Elke gebruiker die ons kantoortje in looptquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al reacties op wat je hebt opgeplakt ?
oh wat leukquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Elke gebruiker die ons kantoortje in loopt
dan maar vrij pakken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
Weet nog steeds niet hoe laat ik moet werken.
Zo rond borreltijd mag je in het mandje van de frituurpan kruipenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
Weet nog steeds niet hoe laat ik moet werken.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo rond borreltijd mag je in het mandje van de frituurpan kruipen.
en daarna even lekker door de mayo rollen.quote:
Zie ik meer zitten dan de frituurpan :pquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daarna even lekker door de mayo rollen.
lijkt me ook niet goed voor je huid.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie ik meer zitten dan de frituurpan :p
Vooral erg pijnlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me ook niet goed voor je huid.
dat ook, maar de mayo verzacht het misschien een beetje.quote:
Er bestaat ook haar mayonaise, zou dit net zo werken?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook, maar de mayo verzacht het misschien een beetje.
soort van Aloe Vera, maar dan lekkerder
Ik ken iemand en zij eet haar bitterballen met ketchupquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt ze uit Murica? of is ze gewoon smakeloos?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ken iemand en zij eet haar bitterballen met ketchup
Ketchup is in 99% van de gevallen ondergeschikt aan (hela) curryquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:45 schreef Muck het volgende:
Ik vind ketchup wel lekker bij mijn tosti of patat, maar dan houdt het wel weer op...
Eens!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ketchup is in 99% van de gevallen ondergeschikt aan (hela) curry
alsof er een andere manier is om een frikandel speciaal te makenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Eens!
Een frikandel speciaal met echte mayo, Hela en een uitje
Ik zou liever aloe vera eten dan mayoquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Smakeloos :pquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt ze uit Murica? of is ze gewoon smakeloos?
Een vriend van me maakt ze met ketchup.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof er een andere manier is om een frikandel speciaal te maken
Alleen Mayo en uitjes graag. Geen rooie zooi.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Een vriend van me maakt ze met ketchup.
Het was leuk hem gekend te hebben
nog 2 uur en 22 minutenquote:
en sate/pindasaus?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alleen Mayo en uitjes graag. Geen rooie zooi.
ik vind het ook niks bij een frikandel, maar ik heb het zien gebeurenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar niet op een frikandel. Dat zit bij de patat.
Mayoquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daarna even lekker door de mayo rollen.
Niet elke frikandelinnovatie is overigens een succes: de chocodel, een frikandel met mayo, chocoladesaus en Smarties, vond weinig aftrek. Waarschijnlijk omdat-ie eruitzag als de diarree van een eenhoorn.quote:
Ik snap nog steeds niet hoe het patateer proces werktquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een Jos Brinkie?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het ook niks bij een frikandel, maar ik heb het zien gebeuren
de discodel was net zo ietsquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet elke frikandelinnovatie is overigens een succes: de chocodel, een frikandel met mayo, chocoladesaus en Smarties, vond weinig aftrek. Waarschijnlijk omdat-ie eruitzag als de diarree van een eenhoorn.
Dit. Alleen mogen van mij de uitjes ook achterwege blijvenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alleen Mayo en uitjes graag. Geen rooie zooi.
Je bent gekquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit. Alleen mogen van mij de uitjes ook achterwege blijven.
dat wisten we toch al?quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet elke frikandelinnovatie is overigens een succes: de chocodel, een frikandel met mayo, chocoladesaus en Smarties, vond weinig aftrek. Waarschijnlijk omdat-ie eruitzag als de diarree van een eenhoorn.
Hrrrrquote:
En dan toch de verleiding niet kunnen weerstaan om even met de frikandel in de pindasaus te dippenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die mayo mag ook achterwege blijven voor mij, zelfs die frikandel hoeft niet zo nodig, vervang dat maar gewoon door een kroketquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit. Alleen mogen van mij de uitjes ook achterwege blijven.
ja dan meteen voor de bitterbal !quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die mayo mag ook achterwege blijven voor mij, zelfs die frikandel hoeft niet zo nodig, vervang dat maar gewoon door een kroket
En zo is de cirkel weer rondquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja dan meteen voor de bitterbal !
Met mij mosterd!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat is patateren?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe het patateer proces werkt
Lekker die wamre ragoutballen verslindenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mayo op je kroketquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die mayo mag ook achterwege blijven voor mij, zelfs die frikandel hoeft niet zo nodig, vervang dat maar gewoon door een kroket
Je bent gewoon een miemelquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een zeer *kuch* verfijnde *kuch* smaak heb?
Geen idee, maar schijnbaar noemen Hollanders friet 'patat' dus daar zal wel een ander proces achter zitten dan het frituren van aardappelsquote:
Bitterstaven en bitterballen op de vridagmiddagquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
Tegenwoordig heet de kroket een bitterstaaf.
Man zonder piemel?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Mayo op je kroket
[..]
Je bent gewoon een miemel
Nee gewoon geen mayoquote:
Jij bent reserve belg, dat telt niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, maar schijnbaar noemen Hollanders friet 'patat' dus daar zal wel een ander proces achter zitten dan het frituren van aardappels
Dit is een mayovriendelijke sc.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon geen mayo. Mayo is gewoon pure zelfkastijding als je dat neemt
Oh dus ik mag hier niet afgeven op dat duivelse kotsmengselquote:
Nein! Nein! Nein! Nein! Nein!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dus ik mag hier niet afgeven op dat duivelse kotsmengsel
Samuraisausquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:05 schreef gianni61 het volgende:
nu zin in een sitostick en een broodje mexicano met samuraisaus
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik heb bewust nooit chips in huisquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Samuraisaus
Ook lekker om naturel ribbelchips in te dippen
quote:
quote:
Okquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee.
Hou die negativiteit maar lekker bij jezelf.
Was ik maar mentaal zo sterk....quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb bewust nooit chips in huis
Ja beetje wel he :pquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Da's nog erg ver weg dan bitter
ik wil je vragen om stilletjes dit topic te verlaten en de deur stevig achter je dicht te trekken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:10 schreef LTVDK het volgende:
Friet/patat is trouwens gewoon het lekkerste met appelmoes.
Waarom zou ik iemand willen beledigen met een term die patatten veredelt tot snack voerquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:07 schreef Arch-Indar het volgende:
@:Derrabbit
Zeg jij dan ook een Chasse Friet ipv een Chasse patat als wielrenner?
En knakworstjes?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:10 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil je vragen om stilletjes dit topic te verlaten en de deur stevig achter je dicht te trekken.
Nee volgende week.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
D8 dat je dit weekend vrij was.
Kun je wel stom lachen maar je bent het gewoon met mij eens.quote:
Op een stokbroodje met gebakken uitjes en misschien een vleugje chilisaus?quote:
HM, daar gaan we.quote:Beste IJsdraakje,
Bedankt voor je inschrijving voor de TCS Amsterdam Marathon 2020.
Nee, nee. De ultieme kinderfeestjesmaaltijd. Patat met knakworsten en appelmoes.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een stokbroodje met gebakken uitjes en misschien een vleugje chilisaus?
Appelmoes past gewoon het beste bij friet/patat/aardappelpartjes-/schijfjes etc. De zoete fruitige smaak ervan complimenteert het vaak vettige en zoute karakter van het aardappel product.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee. De ultieme kinderfeestjesmaaltijd. Patat met knakworsten en appelmoes.
Ik alleen als ik visite krijgquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb bewust nooit chips in huis
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:10 schreef LTVDK het volgende:
ik hou het wel bij lopen.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Appelmoes past gewoon het beste bij friet/patat/aardappelpartjes-/schijfjes etc. De zoete fruitige smaak ervan complimenteert het vaak vettige en zoute karakter van het aardappel product.
Miemel... dat klonk heel schattig, totdat het eerste resultaat op Google zei dat het Vlaams is voor vrouwelijk geslachtsdeelquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Mayo op je kroket
[..]
Je bent gewoon een miemel
Dan liever een hotdog op een wit broodje gedresseerd in mosterdquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een stokbroodje met gebakken uitjes en misschien een vleugje chilisaus?
een miemel is een aalbes.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Miemel... dat klonk heel schattig, totdat het eerste resultaat op Google zei dat het Vlaams is voor vrouwelijk geslachtsdeel.
Nope, just nopequote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Appelmoes past gewoon het beste bij friet/patat/aardappelpartjes-/schijfjes etc. De zoete fruitige smaak ervan complimenteert het vaak vettige en zoute karakter van het aardappel product.
Dat was inderdaad het idee.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nu kun je er niet meer onderuit!
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij noemen dat aambei hier in Nederland.
Het is vrijdag he...quote:
hier is iedereen aan het trappelen om aan de kratten bier te beginnen die hier staan.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het is vrijdag he...
Ik ben om 4 uur klaar want dan dubbel 25jarig in dienst jubileum van collega's
Ohquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Miemel... dat klonk heel schattig, totdat het eerste resultaat op Google zei dat het Vlaams is voor vrouwelijk geslachtsdeel.
Nee. Mart is een miemel.quote:
ja, hij is aan het miemelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh
[..]
Nee. Mart is een miemel.
En nee, geen flamoes
Gewoon iebelig met eten
lijkt er wel een beetje op jaquote:
ik ben meer een swedish chef.quote:
Zag van de week een lange documentaire over Vietnam, viel me op dat de kleuren niet klopten ergens en dat het er zo verdomde uitgestorven is bij de (nieuwe) trekpleisters.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
K moet half 6 weken.
Mijn nicht gaat halverwege feb naar vietnam om een vriendin te bezoeken en nu wilt ze dat ik ook kom. verleidelijk wel.
Ikzou er graag met je over meepraten maar heb geen ideequote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag van de week een lange documentaire over Vietnam, viel me op dat de kleuren niet klopten ergens en dat het er zo verdomde uitgestorven is bij de (nieuwe) trekpleisters.
Zo'n reepje?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Even koffie en een bakewell tart
Is het leuk daar?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Even koffie en een bakewell tart
quote:
Leukquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]super! Net museum gedaan. Churchill War Rooms. Was ik al eens geweest maar is nu flink uitgebreid. Straks lekker wandelen door de parken en dan naar Foyles, een grote boekwinkel
Klinkt als Londen?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]super! Net museum gedaan. Churchill War Rooms. Was ik al eens geweest maar is nu flink uitgebreid. Straks lekker wandelen door de parken en dan naar Foyles, een grote boekwinkel
Lezen dan, leuke webbelsite.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ikzou er graag met je over meepraten maar heb geen idee
Ohhh, lekkerquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, rond taartje met kersenvulling, icing en een kersje bovenop
Thnx. zal het later een keer lezen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lezen dan, leuke webbelsite.
https://journeyonair.com/da-nang-vietnam/
Hier is de zon juist net doorgebroken, maar ik moet nog anderhalf uur werkenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Tuurlijk. Ik mag naar huis en het regent. /opdefiets
De zon schijnt ook nog.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier is de zon juist net doorgebroken, maar ik moet nog anderhalf uur werken
Zon? die is op vakantie.quote:
quote:When I think of you
I need your body tonight
When I think of you - oh
When I think of you - oh
When I think of you
I need your body tonight
Da ba da da - dee dee dee da da da
Da ba da da da - dee dee dee da da da
Da ba da da - I need your body tonight
Nice. Fijne stad is dat toch, toch nog eens een keer naar terug, inmiddels al 10 jaar geleden geloof ik dat ik er geweest benquote:
Krattenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is iedereen aan het trappelen om aan de kratten bier te beginnen die hier staan.
ik ben gewoon weg zodra de toeter gaat.
mijn kantoor ook. Ook speciaal biertjesquote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kratten![]()
Ons kantoor heeft gewoon een tap. Op alle vestigingen.
uit fles is makkelijker.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kratten![]()
don't tempt me, woman!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn kantoor ook. Ook speciaal biertjes
Is het ookquote:
Ik ga zo op weg naar huisquote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:25 schreef Karzai het volgende:
Gezellig, nog borrelen daarna of ga je meteen naar huis?
Niet nog even een functioneringsgesprek met je stagaire onder het genot van een biertje?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zo op weg naar huis
Nee.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet nog even een functioneringsgesprek met je stagaire onder het genot van een biertje?
is toch heel ongezellig bier drinken op kantoor?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kratten![]()
En weekendquote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:36 schreef Karzai het volgende:
Mooi geweest na zo'n week lekker naar huis
Dat kantoorsulletje was de laatste dagen te zien in De Slimste.. Heeft er 7 aflevering ingezeten..quote:
Je zit in Finland??quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik vind het alleen bizar warm
Nee, in Londen. Maar ik heb het warm in mijn winterjas en het voelt buiten eerder als begin oktober dan januariquote:
Haha lekker manquote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik vind het alleen bizar warm
Nee hoor. Dartbord tafelvoetbal Pooltafel allesquote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
is toch heel ongezellig bier drinken op kantoor?
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ons kantoor is gewoon een verified venue in Untappd
Lekker!quote:
Awyeah, enjoy my dearquote:
Lekker pauper opwarm pak en saté van bij de laidelquote:
Soms ook lekkerquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker pauper opwarm pak en saté van bij de laidel
Ja was warm en koud buffet... en je lijf gaat alles ook doorelkaar..quote:
Vond het vooral qua smaken beetje vreemd.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja was warm en koud buffet... en je lijf gaat alles ook doorelkaar..
Ditquote:
Ben je al bij de Bierfabriek geweest?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet nog best veel leren qua inburgering blijkbaar.
Paar weken terug met een paar studiegenoten 'project overleg' gehad.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben je al bij de Bierfabriek geweest?
Ik ga zondag in Delluf lunchen, komt wel dichtbij zo!
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Paar weken terug met een paar studiegenoten 'project overleg' gehad.
Komt heel dichtbijb zo
Dat weet jij heul niet!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
Je bent gelukkig nog nooit in mijn dorp geweest
Lekker! Goeie reis!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Pizza en alcoholvrij speciaalbier borrel achter de rug. Nu op naar huis.
Alcoholvrij speciaalbier? Wat voor specialbieren waren dat dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Pizza en alcoholvrij speciaalbier borrel achter de rug. Nu op naar huis.
Nu weet ik hetquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat weet jij heul niet!
Ben nog niet in jouw durp geweest, kom bijna niet zo zuidelijk met de fiets
'speciale' bierenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alcoholvrij speciaalbier? Wat voor specialbieren waren dat dan?
Ik ben nog wel even bezig met gewoon op maken wat er staat. En ik drink niet zo veel meerquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:54 schreef Molo het volgende:
Ik mik net een sixpack Wintervrund en een Mort Subite in mijn mandje bij de AH, weet nog niet waar ik zin in heb vanavond
Muah, zuid westelijk toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Nu weet ik het
Ik woon alleen westelijk vanaf Delft
Eentje kan toch wel? En wat is vroeg?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb nu ook zin in bier, maar morgenvroeg weer vroeg richting werk
7:30 op de zaak zijn. Denk dat ik er zo een of twee open trek. Eerst even chocomelquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eentje kan toch wel? En wat is vroeg?
Chocomel is genotquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
7:30 op de zaak zijn. Denk dat ik er zo een of twee open trek. Eerst even chocomel
Moet echt weer eens echte cacao gaan halen, is toch lekkerder dan die uit pakquote:
Die van nesquik?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet echt weer eens echte cacao gaan halen, is toch lekkerder dan die uit pak
We hebben nu die van echte chocomel.quote:
Jopen Nonnetje, Maisel Weisse 0,0 dat soort dingenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alcoholvrij speciaalbier? Wat voor specialbieren waren dat dan?
Lekker man, das genietequote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben nu die van echte chocomel.
Klinkt nog wel lekker.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jopen Nonnetje, Maisel Weisse 0,0 dat soort dingen
Ik klaag niet. Het is warm en smaakt naar zoete chocola.quote:
Ligt eraan, hoe je nacht hiervoor was.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik overweeg een dutje. Is dit aftakeling?
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik overweeg een dutje. Is dit aftakeling?
En het smaakt naar meerquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Het is warm en smaakt naar zoete chocola.
Zo toch maar glaasje wijn doen. Muis is net nog een fles halenquote:
Vanmiddag nog gedaanquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
Dutje klinkt niet slecht eigenlijk.....
Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo toch maar glaasje wijn doen. Muis is net nog een fles halen![]()
Heb ik wel de belofte om in januari geen alcohol meer in huis te halen niet gehaald
Een mans bediening op een vrijdag avond? Of waren al je collega's ineens ziek?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:22 schreef bitterbal het volgende:
Het was het ineens zo druk en stond alleen dat k bijna moest huilen
Ow, dat is rukquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:22 schreef bitterbal het volgende:
Het was het ineens zo druk en stond alleen dat k bijna moest huilen
Deze versiequote:
Ciderquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Awyeah, enjoy my dear![]()
Drink jij er een biertje bij?
Ook lekker!quote:
In Britse pubs hebben ze meestal een paar ciders op de tap.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook lekker!
Al lang niet meer gehad trouwens.
Wat voor cider had je?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Britse pubs hebben ze meestal een paar ciders op de tap.
Ik had half jaartje terug wel een lekkere bij het casino. Weet eigenlijk niet meer welk merk het was.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze komen in Engeland gelukkig niet aan met die mierzoete Strongbow-limonade
Waar gaat die serie over?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is Anne met een e toch een heerlijke kneuterige serie.
En ik heb nog een seizoen te gaan
Lol is een beetje zoals kleine huis op de prairie.quote:
Niet van die zoete toch? Goeie cider is lekker man, ik ben meer van de Franse trouwensquote:
Dit is goed te horen!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze komen in Engeland gelukkig niet aan met die mierzoete Strongbow-limonade
Zo ben ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dit klinkt afgrijselijkquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol is een beetje zoals kleine huis op de prairie.
(Wees)meisje komt bij een oudere broer en zus terecht en groeit op. Dat is het wel een beetje.
Nee, juist niet zoetquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet van die zoete toch? Goeie cider is lekker man, ik ben meer van de Franse trouwens
Niet mijn soort seriequote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol is een beetje zoals kleine huis op de prairie.
(Wees)meisje komt bij een oudere broer en zus terecht en groeit op. Dat is het wel een beetje.
Ik ken niet veel Engelse ciders hoor. Maar Franse zijn beetje als wijn, heel droog en wat complexere smaken. Lekker maar niet om enorm door te tankenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, juist niet zoetFranse cider heb ik nog nooit op. Is die anders dan Engelse?
Dat kan, ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van kneuterigheid.
Ja nog iemand die tot nodig heeft maar die moest naar de overkant..... dus wel handig zo :pquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een mans bediening op een vrijdag avond? Of waren al je collega's ineens ziek?
O nee, complex zijn deze ciders niet, want wel om door te tanken. Maar ze zijn lekker zurig en je proeft wel goed verschil tussen verschillende merken en types.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken niet veel Engelse ciders hoor. Maar Franse zijn beetje als wijn, heel droog en wat complexere smaken. Lekker maar niet om enorm door te tanken
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat net te denken dat ik van series aanprijzen maar niet mijn werk moest maken.
Ik ga het gewoon proberenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, complex zijn deze ciders niet, want wel om door te tanken. Maar ze zijn lekker zurig en je proeft wel goed verschil tussen verschillende merken en types.
Ik weet niet wat jullie normale bezetting is qua gasten in het weekend, maar mij lijkt het vrij weinig voor een vrijdag avond.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nog iemand die tot nodig heeft maar die moest naar de overkant..... dus wel handig zo :p
Dat klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn reisgenootjes gingen vanmiddag shoppen en ik ben lekker door de parken gaan struinen. Zo genoten
Nog een toespraakje gehouden op speakers corner?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn reisgenootjes gingen vanmiddag shoppen en ik ben lekker door de parken gaan struinen. Zo genoten
Niet mijn cup of teaquote:
Is dat waar jij toen eekhoorntjes hebt zitten kijken met James?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog een toespraakje gehouden op speakers corner?
Minimaal 2 als je nog kwaliteit wilt. Met 1 word je beter geholpen in een snackbar:pquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie normale bezetting is qua gasten in het weekend, maar mij lijkt het vrij weinig voor een vrijdag avond.
VIND JIJ DAT NORMAAL? HUH VIND JIJ DAT NORMAAL??quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Minimaal 2 als je nog kwaliteit wilt. Met 1 word je beter geholpen in een snackbar:p
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog een toespraakje gehouden op speakers corner?
Yep of volgens mij was dat in St James parc, maar ligt naast elkaar. Mooie parken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat waar jij toen eekhoorntjes hebt zitten kijken met James?
Trek in een portie bitterballenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Minimaal 2 als je nog kwaliteit wilt. Met 1 word je beter geholpen in een snackbar:p
Hoe dan ook, lekker parken bezoeken tijdens een stedentrip.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zover ben ik niet gekomen. Ik ben door St. James’ Park en Green Park gewandeld. En daarna naar Charing Cross Road.
Dat is inderdaad wel lekker..quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, lekker parken bezoeken tijdens een stedentrip.
Wat goed zegquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
'eekhoorntjes kijken', is dat het nieuwe 'brommers kieken'?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat waar jij toen eekhoorntjes hebt zitten kijken met James?
+1quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trek in een portie bitterballen
Nou ja, dat is wat ze tegen mij zeiquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
'eekhoorntjes kijken', is dat het nieuwe 'brommers kieken'?
Dawwwwquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wat ze tegen mij zeiIk ben erg goedgelovig aangelegd op zich
NGK wat gekocht?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik heb weinig met winkelen. Wel een fijn uurtje doorgebracht in Foyles, een boekwinkel.
quote:
Interessant!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Middle England van Jonathan Coe, een komische roman over een veranderend Engeland. En The Order of the Day, een boekje over falende diplomatie in de aanloop naar WO II
En dat is erg omdat?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Het nieuwste boek van Bill Bryson was er helaas alleen nog maar in hardcover
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn hoofd moet het een paperback zijn
Netflix? Serie?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:37 schreef Molo het volgende:
Wat een heerlijke acteur is die Claes Bang in Dracula joh
Yes! Van Gatiss en Moffat, de makers van Sherlock en Dr. Whoquote:
scheur je de kaft er toch gewoon af man. Kan jou t verrekkenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn hoofd moet het een paperback zijn
Wátquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes! Van Gatiss en Moffat, de makers van Sherlock en Dr. Who
Vanaf aflevering 1 gaat het helaas snel bergafwaarts.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
WátDat moet bij voorbaat al geweldig zijn
Benadert het de genialiteit van Sherlock?
Barbaarquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
scheur je de kaft er toch gewoon af man. Kan jou t verrekken
O, da’s wel snelquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf aflevering 1 gaat het helaas snel bergafwaarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |