Hij zei zelf dat ze het vlak na de affaire al wist en dat ze er toen uitgekomen zijn. Bij mij gingen de alarmbellen wel af toen ze vlak nadat de affaire algemeen bekend werd zo enorm klef deden. Dat zij foto's plaatste dat ze zijn foto meehad op vakantie enzo. Juist als mensen zo geforceerd uitdragen hoe gelukkig ze zijn, geloof ik het niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het komt ook na die bekendmaking over zijn affaire van toen. Weet niet of Leontien daar destijds al van wist natuurlijk.
Zou wel zonde zijn. Al zolang samen.
En ik denk dat Marco nogal hoogdravend is geworden de laatste jaren. Vroeger vond ik hem leuker.
Des te harder iemand ontkent des te meer er aan de hand is.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat ze het vlak na de affaire al wist en dat ze er toen uitgekomen zijn. Bij mij gingen de alarmbellen wel af toen ze vlak nadat de affaire algemeen bekend werd zo enorm klef deden. Dat zij foto's plaatste dat ze zijn foto meehad op vakantie enzo. Juist als mensen zo geforceerd uitdragen hoe gelukkig ze zijn, geloof ik het niet.
Dittem.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het zal me niks verbazen als hij uiteindelijk toch nog op een scheiding afstevent.
Ho,ho!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:30 schreef Noek het volgende:
Teveel naar zijn eigen platen moeten luisten. Dat breekt je als mens.
Houden zo, nu alleen Gordon WEER weg zien te krijgen en dan is Nederland eindelijk weer great again.
Och jezus ja, die zet volledig de rem op een mooi en leefbaar Nederland.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:24 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ho,ho!
En Guus Meeuweens dan????
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:30 schreef Noek het volgende:
Teveel naar zijn eigen platen moeten luisten. Dat breekt je als mens.
Houden zo, nu alleen Gordon WEER weg zien te krijgen en dan is Nederland eindelijk weer great again.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Och jezus ja, die zet volledig de rem op een mooi en leefbaar Nederland.
Ok, maar dan komt Frans Bauer de boel wel weer verzieken. Met of zonder een loempia in zijn hoofd.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Och jezus ja, die zet volledig de rem op een mooi en leefbaar Nederland.
Sneu voor die kerel zelf, fijn voor ons. Eindelijk verlost van die knudde muziekquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:56 schreef LC01 het volgende:
Lijkt mij heerlijk, Borsato met een burn out, even geen gekweel of een artikel waarin hij weer vreselijk zielig doet. ...
Loempia in zijn hoofd?quote:Op zondag 12 januari 2020 00:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, maar dan komt Frans Bauer de boel wel weer verzieken. Met of zonder een loempia in zijn hoofd.
Hij deed toch zo'n rondreis door China?quote:
Handen af van Fransje.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, maar dan komt Frans Bauer de boel wel weer verzieken. Met of zonder een loempia in zijn hoofd.
Waarop mijn schoonouders vertelden dat ze nu dingen wisten van China die ze anders noooooit hadden geweten. Knoop in je Chinese zakdoek met Frans Bauert.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij deed toch zo'n rondreis door China?
Het was een investering...... Niet zijn eigen bedrijf.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:56 schreef LC01 het volgende:
Lijkt mij heerlijk, Borsato met een burn out, even geen gekweel of een artikel waarin hij weer vreselijk zielig doet. Die man doet zich net zo zielig voor als hij zijn gezicht trekt bij die vreselijke muziek, gewoon pijnlijk om te zien en te horen.
Zakelijk failliet en half NL ging al met de pet rond om die arme getergde wanprestatie leverende vent geld te doneren. Is duidelijk te zien aan zijn woning dat hij dat ook echt nodig had, echt te triest.
Nu weer dit charme offensief, help ik ging vreemd en nu heb ik een burn out maar het heeft niets met elkaar te maken hoor, dat ik nu weer even in reactie zo zielig doe. Echt, gewoon zijn standaard reactie op alles wat hij maar mis kan doen / gaan
Niet anders dan alle andere muziek... altijd dat afgeven op muziek in eigen taal. Ik vind andere dingen leuker maar ik vind er ook niks mis meequote:Op donderdag 9 januari 2020 22:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat vooral, maar nieuwe muziek maakt-ie eigenlijk al zo'n 15 jaar niet meer. Het is toch vooral al jaren 13-in-een-dozijn quasi-diepzinnige rijmelarij. Missen we niks aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |