Het zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is exact wat ik ook dacht. Niks burnout, nee, huwelijkscrisis door zn eigen gedoe. Maar das speculatie.
Dat is heeeeeel lang geleden. En hij was alleen investeerder.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:58 schreef xzaz het volgende:
Was het hij ook niet laatst die tranentrekkend zn bedrijf moest sluiten?
quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:44 schreef Nielojram75 het volgende:
Als je heel lang jezelf voordoet als iemand anders, een muzikant bijvoorbeeld, gaat dat zijn tol eens een keer eisen..
"ziek maar lekker uit, Borsatan'
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:20 schreef wodca het volgende:
Nu weten we ineens ook waarom hij die verdomde deurknop zolang in zijn hand hield.
Dat vooral, maar nieuwe muziek maakt-ie eigenlijk al zo'n 15 jaar niet meer. Het is toch vooral al jaren 13-in-een-dozijn quasi-diepzinnige rijmelarij. Missen we niks aan.quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:56 schreef Eightyone het volgende:
1 voordeel: de komende tijd geen nieuwe muziek van hem.
Je hoopt dat 'ie straks bungelend aan een touw gevonden wordt?quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:45 schreef goldback het volgende:
Vreselijk mens maar hopelijk maakt hij de juiste keuzes en wordt het stil.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:53 schreef hoe-die-nie het volgende:
Nu iedereen weet hoe ie is, lukt het zeker niet meer om een geil jong neukertje ernaast te nemen om lekker stiekem de stress weg te stoten. Tja, dan gaat het natuurlijk opstapelen in die krullenbol en zit je zo aan een burn out.
Euh...euh...die conclusie trek jij.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 04:19 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je hoopt dat 'ie straks bungelend aan een touw gevonden wordt?
Dit.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is exact wat ik ook dacht. Niks burnout, nee, huwelijkscrisis door zn eigen gedoe. Maar das speculatie.
Dito, dit zeiden wij gisteren ook meteen tegen elkaar thuis.quote:
Dat is waar. Maar het komt ook na die bekendmaking over zijn affaire van toen. Weet niet of Leontien daar destijds al van wist natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:16 schreef Cyanide- het volgende:
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk. Sterker nog, wellicht levert de huwelijkscrisis hem een burnout op.
Gaan die kindjes nu ook van het beeldscherm af, redelijk misselijkmakend hoe die soms gepusht werden.
Ja, maar dat geloof ik dan weer niet. Zijn zoon is zo zoetjes aan die leeftijd van Maan. Sterk verhaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:32 schreef Cyanide- het volgende:
En toevalligerwijs liep de relatie van Maan onlangs op de klippen, daar gingen toch ook wel wat verhalen over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |