Elke gebruiker die ons kantoortje in looptquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al reacties op wat je hebt opgeplakt ?
oh wat leukquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Elke gebruiker die ons kantoortje in loopt
dan maar vrij pakken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
Weet nog steeds niet hoe laat ik moet werken.
Zo rond borreltijd mag je in het mandje van de frituurpan kruipenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
Weet nog steeds niet hoe laat ik moet werken.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo rond borreltijd mag je in het mandje van de frituurpan kruipen.
en daarna even lekker door de mayo rollen.quote:
Zie ik meer zitten dan de frituurpan :pquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daarna even lekker door de mayo rollen.
lijkt me ook niet goed voor je huid.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie ik meer zitten dan de frituurpan :p
Vooral erg pijnlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me ook niet goed voor je huid.
dat ook, maar de mayo verzacht het misschien een beetje.quote:
Er bestaat ook haar mayonaise, zou dit net zo werken?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook, maar de mayo verzacht het misschien een beetje.
soort van Aloe Vera, maar dan lekkerder
Ik ken iemand en zij eet haar bitterballen met ketchupquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt ze uit Murica? of is ze gewoon smakeloos?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ken iemand en zij eet haar bitterballen met ketchup
Ketchup is in 99% van de gevallen ondergeschikt aan (hela) curryquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:45 schreef Muck het volgende:
Ik vind ketchup wel lekker bij mijn tosti of patat, maar dan houdt het wel weer op...
Eens!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ketchup is in 99% van de gevallen ondergeschikt aan (hela) curry
alsof er een andere manier is om een frikandel speciaal te makenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Eens!
Een frikandel speciaal met echte mayo, Hela en een uitje
Ik zou liever aloe vera eten dan mayoquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Smakeloos :pquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt ze uit Murica? of is ze gewoon smakeloos?
Een vriend van me maakt ze met ketchup.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof er een andere manier is om een frikandel speciaal te maken
Alleen Mayo en uitjes graag. Geen rooie zooi.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Een vriend van me maakt ze met ketchup.
Het was leuk hem gekend te hebben
nog 2 uur en 22 minutenquote:
en sate/pindasaus?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alleen Mayo en uitjes graag. Geen rooie zooi.
ik vind het ook niks bij een frikandel, maar ik heb het zien gebeurenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar niet op een frikandel. Dat zit bij de patat.
Mayoquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daarna even lekker door de mayo rollen.
Niet elke frikandelinnovatie is overigens een succes: de chocodel, een frikandel met mayo, chocoladesaus en Smarties, vond weinig aftrek. Waarschijnlijk omdat-ie eruitzag als de diarree van een eenhoorn.quote:
Ik snap nog steeds niet hoe het patateer proces werktquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een Jos Brinkie?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het ook niks bij een frikandel, maar ik heb het zien gebeuren
de discodel was net zo ietsquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet elke frikandelinnovatie is overigens een succes: de chocodel, een frikandel met mayo, chocoladesaus en Smarties, vond weinig aftrek. Waarschijnlijk omdat-ie eruitzag als de diarree van een eenhoorn.
Dit. Alleen mogen van mij de uitjes ook achterwege blijvenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alleen Mayo en uitjes graag. Geen rooie zooi.
Je bent gekquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit. Alleen mogen van mij de uitjes ook achterwege blijven.
dat wisten we toch al?quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet elke frikandelinnovatie is overigens een succes: de chocodel, een frikandel met mayo, chocoladesaus en Smarties, vond weinig aftrek. Waarschijnlijk omdat-ie eruitzag als de diarree van een eenhoorn.
Hrrrrquote:
En dan toch de verleiding niet kunnen weerstaan om even met de frikandel in de pindasaus te dippenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die mayo mag ook achterwege blijven voor mij, zelfs die frikandel hoeft niet zo nodig, vervang dat maar gewoon door een kroketquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit. Alleen mogen van mij de uitjes ook achterwege blijven.
ja dan meteen voor de bitterbal !quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die mayo mag ook achterwege blijven voor mij, zelfs die frikandel hoeft niet zo nodig, vervang dat maar gewoon door een kroket
En zo is de cirkel weer rondquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja dan meteen voor de bitterbal !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |