Van het type motor zijn er meer dan 30.000 gebouwd. Er is nooit iets mee gebeurd dat op dit ongeluk lijkt. Te toevallig.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Inderdaad. Tijd en plek uiteraard ook. En dit type vliegtuig staat ook bekend als zeer betrouwbaar. Kan natuurlijk ook altijd wat mee gebeuren maar de kans is gewoon kleiner. Alles bij elkaar....ik was al aan het wachten op het bericht. Helaas
In maart? wat weet jij wat ik niet weetquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
beter blijf je maar thuis in maart
Russisch model doet volgen .....quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:35 schreef tonja het volgende:
Iran heeft een Oekraïens vliegtuig uit de lucht geschoten.
De luchtafweer was natuurlijk in hoogste staat van paraatheid in Iran. Het vliegtuig had een uur vertraging en verder zouden er geen vliegtuigen starten van het vliegveld. Misschien heeft de luchtafweer te horen gekregen dat er geen vliegtuigen meer zouden starten en heeft het vliegtuig daarna vertraging gekregen, waardoor ze op de radar verschenen terwijl de luchtafweer dacht dat er niemand meer zou vliegen.quote:
Tijdje terug had BZZ het over airfryeren/frituren voor z'n familie en toen zei Lenie #viesdik oid. Daar kwam BZZ vorige week (?) verhaal over halen. Maar het was niet persoonlijk of serieus bedoelt. Zat blijkbaar nog dwars.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:47 schreef Voxs het volgende:
Bookzonderzand zei 'dikzak' omdat ienie over vogels kijken begon toch?
Dat is inderdaad wat die gast van Agenda-Free TV zegt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
De luchtafweer was natuurlijk in hoogste staat van paraatheid in Iran. Het vliegtuig had een uur vertraging en verder zouden er geen vliegtuigen starten van het vliegveld. Misschien heeft de luchtafweer te horen gekregen dat er geen vliegtuigen meer zouden starten en heeft het vliegtuig daarna vertraging gekregen, waardoor ze op de radar verschenen terwijl de luchtafweer dacht dat er niemand meer zou vliegen.
naar de kili (dacht maartquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
In maart? wat weet jij wat ik niet weet
Ha nee dan ben ik alweer terug. Hoop ik dan. Vertrek.vandaag over drie weken al.quote:
aha, akkefietjes. Als de BDS maar blijftquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tijdje terug had BZZ het over airfryeren/frituren voor z'n familie en toen zei Lenie #viesdik oid. Daar kwam BZZ vorige week (?) verhaal over halen. Maar het was niet persoonlijk of serieus bedoelt. Zat blijkbaar nog dwars.
Had-ie ook deze foto al laten zien?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat die gast van Agenda-Free TV zegt.
Yepquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Had-ie ook deze foto al laten zien?
[ afbeelding ]
Is de tip van een luchtafweerraket die daar gevonden zou zijn. Het is wel lastig te achterhalen of de foto echt van die locatie is.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha nee dan ben ik alweer terug. Hoop ik dan. Vertrek.vandaag over drie weken al.
Ja, ik wil je ook heel graag volgenquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]das snellll. ik hoop dat ik je mag volgen
ik kijk nu op history artic life :alone 6 mensen die zichzelf moeten redden in Alaska met NIKS . Wie het langst volhoudt wint. Ze zitten allemaal verspreid . Zijn al 6 seizoenen zag ik net, ik loop weer eens achter
Anyway, dat is natuurlijk heel iets anders, maar vindt het boeiend en lef hebben
Oh dat klinkt interessant!! Hoe heet dat programma? Is dat online te zien?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:54 schreef sjampoeh het volgende:
ik kijk nu op history artic life :alone 6 mensen die zichzelf moeten redden in Alaska met NIKS . Wie het langst volhoudt wint. Ze zitten allemaal verspreid . Zijn al 6 seizoenen zag ik net, ik loop weer eens achter
Anyway, dat is natuurlijk heel iets anders, maar vindt het boeiend en lef hebben
quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, ik wil je ook heel graag volgen@:prisha
We gaan @Prisha die berg op Tilly-en!quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:56 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh dat klinkt interessant!! Hoe heet dat programma? Is dat online te zien?
En ja..ik wil nog even met @:TillyB overleggen maar ga dan wel een topic openen straks. Zal ik in elk geval de link naar de GPS tracking site neerzetten.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:57 schreef Recce het volgende:
[..]
We gaan @:Prisha die berg op Tilly-en!
ik ga voor je zoeken momentquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh dat klinkt interessant!! Hoe heet dat programma? Is dat online te zien?
En ja..ik wil nog even met @:TillyB overleggen maar ga dan wel een topic openen straks. Zal ik in elk geval de link naar de GPS tracking site neerzetten.
ga na RLS met deze dan !quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:54 schreef sjampoeh het volgende:
idemquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |