Als je naar boven gaat stop je onderweg dus? En de terug weg in een keer naar beneden?quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
7 dagen omhoog en 1.5 dag naar beneden.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je naar boven gaat stop je onderweg dus? En de terug weg in een keer naar beneden?
Dat weet ik niet. Het doet er ook niet zo toe, de VS zegt de lancering van twee raketten te hebben gezien met hun satellieten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
van 3 afhankelijke fotografen? Kijk naar de achtergrond dan...
gewoon langs de achterkant .. daar ligt een geasfalteerd padquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je naar boven gaat stop je onderweg dus? En de terug weg in een keer naar beneden?
Naar beneden hebben we 1 overnachting. Dus na de top meteen naar beneden. Overnachten, en de dag erna helemaal naar beneden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus veel moeite doen voor de heen weg en terug lekker glijden/rollen over asfaltquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
gewoon langs de achterkant .. daar ligt een geasfalteerd pad
klikkertquote:
Ga even naar kijken..quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Naar beneden hebben we 1 overnachting. Dus na de top meteen naar beneden. Overnachten, en de dag erna helemaal naar beneden.
Heb er een 3D filmpje van
ja ... tegenwoordig zou ik er niet meer van staan te kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus veel moeite doen voor de heen weg en terug lekker glijden/rollen over asfalt
Ff bewaren voor straks!quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Naar beneden hebben we 1 overnachting. Dus na de top meteen naar beneden. Overnachten, en de dag erna helemaal naar beneden.
awwwwwquote:
ja nou ja, ik heb berg op mijn hoofdquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoe kan het nou stilvallen metPrisha
in het topic!
skattie hoeveel km is datquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
uitslagquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ja nou ja, ik heb berg op mijn hoofd
geen idee eigenlijk. Het gaat ook om de km's omhoog niet om de te lopen km'squote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoe kan het nou stilvallen metPrisha
in het topic!
Ik ben zo vrij geweest om een topic voor je te openen .. als je het niet leuk vindt, zeg het,dan laat ik het verwijderenquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. Het gaat ook om de km's omhoog niet om de te lopen km's
Scrut moet even in de weer met een creditcard dus.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ja nou ja, ik heb berg op mijn hoofd
Maar das heul niet hendig. Nu kan Pris geen OP fixen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest om een topic voor je te openen .. als je het niet leuk vindt, zeg het,dan laat ik het verwijderen
Prish haar topic
nee maar ik kan het wel erin zettenquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar das heul niet hendig. Nu kan Pris geen OP fixen.
deel 1 ook nog...nu moet ik welquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee maar ik kan het wel erin zetten
Zo gaat ie beter, alwéér een kilometer?quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee maar ik kan het wel erin zetten
Kut TTquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest om een topic voor je te openen .. als je het niet leuk vindt, zeg het,dan laat ik het verwijderen
Prish haar topic
dat kan die kabo eckt zelluf welquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Prish haar topic
oh je bedoelt deze tt hierquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat was een grap nav hierboven ergens, laat maar.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
HerpieschurftboterbergietostieJostie.
followprishaupthebloodymountainquote:
Ik heb gegoogled....ik denk afkorting van kabouterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |