Ik heb het in m'n agenda gezet omdat ik elke week de drang had om te vragen wanneer het ook alweer wasquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha nee dan ben ik alweer terug. Hoop ik dan. Vertrek.vandaag over drie weken al.
Ja! En Leniequote:Op donderdag 9 januari 2020 18:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
aha, akkefietjes. Als de BDS maar blijft
niemand legt dat expres bij een patatbakkie neerquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Had-ie ook deze foto al laten zien?
[ afbeelding ]
Is de tip van een luchtafweerraket die daar gevonden zou zijn. Het is wel lastig te achterhalen of de foto echt van die locatie is.
Er zijn nu al drie foto's van verschillende hoeken van dat ding.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
niemand legt dat expres bij een patatbakkie neer
waaaahquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb het in m'n agenda gezet omdat ik elke week de drang had om te vragen wanneer het ook alweer was![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:05 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik denk dat @:Prisha genoeg te doen heeft die tijd i.p.v. al die bankglijers die willen meekijken. Succes Prisha (maar dat wist je al).
quote:
van 3 afhankelijke fotografen? Kijk naar de achtergrond dan...quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn nu al drie foto's van verschillende hoeken van dat ding.
ja die ezel die meegaat waar ze op gaat zitten om naar boven te gaan houdt ze straks ook goed uit beeldquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Ze ligt het grootste gedeelte van de dag een beetje in d'r tent te luieren. Kan ze best wat kleine updates sturen.
Denk niet dat t zo werkt. Maja heb nog nooit een berg beklommen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Ze ligt het grootste gedeelte van de dag een beetje in d'r tent te luieren. Kan ze best wat kleine updates sturen.
Laat Petzi het niet horenquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja die ezel die meegaat waar ze op gaat zitten om naar boven te gaan houdt ze straks ook goed uit beeld
Wel een mooie Topic titel trouwensquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:09 schreef Lyza666 het volgende:
Hoelang duurt de daadwerkelijke beklimming eigenlijk Prish?quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wel een mooie Topic titel trouwens
quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja die ezel die meegaat waar ze op gaat zitten om naar boven te gaan houdt ze straks ook goed uit beeld
quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoelang duurt de daadwerkelijke beklimming eigenlijk Prish?
7 dagen omhoog en 1.5 dag naar beneden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoelang duurt de daadwerkelijke beklimming eigenlijk Prish?
Ok ... nou dan haal je het wel ..quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
7 dagen omhoog en 1.5 dag naar beneden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |