quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:31 schreef Lyza666 het volgende:
Geen hoesje om telefoon, geen screenprotector. Livin' on the edge
of een tie-wrapquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Naald en draad zag ik. Op zoek naar een lint..ergens heb ik die nog...
en de pannenkoek is dan t 'bestek' ?quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon eigenlijk. Op de pannenkoek na gewoon een stoofpotje.
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en de pannenkoek is dan t 'bestek' ?
Is dat dat gezin waar je weleens helpt, de kinderen met lezen enzo?quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:39 schreef mootie het volgende:
Ik vond de kinderen wel zielig, die kregen een pannenkoek met geprakt, gekookt ei.
Die is er ook nog ergens, maar minder comfortabel om je hand.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is dat dat gezin waar je weleens helpt, de kinderen met lezen enzo?
minder flexibel test ik nu net uit ... alhoewel ik een verstelbare heb..quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die is er ook nog ergens, maar minder comfortabel om je hand.
Ik heb hem woensdagmiddag opgehaald en uit het doosje gehaald om de kleur te bekijken. Voor de rest nog niets mee gedaan.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:14 schreef TillyB het volgende:
Zou @:Prisha haar nieuwe foon al aan de praat hebben?
Wat een gedulddddquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb hem woensdagmiddag opgehaald en uit het doosje gehaald om de kleur te bekijken. Voor de rest nog niets mee gedaan.
Komt morgen wel, werk morgen thuis dan kan ik rustig op het gemakje uitvogelen.
Mooi? T is gewoon een telefoon zoals ze allemaal een beetje zijn. Beetje te groot naar mijn smaak maar oke. Kleur is wel mooi. Beetje donkermosgroen.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mooi? T is gewoon een telefoon zoals ze allemaal een beetje zijn. Beetje te groot naar mijn smaak maar oke. Kleur is wel mooi. Beetje donkermosgroen.
Oh ik heb m al wel opgeladen
wutquote:
Het gaat goedkomen. Hij is wel mooi glad en sleek. Met drie cameralensjes op de achterkant.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ben maar iphone unboxings gaan kijken op YTnvm
Dikzakquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben vrolijk en energie vol. Ik vind daar iets van.
Tevens van vogels kijken word je gelukkig. https://www.happinez.nl/l(...)jken-maakt-gelukkig/
De LoveHandle niet ietsquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:53 schreef TillyB het volgende:
Ik heb nu een grabtab, een keer wat anders om uit te proberen, maar die vind ik helemaal niet handig. Te groot gat voor je vinger, twee/drie vingers zit niet comfortabel. En hij blijft niet staan als je 'm als standaard wil gebruiken.
Zoiets, weet niet meer waar ik 'm vandaan had:
https://www.amazon.com/Sp(...)Phones/dp/B07H58T1GH
We moeten het er maar mee doenquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het gaat goedkomen. Hij is wel mooi glad en sleek. Met drie cameralensjes op de achterkant.
Zo beter?
Als ik m ga instellen etc zal ik een gepast enthousiast juich bericht postenquote:
Dikke mensenquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rijke tata met zo'n dure telefoon
dat heb mn Chinese Xiaomi ookquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het gaat goedkomen. Hij is wel mooi glad en sleek. Met drie cameralensjes op de achterkant.
Zo beter?
Die heb ik heel lang gebruikt, de metalen versie is iets dunner nog https://handygrip.nl/handygrip-metal en die van die andere site met die ring erbij komt op hetzelfde neer, maar dan iets langer en met ring ernaast.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
De LoveHandle niet iets
https://www.amazon.com/Lo(...)f_rd_m=ATVPDKIKX0DER
Rijke werkgeverquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien een capslockje hier en daar, ik hou hoopquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ik m ga instellen etc zal ik een gepast enthousiast juich bericht posten
Ik denk als ik foto's er mee ga proberen te maken dat er wel veel capslocks zullen vallen...mijn oude phone maakte erbarmelijk slechte foto's. Alles moet beter zijn dan datquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien een capslockje hier en daar, ik hou hoop
Van een famillie lijn afstammen met het dna om moddervet te worden en die frustratie op een forum user afleggenquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Man wat is je probleem?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Van een famillie lijn afstammen met het dna om moddervet te worden en die frustratie op een forum user afleggen![]()
Man man dan koop je toch een ander tasje als het niet past.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk als ik foto's er mee ga proberen te maken dat er wel veel capslocks zullen vallen...mijn oude phone maakte erbarmelijk slechte foto's. Alles moet beter zijn dan dat![]()
Hij past nét...maar dan ook net..in mijn één na kleinste tasje.
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Van een famillie lijn afstammen met het dna om moddervet te worden en die frustratie op een forum user afleggen![]()
Ik weet het ook niet begint uit het niets te zeggen dat ik dik benquote:
neequote:Op donderdag 9 januari 2020 18:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Man man dan koop je toch een ander tasje als het niet past.Of is het een fancy dure?
Die hele dik discussie was toch vorige keer al opgehelderd, snap niet waar dit ineens weer vandaan komt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet begint uit het niets te zeggen dat ik dik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |