Ja we weten hetquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:09 schreef Solotovski het volgende:
Morgen uitslapen hshahdjcirbzgudf ehwd djzixxisnshszuu
Wat weten jullie precies ?quote:
Is wel even nodig zo te zien.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:09 schreef Solotovski het volgende:
Morgen uitslapen hshahdjcirbzgudf ehwd djzixxisnshszuu
HEUUUUUUUUU JAAAAZEKERRRRquote:
Jeetje.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:35 schreef Solotovski het volgende:
Even op kantoor een systeembericht gestuurd naar al m'n collega's dat ik morgen vrij ben. Krijgen ze op al hun schermen te zien en moet je op antwoorden om weg te krijgen
Moet jij weten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
HEUUUUUUUUU JAAAAZEKERRRR
Zal aan je denken als je morgenochtend om 5 uur begint met posten. Zal mijn bedtijd zijn
Ik wil je daarvoor bedanken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik wil jullie een fijne avond wensen.
Nee jij bedankt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wil je daarvoor bedanken.
Graag gedaan.quote:
Ah Oke.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:56 schreef TTSS het volgende:
Koala's hebben een zeldzame besmettelijke kanker die ze overdragen in hun pis. Ze verkrachten ook hun vrouwtjes.
Lekker ruigquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:56 schreef TTSS het volgende:
Koala's hebben een zeldzame besmettelijke kanker die ze overdragen in hun pis. Ze verkrachten ook hun vrouwtjes.
Lijkt mij wel als je die videoclips ziet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:51 schreef Rozevla het volgende:
Vanavond date met Shakira.
Zou ze kontje doen ???
Godverdomme ze had me beloofd dat we vanavond gewoon lekker thuis zouden blijven...!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:51 schreef Rozevla het volgende:
Zou ze kontje doen ???
Gewoon in haar navel klaarkomen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:51 schreef Rozevla het volgende:
Zou ze kontje doen ???
Gatver, die zooi die plakt.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon in haar navel klaarkomen.
Dan ga je werken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:45 schreef -river- het volgende:
Het is echt saai om in de ziektewet te zitten, ik verveel me heel de dag.
Heb je hele diepe navel, of is er iets mis met het zaad van je man?quote:
Geen van beide.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je hele diepe navel, of is er iets mis met het zaad van je man?
GTWVquote:
Goedemorgen weer Vogeltjesdans.quote:
Smoelquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goedemorgen weer Vogeltjesdans.
Kikkerdril en kop moeten aan elkaar, debiel.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:47 schreef Rozevla het volgende:
HOU OP MET DEZE ACT VIEZE KIKKERDRIL KOP !!!!!!!!!
Lijkt me heerlijk. Iedere dag uitslapen en spelletjes spelen. Daar zou het leven uit moeten bestaanquote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:45 schreef -river- het volgende:
Het is echt saai om in de ziektewet te zitten, ik verveel me heel de dag.
Ik kan er echt niet tegen, om gelukkig te zijn moet ik werken, boodschappen doen het huishouden en koken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk. Iedere dag uitslapen en spelletjes spelen. Daar zou het leven uit moeten bestaan
Wauw, zei elke vrouw dit maarquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet tegen, om gelukkig te zijn moet ik werken, boodschappen doen het huishouden en koken.
Ik kan ook wel even stilzitten maar dan moet iedereen in dit huis drinken enz. hebben, dan plof ik zelf ook even neer.quote:
Ach, je ligt in ieder geval te FOK!kenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:09 schreef -river- het volgende:
Ben ook een sociaal dier en nu lig ik maar op die bank
Ja, gelukkig is er FOK!, maar ook dat gaat vervelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach, je ligt in ieder geval te FOK!ken
Boksquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even stilzitten maar dan moet iedereen in dit huis drinken enz. hebben, dan plof ik zelf ook even neer.
Ik heb 8 muggenbulten. Wtf maat, het is januariquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach, je ligt in ieder geval te FOK!ken
Wat denk je van de zomer, dat is het insecten oorlogquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb 8 muggenbulten. Wtf maat, het is januari
Gewoon doen joh, kan je dochter alvast oefenenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:13 schreef -river- het volgende:
Gelukkig neemt mijn dochter taken van mij over en kookt mijn vriend nu, maar het huishouden weiger ik af te geven.
In de zomer heb ik er eigenlijk zelden last van.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat denk je van de zomer, dat is het insecten oorlog
Koop een playseat en F1. Daar vermaak je je mee tot je dood.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, gelukkig is er FOK!, maar ook dat gaat vervelen.
Ze is ook al 16 en over twee jaar gaat ze studeren dan zal ze zelf haar studentenkamer moeten schoonmaken, de was blijf ik dan wel voor haar doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, kan je dochter alvast oefenen
Ik heb er een paar op m'n tenenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb 8 muggenbulten. Wtf maat, het is januari
Mijn bloed willen ze ook niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In de zomer heb ik er eigenlijk zelden last van.
Dat zijn kalknagelsquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb er een paar op m'n tenenal heel lang.
Dus kan ook gewoon aids zijn, geen idee
Neequote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Koop een playseat en F1. Daar vermaak je je mee tot je dood.
@:kiid
Wat mankeren ze dan? Of bedoel je huisdierenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even stilzitten maar dan moet iedereen in dit huis drinken enz. hebben, dan plof ik zelf ook even neer.
Nee, half 5 het wekkertjequote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:18 schreef Solotovski het volgende:
Hey haagsie lekker uitgeslapen vandaag jonge?
xDquote:
Niets, ik ben gewoon zo.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat mankeren ze dan? Of bedoel je huisdieren
Lekker man ik ook zoiets maar dan 7 uur laterquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, half 5 het wekkertje
Ja en nuquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker man ik ook zoiets maar dan 7 uur later
Ben ik lekker vleesje aan het bakken en Vikings kijkenquote:
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben ik lekker vleesje aan het bakken en Vikings kijken
Ben je knap? Dit klinkt iig al goedquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet tegen, om gelukkig te zijn moet ik werken, boodschappen doen het huishouden en koken.
Je boy half 8 traditiegewijsquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, half 5 het wekkertje
Het schijnt de vrouw te zijn van GTWV dus dat betwijfel ik.quote:
Eens. Het mooiste dat er isquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Koop een playseat en F1. Daar vermaak je je mee tot je dood.
@:kiid
Oh nee, dan zal het wel niks zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het schijnt de vrouw te zijn van GTWV dus dat betwijfel ik.
En ze houdt ook niet van F1.
Meisje toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godver. In de bus m’n knie gestoten en het doet nog pijn.
Ik wil er even een kusje op van @SimonedeBeauvoirquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godver. In de bus m’n knie gestoten en het doet nog pijn.
nou dan vertel je het wel.. ook goed.quote:
Ik heb al een vriendinnetje. Koppelen we die twee aan elkaar en gaan we samen verder. Fokkers onderling zijn de beste matchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |