quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://pers.npo.nl/persb(...)alkshow-op1-op-npo-1
Gelukkig mogen ze het morgen weer proberen, oh wacht.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:26 schreef Faux. het volgende:
7 minuten in en we zitten nog steeds in de intro. Gaat niet goed dit.
Doet hij al jarenquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:28 schreef BlackNero het volgende:
Jensen draait op het moment helemaal door.
president of the united slushquote:
HeT iS dE ScHuLd vAn KlAvErquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:28 schreef BlackNero het volgende:
Jensen draait op het moment helemaal door.
Jouw satirequote:
Britse en amerikaanse generaals hebben ook aardig bloed aan hun handen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat er niet om of het een terrorist was lol. Goed punt dat je dan je elke generaal van foute regimes kan doodknallen
SP, de grootste partij van Nederland. Oh nee.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Zij heeft het hoogste woord . En wie is zij
Ik denk dat dit hele saaie gespreksleiders zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had zo op die twee verheugd. Ze hebben saaie gasten
Tomaten partij!quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
SP, de grootste partij van Nederland. Oh nee.
Iran is veel gevaarlijker dan alle andere landen in MO. Ik wil daar geen oorlog mee.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Ons in een oorlog met Iran moffelen.Anders bombarderen wij moskou en vragen we Amerika om even mee te doen.
Ze krijgen ook niet veel kans om te praten . Telkens die twee gasten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk dat dit hele saaie gespreksleiders zijn.
Inderdaad, onderdeel van de deal was dat we geen sancties zouden opleggen, geen wonder dat Iran pissig is.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Ah iran moet zich aan onze deal houden ondanks de sancties van de vs waar wij aan meewerken.
Ik ga Jeroen Pauw héél erg missen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze krijgen ook niet veel kans om te praten . Telkens die twee gasten.
Even kijkenquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We blijven het volgen.
Dooddoener.
En er dan nooit meer op terugkomen......quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We blijven het volgen.
Dooddoener.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:39 schreef Faux. het volgende:
Jezus, kan je met nog meer walging computergame uitspreken?
Even Zandvoort er doorheen geneukt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Die bernard moeten ze in een kerker werpen met zijn rattenharses
Nee, maar hij heeft dus dat gehad en volgens mij ook de ziekte van Crohn volgens mij.quote:
ik wens hem een anusamputatie toequote:Op woensdag 8 januari 2020 22:41 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft dus dat gehad en volgens mij ook de ziekte van Crohn volgens mij.
elke keer een shotje nemen als je cel hoortquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Hoevaak heeft zij het woord cellen of cel al genoemd
Dan was ik nu al zwaar aangeschoten. Over 2 minuten in comaquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:42 schreef Oscar. het volgende:
[..]
elke keer een shotje nemen als je cel hoort
We zijn allemaal slechts atomen die dansen op het canvas van het universumquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:42 schreef Jason22 het volgende:
Toch weer confronterend om er aan herinnerd te worden dat we eigenlijk maar een klompje cellen zijn, zo vlak voor het slapen gaan.
Sow.quote:
Eensquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:45 schreef Jason22 het volgende:
Carrie doet het wel beter dan de vorige twee dames.
jaaaa 500 systeembeheerdertopicsquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:46 schreef Oscar. het volgende:
Met de game los je kanker op maar krijg je wel aids van
Zie haar zitten. Godin.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben zo ontzettend dol op Jennifer hè. Ze is niet eens extreem lekker maar toch enorm aantrekkelijk.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben zo ontzettend dol op Jennifer hè. Ze is niet eens extreem lekker maar toch enorm aantrekkelijk.
Hij is pas in mei playable.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Ik load hem wel down, ben benieuwd, hoe heet het?
ze hebben nog geen comedy central in groningenquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:52 schreef Zipportal het volgende:
Trevor Pinda kunnen we niet in Nederland ontvangen.
En Carrie komt uit Drenthe. Helene uut Broabant.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:52 schreef BlackNero het volgende:
Die Carrie is een soort van Helene met competenties. Niks mis mee.
Zand-drent of Veen- drent?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En Carrie komt uit Drenthe. Helene uut Broabant.
Drenthe -> Broabant
Doe maar 22:15quote:
Dat is onderdeel van de OORLOG.quote:
nouja 22:16 danquote:
Jep, en vleesvervangers ook, want dat is weer slecht voor de natuur.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:00 schreef satecl het volgende:
Gaat laatste tijd alleen maar over hoe slecht alcohol, tabak en vlees wel niet voor ons is. Met 10 jaar is alle 3 extreem duur of verboden.
Is dat zo'n kanaal waar je anderen kunt zien eten?quote:
Jij gaat er heen voor de shemales?quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:02 schreef Oscar. het volgende:
je hoeft toch niet naar thailand voor kip?
ik wil best je moeder datenquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij gaat er heen voor de shemales?
helemaal wokequote:
Even 5 kilo bami wegwerkenquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:02 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Is dat zo'n kanaal waar je anderen kunt zien eten?
wat doe je dan met fruitsuikerquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Laten ze accijns/btw op groenten en fruit maar verlagen en op vlees en suiker verhogen. Ben ik ook voor.
die rietjes fruitsuiker van vroegerquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel toch.
Het moet scharrelindustrie worden; praktisch en redelijk diervriendelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik verafschuw de vleesindustrie maar ik zou echt niet zonder kunnen.
En dan het liefst rarequote:Op woensdag 8 januari 2020 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Het liefste eet ik steaks. Heel veel biefstukken.
SAD.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Ik had meteen het vliegtuig naar huis gepakt, ik laat me niet beflikkeren en dwingen om aan zo'n programma te mee te doen
Ik moet het land draaiende houden, kan niet op een matje tussen de kippenstront gaan slapen in Thailand.quote:
autos ook, liefst uit limburgquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:10 schreef BlackNero het volgende:
Iphones voortaan ook maar in Nederland produceren.
Heel pijnlijk dit.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:11 schreef Oscar. het volgende:
[..]
autos ook, liefst uit limburg
ow wacht....
kak eropquote:
Dit duo. Nick en Simon is ook niet slecht.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:16 schreef Fylax het volgende:
Wie vinden jullie tot nu toe het beste duo?
Vandaag.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:16 schreef Fylax het volgende:
Deze 2 natuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:16 schreef Fylax het volgende:
Ff een poll aan het einde vd weekquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:16 schreef Fylax het volgende:
Ze doet het goed ja. Ze mag wel wat termen van haar vader overnemen, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Vooral Carrie is goed bezig. Ze is lekker scherp en spontaan en minder gespannen dan de dames van maandag en gisteren.
Die van vandaag, van die andere twee waren die dames nog niet zo sterk.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:16 schreef Fylax het volgende:
Ja maar eet dan de iets beter levende kip.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik verafschuw de vleesindustrie maar ik zou echt niet zonder kunnen.
Wat deed ze hiervoor?quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Vooral Carrie is goed bezig. Ze is lekker scherp en spontaan en minder gespannen dan de dames van maandag en gisteren.
De spelers gaan thee drinkenquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze doet het goed ja. Ze mag wel wat termen van haar vader overnemen, gewoon omdat het kan.
Van wie?quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee, weet alleen dat ze de dochter van is.
Evert ten Napel.quote:
Maar helaas tot nog toe de minste kijkcijfers van de drie avonden talkshow . 835.000.quote:Op donderdag 9 januari 2020 01:30 schreef engine het volgende:
Productie laat het wel afweten vandaag zeg. Vind deze twee verder best prettig om naar te kijken.
Je zal haar maar nietsvermoedend mee uit eten nemen!quote:
quote:Feike Sijbesma en Kim Putters waren in 2019 de meest invloedrijke personen van Nederland, zo oordeelde de Volkskrant. Zij vinden dat Nederland nieuw perspectief nodig heeft, om onrust in de samenleving te voorkomen.
De nieuwe EO-serie ‘Hoogvliegers’ vertelt het verhaal van drie jonge mensen in opleiding tot vlieger bij de Koninklijke Luchtmacht, tegen een achtergrond van een geopolitiek conflict met Rusland en een gevaarlijke missie in het Midden-Oosten. Acteur Fedja van Huêt speelt in de serie de opleider van de nieuwe lichting piloten. Hij schuift aan, samen met de F16-piloot die adviseerde voor de serie.
De Britse Prince Harry en Meghan Markle hebben aangekondigd een stap terug te willen doen als leden van het Britse koningshuis. Groot-Brittannië is in rep en roer. Suse van Kleef met het laatste nieuws.
25 jaar geleden werden twee mannen onterecht veroordeeld in de Puttense moordzaak. Peter R. de Vries blikt terug op het proces.
Gaan gelijk los daar.twitter:op1npo twitterde op donderdag 09-01-2020 om 16:30:00Vanavond bij #Op1: 25 jaar geleden werden twee mannen onterecht veroordeeld in de Puttense moordzaak. @PeterRdeV blikt terug op het proces. https://t.co/UNiTrsduM3 reageer retweet
Daar gaat weer ¤ 2000,-quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Daarissieweer!![]()
Onze held op sokken.
Heeft ie weer een boekje of programma te pluggen?
Trump bashen?
Zo urgente aanleiding is het nou ook weer niet, 25 jaar na Putten.
[ afbeelding ]
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Daarissieweer!![]()
Onze held op sokken.
Heeft ie weer een boekje of programma te pluggen?
Trump bashen?
Zo urgente aanleiding is het nou ook weer niet, 25 jaar na Putten.
[ afbeelding ]
Echt triest dit.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het begint vandaag om 22h15
Edit: Jinek begint om 22h12
quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
BEGIN VAN HET EINDE ?1?quote:
Zo kan ik het ookquote:Op donderdag 9 januari 2020 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jimek is al begonnen, maar zij heeft na aankondiging van de gasten een reclameblok.
Door die verschillende tijden klopt er niks meer vanquote:Op donderdag 9 januari 2020 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jimek is al begonnen, maar zij heeft na aankondiging van de gasten een reclameblok.
Nou nou nouquote:Op donderdag 9 januari 2020 22:19 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Tim Hofman 1 van de deelnemers was.
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij monkyyy in de sauna, elke vrijdag.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb met Welmoed in de klas gezeten, vraag maar raak.
Ja?quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:22 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Bij monkyyy in de sauna, elke vrijdag.
Dat dus vreselijk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:22 schreef Jason22 het volgende:
De stem van Sander klinkt als die van Winfried bij het journaal.
quote:
Sprak Welmoed ook Liwwadders?quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb met Welmoed in de klas gezeten, vraag maar raak.
Nope. Gewoon Nederlandsquote:
Ze kiezen voor zichzelf! Willen eindigen als Dianna!quote:
Valt wel mee toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |