Die eerste is Nathan zeker?quote:Op donderdag 9 januari 2020 07:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ze is de eerste (nou ja, eigenlijk tweede) kandidaat die ik afstreep als mol.
Eigenlijk juist vanwege haar achtergrond. En ook teveel een kopie van de vorige mol.
Kans is aanwezig dat ik ernaast zit, maar tenzij de afleveringen me iets anders vertellen zal ik het zo laten.
Wel denk ik dat ze heel populair gaat zijn qua verdenkingen.
Dat zou je denken en het lijkt me onwaarschijnlijk maar ik wil het niet uitsluiten.quote:
En nu op Jaike 👍🏼quote:Op zondag 12 januari 2020 13:32 schreef Grumpey het volgende:
Jaike of Claes, waarbij ik nu vooral Claes verdenk, maar bij de eerste aflevering mag je nog wel een reserve hebben vind ik
Ja, daar begint het wel naar uit te zien.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:22 schreef Moira het volgende:
Voor nu (voorafgaand aan aflevering 2) zeg ik Miljuschka, Buddy of misschien toch Rob.
Of misschien toch een van de andere 6 maar voor nu vermoed ik 1 van bovenstaande.
Maar zij was echt wel oprecht boos na die kanon opdracht.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:15 schreef EmReniim het volgende:
Jaike. Lijkt te acteren. En ze liet de anderen wel heel makkelijk wegkomen met meerdere foto's maken.
Waarbij zij een electrasnoer die niet in de war was moest verplaatsen en nadat haar maatje even weg was dat snoer opeens vol knopen zat?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:36 schreef Cue_ het volgende:
Maar zij was echt wel oprecht boos na die kanon opdracht.
Ik zou 't top vinden als zij de mol is.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarbij zij een electrasnoer die niet in de war was moest verplaatsen en nadat haar maatje even weg was dat snoer opeens vol knopen zat?
Nou inderdaad, zal een hoop tijd gekost hebben om het zo goed te monteren.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:53 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso is 't niet uit de uitzendingen te halen
Ze is ook de mol.quote:Op zondag 19 januari 2020 05:26 schreef Chea49 het volgende:
Vanaf de start al het vermoeden dat Miljoeska de Mol is. En ook deze keer regelde zij steeds snel dingen. Zij lijkt steeds erg rustig als de schermen getoond gaan worden. Vond deze uitzending trouwens maar matig, volgende keer spannender geloof ik.
Zou wel voor het eerst zijn dat ik het goed heb. Al voor de eerste aflevering dacht ik die is het. Tot nu toe in de app ook vol op haar gegaan. Over drie afleveringen vast alles kwijt.quote:
Wat gaat er morgen dan gebeuren?quote:
Ik zei vanavond nog, ze is zo irritant ik kijk niet meer tot ze eruit is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:59 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ik vind haar ook bloedirritant, hoop dus dat ze de mol niet is en het spel snel verlaat
Te irritant om de mol te zijn.quote:
Te irritant om in het programma te zitten, op het einde ook. Armen wijd en doei.quote:
Dat is waar, maar vooral haar oprechte reacties in deze aflevering schrijven haar af.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leonie is echt een irritante nepmol. Heel opzichtig ook.
Wie denk je dat de mol is dan?quote:Op zondag 26 januari 2020 01:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zelf ben ik er wel een beetje uit op dit moment, al zal ik in de app nog wel wat spreiden voor nu.
Ja dat hoop ik ook . Al denk ik dat ze een soort reserve mol is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:59 schreef MMunkun het volgende:
Ik vind haar ook bloedirritant, hoop dus dat ze de mol niet is en het spel snel verlaat
Hoe werkt dat, een reserve mol?quote:Op zondag 26 januari 2020 10:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook . Al denk ik dat ze een soort reserve mol is.
Wat bedoel je met een 'reserve mol'? Iemand die door de regie verdacht wordt neergezet in de montage als afleider voor de echte mol?quote:Op zondag 26 januari 2020 10:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Al denk ik dat ze een soort reserve mol is.
Zelfde scenario als vorig jaar qua afvallen, maar daar speelde andere zaken mee (oa Evi die naar huis wilde en Evelien die door Niels werd benadeelt). Benieuwd of de meeste kandidaten nu op de vrouwen blijven zitten, want behalve Buddy zijn die toch het meest verdacht bij hun.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was aan het begin overtuigd dat ze voor een vrouw zouden gaan. Ik ben lang niet zeker van Mil. Buddy en Rob zijn goede kanshebbers. Johan en Nathan, tsja.
Buddy en Rob zijn de laatste paar afleveringen iets meer van m'n lijstje geschoven en hebben plaats gemaakt voor Nathan en Leonie. Maar ondertussen is m'n Miljuschka-tunnel ook versterkt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:22 schreef Moira het volgende:
Voor nu (voorafgaand aan aflevering 2) zeg ik Miljuschka, Buddy of misschien toch Rob.
Of misschien toch een van de andere 6 maar voor nu vermoed ik 1 van bovenstaande.
Een mol zou nooit voor geld kiezen. Zeker niet zonder andere kandidaten in de buurt. Daarom vallen Leonie en Nathan voor mij af. En personen die de producers te veel laten opvallen zijn meestal ook geen mol, dus Buddy verwacht ik ook niet als mol. Vooralsnog zit ik op Rob en Mil.quote:
Met Rob nu als kandidaat nummer 1 en Buddy als reserve.quote:
77% van de app gebruikers en 76% van de deelnemers aan de pool op www.wieisdemol.com zit niet op Nathanquote:Op maandag 17 februari 2020 10:21 schreef Faux. het volgende:
Is er iemand die niet op Nathan zit? Dat gespeelde enthousiasme, dat fanatieke rolletje, maar vooral ook hoe graag ie tijdens die vakkenopdracht dat geld wilde ophalen (hij zal zelf wel niks waard geweest zijn).
Als je naar moltalk en de podcast hebt geluisterd, weet je dat Nathan als penningmeester 10 euro waard was, net als Leonie in deze foute opstelling. Het maakt dus niet uit wie van de twee het geld pakte. Het was alleen nadelig geweest als of klees of mil het geld pakte.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:21 schreef Faux. het volgende:
Is er iemand die niet op Nathan zit? Dat gespeelde enthousiasme, dat fanatieke rolletje, maar vooral ook hoe graag ie tijdens die vakkenopdracht dat geld wilde ophalen (hij zal zelf wel niks waard geweest zijn).
De eerste opdracht kon bij iedereen fout gaan. Iedereen behalve mil heeft een meetlint vastgehad of een telefoon gevonden. Bij de bewuste fout waren Nathan, Buddy en Rob betrokken.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:25 schreef Faux. het volgende:
En ook dat overgedreven gezoek en gehuppel tijdens de telefoonopdracht. Je kan best die telefoons vinden, er is toch niemand die kan controleren of je wel de juiste vindplaats aanwijst of er een meter naast gaat zitten.
En die laatste opdracht ging ook fout bij hem. Die andere envelop was overduidelijk meer op ooghoogte en Nathan liep bij de eerste twijfeling van Buddy direct naar die ander
Ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:30 schreef QIXL het volgende:
Als je naar moltalk en de podcast hebt geluisterd, weet je dat Nathan als penningmeester 10 euro waard was, net als Leonie in deze foute opstelling. Het maakt dus niet uit wie van de twee het geld pakte. Het was alleen nadelig geweest als of klees of mil het geld pakte.
Inmiddels is het toch weer een beetje 80% Rob geworden versus 20% voor die anderenquote:Op zondag 9 februari 2020 19:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Buddy en Rob zijn de laatste paar afleveringen iets meer van m'n lijstje geschoven en hebben plaats gemaakt voor Nathan en Leonie. Maar ondertussen is m'n Miljuschka-tunnel ook versterkt.
Dus nu na aflevering 5 is het voor mij 50% Mil, 30% Nathan, 20% Leonie.
Je hebt in ieder geval geen last van tunnelvisie!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:43 schreef Moira het volgende:
Inmiddels is het toch weer een beetje 80% Rob geworden versus 20% voor die anderen
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:09 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval geen last van tunnelvisie!
quote:
Eigenlijk is mijn mening niet eens zoveel veranderd na de allereerste aflevering.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:49 schreef golfer het volgende:
Buddy is mijn mol met Nathan als reservemol.
Inmiddels is het toch weer 70% Rob 20% Mil en stiekem nog 10% Nathan omdat dat een episch jubileumseizoen zou zijn (met Rob als mol kakt het heeeele seizoen nog verder in vrees ik).quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:03 schreef Moira het volgende:
[..]
InderdaadVoor nu (voorafgaand aan aflevering 8) zou ik weer zeggen 30/30/30 Mil/Rob/Leonie en 10% Nathan
Dus iedereen behalve Buddy
![]()
Was voor mij ook Rob, maar denk nu ook Buddy.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:58 schreef Tailless het volgende:
Rob is niet de mol.
Buddy is de mol en als ze er 2 doen is Nathan de reserve mol.
Tja, dan wordt de mol na 1 aflevering al ontmaskerd door een iets te fanatieke molloot, doet misschien ook af aan de spanningquote:Op zondag 8 maart 2020 12:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Verder is het spel wel een beetje verworden tot een editting doorzie spel, er wordt gewoon niet neutraal ge-edit in dit programma. Eigenlijk zouden ze dit spel op een big Brother manier moeten doen met veel meer permanente camera's.
Manipulatie door de regie doet zijn werkingquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:21 schreef Legoblokje het volgende:
Rob staat nu zelfs boven Nathan, op 36%. Precies zoals de makers het hebben gewild
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |