Scrut moet even in de weer met een creditcard dus.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ja nou ja, ik heb berg op mijn hoofd
Maar das heul niet hendig. Nu kan Pris geen OP fixen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest om een topic voor je te openen .. als je het niet leuk vindt, zeg het,dan laat ik het verwijderen
Prish haar topic
nee maar ik kan het wel erin zettenquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar das heul niet hendig. Nu kan Pris geen OP fixen.
deel 1 ook nog...nu moet ik welquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee maar ik kan het wel erin zetten
Zo gaat ie beter, alwéér een kilometer?quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee maar ik kan het wel erin zetten
Kut TTquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest om een topic voor je te openen .. als je het niet leuk vindt, zeg het,dan laat ik het verwijderen
Prish haar topic
dat kan die kabo eckt zelluf welquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Prish haar topic
oh je bedoelt deze tt hierquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat was een grap nav hierboven ergens, laat maar.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
HerpieschurftboterbergietostieJostie.
followprishaupthebloodymountainquote:
Ik heb gegoogled....ik denk afkorting van kabouterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |