quote:
Eigenlijk is mijn mening niet eens zoveel veranderd na de allereerste aflevering.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:49 schreef golfer het volgende:
Buddy is mijn mol met Nathan als reservemol.
Inmiddels is het toch weer 70% Rob 20% Mil en stiekem nog 10% Nathan omdat dat een episch jubileumseizoen zou zijn (met Rob als mol kakt het heeeele seizoen nog verder in vrees ik).quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:03 schreef Moira het volgende:
[..]
InderdaadVoor nu (voorafgaand aan aflevering 8) zou ik weer zeggen 30/30/30 Mil/Rob/Leonie en 10% Nathan
Dus iedereen behalve Buddy
![]()
Was voor mij ook Rob, maar denk nu ook Buddy.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:58 schreef Tailless het volgende:
Rob is niet de mol.
Buddy is de mol en als ze er 2 doen is Nathan de reserve mol.
Tja, dan wordt de mol na 1 aflevering al ontmaskerd door een iets te fanatieke molloot, doet misschien ook af aan de spanningquote:Op zondag 8 maart 2020 12:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Verder is het spel wel een beetje verworden tot een editting doorzie spel, er wordt gewoon niet neutraal ge-edit in dit programma. Eigenlijk zouden ze dit spel op een big Brother manier moeten doen met veel meer permanente camera's.
Manipulatie door de regie doet zijn werkingquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:21 schreef Legoblokje het volgende:
Rob staat nu zelfs boven Nathan, op 36%. Precies zoals de makers het hebben gewild
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |