Dan te bedenken dat hij ook zelf een keer die kant op komtquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die man levert ons een hoop extra werk op
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Links, ik zat achter de bestuurdersstoel en toen wilde ik de sleutel in het dashboard st..........
Die was geweldig gedaan.quote:
Ja, jullie zijn na een paar decennia van hem af. Wij moeten het maar uit zien te zingenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat hij ook zelf een keer die kant op komt
Beter dan per ongeluk rechts gaan rijdenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb wel eens de passagiersdeur geopend toen ik achter het stuur wilde gaan zitten. Verzachtende omstandigheid: dat was bij een Engelse huurauto
Krijgen we dan nu Anouk vs Lil Kleine? Ik wil de kroeg in.quote:
Nou ja, we komen zelf op een gegeven moment ook die kant op hoor dus dan zitten wij er ook mee. Wel gezelliger voor jouquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn na een paar decennia van hem af. Wij moeten het maar uit zien te zingen
Vanavond ergens kennelijk ja. Weet niet of het nu al is.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Krijgen we dan nu Anouk vs Lil Kleine? Ik wil de kroeg in.
Ik ook. Ik zag jequote:
Die kan ik echt nooit meer lossen van die aflevering van Vier Handen op een Buikquote:
Logische gok ook, Nigel klinkt immers behoorlijk Aziatisch.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:31 schreef Dave het volgende:
“Uit Aziė. Hoop ik. Anders ben ik rascistisch.”
Oh ja, was ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die kan ik echt nooit meer lossen van die aflevering van Vier Handen op een Buik
Ook wel gedaan, maar niet meer dan een paar meter en het ging goedquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beter dan per ongeluk rechts gaan rijden
Hein doet je trouwens de groetenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, we komen zelf op een gegeven moment ook die kant op hoor dus dan zitten wij er ook mee. Wel gezelliger voor jou
Dat denk jequote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook wel gedaan, maar niet meer dan een paar meter en het ging goed
Leuk, doe 'm de groeten terug! En zeg dat hij eens wat vaker een hamburger moet eten.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hein doet je trouwens de groeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |