quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:58 schreef NicolasJoy het volgende:
Wauw, dat lijkt dan nog zo kort terug hé @:ToT
104, holy moly! Dat draagt mijn kleuter niet eens. Nu is dat een hele kleine vierjarige, I know. Maar zelfs mijn grote dreumes zie ik in april niet in maat 104 zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:29 schreef minilot het volgende:
Caspertje, van harte!Wat een dotje toch ook..
![]()
Günther volgt morgen, qua verhuizing naar peutertopic
Dude lijkt overigens na langdurige kerstvakantie van mijn lief in protest tegen het overdags ontbreken van papa: sinds afgelopen maandag slaapt -ie ineens rond de drie uur aaneengesloten 's middags terwijl -ie de afgelopen tijd juist nog maar een paar dagen per week überhaupt een middagdut deed en dan maar een uurtje! Maf.Lijkt wel middenin een groeispurtje te zitten - ik denk dat we binnenkort de tweecijferige maten achter ons zullen moeten laten: over naar 104!
Kost vast ook energie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:23 schreef wieksel het volgende:
@:minilot gefeliciteerd!
Zo, ik meld me met een dreumes van 1 jaar en 1 dag... Die gisteren geboren leek voor mn gevoel (maar gelukkig niet... Met zn 13 kilo!)
Leuk om te zien hoe groot jullie dreumesen al zijn, en dat praten joh, ik kan er niet op wachten!Hoi! Leuk je hier te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:01 schreef Aventura het volgende:
Hai allemaal! Kennen jullie mij (en dochter O. nog)?
Ik had Fok even op een laag pitje, maar nu lees ik toch weer even wat topics door. Zo ook dezeDe baby’tjes die nog ‘ken’ (van lichting eind 2017/begin 2018 zijn alweer haast peuters! Wat vliegt de tijd. Héel mooie foto’s voorbij zien komen!
Met O. is het, bijna 2 jaar nadat ze te vroeg en veel te klein was geboren, uitstekend! Nog steeds erg mini met 8 kilo en 79 cm, maar al wel een hele tante in doen en laten. Zeer welbespraakt (ze maakt al zinnen), grappig en stoer. Ze ontwikkelt zich op alle fronten goed en verbaal heeft ze dus zelfs een dikke voorsprong. Binnenkort weer naar de kinderarts voor het halfjaar, maar daar verwacht ik niets geks van. Wel heeft de arts gezegd dat, als ze geen inhaalgroei laat zien, op haar vierde in aanmerking komt voor groeihormonen. Maar zover is het nog lang niet. Eind deze maand wordt ze dus alweer 2!
Natuurlijk ken ik jullie nog.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:01 schreef Aventura het volgende:
Ik had Fok even op een laag pitje, maar nu lees ik toch weer even wat topics door. Zo ook dezeDe baby’tjes die nog ‘ken’ (van lichting eind 2017/begin 2018 zijn alweer haast peuters! Wat vliegt de tijd. Héel mooie foto’s voorbij zien komen!
Met O. is het, bijna 2 jaar nadat ze te vroeg en veel te klein was geboren, uitstekend! Nog steeds erg mini met 8 kilo en 79 cm, maar al wel een hele tante in doen en laten. Zeer welbespraakt (ze maakt al zinnen), grappig en stoer. Ze ontwikkelt zich op alle fronten goed en verbaal heeft ze dus zelfs een dikke voorsprong. Binnenkort weer naar de kinderarts voor het halfjaar, maar daar verwacht ik niets geks van. Wel heeft de arts gezegd dat, als ze geen inhaalgroei laat zien, op haar vierde in aanmerking komt voor groeihormonen. Maar zover is het nog lang niet. Eind deze maand wordt ze dus alweer 2!
Hé Aventuraquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:01 schreef Aventura het volgende:
Huh hoe dan?quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:24 schreef aapieannie het volgende:
Nieuwste update hier is klimmen, ik trof Vincent van de week bij Jeremy aan in bed haha!
Ja hahaquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:28 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Huh hoe dan?uit een ledikant in een ander ledikant?
Haha, dan nog! Zie de mijne echt niet klimmenquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:38 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Ja haha
Hij heeft zich waarschijnlijk gewoon er over gegooid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |