Vietnamquote:
Nee?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de Staatsloterij gewonnen en ben je het hier vergeten te vertellen?
Zwoegen zal je!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brazilie + Vietnam en ik zit hier maar te werken om mijn hypotheek te kunnen betalen
Eind dit jaar waarschijnlijk weer Braziliequote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brazilie + Vietnam en ik zit hier maar te werken om mijn hypotheek te kunnen betalen
Daarom gaat hij juist.quote:
Rondreis?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nog wel het meeste benieuwd naar
Samen met Faxie en dan de helft van de kamerprijs delen. Kun je nooit slechter van worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eind dit jaar waarschijnlijk weer Brazilie![]()
Kitemeisje had het de vorige keer ook over dat ze eraan dacht om te proberen met mensen van de groepsapp een Braziliereis te doen eind dit jaar
Praat normaalquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Reeerrrrree dikke pot poker gewonnen.🤑
Je hebt te dure smaak in andere dingen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Premium vrouwenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hebt te dure smaak in andere dingen.
iPad afpakken. Toch weer mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:17 schreef DrMarten het volgende:
En weer eens een lamlul aan de deur met een iPad die loopt de verkondigen dat ie niks komt verkopen en me alleen iets aan wil bieden. Gozer, daarvoor heb ik een brievenbus! Optyfen met die onzin
Gewoon van de trap duwen toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:07 schreef DrMarten het volgende:
Zo, wasmachine van zijn plek gesleept. De tyfus wat is dat kreng zwaarBlij dat ik hem niet naar beneden hoef te slepen
Neuh, dan gaat de trap stuk. Laat die lui van de mediamarkt hun rug er wel op breken morgenquote:
Vrouwen hehehehequote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hebt te dure smaak in andere dingen.
Dure pijpbeurtquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een ring moet 3 maandsalarissen kosten, begrijp ik.
Hoe goedkoop hebben we het dan over?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las gisteren dat het in Leeuwarden wel erg goedkoop was; moet je ook ver voor gaan.
Als de benzine meer kost dan de pijpbeurt, doe ik geen moeitequote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las gisteren dat het in Leeuwarden wel erg goedkoop was; moet je ook ver voor gaan.
Scheelt dat ik een lease auto heb.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als de benzine meer kost dan de pijpbeurt, doe ik geen moeite
Kun je met je Tankpas de benzine voor een hoertje betalen voor een pijpbeurt ofzoiets?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat ik een lease auto heb.
Smeermiddelen ook inbegrepen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je met je Tankpas de benzine voor een hoertje betalen voor een pijpbeurt ofzoiets?
Je begon het jaar zo goed met wat positieve meningen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh, dan gaat de trap stuk. Laat die lui van de mediamarkt hun rug er wel op breken morgen
quote:
Die kleden je helemaal uitquote:
Dat is de bedoeling toch ookquote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kleden je helemaal uit![]()
Lijkt mij genoeg reden. Vakanties uitzoekenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet even niet waarom ik om 8:00 al wakker was en nu de wasmachine en vaatwasser al heb draaien. Sta zelfs op het punt om richting supermarkt te gaan zo.
Kan ik de rest van de dag lamballen en beetje rondneuzen voor een vakantie tijdens carnaval.
Je wordt oudquote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet even niet waarom ik om 8:00 al wakker was en nu de wasmachine en vaatwasser al heb draaien. Sta zelfs op het punt om richting supermarkt te gaan zo.
Kan ik de rest van de dag lamballen en beetje rondneuzen voor een vakantie tijdens carnaval.
Alleen letterlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kleden je helemaal uit![]()
Ik had afgesproken om 09.30 naar de markt te gaan met collega. Helemaal met mijn brakke hoofd mezelf uit bed gesleurd, app ze dat ze zeker 15-20 later is...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Marktquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik had afgesproken om 09.30 naar de markt te gaan met collega. Helemaal met mijn brakke hoofd mezelf uit bed gesleurd, app ze dat ze zeker 15-20 later is...
Straks maar even dutje doen
Met jouw lengte? Continu bukken omdat je anders een gat in je hoofd loopt door die uitstekende metalen frames op ooghoogte.quote:
Uhuh! Eff bult met groentes kopen en wat kip denk ik...quote:
Ja dat is soms wat omslachtig. Maar zoveel lekkersquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jouw lengte? Continu bukken omdat je anders een gat in je hoofd loopt door die uitstekende metalen frames op ooghoogte.
Wij gaan altijd naar de bio groenteman en biokaasboer, die kaas johquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Uhuh! Eff bult met groentes kopen en wat kip denk ik...
Sowieso al een lang weekend naar Barcelona met een vriend en daar lekker gaan etenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt mij genoeg reden. Vakanties uitzoeken
Kaasquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij gaan altijd naar de bio groenteman en biokaasboer, die kaas joh![]()
Mja vandaag even niet we moeten naar het westen.
Is het te doen om naar Engeland te rijden voor een lang weekend?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso al een lang weekend naar Barcelona met een vriend en daar lekker gaan eten![]()
Andere vakantie nog even kijken wat het gaat worden.
Waar in Engeland moet je ergens zijn?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het te doen om naar Engeland te rijden voor een lang weekend?
Ik heb er wat verkocht en langsbrengen is beter.
Bourn bij Cambridge.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar in Engeland moet je ergens zijn?
De overtocht duurt altijd wel zijn tijd; of je nu met de trein vanuit Calais gaat of met de boot vanuit Duinkerken. Denk dat je vooral veel aan het rijden bent als je ergens dieper in Engeland zit.
Persoonlijk vind ik de trein via Calais het fijnste om te doen. Die dagen waar je 7,5 aan het rijden bent ben je met pauzes + overtocht wel helemaal kwijt.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bourn bij Cambridge.
Is goed te rijden zie ik. Totaal 7,5 uur.
Engeland betaald echt wel 2 tot 3 keer meer voor classic bikes, en moet een motor die kant op zien te krijgen, op de aanhanger dusquote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de trein via Calais het fijnste om te doen. Die dagen waar je 7,5 aan het rijden bent ben je met pauzes + overtocht wel helemaal kwijt.
Dit boek is een fantastische (geromantiseerde) beschrijving van Cambridge.quote:
Peak districtquote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:18 schreef Elvi het volgende:
Ik wil ik ook nog een naar de UK en dan een plek wat geen Londen is. Maar aan de andere kant heb ik nog heel veel musea in Londen nog niet gezien
Als je zo oud bent als Kaneel komt het niet aan op een dag.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De mods zijn niet zo snel.
Volgende is weer voor jou.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:34 schreef Faxie het volgende:
Wel jammer van de TT hoor, stelletje cockblockers
Wist ik nietquote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was gisteren jarig, maar oké.
I'll take it.
Wie weet welke leuke dames die TT aantrekt. Genoeg mensen die denken dat hij een aantrekkelijke man is vanwege dat misverstand in het userfototopic.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:34 schreef Faxie het volgende:
Wel jammer van de TT hoor, stelletje cockblockers
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet welke leuke dames die TT aantrekt. Genoeg mensen die denken dat hij een aantrekkelijke man is vanwege dat misverstand in het userfototopic.
Dank je.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:15 schreef Groepfunder het volgende:
Dan alsnog van harte gefeliciteerd, Kaneelstokje.
Ik kon me hier al niks van herinneren.quote:
Dank je.quote:
Mij niet. Allerlei dingen gekocht die leuk zijn maar niet echt nodig en vervolgens gaat de wasmachine naar de klotenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn goede voornemen om niet zoveel geld uit te geven aan dingen die ik niet nodig heb is best goed gelukt sinds December
Voor dat soort gevallen ben ik nu wat geld weg aan het zetten. Mijn wasmachine had in 2019 al een lastig moment, maar die was nog te reanimeren gelukkig.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mij niet. Allerlei dingen gekocht die leuk zijn maar niet echt nodig en vervolgens gaat de wasmachine naar de kloten
Die van mij was nog net geen 4 jaar oud dus had er niet echt op gerekendquote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor dat soort gevallen ben ik nu wat geld weg aan het zetten. Mijn wasmachine had in 2019 al een lastig moment, maar die was nog te reanimeren gelukkig.
Maak me gekquote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maat.
Neem er eentje.
[ afbeelding ]
Gefilsteerd oude beer.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maat.
Neem er eentje.
[ afbeelding ]
Gewoon zeggen dat je niet de hoofdbewoner bent, dan druipen ze meteen af.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:32 schreef DrMarten het volgende:
Staat er net verdomme weer iemand met een ipad voor de deur die me exact hetzelfde aan wil bieden als die irritante gast die gister voor de deur stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |