Nou, dat was ik al.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent wel veel bezig met flexibel zijn. Is dat voor specifieke doeleinden?
Als er zoetigheid gemaakt wordt, ben ik altijd degene in huis die het maakt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens
Ik wacht op je recept!
Ik ben juist geen fan van zoetigheid en eet ook eigenlijk nooit toetjes, tenzij uit eten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er zoetigheid gemaakt wordt, ben ik altijd degene in huis die het maakt.
Dat, en nasi en chili.
De rest is meestal Loka.
Kaasplankquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben juist geen fan van zoetigheid en eet ook eigenlijk nooit toetjes, tenzij uit eten.
En dan nog vaak ruil ik 'm voor de kaasplank
Wat is er zuurtje van me?quote:
Dan heb je nog bijna een jaar, fijn dat ze zo'n ruime tijd geven.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:30 schreef Yvie_lu het volgende:
PostNL![]()
Brief binnen, reageren voor 6 januari
Opschieten danquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:30 schreef Yvie_lu het volgende:
PostNL![]()
Heb jij geen teletijdmachine gekregen van de sint of santa?quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:30 schreef Yvie_lu het volgende:
PostNL![]()
Niet lief genoeg daarvoor geweest schijnbaarquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb jij geen teletijdmachine gekregen van de sint of santa?
Suck a dick.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet lief genoeg daarvoor geweest schijnbaar
Met alles?quote:
O ja, zo eentje had ik laatst ookquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:30 schreef Yvie_lu het volgende:
PostNL![]()
Wat voor brievenbus heb je?quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Van de postbode of gewoon een random iemand?
Deze vraag klinkt dubieus en voelt heel privéquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor brievenbus heb je?
Dan zal er wel een NEE-NEE sticker op zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Deze vraag klinkt dubieus en voelt heel privé
Ik heb inderdaad nog steeds niet de JA-JA-sticker opgeplakt die ik had gehaald bij het gemeentehuis.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal er wel een NEE-NEE sticker op zitten.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal er wel een NEE-NEE sticker op zitten.
Zie je nu wel. Niets dubieus en privéquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nog steeds niet de JA-JA-sticker opgeplakt die ik had gehaald bij het gemeentehuis.
Koopjesfolders
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je nu wel. Niets dubieus en privé
Nog iets teveel van het goede om bij de familie aan tafel te gaan zitten, dat stel ik sowieso altijd vrij lang uit.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
Hoe is het met jou? Feestdagen doorgebracht met jeof was dat nog iets te veel van het goede?
Leuk om te horen (ondanks dat harten die je hier breekt natuurlijk)quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog iets teveel van het goede om bij de familie aan tafel te gaan zitten, dat stel ik sowieso altijd vrij lang uit.
Tijdens de kerstdagen wel wat dingen gedaan samen; en komende weekenden ook wel weer wat op de planning staan.
Hoezo heb jij eenquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog iets teveel van het goede om bij de familie aan tafel te gaan zitten, dat stel ik sowieso altijd vrij lang uit.
Tijdens de kerstdagen wel wat dingen gedaan samen; en komende weekenden ook wel weer wat op de planning staan.
Hij is hetero.quote:
Omdat ik lelijk en lastig en wellustig ben.quote:
Lastig hoe?quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik lelijk en lastig en wellustig ben.
Veeleisend na 7j singlequote:
Dan verdien ik niet bestquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is toch niet lastig. Dan is gewoon hopen op het beste dat je verdient.
Hetero's gaan een keer naar de supermarkt en komen met een relatie thuis. Zo gaat dat.quote:
Ja gvdquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk om te horen (ondanks dat harten die je hier breekt natuurlijk)
Wat? Hoezo niet?quote:
Bij het schap gaan staan waar je mensen wil ontmoeten ook.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat? Hoezo niet?
Als ik Fas mag geloven gewoon wat vaker naar de supermarkt. Of naar een andere supermarkt
De worst huehuehuequote:Op woensdag 8 januari 2020 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij het schap gaan staan waar je mensen wil ontmoeten ook.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goed kijken wat mensen in hun mandje stoppen ook. Ik heb altijd een kar met daarin een klapkrat met verantwoorde dingen en een tas waar ik alle ongezonde dingen in verstop. Zo denken mensen dat ik een verantwoorde jongeman ben.
Sad, je moet gewoon shinen met je chips en pizzas.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goed kijken wat mensen in hun mandje stoppen ook. Ik heb altijd een kar met daarin een klapkrat met verantwoorde dingen en een tas waar ik alle ongezonde dingen in verstop. Zo denken mensen dat ik een verantwoorde jongeman ben.
Kan. Maar dan is het de verse pizza (niet de goedkope diepvriespizza). De verse pizza mag dan weer in de klapkrat.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sad, je moet gewoon shinen met je chips en pizzas.
Mag ik dan ook komen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Chocoladecake. Enige wat de mensen krijgen als ik dood ben. Oh, met thee natuurlijk
Die was altijd al kut.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je spelling gaat meteen hard achteruit.
Achteraf nog even borreltje gedaan.quote:
Was er wel alcohol?
Als ik dood ben is er alleen bier. En GEEN AMSTEL.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Chocoladecake. Enige wat de mensen krijgen als ik dood ben. Oh, met thee natuurlijk
Ik kan dan niet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik dood ben is er alleen bier. En GEEN AMSTEL.
Goed bezig Q!quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik dood ben is er alleen bier. En GEEN AMSTEL.
Ja bij een oud vrouwtje dat wel goede taart heeft geregeld.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gaan wij samen in een zaaltje ernaast aan de thee met cake.
Alleen bejaarden eten dat want die hebben geen tanden meer om lekkere taart te etenquote:Op woensdag 8 januari 2020 18:40 schreef CherryLips het volgende:
Mijn opa had van die sloffen slagroomtaart omdat hij daar zelf gek op was. Mokka enzo.
Ja klopt welquote:Op woensdag 8 januari 2020 18:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen bejaarden eten dat want die hebben geen tanden meer om lekkere taart te eten
Lekker gewerkt pik!quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Beoordeling, mucho geld erbij, bonus in mei en een andere functie naar eigen invulling.![]()
Moet alleen een cursus presenteren gaan zoeken.
Raar. Wilde je oudste dochter zelf geen contact meer of wat dat zijn keuze?quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
M’n ex heeft geen contact met oudste dochter en heeft jongste dochter constant geld. Denk dat ze in de laatste 6 mnd minimaal 500 euro heeft gekregen...![]()
Zal eerder tegen de 7 of 8 aan zitten.
beide.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Raar. Wilde je oudste dochter zelf geen contact meer of wat dat zijn keuze?
Rechts onder zie je zo vaak, en het klopt ook nog, haha. Ik snap dat nooit met die domme oortjes.quote:
Vreemd, anders zou je nog kunnen verwachten dat het schuldgevoel of insentif zou zijn ofzo.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
beide.
Hij is wel degene die het in eerste instantie zei. Dat ze maar weg moest blijven.
He mad.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vind t vooral fucking irritant dat hij K zoveel geld geeft, en het is echt veel wat hij haar geeft en dat A helemaal niets krijgt. Niet eens een kaartje op dr verjaardag de afgelopen jaren.
Niet eens een appje zelfs.
Ik heb helemaal geen contact met hem.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vreemd, anders zou je nog kunnen verwachten dat het schuldgevoel of insentif zou zijn ofzo.
En jou is jouw contact met hem? Goed genoeg om er iets van te zeggen of zorgt dat allemaal maar voor meer ongemakkelijkheid?
Wist niet dat je gescheiden was joh, is het oud zeer?quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen contact met hem.
Al een tijdje niet overigens, hij is nog steeds boos dat ik weg ben gegaan bij hem en loopt nog steeds constant te klagen over me. Heeft totaal geen nut dus.
Misschien dat jij wel kan praten met je jongste dochter. Dat je haar aangeeft dat ze het zelf mag houden maar omdat het haar geld nu is ze het ook mag delen met haar oudere zus?quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen contact met hem.
Al een tijdje niet overigens, hij is nog steeds boos dat ik weg ben gegaan bij hem en loopt nog steeds constant te klagen over me. Heeft totaal geen nut dus.
Was een slechte relatie en alles is en was mijn schuld. Dat a geen contact wil is ook mijn schuld én die van haar, maar ligt niet aan hem.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wist niet dat je gescheiden was joh, is het oud zeer?
De eerste keer heeft ze het gedeeld, maar tegenwoordig heeft ze aan dat het a haar eigen schuld is, als zij contact met dr vader zou zoeken, zou zij het ook krijgen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien dat jij wel kan praten met je jongste dochter. Dat je haar aangeeft dat ze het zelf mag houden maar omdat het haar geld nu is ze het ook mag delen met haar oudere zus?
Jammer dat die relatie zo verstoord is.
Dat is gewoon naar.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De eerste keer heeft ze het gedeeld, maar tegenwoordig heeft ze aan dat het a haar eigen schuld is, als zij contact met dr vader zou zoeken, zou zij het ook krijgen.
Hij beïnvloedt haar gedachtengang over dingen helaas ook.
Het is ook jouw verantwoordelijkheid naar de kinderen om met hem tot een goede verhouding/afspraak te komen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De eerste keer heeft ze het gedeeld, maar tegenwoordig heeft ze aan dat het a haar eigen schuld is, als zij contact met dr vader zou zoeken, zou zij het ook krijgen.
Hij beïnvloedt haar gedachtengang over dingen helaas ook.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is ook jouw verantwoordelijkheid naar de kinderen om met hem tot een goede verhouding/afspraak te komen.
Je weet wel als volwassenen die hun emoties en frustraties even links laten liggen.
Soms zeg je echt zulke bizarre dingen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is ook jouw verantwoordelijkheid naar de kinderen om met hem tot een goede verhouding/afspraak te komen.
Je weet wel als volwassenen die hun emoties en frustraties even links laten liggen.
De meeste dingen negeer ik gewoon, of ik zeg alleen dat het niet waar is ofzo, maar sommige dingen kunnen invloed hebben op haar beeld van A, Ado of mij en daar reageer ik wel op.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is gewoon naar.Hopelijk kan je wat tegenwicht bieden zonder dat ze te veel in het midden wordt gezet.
Enige positieve hieruit is dat ze dus wel duidelijk doorheeft dat er wel iets niet helemaal oké met hem is anders zou ze inderdaad niet zeggen 'omgaan met hem'.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De meeste dingen negeer ik gewoon, of ik zeg alleen dat het niet waar is ofzo, maar sommige dingen kunnen invloed hebben op haar beeld van A, Ado of mij en daar reageer ik wel op.
Hij gaat nu trouwen en dan zegt ze bv: ja, z’n vrouw kan wel omgaan met hem!
Fuck zeg, je moet toch niet ‘om kunnen gaan’ met iemand in n relatie?
Je hebt twee mensen nodig om een goede verstandhouding te kunnen hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Midden onderin.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Welke ben jij dan?![]()
Ben je actief op zoek?![]()
Zoveel vragen nu
Dat weet ze idd wel, ze heeft ook geprobeerd een gesprek met hem daarover te hebben toen hij het contact met A verbrak.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Enige positieve hieruit is dat ze dus wel duidelijk doorheeft dat er wel iets niet helemaal oké met hem is anders zou ze inderdaad niet zeggen 'omgaan met hem'.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt twee mensen nodig om een goede verstandhouding te kunnen hebben.
Zou fijn zijn geweest als ik dat in m’n eentje had kunnen regelen
Dop heeft soms moeite met dingen vanwege zijn spectrumstoornisquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Soms zeg je echt zulke bizarre dingen.
Jammer dat hij er bewust energie in stopt om de relatie tussen jou en je eigen dochter te verslechten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ze idd wel, ze heeft ook geprobeerd een gesprek met hem daarover te hebben toen hij het contact met A verbrak.
Daaruit bleek voor haar ook dat er wat niet helemaal goed gaat bij hem, dus dat ziet ze we, maar hij blijft maar over me praten tegen haar, dat heeft sowieso invloed op haar, ook al weet ze wel dat veel info die hij haar geeft gewoon niet klopt.
Zou wel een hoop verklaren. Alles in hokjes en alles wat je niet kent dat is dan gewoon lekker simpel zwart en wit.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dop heeft soms moeite met dingen vanwege zijn spectrumstoornis
Heftigquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vind t vooral fucking irritant dat hij K zoveel geld geeft, en het is echt veel wat hij haar geeft en dat A helemaal niets krijgt. Niet eens een kaartje op dr verjaardag de afgelopen jaren.
Niet eens een appje zelfs.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Ik weet niet hoe bizar eigenwijs de beste man is?
Maar misschien kun je hem een beetje bespelen of anders benaderen. Dit is een situatie die je eigenlijk moet zien te voorkomen omdat hij een wig slaat uit pure woede die nog ergens zit.
Beetje blaten in de ruimte omdat je totaal geen idee hebt hoe de situatie is, bedoel je.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zeg tenminste iets wat haar de kracht kan geven om er boven te staan (de woede en frustratie van ex). En misschien, en dat hoop ik, toch iets kan bereiken om deze vervelende situatie iets minder vervelend te krijgen.
Hij vertelt dingen die niet waar zijn, en dat is gewoon klonterig, want ik weet dus niet in hoeverre ze hem gelooft of gaat geloven.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jammer dat hij er bewust energie in stopt om de relatie tussen jou en je eigen dochter te verslechten.
Wel fijn dat ze dat toch ook een beetje door heeft en er nog wel goed met jou over praat
Ik sta er redelijk boven over t algemeen, soms moet ik gewoon ff m’n frustratie uiten. En dat doe ik niet tegen de kinderenquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zeg tenminste iets wat haar de kracht kan geven om er boven te staan (de woede en frustratie van ex). En misschien, en dat hoop ik, toch iets kan bereiken om deze vervelende situatie iets minder vervelend te krijgen.
Ja zoiets.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje blaten in de ruimte omdat je totaal geen idee hebt hoe de situatie is, bedoel je.
Heb je nog wel eens ruzies met je ex of is er een methode om rustig te overleggen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik sta er redelijk boven over t algemeen, soms moet ik gewoon ff m’n frustratie uiten. En dat doe ik niet tegen de kinderen![]()
Heb het nog steeds soms met A over of ze écht dr vader niet wil spreken, al is het maar een keer om te kijken hoe dat gaat en voor dr zus als ze dadelijk op zichzelf woont en dr vader en zus tegelijk wil uitnodigen op n verjaardag ofzo.
Ik heb geen contact met hem. Nooit.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je nog wel eens ruzies met je ex of is er een methode om rustig te overleggen?
Jij zal ook wel de nodige exen hebben voordat je je wilde haren kwijt was.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je nog wel eens ruzies met je ex of is er een methode om rustig te overleggen?
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij zal ook wel de nodige exen hebben voordat je je wilde haren kwijt was.
Klonterig?quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij vertelt dingen die niet waar zijn, en dat is gewoon klonterig, want ik weet dus niet in hoeverre ze hem gelooft of gaat geloven.
En ondertussen loopt je ex te zeggen dat je een verschrikkelijke vader bent, alleen maar aan jezelf denkt, dat ze nooit kinderen heeft gewild en dat jij de condooms lek hebt geprikt, wordt ze kwaad als je ze per ongeluk ergens tegenkomt, dat je niet goed in je hoofd bent, alleen maar uit op geld, doet ze al het mogelijke om zoveel mogelijk alimentatie te krijgen ( dr baan opzeggen bv) en wil ze niets weten over hoe het met de kinderen gaat, maar grijpt ze elke mail die je stuurt over cijfers, ziekenhuisbezoek of wat dan ook aan om te gaan lopen zeiken tegen je.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij?
(Klopt wel.)
Maar ik zou als we ooit uit elkaar zouden gaan nooit stoken of tussen de kinderen in zitten en er alles aan doen om dat stukje goed te houden.
Verder zijn die paar exen en ik altijd redelijk goed uit elkaar gegaan. Zou ze allemaal nog gewoon leuk kunnen spreken.
Kan bijna het hele rijtje aanvinken als het op mijn eigen ouders aankomt, maar die laatste staat toch niet op de lijst.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ondertussen loopt je ex te zeggen dat je een verschrikkelijke vader bent, alleen maar aan jezelf denkt, dat ze nooit kinderen heeft gewild en dat jij de condooms lek hebt geprikt, wordt ze kwaad als je ze per ongeluk ergens tegenkomt, dat je niet goed in je hoofd bent, alleen maar uit op geld, doet ze al het mogelijke om zoveel mogelijk alimentatie te krijgen ( dr baan opzeggen bv) en wil ze niets weten over hoe het met de kinderen gaat, maar grijpt ze elke mail die je stuurt over cijfers, ziekenhuisbezoek of wat dan ook aan om te gaan lopen zeiken tegen je.
Of te zeggen dat ze heeft gemasturbeerd met je schoen
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zeg ook: nooit masturberen met schoeisel.
Dat is sneu voor je, is gewoon rottig.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan bijna het hele rijtje aanvinken als het op mijn eigen ouders aankomt, maar die laatste staat toch niet op de lijst.
Helaas genoeg personen die dat niet kunnen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is sneu voor je, is gewoon rottig.
Ik probeer ook zo min mogelijk negatieve dingen over hem te zeggen. Is soms lastig als hij loopt te ijlen.
Mijn ouders kunnen gewoon beleefd tegen elkaar doen en ik had eigenlijk verwacht dat Ik dat ook zou hebben na een scheiding, maar ja.
Voor zover je weetquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan bijna het hele rijtje aanvinken als het op mijn eigen ouders aankomt, maar die laatste staat toch niet op de lijst.
Ja dat is ook waar.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.![]()
Maar soms kun je zelf vanalles doen om een goede verstandhouding te behouden (of op z’n minst neutraal) maar als de ander dat constant tegenwerkt, houdt het op een gegeven moment gewoon op en kun je je energie wel aan minder bodemloze putten besteden.
Oh geloof me, als mijn moeder snugger genoeg zou zijn om zoiets te kunnen verzinnen had ze het ook zeker gezegd.quote:
zonder lepel zo met je bakkes die kom in?quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, cake in de oven. Beslagkom uitgelikt als het varken dat ik ben.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh geloof me, als mijn moeder snugger genoeg zou zijn om zoiets te kunnen verzinnen had ze het ook zeker gezegd.
Nee, met mijn linkerwijsvinger.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
zonder lepel zo met je bakkes die kom in?
Morgen salmonella.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, cake in de oven. Beslagkom uitgelikt als het varken dat ik ben.
Zit je daarmee ook in Loka’s kommetje?quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, met mijn linkerwijsvinger.
Het is voor 12enquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:35 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Zit je daarmee ook in Loka’s kommetje?
Wat is dit nou weer voor een MCH-opmerking?quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:35 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:35 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Lekker de hele dag je endeldarm leegpompenquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik niet te werken.
Meteen wat kilo's eraf. Win win.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik niet te werken.
Is toch niet zo heel lang als je pas een week de sleutel hebt?quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Nog tot maandag wachten tot ik internet heb
Goed idee. Morgen ook cake bakkenquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen wat kilo's eraf. Win win.
Ja maar ik verveel mequote:Op woensdag 8 januari 2020 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is toch niet zo heel lang als je pas een week de sleutel hebt?
Is toch het eerste wat je doet?quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is toch niet zo heel lang als je pas een week de sleutel hebt?
Lijkt mij van wel maar gaat hier in NL niet veel sneller dan een week.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is toch het eerste wat je doet?
Had ook eerder aangevraagd als ik had geweten welke provider ik moest hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is toch het eerste wat je doet?
Dat is wel cool!quote:
Verhuis naar Drenthe.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel cool!
Als ik later groot ben en de woningmarkt over 40 jaar niet meer verziekt is dan wil ik ook uitzicht op het bos
Beetje toeristen naar Drenthe lokken.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, gewoon een pop-up pannenkoektruck beginnen en gaan
Kom hier wonen, bos genoeg voor iedereen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel cool!
Als ik later groot ben en de woningmarkt over 40 jaar niet meer verziekt is dan wil ik ook uitzicht op het bos
Ik spreek geen Noors en heb geen talenknobbel helaas.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom hier wonen, bos genoeg voor iedereen.
De meeste Noren kunnen prima verstaanbaar Engels, scheelt weer.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik spreek geen Noors en heb geen talenknobbel helaas.
Weinig bejaardenhuizen die uitkijken op het bos.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel cool!
Het is donker en het regentquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker stukje wandelen dan toch.
Wat is daar zoal te doen in Luxemburg?quote:
Ik kan boomtoppen zien. Telt dat ook?quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel cool!
Ik vind van welquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan boomtoppen zien. Telt dat ook?
Auto’squote:Op woensdag 8 januari 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is daar zoal te doen in Luxemburg?
Waar houden die mensen van.
Ik ken het van een aantal vakanties maar we gingen altijd na een paar dagen weer weg vanwege regen en kleigrond.
Ik bekijk het in mijn voordeelquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:04 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Of na. Het is maar hoe je het bekijkt.
Trek een fles wijn openquote:
Trek een fust bier openquote:
Maar het is geen Utrechtquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind van wel![]()
Jij hebt sws alles goed voor elkaar met je eigen bedrijf en eigen huis![]()
Nu alleen nog een vakantie en je bent klaar.
Pied-à-terre daar; wat een luxequote:Op woensdag 8 januari 2020 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In de buurt en je man woont er dus het is iig dichtbij
Ik ben ook altijd het kneusje als ik met mijn auto aan kom zetten tegenover mijn collega's in Luxemburg.quote:
Ja, CL heeft het goed voor elkaar. En dicht bij het bos ook nogquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pied-à-terre daar; wat een luxe
BTW terugvragen bij grote aankopen omdat ze allemaal voor je werk zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, CL heeft het goed voor elkaar. En dicht bij het bos ook nog
Waarom krijgt hij er spijt van dan?quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer staat op een punt om een huis te kopen waar hij over een paar jaar spijt van gaat krijgen, maar wil er niet echt naar luisteren
Morgen weer naar Utrechtquote:
Combinatie van factoren. Komt er op neer dat hij niet de drijvende kracht achter de verhuizing is; het huis in mijn ogen te duur is en hij ook meteen zijn werkomgeving mee moet veranderen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom krijgt hij er spijt van dan?
Dan is het enige wat je kan doen dat aankaarten en het loslaten...quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Combinatie van factoren. Komt er op neer dat hij niet de drijvende kracht achter de verhuizing is; het huis in mijn ogen te duur is en hij ook meteen zijn werkomgeving mee moet veranderen.
Ja hij is oud genoeg zijn eigen beslissingen te maken. Ik kan dat wel loslaten, mijn ouders hebben het er iets lastiger mee.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan is het enige wat je kan doen dat aankaarten en het loslaten...
Dat laatste is wel bijzonder want diezelfde werkomgeving heeft hem de hypotheek gegeven dus dan raar dat hij daar dan nu juist afstand van die zekerheid zou willen doen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Combinatie van factoren. Komt er op neer dat hij niet de drijvende kracht achter de verhuizing is; het huis in mijn ogen te duur is en hij ook meteen zijn werkomgeving mee moet veranderen.
Dat is op zich ook logisch natuurlijk, je maakt je gewoon zorgen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja hij is oud genoeg zijn eigen beslissingen te maken. Ik kan dat wel loslaten, mijn ouders hebben het er iets lastiger mee.
Echt hequote:Op woensdag 8 januari 2020 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd het kneusje als ik met mijn auto aan kom zetten tegenover mijn collega's in Luxemburg.
Wordt zeker door z’n wijf gedwongenquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik denk soort dingen lees van mannen dan hoop ik altijd maar dat mensen nooit zo over mij praten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wordt zeker door z’n wijf gedwongen
Heb je tegenwoordig een vent om de "dwingen" dan? (ben hier lang niet geweest, ik weet het echt niet)quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik denk soort dingen lees van mannen dan hoop ik altijd maar dat mensen nooit zo over mij praten.
Nja dat niet per se maar meer gewoon dat je wordt gezien als 'zo'n wijf'.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig een vent om de "dwingen" dan? (ben hier lang niet geweest, ik weet het echt niet)
Zijn nieuwe werkgever belooft hem gouden bergen, dus dat beeld is een beetje vertroebeld. Met zijn beroep en specialisme heeft hij sowieso niet echt problemen om werk te vinden, alleen moet een nieuwe werkgever wel altijd de opleidingsvergoeding willen aftikken die nog om zijn nek hangt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat laatste is wel bijzonder want diezelfde werkomgeving heeft hem de hypotheek gegeven dus dan raar dat hij daar dan nu juist afstand van die zekerheid zou willen doen.
Dat dus.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wordt zeker door z’n wijf gedwongen
Ahzo, niet "zo'n wijf" zijn danquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja dat niet per se maar meer gewoon dat je wordt gezien als 'zo'n wijf'.
Dat heb je zelf in de hand natuurlijkquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik denk soort dingen lees van mannen dan hoop ik altijd maar dat mensen nooit zo over mij praten.
Dat zijn wel heel veel wijzigingen tegelijk inderdaad, snap dat je daar dan wat minder enthousiast over wordt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn nieuwe werkgever belooft hem gouden bergen, dus dat beeld is een beetje vertroebeld. Met zijn beroep en specialisme heeft hij sowieso niet echt problemen om werk te vinden, alleen moet een nieuwe werkgever wel altijd de opleidingsvergoeding willen aftikken die nog om zijn nek hangt.
Maar het én het huis én het werk én verhuizen uit zijn sociale kring en daar wat dingen opgeven. Dat kan na een paar jaar ineens tegen je gaan werken.
[..]
Dat dus.
Dat hoop ik dan maarquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand natuurlijk
Jij hebt hem ook zelf in de hand.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand natuurlijk
Moet toch mijn camera eens afplakkenquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt hem ook zelf in de hand.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet toch mijn camera eens afplakken
Meeste vriendinnen van mijn vrienden kan ik wel goed mee opschieten. Maar er zitten ook af en toe wat types tussenquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel veel wijzigingen tegelijk inderdaad, snap dat je daar dan wat minder enthousiast over wordt.
[..]
Dat hoop ik dan maar
En wat maakt dan dat zequote:Op woensdag 8 januari 2020 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste vriendinnen van mijn vrienden kan ik wel goed mee opschieten. Maar er zitten ook af en toe wat types tussen
Eigenschappen die ik bij zowel mannen en vrouwen niet echt uit kan staan. Controlerend zijn en claimgedrag ter compensatie van onzekerheid staat wel bovenaan de lijst. Als ik een vriend een bericht op WhatsApp stuur en zijn vrouw stuurt iets terug dan klopt er iets niet.quote:
Ohw wauw dat is ook wel gelijk een heel extreem voorbeeld.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenschappen die ik bij zowel mannen en vrouwen niet echt uit kan staan. Controlerend zijn en claimgedrag ter compensatie van onzekerheid staat wel bovenaan de lijst. Als ik een vriend een bericht op WhatsApp stuur en zijn vrouw stuurt iets terug dan klopt er iets niet.
Ja dat is wel eenquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw wauw dat is ook wel gelijk een heel extreem voorbeeld.
Ja, als ik dit lees dan snap ik ook gelijk waar termen als 'dat wijf' vandaan komen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat is wel eenwaard. Daar ben ik vrij zuinig op.
Had je verwacht dat mannen dat op valse gronden zouden doen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, als ik dit lees dan snap ik ook gelijk waar termen als 'dat wijf' vandaan komen.
Geen idee, kon mij er eigenlijk niet echt een voorstelling van maken. Dit iig niet verwacht.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je verwacht dat mannen dat op valse gronden zouden doen?
Ik ken genoeg hilarische verhalen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee, kon mij er eigenlijk niet echt een voorstelling van maken. Dit iig niet verwacht.
Wijven mogen optiefenquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:55 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Had jij maar een wijf die je dwingt
Die had je niet met haarquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat de kite les die ik met Cali had staan nu niet door?
Ik kan dus veilig met je vriend appen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, als ik dit lees dan snap ik ook gelijk waar termen als 'dat wijf' vandaan komen.
Hij is de enige niet-idioot. Last of the Mohicans.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:29 schreef aeque het volgende:
Sinds wanneer krijgt hier de halve sc een nat broekje van CE? Overduidelijk dat ik iets gemist heb.
Bedankt. Wijf.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is de enige niet-idioot. Last of the Mohicans.
Maar natuurlijk mag jij hem appen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan dus veilig met je vriend appen?
Aangezien Q hard to get speelt en CE gewoon met een ander gaat.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je ziet mij toch niet als bedreigingquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar natuurlijk mag jij hem appen.Ik check z'n telefoon niet, en al zou ik dat doen zou ik alsnog niet bij jouw appjes komen want ik kan niet omgaan met een iPhone
Welnee, ik ken mijzelf.quote:
Nou het is meer dat ik hoop dat ik nog niet word ngeruild, maar als ik dan toch ingeruild word dan ben jij wel een lieve keuze.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je ziet mij toch niet als bedreiging
Nou moet je wel boos worden Yvie, anders vind ik het zielig voor CL.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou het is meer dat ik hoop dat ik nog niet word ngeruild, maar als ik dan toch ingeruild word dan ben jij wel een lieve keuze.
Zwabber hebben we ook nog maar die moeten we voorzichtig aanpakken anders verdwijnt hij weer voor 6 maanden.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zwabber hebben we ook nog maar die moeten we voorzichtig aanpakken anders verdwijnt hij weer voor 6 maanden.
Dat is inderdaad best wel lang voor wat me-timequote:Op woensdag 8 januari 2020 23:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zwabber hebben we ook nog maar die moeten we voorzichtig aanpakken anders verdwijnt hij weer voor 6 maanden.
Als hij zich deze week laat zien blijft het nog drie maanden winter.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Lang niet gezien idd, hij zit nog wel op fok?quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Misschien is hij er al, maar zien we hem over het hoofdquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als hij zich deze week laat zien blijft het nog drie maanden winter.
Is er ook een dark-Fok! versie want dan zou het zomaar kunnenquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Misschien is hij er al, maar zien we hem over het hoofd
Stiekem heeft ie al een paar keer in dit topic gepost.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Misschien is hij er al, maar zien we hem over het hoofd
Houdt dat in dat we uberhaupt nog een winter krijgen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als hij zich deze week laat zien blijft het nog drie maanden winter.
REEEEEEEEEEEEEEEequote:Op woensdag 8 januari 2020 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga de boel saboteren.quote:Op donderdag 9 januari 2020 07:19 schreef Q. het volgende:
Er heeft iemand anders op mijn vaste flexplek gezeten en mn stoel verzet, die krijg ik nu nooit meer goed.
hoe vroeg?quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:08 schreef Debsterr het volgende:
Morning iedereen. Vroeg op kantoor vandaag.
ah oke. hoe laat is het normaal?quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toen ik postte. Dat is voor mij vroeg.
8:30 ongeveerquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke. hoe laat is het normaal?
Kun je ook wat eerder naar huisquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:08 schreef Debsterr het volgende:
Morning iedereen. Vroeg op kantoor vandaag.
Wellicht, morgen afsluiting dus drukquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kun je ook wat eerder naar huis
of overuren schrijvenquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kun je ook wat eerder naar huis
8 uur vroeg.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toen ik postte. Dat is voor mij vroeg.
Ohquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wellicht, morgen afsluiting dus druk.
Het is wel 3 minuten fietsen hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Q. moet net de straat oversteken voordat hij op zijn flexplek zit.
hier ook, maar ze worden wel betaald.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, grapjas. Die horen bij de functie
Soberso.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:32 schreef Elvi het volgende:
Het is half 10 en ik zou zo kunnen slapen
dat denk ik altijd, maar als ik het dan probeer lukt het toch niet.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:32 schreef Elvi het volgende:
Het is half 10 en ik zou zo kunnen slapen
Challenge accepted.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat denk ik altijd, maar als ik het dan probeer lukt het toch niet.
https://www.vakantieveili(...)rachutespringen.htmlquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:39 schreef Debsterr het volgende:
UGH IK WEET NIET WAT IK VOOR KM WIL GEVEN VOOR ZIJN VERJAARDAG. Ik twijfel altijd teveel over alles.
Volgens mij heb je hem alles al gegeven.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:39 schreef Debsterr het volgende:
UGH IK WEET NIET WAT IK VOOR KM WIL GEVEN VOOR ZIJN VERJAARDAG. Ik twijfel altijd teveel over alles.
Zelfstandig?! Hell no. Hij krijgt hooguit een tandemsprong hoorquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
https://www.vakantieveili(...)rachutespringen.html
Heb al een horloge klaar liggenquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hem alles al gegeven.
een dry aged tomahawk steak en een nintendo switch.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:39 schreef Debsterr het volgende:
Dat laatste is meer een cadeau voor mijquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een dry aged tomahawk steak en een nintendo switch.
Dit is met een koord. Dus de parachute gaat wel automatisch open. Maar je moet dan idd wel zelf sturenquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zelfstandig?! Hell no. Hij krijgt hooguit een tandemsprong hoor.
Dat is best wel al voldoende op zich.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb al een horloge klaar liggen. En geïnformeerd bij de motorrijschool wat de rest van zijn traject zou kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |