SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Aiii.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Wat is dit voor een schijtkwaliteit zeg.PedoC.
Aiiiiiiiiiiiii.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:01 schreef KennyPowers het volgende:
Gewoon 3 van elke 5 legs pakken setsysteemgenot
Wat vinden we van de uitspraak van deze caller?quote:
Zet de 180 wel wat dik aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vinden we van de uitspraak van deze caller?
Ik vind zijn nagalm wat raar.quote:
He, kom aan, blijf niet staan en loop me achternaquote:
''Onehundrehehhhhhhhhhhd.''quote:
Hebben de mensen van thuis meegenomen van vorig jaar nogquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:07 schreef Tagliano het volgende:
Ze hebben inmiddels toch wel iets van standaard 180 bordjes
proostquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga zo maar even wat bier inschenken. Flopshow van jewelste.
Eerst een Karmelietje, dan een Grand Prestige. Stevige combinatie, maar enfin.quote:
Suzuki loopt ook zo gek lang niet mee tochquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Sgoltens denkt nog steeds dat Suzuki iets meer ervaring heeft.
Dan een meisje van net 16. Kee dan.
Mama sharkquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
DRT staat volledig achter Mikuru
Ik heb enigszins mijn twijfels of Jim wel Q-School gaat doorkomen in het tweede jaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
86 gemiddeld
Daar overleef je 3e ronde bij PDC niet mee, wat zeg ik; 2e ronde...
ik wel iigquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
DRT staat volledig achter Mikuru
Kuifje?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind Jim Williams een beetje op een stripfiguur lijken. Alleen ik weet niet goed welke. Soort Johnny Bravo maar dan zonder het stoere.
oh is dat wat Quiff betekentquote:
Van huidige veld zie ik eerlijk gezegd niemand Q-School overleven. Er lopen betere vloergoden rond bij PDC.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb enigszins mijn twijfels of Jim wel Q-School gaat doorkomen in het tweede jaar.
Pfff... op die leeftijd. Dat ga je niet de rest van je leven volhouden.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:39 schreef T3hTommay het volgende:
Beau Greaves lijkt op Peter Griffin.
Dat vind ik wel heel kort door de bocht.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van huidige veld zie ik eerlijk gezegd niemand Q-School overleven. Er lopen betere vloergoden rond bij PDC.
Jawel hoor, maar dan duurt dat leven niet zo langquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Pfff... op die leeftijd. Dat ga je niet de rest van je leven volhouden.
Niet dit jaar dan. Ik wacht nog even op entry list van Q-School voordat ik met mijn definitieve uitspraak kom.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel kort door de bocht.
Je krijgt per dag twee winnaars op de Engelse Q-School en dan nog een reeks via de ranking. En ik denk dat een Unterbuchner/Kleermaker genoeg kans maken bij de Europese Q-School.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet dit jaar dan. Ik wacht nog even op entry list van Q-School voordat ik met mijn definitieve uitspraak kom.
Nichtje van Vinnie.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry hoor, voordat we weer grappig gaan doen zoals met die kogelvisfoto's van Sherrock, maar waarom is Greaves zo kolossaal?#dtv
Dat ligt er maar aan hoe lang dat duurt.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Pfff... op die leeftijd. Dat ga je niet de rest van je leven volhouden.
Je moet ook een beetje geluk hebben met de loting natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je krijgt per dag twee winnaars op de Engelse Q-School en dan nog een reeks via de ranking. En ik denk dat een Unterbuchner/Kleermaker genoeg kans maken bij de Europese Q-School.
Feather zal je bedoelenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:45 schreef Vriezzer het volgende:
De walk-on van de dochter van Jacques 'Viesdik' Nieuwlaat.
Ik blijf Williams een vreemde worrep hebben. Geen idee hoe @wimderon ertegenaan kijkt maar het maakt me sceptisch.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje geluk hebben met de loting natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |