De dag dat je van pik naar kutje gaat? Of wat?quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:04 schreef Kiid het volgende:
Het is bijna 17 januari boys. Zelden zo ergens naar uitgekeken
Alsof dat iets is om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De dag dat je van pik naar kutje gaat? Of wat?
Betaald verlof?quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alsof dat iets is om naar uit te kijken
Nee, dan komt de nieuwe dbz game uit. Ik ga twee weken mezelf opsluiten en niks anders doen dan spelen. Xmas came early this year
![]()
Worden tbs'ers tegenwoordig ook al betaald tijdens hun verlof jaquote:
Ik krijg gewoon salarisquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Worden tbs'ers tegenwoordig ook al betaald tijdens hun verlof ja
Wist je dat tbs geen straf maar een maatregel is?quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Worden tbs'ers tegenwoordig ook al betaald tijdens hun verlof ja
Dat weet ik.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wist je dat tbs geen straf maar een maatregel is?
Vertel vriendquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
Weten jullie wel hoeveel tbs' ers er betaald fokken?
Ik dan ookquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Zou der wel gewoon doen natuurlijk.
Snoepjes...quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn snoepjes zijn na 3 weken eindelijk aangekomen.
Juist op tijd voor de visite straks
Suiker, kleurstof en frambozensmaakstof.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar wat zit er in die dingen heh...
Uhu uhu, zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Suiker, kleurstof en frambozensmaakstof.
haha, burgerlulquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Paps en mams komen langs voor een kopje koffie.quote:
Wat voor snoepjesquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben juist even langs mijn schepper geweestquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk zo'n forceerde grapquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:10 schreef Solotovski het volgende:
Altijd als m'n ouders op bezoek komen en ik het wel weer genoeg vind geweest, zet ik altijd dit liedje op
Hi-la-rischquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:07 schreef Solotovski het volgende:
Hm hoor ik het weer
Zal wel niks zijn
Welkom op de grote mensenwereld. Hoe is het nou om je geld een keer uit te geven aan tastbare eigendommen ipv alles in je neus te stoppen?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:09 schreef Solotovski het volgende:
Mooie lamp gekocht net en de verlichting was gvd nog duurder dan die lamp zelf
Vreemde gewaarwordingquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Welkom op de grote mensenwereld. Hoe is het nou om je geld een keer uit te geven aan tastbare eigendommen ipv alles in je neus te stoppen?
Ja nog mooier dan een Japans tekenfilmpjequote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je begint zelfs grote mensen woorden te gebruiken. Wat is die nuchtere wereld toch mooi he
Dat bestaat niet vriendquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nog mooier dan een Japans tekenfilmpje
Maar niet mooier dan Maisiequote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nog mooier dan een Japans tekenfilmpje
ze zal vast een mooi karakter hebben iddquote:
Halloquote:
Zozo, zijn jullie beste matties tegenwoordig?quote:
Geef ze poppers en plas ze in hun kondquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
domme schreeuwende puberkneusjes in de trein
aloa post hier puur omdat ik paar posts plaats in het DTS topic naar twee users die het leven wel snappenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zozo, zijn jullie beste matties tegenwoordig?
Wie snappen het leven dan wel?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
aloa post hier puur omdat ik paar posts plaats in het DTS topic naar twee users die het leven wel snappen
Die twee users, zeg ik toch netquote:
haal wegquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef ze poppers en plas ze in hun kond
Hahaquote:
Ben je stoned ofzoquote:
Nee joh, bedoel er gewoon mee te zeggen dat ik hier post omdat ik het gezellig vind, niet om een prestatie te leverenquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee joh, bedoel er gewoon mee te zeggen dat ik hier post omdat ik het gezellig vind, niet om een prestatie te leveren
Ik vind je erg gezellig, je bent namelijk bijna de enige die hier post atm (lol)quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Zit meer in andere topics dan in de SC dus weet niet of ik nou wel zo gezellig ben
Ja, geen idee waar de rest is. Ze zullen nou ook weer niet opeens een leven hebben hequote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind je erg gezellig, je bent namelijk bijna de enige die hier post atm (lol)
Daar kan ik mij niets bij voorstellen meequote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, geen idee waar de rest is. Ze zullen nou ook weer niet opeens een leven hebben he
Misschien een schuilkelder bouwen voor WOIIIquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar kan ik mij niets bij voorstellen mee
Ik weet ook niet wat ik er van moet vinden, ik ben ergens wel blij dat die man er niet meer is maar aan de andere kant betekend het wel dat ik nu 5 cent duurder tank dan vorige weekquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien een schuilkelder bouwen voor WOIII
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik er van moet vinden, ik ben ergens wel blij dat die man er niet meer is maar aan de andere kant betekend het wel dat ik nu 5 cent duurder tank dan vorige week
Was ooit een mooi land ja, zonde van de richting die ze hebben gekozenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral jammer dat de kans dat ik ooit nog naar Iran op vakantie kan steeds kleiner wordt
En zonde van de bevolking.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was ooit een mooi land ja, zonde van de richting die ze hebben gekozen
Veel mensen zijn daar best hoogopgeleid en modern wel.quote:
Echt welquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel mensen zijn daar best hoogopgeleid en modern wel.
En knappe dames
Als het een soortement club is waar je normaal je opwachting maakt heb je vast wat piemels te zuigen voor je naar binnen kanquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga zo naar De Schoolik verwacht een rij, dus ik hoop op jullie gezelligheid zo.
Het is de meest spraakmakende club van Nederland, maar die hebben doorgaans de reputatie ook veel aantrekking op de gay community te hebben...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het een soortement club is waar je normaal je opwachting maakt heb je vast wat piemels te zuigen voor je naar binnen kan
Ach, Frodo kon zich ook niet van de ring weerhouden. Je hoeft je niet schuldig te voelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is de meest spraakmakende club van Nederland, maar die hebben doorgaans de reputatie ook veel aantrekking op de gay community te hebben...
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is de meest spraakmakende club van Nederland, maar die hebben doorgaans de reputatie ook veel aantrekking op de gay community te hebben...
Ik ookquote:
De #metoo beklaagden ondervinden wat andersquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, Frodo kon zich ook niet van de ring weerhouden. Je hoeft je niet schuldig te voelen.
Net trainingsweek achter de rug van werk. Dus goed moequote:
Ik krijg mijn piemel niet omhoog bij mannen en wel bij vrouwen, dus ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent gewoon kasthomootje kan toch?
Schaam je niet maat
Je hebt het dus wel geprobeerd?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik krijg mijn piemel niet omhoog bij mannen en wel bij vrouwen, dus ja.
Was die kasthomo?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg wel beetje Paxcon vibes af en toe bij Naatje ja.
Heb jij werk?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net trainingsweek achter de rug van werk. Dus goed moe
Jij?
Ik heb al 4/5 jaar werk achtereenvolgens, met uitzondering van de laatste 2 maanden van 2019quote:
Vind Naatje knapper dan Paxcon tbhquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:27 schreef Tjacka het volgende:
Wel knappe boy iig
Kan je over naatje dan weer niet zeggen
Oh sorry maatquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb al 4/5 jaar werk achtereenvolgens, met uitzondering van de laatste 2 maanden van 2019
Soms kijk ik naar mannen en denk ik, die ziet er op zich ok uit, maar seksueel gebeurt er niets in mij. Dit gebeurt zeker wel bij vrouwen.quote:
quote:
Zie ik iets opbloeien?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind Naatje knapper dan Paxcon tbh
Zo koekoekquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:27 schreef Tjacka het volgende:
Wel knappe boy iig
Kan je over naatje dan weer niet zeggen
Jij krijgt van elke vrouw een stijve pik?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Soms kijk ik naar mannen en denk ik, die ziet er op zich ok uit, maar seksueel gebeurt er niets in mij. Dit gebeurt zeker wel bij vrouwen.
Dat verklaart de actieve SCquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb al 4/5 jaar werk achtereenvolgens, met uitzondering van de laatste 2 maanden van 2019
Familie ziet me al aankomen. Van jong beginnen met chicks tot een dikke droogstand en vervolgens aankomen met een filosofie-student.quote:
Neequote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij krijgt van elke vrouw een stijve pik?
Dus als jij een knappe vrouw ziet heb je een stijve pik?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NeeIk zeg: ok man --> niet stijf, analoog is vrouw, dus dan gaat het over ok vrouw --> stijf
JR heeft dat toch ook. Zo raar is het nietquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dus als jij een knappe vrouw ziet heb je een stijve pik?
Wel schattig. Wie zou er top zijn?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Familie ziet me al aankomen. Van jong beginnen met chicks tot een dikke droogstand en vervolgens aankomen met een filosofie-student.
Als JR dat ook heeft maakt het niet gelijk meer normaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JR heeft dat toch ook. Zo raar is het niet
Ikquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel schattig. Wij zou er top zijn?
Best wel jaquote:
Vaak wel. Ik ben de laatste tijd sowieso vrij hitsig.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dus als jij een knappe vrouw ziet heb je een stijve pik?
Wtf. Ben je 14 ofzoquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vaak wel. Ik ben de laatste tijd sowieso vrij hitsig.
Zo voelt het wel. Heb tegen mensen gezegd dat ik nu een relatie puberteit beleef die andere mensen op hun 14e belevenquote:
Maja zou natuurlijk kunnen dat het als maagd een ding is. Ik weet niet of @GGMM hier bijvoorbeeld ook last van heeft.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo voelt het wel. Heb tegen mensen gezegd dat ik nu een relatie puberteit beleef die andere mensen op hun 14e beleven
Ik kreeg een relatie op m'n 17e waar heel FOK! van kon mee genieten, zonder hitsigheid ben ik dus ook niet geweest...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maja zou natuurlijk kunnen dat het als maagd een ding is. Ik weet niet of @:ggmm hier bijvoorbeeld ook last van heeft.
Lekker fake account aanmaken en fappen op de 18 jarigen?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Haha tering. Nu denk ik terug aan mij op 14-jarige leeftijdDat was niet best qua hormonen. Maar goed dat er toentertijd geen Tinder/Hot or not shit bestond. Dat was niet best geweest
Nou nee, toentertijd was ik nog wel een hete boi dus toen had ik wel het een en ander kunnen krijgen ipv kramp aan mijn linkerhandquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lekker fake account aanmaken en fappen op de 18 jarigen?
schattig was datquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kreeg een relatie op m'n 17e waar heel FOK! van kon mee genieten, zonder hitsigheid ben ik dus ook niet geweest...
Veel plezier vriendquote:Op zaterdag 11 januari 2020 02:13 schreef naatje_1 het volgende:
De School is bereikt, er was geen rij, thank God...
met is ook lastig wanneer ze doorhebben dat je het in hun drinken wilt doenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
Zonder drugs meiden aanspreken is echt knap lastig...
Gewoon schijt hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moest gniffelenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 02:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
met is ook lastig wanneer ze doorhebben dat je het in hun drinken wilt doen
Ik vind gniffelen een leuk woordquote:
Ja, eensch. Jij bent ook gek aan het doen?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind gniffelen een leuk woord
We werken in ploegendienst bij KLB. K doe het voor de toeslagenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, eensch. Jij bent ook gek aan het doen?
Gewoon afstappen op de gene die het minste kleding aanheeft, en vragen of je haar teleur mag stellen vanavond.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 07:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon afstappen op de gene die het minste kleding aanheeft, en vragen of je haar teleur mag stellen vanavond.
Dit ga ik de volgende keer doenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 07:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon afstappen op de gene die het minste kleding aanheeft, en vragen of je haar teleur mag stellen vanavond.
Ik heb lavendel thee.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik drink een theetje op je gezondheid
Marokkaanse mintquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb lavendel thee.
Welke jij?
Zelfs de thee is niet veiligquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Marokkaanse mint
Die verdomde omvolking
Het hakenkruis doet het je he?quote:
Drieluik, heb je een Jheronymus Bosch besteld?quote:Op zondag 12 januari 2020 01:44 schreef Solotovski het volgende:
Ff wachten tot iemand vraagt van jaa maar wat voor painting dan Solo? Deel het ons mede
Ik heb geen idee wat dat is, collegaquote:Op zondag 12 januari 2020 02:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Drieluik, heb je een Jheronymus Bosch besteld?
Hoe is dat een schilderijquote:Op zondag 12 januari 2020 02:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is, collega
Twijfelde tussen een still uit fight club en heat
Heat is t geworden want al pacino
Omdat het handgeschilderde popart is.quote:Op zondag 12 januari 2020 02:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe is dat een schilderijDat is dan toch een foto...
Mijn tuin der lusten ziet er toch anders uitquote:Op zondag 12 januari 2020 02:46 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het druiluik de Tuin der Lusten van Jheronimus Bosch.
quote:Op zondag 12 januari 2020 02:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mijn tuin der lusten ziet er toch anders uit
Ah ok, ik keur het goedquote:Op zondag 12 januari 2020 02:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat het handgeschilderde popart is.
Schijnbaar
maar jij drinkt dus nooit het meest chille wat er bestaat, nl warme chocolademelk met slagroom...quote:Op zondag 12 januari 2020 02:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is wel chill maar vergeet ik steeds te kopen haha.
Nou nooit... 1x in de 5 jaar ofzo.quote:Op zondag 12 januari 2020 02:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar jij drinkt dus nooit het meest chille wat er bestaat, nl warme chocolademelk met slagroom...
je mist echt watquote:Op zondag 12 januari 2020 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nooit... 1x in de 5 jaar ofzo.
Warm met slagroom is nog wel lekker, zou t alleen zelf niet kiezen.quote:
boh, koude chocomelk was echt een treat toen ik kind was en happy meal besteldequote:Op zondag 12 januari 2020 03:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Warm met slagroom is nog wel lekker, zou t alleen zelf niet kiezen.
Koud daarentegen
Zo, dat viel ff tegenquote:
Ziek ik ookquote:Op zondag 12 januari 2020 03:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik slaap nog niet, moet eerst nog naar mijn bed
Zo klokje rond slapenquote:
Ok pak jij de middagdienst, ik de avonddienst.quote:Op zondag 12 januari 2020 03:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dan ben ik al wel weer even wakker.
quote:Op zondag 12 januari 2020 03:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ok pak jij de middagdienst, ik de avonddienst.
@:haags_kwartiertje pakt de ochtenddienst
Lekker bezig weer boys
KLB4LIFE
Blij voor je dat je hem hebt gevonden. Slaap lekkerquote:Op zondag 12 januari 2020 03:31 schreef naatje_1 het volgende:
Enfin, bed gevonden, tijd om te slapen.
Welterusten gewaardeerde collegaquote:Op zondag 12 januari 2020 03:31 schreef naatje_1 het volgende:
Enfin, bed gevonden, tijd om te slapen.
Duurde 20 tellen voordat ik het zag.quote:
Echt hequote:Op zondag 12 januari 2020 13:33 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen, ik ben echt heerlijk uitgerust want net wakker.
Zo zielig 😭quote:Op zondag 12 januari 2020 15:48 schreef Solotovski het volgende:
Die beelden van die arme beestjes in Australië![]()
![]()
Die beelden zetten mij in vuur en vlamquote:Op zondag 12 januari 2020 15:48 schreef Solotovski het volgende:
Die beelden van die arme beestjes in Australië![]()
![]()
Lachenquote:Op zondag 12 januari 2020 16:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die beelden zetten mij in vuur en vlam
Hahahah, snap je hem? VUUR EN VLAM?
quote:
Als Australië affikt hebben we weer een plaats om onze criminelen heen te sturen.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:44 schreef Kiid het volgende:
Ze laten alleen maar die springende konijnen en koala's zien, maar dankzij die branden gaan al die grote dodelijke insecten dood. Heel australië bestaat alleen maaar uit die enge beesten dus het is goed dat de natuur een keer ingrijpt
We arresteren ze nu ook al nietquote:Op zondag 12 januari 2020 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als Australië affikt hebben we weer een plaats om onze criminelen heen te sturen.
Komt uit the grudge.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lijkt wel op dat spook uit Scary Movie, je UI.
quote:Op zondag 12 januari 2020 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kennedy...
UI...
Haha...
...
..
.
?quote:Op zondag 12 januari 2020 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We arresteren ze nu ook al niet
Jaquote:Op zondag 12 januari 2020 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zit je nog in de ansichtenhandel?
Top. Ik zoek nog oude gekleurde exemplaren van voor de 2e Wereldoorlog van het dorpje Budel.quote:
Leegstaande gevangenissen, mankracht tekort bij de popo, afraden om aangifte te doen etc.quote:
Nouja, we kunnen natuurlijk ook alle vluchtelingen daarheen sturen in plaats van telkens opvang in de regio te roepen en te verwachten dat Turkije die opvang dan maar doet...quote:Op zondag 12 januari 2020 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leegstaande gevangenissen, mankracht tekort bij de popo, afraden om aangifte te doen etc.
Dan hebben we weinig aan een eiland om ze naar toe te sturen.
xDquote:Op zondag 12 januari 2020 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is echt fantastisch, waarom kom ik hier nu pas achter
We kunnen ze beter naar China sturen. Een miljoen meer of minder kijken ze daar niet op.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, we kunnen natuurlijk ook alle vluchtelingen daarheen sturen in plaats van telkens opvang in de regio te roepen en te verwachten dat Turkije die opvang dan maar doet...
nooit gezien maar vind lubach echt kutquote:Op zondag 12 januari 2020 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo ontzettend veel meiden die woke in hun profiel hebben staan
Zou ze altijd vermijden. Kan niks goeds van komen.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo ontzettend veel meiden die woke in hun profiel hebben staan
quote:Op zondag 12 januari 2020 20:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
maar woketwitter is wel echt kut ja, 80% van de reden dat ik mijn account verwijderde is omdat die kneuzen steeds doorlekten op mijn account
Dat is ook wel een goed idee inderdaad. Die bosbranden hebben dus alleen maar voordeelquote:Op zondag 12 januari 2020 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als Australië affikt hebben we weer een plaats om onze criminelen heen te sturen.
is het vreemd voor een moeder niet te weten wat haar zoon uitspookt? Gebeurt wel vaker volgens mijquote:Op zondag 12 januari 2020 20:51 schreef CharlesKinbote het volgende:
Mother of UK's worst serial rapist 'didn't know he was gay'
thefuck
daar gaat het toch niet om sukkelquote:Op zondag 12 januari 2020 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is het vreemd voor een moeder niet te weten wat haar zoon uitspookt? Gebeurt wel vaker volgens mij
oh, waar gaat het je wel omquote:Op zondag 12 januari 2020 21:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
daar gaat het toch niet om sukkel
"je zoon heeft 195 mannen gedrogeerd en verkracht"quote:
Ik vraag me af of dat echt de manier is waarop die conversatie ging, is eerder de take van de Guardian om dit centraal te zettenquote:Op zondag 12 januari 2020 21:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
"je zoon heeft 195 mannen gedrogeerd en verkracht"
"![]()
![]()
![]()
ik wist niet dat hij homo was....
![]()
"
nee ging nog erger zelfs, the independent schrijft dit:quote:Op zondag 12 januari 2020 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat echt de manier is waarop die conversatie ging, is eerder de take van de Guardian om dit centraal te zetten
quote:Sinaga’s mother, Normawati Sinaga, has claimed she did not know her son was gay and believed his victim had made up the story.
Describing how she flew to the UK to visit him in hospital following his arrest, she told The Sunday Times: “Imagine a small Indonesian man being beaten up by a big, tall westerner. I wondered if the other person had made up the story.”
Ms Sinaga described her son as a “quiet boy” who went to church in Indonesia every Sunday, where he would play the piano.
She added: “We are a good Christian family who do not believe in homosexuality. He is my baby.”
koekoekquote:Op zondag 12 januari 2020 21:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nee ging nog erger zelfs, the independent schrijft dit:
[..]
Dit klinkt als de gemiddelde ouder van mijn leerlingen.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nee ging nog erger zelfs, the independent schrijft dit:
[..]
zag paar weken terug een docu uit 2010 over het COC die voorlichting gaf op middelbare scholen in Amsterdam ofzo, godteringquote:Op zondag 12 januari 2020 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als de gemiddelde ouder van mijn leerlingen.
Op wat voor manier bedoel je dit?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zag paar weken terug een docu uit 2010 over het COC die voorlichting gaf op middelbare scholen in Amsterdam ofzo, godtering
jaquote:Op zondag 12 januari 2020 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier bedoel je dit?
De extreem vijandige houding tegenover homo's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |