Elke gebruiker die ons kantoortje in looptquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al reacties op wat je hebt opgeplakt ?
oh wat leukquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Elke gebruiker die ons kantoortje in loopt
dan maar vrij pakken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
Weet nog steeds niet hoe laat ik moet werken.
Zo rond borreltijd mag je in het mandje van de frituurpan kruipenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
Weet nog steeds niet hoe laat ik moet werken.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo rond borreltijd mag je in het mandje van de frituurpan kruipen.
en daarna even lekker door de mayo rollen.quote:
Zie ik meer zitten dan de frituurpan :pquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daarna even lekker door de mayo rollen.
lijkt me ook niet goed voor je huid.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie ik meer zitten dan de frituurpan :p
Vooral erg pijnlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me ook niet goed voor je huid.
dat ook, maar de mayo verzacht het misschien een beetje.quote:
Er bestaat ook haar mayonaise, zou dit net zo werken?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook, maar de mayo verzacht het misschien een beetje.
soort van Aloe Vera, maar dan lekkerder
Ik ken iemand en zij eet haar bitterballen met ketchupquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt ze uit Murica? of is ze gewoon smakeloos?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ken iemand en zij eet haar bitterballen met ketchup
Ketchup is in 99% van de gevallen ondergeschikt aan (hela) curryquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:45 schreef Muck het volgende:
Ik vind ketchup wel lekker bij mijn tosti of patat, maar dan houdt het wel weer op...
Eens!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ketchup is in 99% van de gevallen ondergeschikt aan (hela) curry
alsof er een andere manier is om een frikandel speciaal te makenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Eens!
Een frikandel speciaal met echte mayo, Hela en een uitje
Ik zou liever aloe vera eten dan mayoquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Smakeloos :pquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt ze uit Murica? of is ze gewoon smakeloos?
Een vriend van me maakt ze met ketchup.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof er een andere manier is om een frikandel speciaal te maken
Alleen Mayo en uitjes graag. Geen rooie zooi.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Een vriend van me maakt ze met ketchup.
Het was leuk hem gekend te hebben
nog 2 uur en 22 minutenquote:
en sate/pindasaus?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alleen Mayo en uitjes graag. Geen rooie zooi.
ik vind het ook niks bij een frikandel, maar ik heb het zien gebeurenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar niet op een frikandel. Dat zit bij de patat.
Mayoquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daarna even lekker door de mayo rollen.
Niet elke frikandelinnovatie is overigens een succes: de chocodel, een frikandel met mayo, chocoladesaus en Smarties, vond weinig aftrek. Waarschijnlijk omdat-ie eruitzag als de diarree van een eenhoorn.quote:
Ik snap nog steeds niet hoe het patateer proces werktquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een Jos Brinkie?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het ook niks bij een frikandel, maar ik heb het zien gebeuren
de discodel was net zo ietsquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet elke frikandelinnovatie is overigens een succes: de chocodel, een frikandel met mayo, chocoladesaus en Smarties, vond weinig aftrek. Waarschijnlijk omdat-ie eruitzag als de diarree van een eenhoorn.
Dit. Alleen mogen van mij de uitjes ook achterwege blijvenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alleen Mayo en uitjes graag. Geen rooie zooi.
Je bent gekquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit. Alleen mogen van mij de uitjes ook achterwege blijven.
dat wisten we toch al?quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet elke frikandelinnovatie is overigens een succes: de chocodel, een frikandel met mayo, chocoladesaus en Smarties, vond weinig aftrek. Waarschijnlijk omdat-ie eruitzag als de diarree van een eenhoorn.
Hrrrrquote:
En dan toch de verleiding niet kunnen weerstaan om even met de frikandel in de pindasaus te dippenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die mayo mag ook achterwege blijven voor mij, zelfs die frikandel hoeft niet zo nodig, vervang dat maar gewoon door een kroketquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit. Alleen mogen van mij de uitjes ook achterwege blijven.
ja dan meteen voor de bitterbal !quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die mayo mag ook achterwege blijven voor mij, zelfs die frikandel hoeft niet zo nodig, vervang dat maar gewoon door een kroket
En zo is de cirkel weer rondquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja dan meteen voor de bitterbal !
Met mij mosterd!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat is patateren?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe het patateer proces werkt
Lekker die wamre ragoutballen verslindenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mayo op je kroketquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die mayo mag ook achterwege blijven voor mij, zelfs die frikandel hoeft niet zo nodig, vervang dat maar gewoon door een kroket
Je bent gewoon een miemelquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een zeer *kuch* verfijnde *kuch* smaak heb?
Geen idee, maar schijnbaar noemen Hollanders friet 'patat' dus daar zal wel een ander proces achter zitten dan het frituren van aardappelsquote:
Bitterstaven en bitterballen op de vridagmiddagquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
Tegenwoordig heet de kroket een bitterstaaf.
Man zonder piemel?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Mayo op je kroket
[..]
Je bent gewoon een miemel
Nee gewoon geen mayoquote:
Jij bent reserve belg, dat telt niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, maar schijnbaar noemen Hollanders friet 'patat' dus daar zal wel een ander proces achter zitten dan het frituren van aardappels
Dit is een mayovriendelijke sc.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon geen mayo. Mayo is gewoon pure zelfkastijding als je dat neemt
Oh dus ik mag hier niet afgeven op dat duivelse kotsmengselquote:
Nein! Nein! Nein! Nein! Nein!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dus ik mag hier niet afgeven op dat duivelse kotsmengsel
Samuraisausquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:05 schreef gianni61 het volgende:
nu zin in een sitostick en een broodje mexicano met samuraisaus
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik heb bewust nooit chips in huisquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Samuraisaus
Ook lekker om naturel ribbelchips in te dippen
quote:
quote:
Okquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee.
Hou die negativiteit maar lekker bij jezelf.
Was ik maar mentaal zo sterk....quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb bewust nooit chips in huis
Ja beetje wel he :pquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Da's nog erg ver weg dan bitter
ik wil je vragen om stilletjes dit topic te verlaten en de deur stevig achter je dicht te trekken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:10 schreef LTVDK het volgende:
Friet/patat is trouwens gewoon het lekkerste met appelmoes.
Waarom zou ik iemand willen beledigen met een term die patatten veredelt tot snack voerquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:07 schreef Arch-Indar het volgende:
@:Derrabbit
Zeg jij dan ook een Chasse Friet ipv een Chasse patat als wielrenner?
En knakworstjes?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:10 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil je vragen om stilletjes dit topic te verlaten en de deur stevig achter je dicht te trekken.
Nee volgende week.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
D8 dat je dit weekend vrij was.
Kun je wel stom lachen maar je bent het gewoon met mij eens.quote:
Op een stokbroodje met gebakken uitjes en misschien een vleugje chilisaus?quote:
HM, daar gaan we.quote:Beste IJsdraakje,
Bedankt voor je inschrijving voor de TCS Amsterdam Marathon 2020.
Nee, nee. De ultieme kinderfeestjesmaaltijd. Patat met knakworsten en appelmoes.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een stokbroodje met gebakken uitjes en misschien een vleugje chilisaus?
Appelmoes past gewoon het beste bij friet/patat/aardappelpartjes-/schijfjes etc. De zoete fruitige smaak ervan complimenteert het vaak vettige en zoute karakter van het aardappel product.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee. De ultieme kinderfeestjesmaaltijd. Patat met knakworsten en appelmoes.
Ik alleen als ik visite krijgquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb bewust nooit chips in huis
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:10 schreef LTVDK het volgende:
ik hou het wel bij lopen.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Appelmoes past gewoon het beste bij friet/patat/aardappelpartjes-/schijfjes etc. De zoete fruitige smaak ervan complimenteert het vaak vettige en zoute karakter van het aardappel product.
Miemel... dat klonk heel schattig, totdat het eerste resultaat op Google zei dat het Vlaams is voor vrouwelijk geslachtsdeelquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Mayo op je kroket
[..]
Je bent gewoon een miemel
Dan liever een hotdog op een wit broodje gedresseerd in mosterdquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een stokbroodje met gebakken uitjes en misschien een vleugje chilisaus?
een miemel is een aalbes.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Miemel... dat klonk heel schattig, totdat het eerste resultaat op Google zei dat het Vlaams is voor vrouwelijk geslachtsdeel.
Nope, just nopequote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Appelmoes past gewoon het beste bij friet/patat/aardappelpartjes-/schijfjes etc. De zoete fruitige smaak ervan complimenteert het vaak vettige en zoute karakter van het aardappel product.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |