Vietnamquote:
Nee?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de Staatsloterij gewonnen en ben je het hier vergeten te vertellen?
Zwoegen zal je!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brazilie + Vietnam en ik zit hier maar te werken om mijn hypotheek te kunnen betalen
Eind dit jaar waarschijnlijk weer Braziliequote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brazilie + Vietnam en ik zit hier maar te werken om mijn hypotheek te kunnen betalen
Daarom gaat hij juist.quote:
Rondreis?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nog wel het meeste benieuwd naar
Samen met Faxie en dan de helft van de kamerprijs delen. Kun je nooit slechter van worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eind dit jaar waarschijnlijk weer Brazilie![]()
Kitemeisje had het de vorige keer ook over dat ze eraan dacht om te proberen met mensen van de groepsapp een Braziliereis te doen eind dit jaar
Praat normaalquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Reeerrrrree dikke pot poker gewonnen.🤑
Je hebt te dure smaak in andere dingen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Premium vrouwenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hebt te dure smaak in andere dingen.
iPad afpakken. Toch weer mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:17 schreef DrMarten het volgende:
En weer eens een lamlul aan de deur met een iPad die loopt de verkondigen dat ie niks komt verkopen en me alleen iets aan wil bieden. Gozer, daarvoor heb ik een brievenbus! Optyfen met die onzin
Gewoon van de trap duwen toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:07 schreef DrMarten het volgende:
Zo, wasmachine van zijn plek gesleept. De tyfus wat is dat kreng zwaarBlij dat ik hem niet naar beneden hoef te slepen
Neuh, dan gaat de trap stuk. Laat die lui van de mediamarkt hun rug er wel op breken morgenquote:
Vrouwen hehehehequote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hebt te dure smaak in andere dingen.
Dure pijpbeurtquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een ring moet 3 maandsalarissen kosten, begrijp ik.
Hoe goedkoop hebben we het dan over?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las gisteren dat het in Leeuwarden wel erg goedkoop was; moet je ook ver voor gaan.
Als de benzine meer kost dan de pijpbeurt, doe ik geen moeitequote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las gisteren dat het in Leeuwarden wel erg goedkoop was; moet je ook ver voor gaan.
Scheelt dat ik een lease auto heb.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als de benzine meer kost dan de pijpbeurt, doe ik geen moeite
Kun je met je Tankpas de benzine voor een hoertje betalen voor een pijpbeurt ofzoiets?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat ik een lease auto heb.
Smeermiddelen ook inbegrepen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je met je Tankpas de benzine voor een hoertje betalen voor een pijpbeurt ofzoiets?
Je begon het jaar zo goed met wat positieve meningen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh, dan gaat de trap stuk. Laat die lui van de mediamarkt hun rug er wel op breken morgen
quote:
Die kleden je helemaal uitquote:
Dat is de bedoeling toch ookquote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kleden je helemaal uit![]()
Lijkt mij genoeg reden. Vakanties uitzoekenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet even niet waarom ik om 8:00 al wakker was en nu de wasmachine en vaatwasser al heb draaien. Sta zelfs op het punt om richting supermarkt te gaan zo.
Kan ik de rest van de dag lamballen en beetje rondneuzen voor een vakantie tijdens carnaval.
Je wordt oudquote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet even niet waarom ik om 8:00 al wakker was en nu de wasmachine en vaatwasser al heb draaien. Sta zelfs op het punt om richting supermarkt te gaan zo.
Kan ik de rest van de dag lamballen en beetje rondneuzen voor een vakantie tijdens carnaval.
Alleen letterlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kleden je helemaal uit![]()
Ik had afgesproken om 09.30 naar de markt te gaan met collega. Helemaal met mijn brakke hoofd mezelf uit bed gesleurd, app ze dat ze zeker 15-20 later is...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Marktquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik had afgesproken om 09.30 naar de markt te gaan met collega. Helemaal met mijn brakke hoofd mezelf uit bed gesleurd, app ze dat ze zeker 15-20 later is...
Straks maar even dutje doen
Met jouw lengte? Continu bukken omdat je anders een gat in je hoofd loopt door die uitstekende metalen frames op ooghoogte.quote:
Uhuh! Eff bult met groentes kopen en wat kip denk ik...quote:
Ja dat is soms wat omslachtig. Maar zoveel lekkersquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jouw lengte? Continu bukken omdat je anders een gat in je hoofd loopt door die uitstekende metalen frames op ooghoogte.
Wij gaan altijd naar de bio groenteman en biokaasboer, die kaas johquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Uhuh! Eff bult met groentes kopen en wat kip denk ik...
Sowieso al een lang weekend naar Barcelona met een vriend en daar lekker gaan etenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt mij genoeg reden. Vakanties uitzoeken
Kaasquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij gaan altijd naar de bio groenteman en biokaasboer, die kaas joh![]()
Mja vandaag even niet we moeten naar het westen.
Is het te doen om naar Engeland te rijden voor een lang weekend?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso al een lang weekend naar Barcelona met een vriend en daar lekker gaan eten![]()
Andere vakantie nog even kijken wat het gaat worden.
Waar in Engeland moet je ergens zijn?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het te doen om naar Engeland te rijden voor een lang weekend?
Ik heb er wat verkocht en langsbrengen is beter.
Bourn bij Cambridge.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar in Engeland moet je ergens zijn?
De overtocht duurt altijd wel zijn tijd; of je nu met de trein vanuit Calais gaat of met de boot vanuit Duinkerken. Denk dat je vooral veel aan het rijden bent als je ergens dieper in Engeland zit.
Persoonlijk vind ik de trein via Calais het fijnste om te doen. Die dagen waar je 7,5 aan het rijden bent ben je met pauzes + overtocht wel helemaal kwijt.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bourn bij Cambridge.
Is goed te rijden zie ik. Totaal 7,5 uur.
Engeland betaald echt wel 2 tot 3 keer meer voor classic bikes, en moet een motor die kant op zien te krijgen, op de aanhanger dusquote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de trein via Calais het fijnste om te doen. Die dagen waar je 7,5 aan het rijden bent ben je met pauzes + overtocht wel helemaal kwijt.
Dit boek is een fantastische (geromantiseerde) beschrijving van Cambridge.quote:
Peak districtquote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:18 schreef Elvi het volgende:
Ik wil ik ook nog een naar de UK en dan een plek wat geen Londen is. Maar aan de andere kant heb ik nog heel veel musea in Londen nog niet gezien
Als je zo oud bent als Kaneel komt het niet aan op een dag.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De mods zijn niet zo snel.
Volgende is weer voor jou.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:34 schreef Faxie het volgende:
Wel jammer van de TT hoor, stelletje cockblockers
Wist ik nietquote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was gisteren jarig, maar oké.
I'll take it.
Wie weet welke leuke dames die TT aantrekt. Genoeg mensen die denken dat hij een aantrekkelijke man is vanwege dat misverstand in het userfototopic.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:34 schreef Faxie het volgende:
Wel jammer van de TT hoor, stelletje cockblockers
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet welke leuke dames die TT aantrekt. Genoeg mensen die denken dat hij een aantrekkelijke man is vanwege dat misverstand in het userfototopic.
Dank je.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:15 schreef Groepfunder het volgende:
Dan alsnog van harte gefeliciteerd, Kaneelstokje.
Ik kon me hier al niks van herinneren.quote:
Dank je.quote:
Mij niet. Allerlei dingen gekocht die leuk zijn maar niet echt nodig en vervolgens gaat de wasmachine naar de klotenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn goede voornemen om niet zoveel geld uit te geven aan dingen die ik niet nodig heb is best goed gelukt sinds December
Voor dat soort gevallen ben ik nu wat geld weg aan het zetten. Mijn wasmachine had in 2019 al een lastig moment, maar die was nog te reanimeren gelukkig.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mij niet. Allerlei dingen gekocht die leuk zijn maar niet echt nodig en vervolgens gaat de wasmachine naar de kloten
Die van mij was nog net geen 4 jaar oud dus had er niet echt op gerekendquote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor dat soort gevallen ben ik nu wat geld weg aan het zetten. Mijn wasmachine had in 2019 al een lastig moment, maar die was nog te reanimeren gelukkig.
Maak me gekquote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maat.
Neem er eentje.
[ afbeelding ]
Gefilsteerd oude beer.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maat.
Neem er eentje.
[ afbeelding ]
Gewoon zeggen dat je niet de hoofdbewoner bent, dan druipen ze meteen af.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:32 schreef DrMarten het volgende:
Staat er net verdomme weer iemand met een ipad voor de deur die me exact hetzelfde aan wil bieden als die irritante gast die gister voor de deur stond.
Een ex met meerdere persoonlijkheden?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Liep net tegen een ex van mij aan in de supermarkt. Wist niet dat ze hier in de buurt wonen dus binnenkort maar eens bijpraten
Ze was niet alleen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Een ex met meerdere persoonlijkheden?
Wanneer kom je uit de kast? Ang3l wil je vast wel helpenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze was niet alleen.
Maar ben wel benieuwd hoe het met haar gaat, want ik heb haar echt al 10 jaar niet meer gezien of gesproken. Aan haar tas te zien zit ze niet bepaald krap bij kas.
Nu maar hopen dat deze wel ambitieus is. De voortekenen zijn er wel gezien haar tas.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze was niet alleen.
Maar ben wel benieuwd hoe het met haar gaat, want ik heb haar echt al 10 jaar niet meer gezien of gesproken. Aan haar tas te zien zit ze niet bepaald krap bij kas.
Dat zit vast wel goed haar kennende.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:30 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat deze wel ambitieus is. De voortekenen zijn er wel gezien haar tas.
Die heeft er vast al een paar over de streep getrokken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wanneer kom je uit de kast? Ang3l wil je vast wel helpen
"Ik weet niet waar je voor komt, maar ik kan je nu al zeggen dat ik geen interesse heb, fijne avond verder."quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je niet de hoofdbewoner bent, dan druipen ze meteen af.
“We komen niets verkopen, maar alleen een berekening maken om te laten zien dat u goedkopere energie kunt afnemen”quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Ik weet niet waar je voor komt, maar ik kan je nu al zeggen dat ik geen interesse heb, fijne avond verder."
In Luxemburg krijg je die vast niet over de vloerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
“We komen niets verkopen, maar alleen een berekening maken om te laten zien dat u goedkopere energie kunt afnemen”
- “Vorige week nog uitgezocht en overgestapt”
“Maar het kan nog echt goedkoper”
Reeeeeeeeee
Praat normaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
“We komen niets verkopen, maar alleen een berekening maken om te laten zien dat u goedkopere energie kunt afnemen”
Reeeeeeeeee
Ik vind het al ongewenst dat ze altijd zo’n moslim accentje hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Ik weet niet waar je voor komt, maar ik kan je nu al zeggen dat ik geen interesse heb, fijne avond verder."
Iets nuttigs gedaan?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alweer bijna 17:00. Dag vliegt zo wel om.
Lekker!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker. Vanavond avondje op de bank.
Wanneer ga je ook alweer op vakantie?
Die gozer gisteravond bleef maar doorlullen. Die heb ik echt de deur in het gezicht dichtgegooidquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Reeeeeeeeee
Ik heb net maar even zo'n sticker besteld voor onder de deurbel dat ze niet meer welkom zijn. Ook direct van de collectes af.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier in de buurt valt het gelukkig wel mee met mensen die aan de deur komen; denk dat ze weten dat het niet zo heel effectief is over het algemeen.
Beter is: geld heb ik meer dan genoeg dus ik ben niet geïnteresseerd in goedkoop.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Reeeeeeeeee
“Mijn TBS begeleider komt straks weer terug”quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die gozer gisteravond bleef maar doorlullen. Die heb ik echt de deur in het gezicht dichtgegooid
Er zijn hier ook 2 energie leveranciersquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Luxemburg krijg je die vast niet over de vloer![]()
Moet volgende week ook weer die kant op.
Internet heb je wel volop keuze daar; wat is het uiteindelijk geworden?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er zijn hier ook 2 energie leveranciers
Meteen je enkelband laten zienquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
“Mijn TBS begeleider komt straks weer terug”
Honkbalknuppel bij de deur zetten en die quasi nonchalant pakken en in gaan zwaaien als er zo'n verkoper aan de deur staat.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
“Mijn TBS begeleider komt straks weer terug”
Die heeft Dino toch altijd binnen handbereik?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Honkbalknuppel bij de deur zitten en die quasi nonchalant pakken en in gaan zwaaien als er zo'n verkoper aan de deur staat.
Beetje helicopteren in de deuropening.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft Dino toch altijd binnen handbereik?
Ja deze gebruik ik ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter is: geld heb ik meer dan genoeg dus ik ben niet geïnteresseerd in goedkoop.
Post, glasvezel ligt er al en de vorige bewoner had het ook dus er hoeft niets te gebeuren verder.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Internet heb je wel volop keuze daar; wat is het uiteindelijk geworden?
Wordt geen knuppel van een verkoper hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft Dino toch altijd binnen handbereik?
Tostiquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen frietjes gehad vandaag?
Geefquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:30 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb vanavond kokosmakronen gebakken.
Geen idee wie je bent, maar dank je.quote:
Niet jouw ding?quote:
Vice versa maar ben dol op Cinnabonquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wie je bent, maar dank je.
[..]
Niet jouw ding?
Die was wel leukquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wie je bent, maar dank je.
[..]
Niet jouw ding?
Ja ze is hier voor hem. Duh.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt wel op, MCH heeft een pauze en Elvi hoor je dan ook niet meer.
Was me niet eens opgevallen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat heeft ie nou weer gedaan?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij was ze er vandaag nog.
Ja ik kan me wel herinneren dat het spel 100% krijgen best lastig wasquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit vast in Spyro 2 op de allerlaatste collectible
Pics or it didn’t happen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:46 schreef Samzz het volgende:
En ik heb een jumpsuit gekocht en die is zoooo gaaf.
Alweer? Wat een stumperd is het ookquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
*geeft chipjesquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:51 schreef Californium het volgende:
Ik heb zin om wat te snaaien![]()
Chipjes ofzo. Maar heb al genoeg gegeten vandaag
In welke SC heeft hij nu weer lopen rellen?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alweer? Wat een stumperd is het ook
Zo word je nooit fitgirlquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:51 schreef Californium het volgende:
Mijn favo chips was in de aanbieding. Direct ingeslagen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:51 schreef Californium het volgende:
Ze heeft nu al prima curvesquote:
Nom nomquote:
Even denken of ik daar wakker van lig..... ehmmmmm neequote:
Jawel, maar niet met MCH.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:54 schreef Elvi het volgende:
Kan ik niet eens meer een leven hebben ofzo
Welkequote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn favo chips was in de aanbieding. Direct ingeslagen.
As ifquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:54 schreef Elvi het volgende:
Kan ik niet eens meer een leven hebben ofzo
Zal wel ff wat pijltjes zetten op die nudie van je van laatst.quote:
Zout krakelingen met pure chocola er omheen.quote:
Ik heb alleen virtuele chips. Dat stilt mijn snaai trek maar gedeeltelijkquote:
Kwijlbekquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal wel ff wat pijltjes zetten op die nudie van je van laatst.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal wel ff wat pijltjes zetten op die nudie van je van laatst.
Wat heeft dat met chips te maken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zout krakelingen met pure chocola er omheen.
Ook lekker. Ik hou van buglesquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het siert je dat jij niet gaat DM'en voor die nudie als ik zoiets post.quote:
Mijn ogen zijn groenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan geloof ik je wel op je blauwe ogen.
Ik ga zo chipjes eten.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:51 schreef Californium het volgende:
Wat is dit? Gender assuming voor chips?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heeft dat met chips te maken.
Lees nog liever dop z’n postsquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het siert je dat jij niet gaat DM'en voor die nudie als ik zoiets post.
Jellyquote:
Omg jij snapt het.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt rare fetisjen.quote:
Met kaas?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook lekker. Ik hou van bugles
quote:
Boursinquote:
Poesjes rijden er graag op.quote:
Eens. Die popcorn klinkt ook goed.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hartig en zoet is gewoon awesome.
Had laatst werthers popcorn met zoute pretzels erdoor
Beste comboquote:
We moeten je maar weer wat meer aandacht geven.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:46 schreef Samzz het volgende:
En ik heb een jumpsuit gekocht en die is zoooo gaaf.
Ohhh met gekruid gehakt, jalapeños, tomaat, bult met kaas en dan eten met crème fraichequote:
Geen gehakt, verse salsa, guacamole en chili.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ohhh met gekruid gehakt, jalapeños, tomaat, bult met kaas en dan eten met crème fraiche
Pardon, waar is de kaas?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen gehakt, verse salsa, guacamole en chili.
Klinkt ook goedquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Godverdomme hard geworden.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jazeker.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb jij wel eens zo’n Indiase curry base gemaakt voor je dahl etc?
Oh maakte me al zorgen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat stond toch al in dr lijstje, alleen de wijzigingen in mijn post.
Laatst voor het eerst gedaan, wel een uitvinding.quote:
Meh, beetje als die over de top gourmet burgers, onnodig.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:18 schreef Elvi het volgende:
Hier hebben ze nacho's met pulled pork. Lijkt me ook lekker. Het is alleen wel altijd een hele toren die ik voorbij zie komen
Die Indiërs weten wat lekker eten isquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst gedaan, wel een uitvinding.in porties invriezen en lekker makkelijk nieuwe curries maken.
Wat is het probleem? Meer is beterquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:18 schreef Elvi het volgende:
Hier hebben ze nacho's met pulled pork. Lijkt me ook lekker. Het is alleen wel altijd een hele toren die ik voorbij zie komen
Steun je wijf godsamme. Dan wordt ze misschien zoals op die plaatjes die je altijd post.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Godverdomme, S is bezig met zo’n food/fit clubje vol wijvennijd en alles wat we eten is mager, veel groente, kwark, ongezouten noten.
Alle chips en dat soort dingen zijn uit de kasten verdwenen.
Ik nu heb ik trek aan echt lekker goor voedsel.
KIJK CHEER!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:26 schreef Californium het volgende:
Ik zit nog te denken wat ik vanavond ga kijken, weet niet helemaal in wat voor een mood ik ben. Lachen, huilen, iets intrigerends wat ik ook moet volgen. Of misschien moet ik wat gaan lezen...
Kijk nu nog een Rick and Morty, maar heb ik ook al te vaak gezien....
Ik vreet toch ook sapstengels!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Steun je wijf godsamme. Dan wordt ze misschien zoals op die plaatjes die je altijd post.
Heb het ook niet gezien hoor. Kijk gewoon alleen wat je leuk vindt. Is meer dan voldoende lijkt me.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:23 schreef Elvi het volgende:
Ik kom nog steeds niet door de serie van The Witcher heen. Na die eerste aflevering heb ik nog geen zin om de rest af te kijken. terwijl ik Cheer in 2 dagen tijd heb gebingedafleveringen van een uur
en morgen natuurlijk weer op de MTB.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vreet toch ook sapstengels!
Laatste 2 weken erg weinig zin in.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en morgen natuurlijk weer op de MTB.
De nieuwe Baywatch staat op On-demand.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:26 schreef Californium het volgende:
Ik zit nog te denken wat ik vanavond ga kijken, weet niet helemaal in wat voor een mood ik ben. Lachen, huilen, iets intrigerends wat ik ook moet volgen. Of misschien moet ik wat gaan lezen...
Wat?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vreet toch ook sapstengels!
Ik steun haar doordat ik hetzelfde dieet volg en niet lekker een zak chips leeg vreet naast haar. (Thuis dan hè)quote:
Net begonnen met Don't fuck with cats.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:26 schreef Californium het volgende:
Binnenkort eens chonk maken voor bij de dahl.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die Indiërs weten wat lekker eten is
Ik kijk The Witcher.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:26 schreef Californium het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Steun je wijf godsamme. Dan wordt ze misschien zoals op die plaatjes die je altijd post.
Trek aan?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Godverdomme, S is bezig met zo’n food/fit clubje vol wijvennijd en alles wat we eten is mager, veel groente, kwark, ongezouten noten.
Alle chips en dat soort dingen zijn uit de kasten verdwenen.
Ik nu heb ik trek aan echt lekker goor voedsel.
Dan gaat ze van Elvi naar Gcjoel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als ze 80kg onnodig gewicht kwijt wil kan ze ook gewoon dop verlaten
[..]
[..]
Is dit een zeldzame dubbele burn naar zowel mij als dop?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[..]
Wow ik ookquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net begonnen met Don't fuck with cats.
Same here. Hebben wij een kosmisch lijntje?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Wow ik ook
Die dude van Rescue Ink is net geïntroduceerd
2 vliegen met 1 steenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is dit een zeldzame dubbele burn naar zowel mij als dop?
Trots op je
Chia hide your butthole!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same here. Hebben wij een kosmisch lijntje?
Nee das denk ik de tracking software verstopt in je dickpic.gifquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar. Hoewel het Mozy's idee was, ik had er nog ook niet eerder van gehoord.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jamsey Cramsalotquote:
Je was toch aan het fitgirlen?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben geen vlieg.
Ik ben die rups uit A Bugs Life.
[ afbeelding ]
Ja maar dat is niet van de ene op de andere dag gebeurd hequote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je was toch aan het fitgirlen?
Ik had inmiddels deze zelfde site gevonden.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
https://www.newyorker.com(...)livens-most-anything
Je moet m er ook niet onder leggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je hebt toch net een nieuwe auto?
Watquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je moet m er ook niet onder leggen.
Kijk, deze wil ik:
https://www.flowee.eu/a-5(...)-oranje/#description
lekkere hysterische kleur-combinatie
Als ik naar dat filmpje kijk krijg ik al zere knieën.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kijk, deze wil ik:
Goddomme ik dacht spijkermat, keiharde sm artikelen. Is het zo’n plastic ding.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kijk, deze wil ik:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je was toch aan het fitgirlen?
Langzaam opbouwen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goddomme ik dacht spijkermat, keiharde sm artikelen. Is het zo’n plastic ding.
Gewoon even bellen en dan mee gaan doen. Zullen vast ook wel vrijgezellen mannen te vinden zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een cursus pottenbakken gezien hier in de regio maar ze zijn vorige week al begonnen
Bij een cursus pottenbakken?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon even bellen en dan mee gaan doen. Zullen vast ook wel vrijgezellen mannen te vinden zijn.
Mannen? Ik wil gewoon m'n eigen bloempotten maken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon even bellen en dan mee gaan doen. Zullen vast ook wel vrijgezellen mannen te vinden zijn.
Die ging niet door. Riet is ziek.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij een cursus pottenbakken?
Die zie je eerder bij de cursus Riet dekken.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ging niet door. Riet is ziek.
Bloempotten?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mannen? Ik wil gewoon m'n eigen bloempotten maken.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mannen? Ik wil gewoon m'n eigen bloempotten maken.
Schrijf je een bundel?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook al veel te lang met m'n boek bezig.
Je zou het verslinden. Heb je een excuus om dat wijf van je niet aan te hoeven raken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schrijf je een bundel?![]()
Korte verhalen van Cherrylips:
Maandag, de dag begon met dat Google raar deed en het hoereninternet er weer uit ligt.
Dinsdag, woehoe bios.
Woensdag, dacht dat het een scheet was, halve slip ondergescheten.
Do.,
Pieuw pieuw shots firedquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou het verslinden. Heb je een excuus om dat wijf van je niet aan te hoeven raken.
Bedoel dat ik zo’n boek zou kopen vanwege de humor.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou het verslinden. Heb je een excuus om dat wijf van je niet aan te hoeven raken.
Hihi grapje.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bedoel dat ik zo’n boek zou kopen vanwege de humor.
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ben wel echt lekker winderig deze week.
Ik heb lang haarquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sjezus wat word je snel boos Debster.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |