xDquote:
Niets, ik ben gewoon zo.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat mankeren ze dan? Of bedoel je huisdieren
Lekker man ik ook zoiets maar dan 7 uur laterquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, half 5 het wekkertje
Ja en nuquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker man ik ook zoiets maar dan 7 uur later
Ben ik lekker vleesje aan het bakken en Vikings kijkenquote:
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben ik lekker vleesje aan het bakken en Vikings kijken
Ben je knap? Dit klinkt iig al goedquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet tegen, om gelukkig te zijn moet ik werken, boodschappen doen het huishouden en koken.
Je boy half 8 traditiegewijsquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, half 5 het wekkertje
Het schijnt de vrouw te zijn van GTWV dus dat betwijfel ik.quote:
Eens. Het mooiste dat er isquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Koop een playseat en F1. Daar vermaak je je mee tot je dood.
@:kiid
Oh nee, dan zal het wel niks zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het schijnt de vrouw te zijn van GTWV dus dat betwijfel ik.
En ze houdt ook niet van F1.
Meisje toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godver. In de bus m’n knie gestoten en het doet nog pijn.
Ik wil er even een kusje op van @SimonedeBeauvoirquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godver. In de bus m’n knie gestoten en het doet nog pijn.
nou dan vertel je het wel.. ook goed.quote:
Ik heb al een vriendinnetje. Koppelen we die twee aan elkaar en gaan we samen verder. Fokkers onderling zijn de beste matchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |