en wie is "ze"?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:24 schreef chufi het volgende:
ze vingert wel lekker veul met dr phone
Vond je al niet het type om met dure Dior tasjes oid te gaan lopen maar je weet maar nooitquote:
Jij beschuldigd mijquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet begint uit het niets te zeggen dat ik dik ben
Daarom het zit hem dwars geloof ik.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die hele dik discussie was toch vorige keer al opgehelderd, snap niet waar dit ineens weer vandaan komt.
Dat heeft ze vorige keer al uitgelegd bovendien zijn jullie beiden slank dus waar gaat het over manquote:
Hoe wat waar? En als je het weer of die ene keer gaat hebben dat je friet at dan is dit een kansloos gesprek.quote:
Heb wel twee mooie Coach tassies maar die zijn wat groter van formaatquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vond je al niet het type om met dure Dior tasjes oid te gaan lopen maar je weet maar nooit
iPhones en mijn vrolijkheidquote:
Hoe gaat het met de vogeltjes? Nog steeds lekker dik?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
iPhones en mijn vrolijkheid![]()
Niet gelinkt aan elkaar trouwens.
Oh die zijn wel mooi somsquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb wel twee mooie Coach tassies maar die zijn wat groter van formaat
Ik heb ze al een tijdje niet gevoerd dus dan komen ze niet langs. En alle dikzakken heb ik ook alweer een tijdje niet gezien.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de vogeltjes? Nog steeds lekker dik?
Het denkraam van de BDS is een beetje roestig.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien kan jij een stukje duiding geven
Ze hebben nu waarschijnlijk ruim voldoende voedsel in de natuur, toch?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ze al een tijdje niet gevoerd dus dan komen ze niet langs. En alle dikzakken heb ik ook alweer een tijdje niet gezien.
Zou zomaar kunnen. Beetje zaad rondstrooien kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben nu waarschijnlijk ruim voldoende voedsel in de natuur, toch?
Begin jij ook al !!!quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Het denkraam van de BDS is een beetje roestig.
Dat krijg je "Daar aan de Kust"quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Beetje zaad rondstrooien kan nooit kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |