Wat zouden ze stemmenquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zijn al die schreeuwers over Zwarte piet klimaat en vuurwerk altijd dezelfde mensen?
nouquote:
Beroepsjankers.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zijn al die schreeuwers over Zwarte piet klimaat en vuurwerk altijd dezelfde mensen?
Waarom?quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze foto kan wel ik moest aan Char denken
Ik maar een klein beetje.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar gelukkig is de meerderheid in Nederland nog niet debiel
Wat ga je met ze doen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als die dronken wijven hier weer op straat zitten, pak ik ze zelf op
Die mensen neem ik niet eens meer serieus.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou veel forum en PVV denk ik populistisch
Ondertussen plunderen ze je keukenkastjesquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vasthouden totdat de BOA's ze afvoeren
Dat lag wel in de lijn der verwachting jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh ik dacht in de kelder vast binden enzo.
Nee maar die hebben wel internet tegenwoordigquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die mensen neem ik niet eens meer serieus.
Nou dan moeten het wel kleintjes zijn, als ik ze tussen de pepsi moet proppenquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh ik dacht in de kelder vast binden enzo.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dan moeten het wel kleintjes zijn, als ik ze tussen de pepsi moet proppen
Uhm dit wordt er niet echt beter opquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dan moeten het wel kleintjes zijn, als ik ze tussen de pepsi moet proppen
Ze zitten ook op fokquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar die hebben wel internet tegenwoordig
quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uhm dit wordt er niet echt beter op
Toe maar hoor dan kan ik gelijk met je afrekenenquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Wou net even los gaan over je Till
Zo'n paspop, reuze handig Dquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb met goed fatsoen mijn rugpand van mijn jurk kunnen innemen en past nu fatsoenlijk
Ik was de enige linkse familielid tussen PVV gangers. Nee das gezellig. Debielen vind ik. Ze hadden geen empathie of hersencellen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben ook erg populair op verjaardagen als links mensch
Uhuh, kun je ook met fatsoen het allemaal uitproberen en aanpassen. Heerlijkquote:
Nou bij ons is het wel 50/50 gelukkig, en word ook nooit ruzie of zoquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was de enige linkse familielid tussen PVV gangers. Nee das gezellig. Debielen vind ik. Ze hadden geen empathie of hersencellen.
Goede koop dus!quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh, kun je ook met fatsoen het allemaal uitproberen en aanpassen. Heerlijk
Het gekke vind ik altijd dat ze juist wel heel veel empathie hebben maar alleen voor 'eigen' mensen. Is mijn ervaring.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was de enige linkse familielid tussen PVV gangers. Nee das gezellig. Debielen vind ik. Ze hadden geen empathie of hersencellen.
En toch snap ik t niet helemaal. Stelde er eerder wel een vraag over aan @:ieniminimuis, maja.quote:
Ik vermeed discussies altijd want zij wisten het zogenaamd altijd beter zonder zich ingelezen te hebben of ze vonden het niet leuk om de les gelezen te worden door iemand met een opleiding (een van de weinige in mijn familie die meer heeft dan de mavo). Ik geloof dat ik een keer uit mijn slof ben geschoten over iets.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou bij ons is het wel 50/50 gelukkig, en word ook nooit ruzie of zo
Een plaatje danquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:50 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En toch snap ik t niet helemaal. Stelde er eerder wel een vraag over aan @:ieniminimuis, maja.
Ik zal verder geen vragen meer stellen over ditquote:
Ja dat wel, maar het is wel altijd van maar we hebben ook armoede in Nederland. Wijzend naar een familielid die al jaren in de bijstand zit en de boel ook nog eens bedriegt. En maar gillen hoe veel moeilijker zij het hebben dan vluchtelingen of kinderen in Afrika die letterlijk dood gaan van de honger.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het gekke vind ik altijd dat ze juist wel heel veel empathie hebben maar alleen voor 'eigen' mensen. Is mijn ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |