quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ging gisteren weg van mijn werk en toen stapte ik achterin de auto in plaats van achter het stuur
Gelukkig was er niemand anders op de parkeerplaats op dat moment
Wat hebben jullie toch de laatste tijd.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ging gisteren weg van mijn werk en toen stapte ik achterin de auto in plaats van achter het stuur
Gelukkig was er niemand anders op de parkeerplaats op dat moment
perfectquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geef je deze voor je verjaardag:
[ afbeelding ]
Hm, ik weet het niet hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich is er tegen de vorm van Krol ook geen beginnen aan natuurlijk.
Ja dat was 'm, die heeft net de 1500 meter gewonnen. Is in topvorm hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ik weet het niet hoor.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou er al van staan te kijken als hij überhaupt nog kon schaatsen.
Er was hier ooit zo'n topic, Beschamende momenten in je eentje, nou, deze kon er zo bij.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]Dat moet een prachtig gezicht zijn geweest
Mooi, misschien kan hij dat professioneel gaan doen dan.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat was 'm, die heeft net de 1500 meter gewonnen. Is in topvorm hoor
Maar goed dat ie niemand hoeft te feliciterenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat was 'm, die heeft net de 1500 meter gewonnen. Is in topvorm hoor
Ja ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er was hier ooit zo'n topic, Beschamende momenten in je eentje, nou, deze kon er zo bij.
Dat zou jij als vertegenwoordiger van gene zijde moeten weten!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar goed dat ie niemand hoeft te feliciteren
Om de een of ander reden vind ik dit erg persoonlijk klinken. Beetje alsof je iemand vraagt of hij links of rechts hangt.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik geloof je meteenStapte je links of rechts in?
Links, ik zat achter de bestuurdersstoel en toen wilde ik de sleutel in het dashboard st..........quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik geloof je meteenStapte je links of rechts in?
Die man levert ons een hoop extra werk opquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou jij als vertegenwoordiger van gene zijde moeten weten!
Hahahaquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Links, ik zat achter de bestuurdersstoel en toen wilde ik de sleutel in het dashboard st..........
Oh ik ben heel open over dit soort zaken hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om de een of ander reden vind ik dit erg persoonlijk klinken. Beetje alsof je iemand vraagt of hij links of rechts hangt.![]()
Totaal iets anders, weet ik, maar zo las ik het een beetje.![]()
Dat vind ik dan weer raarquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:13 schreef Dave het volgende:
Ik heb niet dat soort rare dingen. Wel soms dat ik met ctrl-alt-del de voordeur wil openen als ik de avonds thuis kom.
Ik heb wel eens dat ik bij het kook-afval weggooien per ongeluk het snijmesje erbij mee in de prullenbak gooiquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:15 schreef Dave het volgende:
Of dat ik bij het uitruimen van de vaatwasser de snijplank in de koelkast wil zetten of zo.
Ik werk in de IT. Doe dagelijks tig keer ctrl-alt-del om m’n laptop te unlocken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |