden?
net back to backquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
Nu heb ik het commentaar aangezet voor de 140 en duurt het opeens lang voor de magische call.
Ahhhhhh, into my veins.
2x gelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
Nu heb ik het commentaar aangezet voor de 140 en duurt het opeens lang voor de magische call.
Ahhhhhh, into my veins.
En nog maar eensquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
Ahhhhhh, into my veins.
Waarom doen ze bij de Bie Die Oh hier zo krampachtig over, eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme caller, grijp eens in. Al die mensen terug op hun plek en bek dicht.
Omdat het puristen zijn die vinden dat de PDC een mongolencarnaval is.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom doen ze bij de Bie Die Oh hier zo krampachtig over, eigenlijk?
huiskamersfeer, dicht bij jezelf blijven ditdatquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom doen ze bij de Bie Die Oh hier zo krampachtig over, eigenlijk?
Klinkt eigenlijk niet zo gek hequote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat het puristen zijn die vinden dat de PDC een mongolencarnaval is.
Dan moeten ze dat eens hardop uit durven spreken en niet als een stel treurwilgen met een jankstemmetje vragen of het wat stiller mag in de zaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat het puristen zijn die vinden dat de PDC een mongolencarnaval is.
Na drie zetten.quote:
rijen bij de plee. Iedereen twee pitchertjes lossen genotquote:
Keek Adams v Henderson uit 2005 terug, interviewen ze de vrouw van Adams terwijl de wedstrijd aan de gang isquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:59 schreef KennyPowers het volgende:
We willen het gegil van de spelersvrouwen/dochters en Hankey's moeder kunnen horen
Het is ook letterlijk de reden.quote:
Des te vreemder dat Koffieplanter zo afstandelijk doet jegens darten.quote:
Vermoeiende acts, hij heeft ze in overvloed.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Des te vreemder dat Koffieplanter zo afstandelijk doet jegens darten.
Ik bedoel meer dat de PDC ook gewoon een mongolenkermis is, uiteindelijkquote:
Ja ik weet dat je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de PDC ook gewoon een mongolenkermis is, uiteindelijk
Zeah zekah.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de PDC ook gewoon een mongolenkermis is, uiteindelijk
Gelukkig ben jij er nog altijd om hem scherp te houden. Een baken van licht in de duisternisssssssss.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vermoeiende acts, hij heeft ze in overvloed.
@Koffieplanterquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog altijd om hem scherp te houden. Een baken van licht in de duisternisssssssss.
Dit wordt mijn ondergang.quote:
Even gekeken. "Is he getting too old for this?"quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Keek Adams v Henderson uit 2005 terug, interviewen ze de vrouw van Adams terwijl de wedstrijd aan de gang is
Leeg leeg leeg. Mijn aandacht niet waard.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 Hoe denk jij over vloggers?
DRT en haar userbase zijn een award op zichquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig doen wij hier in DRT niet aan awards. Iedereen is gelijk hier.
Iedereen is hier gelijk, behalve haags_kwartiertje.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Iedereen is hier gelijk, behalve haags_kwartiertje.
Ik ben vooral benieuwd of er een weg terug is. Kijk, je maakt zo'n vlog en dan doe je dat een paar keer en het slaat aan. Maar dan komt dat onvermijdelijke moment dat je een keer denkt: ''godsamme moet ik weer met een big smile voor de likes en clicks domme (sponsor)dingen doen''. Wat dan? Wat houdt ze dan staande dat ze toch niet terug gaan?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leeg leeg leeg. Mijn aandacht niet waard.
https://twitter.com/Staantribune/status/1215619555764076545quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Wayne Mardle awardquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
• De Kingroland Award - User met de meest vermoeiende act
1: @:KingRoland met 13 stemmen
Zo dan. Einde tijdperk Flopland
Sowieso beste wat er op FOK! te vinden is.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
DRT en haar userbase zijn een award op zich
Boven Aad, dat kun je toch wel een wereldprestatie noemen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/Staantribune/status/1215619555764076545
Dit is het enige belangrijke van de dag. 17e. 17e. 17e.
Lekker gewerkt Stijn! Aad300 heeft het nakijkenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/Staantribune/status/1215619555764076545
Dit is het enige belangrijke van de dag. 17e. 17e. 17e.
Scott Wastequote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan niet meer naar Scott Waites kijken zonder te beseffen dat hij zijn talent gewasted heeft door het te laat op Q-School te proberen. What could've been.
Den Haag was wat opstandiger zo te zienquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/irenedekruif/status/1215728068574306305
Het opstandige oosten des Nederlandsch.
Die eenhedenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/irenedekruif/status/1215728068574306305
Het opstandige oosten des Nederlandsch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |