Het denkraam van de BDS is een beetje roestig.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien kan jij een stukje duiding geven
Ze hebben nu waarschijnlijk ruim voldoende voedsel in de natuur, toch?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ze al een tijdje niet gevoerd dus dan komen ze niet langs. En alle dikzakken heb ik ook alweer een tijdje niet gezien.
Zou zomaar kunnen. Beetje zaad rondstrooien kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben nu waarschijnlijk ruim voldoende voedsel in de natuur, toch?
Begin jij ook al !!!quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Het denkraam van de BDS is een beetje roestig.
Dat krijg je "Daar aan de Kust"quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Beetje zaad rondstrooien kan nooit kwaad.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heeft die wel een gladde achterkant waar het aan kan blijven plakken?
Heerlijk opsnuiven dat spul en dan lekker niezenquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:33 schreef Recce het volgende:
[..]Je had het eerder al over bomenzaad. Man3.
Helemaal niet, maar als je rare posts aan Lenie blijft sturen vraag je om reactiequote:Op donderdag 9 januari 2020 18:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ok iedereen is hier dus tegen mij dan stop ik hier maar
quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
hoe kan ik mijn account delleten
Niet en ook niet nodigquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Oh toch wel dusquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:35 schreef tonja het volgende:
Iran heeft een Oekraïens vliegtuig uit de lucht geschoten.
BOOKZONDERZANDquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Lekker bomencum uitsnotteren.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heerlijk opsnuiven dat spul en dan lekker niezen
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:35 schreef tonja het volgende:
Dat vermoedden had ik meteen al. Té toevallig.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:35 schreef tonja het volgende:
Recquote:
nog één?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:35 schreef tonja het volgende:
Yups. Ook de manier van neerstorten (in de fik vliegen, transponderdata stopt opeens) doet aan neerhalen denken. Theoretisch zou het een ploffende motor kunnen zijn waarvan onderdelen de transponder of alle elektrische systemen hebben gesloopt, maar dat zou wel heel toevallig zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat vermoedden had ik meteen al. Té toevallig.
Inderdaad. Tijd en plek uiteraard ook. En dit type vliegtuig staat ook bekend als zeer betrouwbaar. Kan natuurlijk ook altijd wat mee gebeuren maar de kans is gewoon kleiner. Alles bij elkaar....ik was al aan het wachten op het bericht. Helaasquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Ook de manier van neerstorten (in de fik vliegen, transponderdata stopt opeens) doet aan neerhalen denken. Theoretisch zou het een ploffende motor kunnen zijn waarvan onderdelen de transponder of alle elektrische systemen hebben gesloopt, maar dat zou wel heel toevallig zijn.
Per ongeluk hoor ik nu.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Inderdaad. Tijd en plek uiteraard ook. En dit type vliegtuig staat ook bekend als zeer betrouwbaar. Kan natuurlijk ook altijd wat mee gebeuren maar de kans is gewoon kleiner. Alles bij elkaar....ik was al aan het wachten op het bericht. Helaas
beter blijf je maar thuis in maartquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Inderdaad. Tijd en plek uiteraard ook. En dit type vliegtuig staat ook bekend als zeer betrouwbaar. Kan natuurlijk ook altijd wat mee gebeuren maar de kans is gewoon kleiner. Alles bij elkaar....ik was al aan het wachten op het bericht. Helaas
Van het type motor zijn er meer dan 30.000 gebouwd. Er is nooit iets mee gebeurd dat op dit ongeluk lijkt. Te toevallig.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
In maart? wat weet jij wat ik niet weetquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
beter blijf je maar thuis in maart
Russisch model doet volgen .....quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:35 schreef tonja het volgende:
De luchtafweer was natuurlijk in hoogste staat van paraatheid in Iran. Het vliegtuig had een uur vertraging en verder zouden er geen vliegtuigen starten van het vliegveld. Misschien heeft de luchtafweer te horen gekregen dat er geen vliegtuigen meer zouden starten en heeft het vliegtuig daarna vertraging gekregen, waardoor ze op de radar verschenen terwijl de luchtafweer dacht dat er niemand meer zou vliegen.quote:
Tijdje terug had BZZ het over airfryeren/frituren voor z'n familie en toen zei Lenie #viesdik oid. Daar kwam BZZ vorige week (?) verhaal over halen. Maar het was niet persoonlijk of serieus bedoelt. Zat blijkbaar nog dwars.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:47 schreef Voxs het volgende:
Bookzonderzand zei 'dikzak' omdat ienie over vogels kijken begon toch?
Dat is inderdaad wat die gast van Agenda-Free TV zegt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
De luchtafweer was natuurlijk in hoogste staat van paraatheid in Iran. Het vliegtuig had een uur vertraging en verder zouden er geen vliegtuigen starten van het vliegveld. Misschien heeft de luchtafweer te horen gekregen dat er geen vliegtuigen meer zouden starten en heeft het vliegtuig daarna vertraging gekregen, waardoor ze op de radar verschenen terwijl de luchtafweer dacht dat er niemand meer zou vliegen.
naar de kili (dacht maartquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
In maart? wat weet jij wat ik niet weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |