Garmin Forerunner 245 musicquote:
hoeveel loop je?quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, zķ hard gaat dat ook niet met mijn kilometers.
Bij moeder thuis 0 meter exactquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik woon boven NAP. Half metertje
Nah, ik ga altijd naar m'n lokale hardloopwinkel. Die kunnen iets beter zien hoe m'n gewrichten zich gedragen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic wordt mede mogelijk
gemaakt door zalandooooooo
quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Gaat toch om het aantal kilometers met de schoenen of?
Als je pijn aan voeten krijgt wisselen...
Welke wordt het gianni?
quote:
Ja das wel handig jaquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik ga altijd naar m'n lokale hardloopwinkel. Die kunnen iets beter zien hoe m'n gewrichten zich gedragen.
En hopen dat er nergens iets scherps ligtquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet ik m'n landing gaan aanpassen.
Moet je dan ook voorlopen met zon camera erbij?quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik ga altijd naar m'n lokale hardloopwinkel. Die kunnen iets beter zien hoe m'n gewrichten zich gedragen.
Combinatie van beiden, dat rubber wordt met de tijd ook minder dempend, dus heel veel langer dan twee jaar moet je eigenlijk niet willen doen met hardloopschoenen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Gaat toch om het aantal kilometers met de schoenen of?
Als je pijn aan voeten krijgt wisselen...
Welke wordt het gianni?
quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega vertelt me net dat ze waarschijnlijk MS heeft. Dus ik zeg: "Vandaar dat je je linkerbeen zo achter je aan sleept."
Ze kon het grapje waarderen
Kek ding!quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Garmin Forerunner 245 music
[..]
hoeveel loop je?
mijn huidige hardloopschoenen slijten niet meer aangezien ik alleen nog maar binnen sport en fiets.
Jup. En ik heb deze in de stad, dus zou stom zijn om zelf aan te kloten (en korting via m'n hardloopclubjequote:Op woensdag 8 januari 2020 10:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moet je dan ook voorlopen met zon camera erbij?
quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:34 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
En hopen dat er nergens iets scherps ligt
Alhoewel je tegenwoordig met schoenen ook niet altijd veilig meer bent, getuige de persoon die in het bos in een spijkermat gelopen is
Ah ja, wij hebben er ook zo eentje in de stad. Handig wel, al moet ik ook weer aparte zooltjes erin hebben altijd. Dat doen hun dan weer niet. Dus dan moet ik met sportschoenen naar de pootoloog.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. En ik heb deze in de stad, dus zou stom zijn om zelf aan te kloten (en korting via m'n hardloopclubje)
voor loopschoenen zeggen ze normaal max 400-500 km toch?quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kek ding!
En nu niet zo heel veel, denk zo'n 10-15km per week, denk dat het totaal van de schoenen nu zo'n 300km is. Maar sportschool kan ik het niet over eens worden met mezelf, dus ik ga me gewoon op hardlopen focussen komend jaar.
Vandaar ook m'n nieuwe paar-idee, huidige schoentjes lopen nog goed, maar ik verwacht dat ze snel gaan aftakelen. Beter nu vast wat kunnen wisselen dan.
Da's niet bijster veelquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor loopschoenen zeggen ze normaal max 400-500 km toch?
Oh, dan zit ik nog goed. Sinds juni vorig jaar 275km gelopen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze krijgen ook veel klappen te verduren.quote:
Hangt ook nogal van de schoenen af geloof ik, hoe dikker de zool, hoe langer het kan.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms moet je gewoon voor jezelf wat dingen verzinnen om gewoon nieuwe schoenen te kopenquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt ook nogal van de schoenen af geloof ik, hoe dikker de zool, hoe langer het kan.
En dit.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze krijgen ook veel klappen te verduren.
Voor de meeste mensen is dat wel genoeg voor 1 a 2 jaar te lopen
Ik beweeg alleen op wandelsnelheid dus ik heb er verder geen verstand vanquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze krijgen ook veel klappen te verduren.
Voor de meeste mensen is dat wel genoeg voor 1 a 2 jaar te lopen
wandelschoenen zouden tot 1500km mee moeten gaan. zegt menquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik beweeg alleen op wandelsnelheid dus ik heb er verder geen verstand van
Ik heb een paar Adidas Terrex schoenen die tegen die tijd waarschijnljk net ingelopen zijnquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wandelschoenen zouden tot 1500km mee moeten gaan. zegt men
Ooh, dan heb ik nog even.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wandelschoenen zouden tot 1500km mee moeten gaan. zegt men
Heb Lowa schoenen die nu misschien net 250km hebben gedaan op 1 jaar tijd, dus die kunnen nog wel even.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een paar Adidas Terrex schoenen die tegen die tijd waarschijnljk net ingelopen zijnElke keer weer liggen mijn hielen open
En je hielen een tijdje tapen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een paar Adidas Terrex schoenen die tegen die tijd waarschijnljk net ingelopen zijnElke keer weer liggen mijn hielen open
Ik heb een paar van Hanwag voor de betere hikes. Die zitten heerlijk, al zijn ze een beetje aan de zware kant. Die Terrex schoenen zitten ook heerlijk, maar het hielstuk is echt keihard. Dat schuurt helaas.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb Lowa schoenen die nu misschien net 250km hebben gedaan op 1 jaar tijd, dus die kunnen nog wel even.
Al lijken me die nieuwe terrex schoenen ook wel fijn, omdat die ook de adidas cloudfoam hebben die ik in mn handbal schoenen hebn.
Dat doe ik inderdaad, maar helemaal lekker voelt het nog niet. Het zijn schoenen met open mesh, dus in de lente waag ik een nieuwe pogingquote:
Om nu met veiligheidsschoenen te gaan hardlopen is ook weer zo wat.quote:
Jij hebt er net als ik ook ongeveer 30km opzitten zekerquote:
hiervoor had ik een paar meindl, die voor lange wandelingen net iets te stug (en iets te klein) bleken.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een paar van Hanwag voor de betere hikes. Die zitten heerlijk, al zijn ze een beetje aan de zware kant. Die Terrex schoenen zitten ook heerlijk, maar het hielstuk is echt keihard. Dat schuurt helaas.
Te stugge schoenen zijn niet fijn. Zeker niet als een deel van je tocht over redelijke harde paden gaat. Daarvoor had ik eigenlijk die Adidas gekocht.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hiervoor had ik een paar meindl, die voor lange wandelingen net iets te stug (en iets te klein) bleken.
het jaar dat ik daar lange tochten mee liep had ik ook regelmatig enorme blaren achterop mn hiel. En een half afgestorven dikke teennagel
nu nergens last van, maar voor mn eigen gemoedsrust trek ik wel altijd nog een tapeje over mn hiel
Mijn nagel is nog niet helemaal over... bijna al het bloed is er onder vandaan...quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te stugge schoenen zijn niet fijn. Zeker niet als een deel van je tocht over redelijke harde paden gaat. Daarvoor had ik eigenlijk die Adidas gekocht.Afgestorven nagels heb ik gelukkig nog nooit gehad.
nou ja, die van mij zat er nog op. daar groeide opeens gewoon een nieuwe onderdoorquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te stugge schoenen zijn niet fijn. Zeker niet als een deel van je tocht over redelijke harde paden gaat. Daarvoor had ik eigenlijk die Adidas gekocht.Afgestorven nagels heb ik gelukkig nog nooit gehad.
gelukkig zijn dat dingen waar je weinig last van ondervind, het ziet er alleen zo vies uit.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn nagel is nog niet helemaal over... bijna al het bloed is er onder vandaan...
Jep.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij hebt er net als ik ook ongeveer 30km opzitten zeker3 km inlopen en 27 wandeling
Dat kan achterlijk lang duren ja.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn nagel is nog niet helemaal over... bijna al het bloed is er onder vandaan...
wat wordt de volgende wandeling?quote:
Egmond, ongeveer de route van de HM daar. (Dus zo'n 21km)quote:
En dan Bali toch?quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Egmond, ongeveer de route van de HM daar. (Dus zo'n 21km)
Brrr!quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
pics van je zus?quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Of nee, eigenlijk vanavond een rondje om met m'n zus, maar dat zal niet veel verder dan 5km worden.
dat is me een beetje te ver wegquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Egmond, ongeveer de route van de HM daar. (Dus zo'n 21km)
Ik ga niet naar Bali jonge. Niks voor mij.quote:
Ja, die klinkt tof!quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:23 schreef Arch-Indar het volgende:
Deze wil ik erna wel doen eigenlijk.
https://www.oerijexpeditie.nl/
Dat lijkt me ook niksquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Bali jonge. Niks voor mij.
Ja, maar niet om te wandelen. Op een strand liggen, zou ik ook wel trekken. Twee of drie dagen.quote:
Boks.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar niet om te wandelen. Op een strand liggen, zou ik ook wel trekken. Twee of drie dagen.
op de foto's ziet het er leuk uit.quote:
Ja, dat leek mij ook mooi doel wel. Straks even verder bespreken of Molo ook mee wil/kan.quote:
Oh wandelenquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar niet om te wandelen. Op een strand liggen, zou ik ook wel trekken. Twee of drie dagen.
En dit was nog een vierdaagse ook.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh wandelenJa niet zon aantrekkelijk nee
9 februari beginnen hier de trainingstochten weer. jullie kunnen mee doenquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ook even doorgespeeld aan m'n mama, die wilde met m'n tante gaan wandelen, maar die hebben een stok achter de deur nodig geloof ik.
Wel maar 12 of 19kmquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit was nog een vierdaagse ook.![]()
Oh the humidity
Maar dubbel zo zwaar door het weer.quote:
32 euro.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoeveel kost zo'n Champion-lidmaatschap? Ik begin het te overwegen, ook met de hardloopstartvakken.(Vķķr alle niet-leden kunnen starten met hardlopen is op zich een win.)
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
k heb in thailand een keer een 2 uur durende hike gedaan berg op door jungle. Godsallemachtig dat ik maar daar toe heb laten overtuigen. Wat een verschrikking was dat.
Oh, dat valt nog mee.quote:
In 35 graden mijzelf om hoog proberen te werken. Ik ben geen wandelaarquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Twee uur is toch ook echt niks
Ik heb in Griekenland een hike van een paar uur gedaan in de volle zon. Petje op, genoeg gedronken, regelmatig gestopt. Daarna toch een week kotsend op bed gelegenquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
k heb in thailand een keer een 2 uur durende hike gedaan berg op door jungle. Godsallemachtig dat ik maar daar toe heb laten overtuigen. Wat een verschrikking was dat.
Zonnesteek?quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in Griekenland een hike van een paar uur gedaan in de volle zon. Petje op, genoeg gedronken, regelmatig gestopt. Daarna toch een week kotsend op bed gelegen
Sowieso is vlak/semi-verhard lopen heel anders dan een hike.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In 35 graden mijzelf om hoog proberen te werken. Ik ben geen wandelaar
Hm, niet per se. Mijn systeem kan gewoon niet goed tegen warmte. Ook als ik helemaal niks doe, begin ik me na een paar dagen ellendig te voelenquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Twee uur is toch ook echt niks
Ja was met een Zwisterse en zij fanatiek hikster. Ze had niemand om te gaan en dan alleen laten gaan is misschien ook niet zo handig. Denk dat ze spijt had dat ze met mij wasquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso is vlak/semi-verhard lopen heel anders dan een hike.
Ik rook trouwens ook dus bergop ben ik sowieso geen held :pquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 uur bergop met 30 graden en een luchtvochtigheid van 100 miljoen is voor de gemiddelde toerist meer dan genoeg.
Ah ja dan is zon inspanning neit zo goed neequote:Op woensdag 8 januari 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, niet per se. Mijn systeem kan gewoon niet goed tegen warmte. Ook als ik helemaal niks doe, begin ik me na een paar dagen ellendig te voelen
Daarom doe ik mijn hikes ook in het voor- of najaarquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja dan is zon inspanning neit zo goed nee
Zelfde hier. Echt verschrikkelijk dat gevoel.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, niet per se. Mijn systeem kan gewoon niet goed tegen warmte. Ook als ik helemaal niks doe, begin ik me na een paar dagen ellendig te voelen
stop daar eens mee danquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik rook trouwens ook dus bergop ben ik sowieso geen held :p
Ja het is werkelijkwaar kutquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stop daar eens mee dan
ik heb ook 1x de fout gemaakt om een berg op te gaan wandelen incl complete speigelreflexcamera met 3 lenzen en de hele reut (en toen rookte ik ook nog)
was ook geen aanrader.
Was een goed voornemen van mijquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Blij dat ik nooit begonnen ben met roken.
Moet je ook zijnquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Absoluut dit.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
ben nu bijna 4 jaar gestopt denk ik, maar het blijft toch altijd wel een beetje in je hoofd rondspoken.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je ook zijn![]()
Sprak gisteren een monteur en hij is gestopt door middel van dat champix. Denk dat ik het ga proberen.
1 Keer een trekje van een sigaar gedaan, als afschrikmiddel van mijn vader toen ik 13 was of zo..quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben je cold turkey gestopt?quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nu bijna 4 jaar gestopt denk ik, maar het blijft toch altijd wel een beetje in je hoofd rondspoken.
Vooral na bier zeker?quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nu bijna 4 jaar gestopt denk ik, maar het blijft toch altijd wel een beetje in je hoofd rondspoken.
ja.quote:
Gevaarlijkquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja.
wel daarna nog wel af en toe een sigaret gehad als ik heel veel gedronken had .
Moest je zeker heel hard hoesten?quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
1 Keer een trekje van een sigaar gedaan, als afschrikmiddel van mijn vader toen ik 13 was of zo..
Daarna nooit meer een seconde de behoefte gehad.
3 dagen of zo ja...quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest je zeker heel hard hoesten?
quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
3 dagen of zo ja...
tering wat was dat goor.
Geen idee. Ik vind het ook raarquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
Rare uitdrukking eigenlijk, stoppen als een koude kalkoen.
Koude kikker < > koele kikkerquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
Waarom geen koud konijn of een koude kikker of zo.
Mooi zoquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Poehee, ik heb toch echt wel topcollega’s. Iedereen is zo belangstellend
Jij rookt?quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was een goed voornemen van mij
Zit zo weinig vlees aan.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom geen slang, die zijn al koud.
dan heb je de verkeerde slangquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Poehee, ik heb toch echt wel topcollega’s. Iedereen is zo belangstellend
Oeeeeh. Vraag of je een test mag doen want je zoekt ook een nieuw bed :pquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Okee, die collega die mij wel leuk vindt, vertelt net voor de derde keer dat haar nieuwe bed zo lekker ligt![]()
Ze heeft me ook al uitgenodigd om haar nieuwe huis te komen bewonderenquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oeeeeh. Vraag of je een test mag doen want je zoekt ook een nieuw bed :p
En ga e er op in?quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft me ook al uitgenodigd om haar nieuwe huis te komen bewonderen
Prrrrquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Okee, die collega die mij wel leuk vindt, vertelt net voor de derde keer dat haar nieuwe bed zo lekker ligt![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Hoewel ze niet helemaal mijn type is
Geef detalis en specificaties.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Hoewel ze niet helemaal mijn type is
kan zn voordelen hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kan redelijk dominant zijn
Cursus "corrigerende tik zonder zichtbare schade" volgen van tevoren dus.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen enkel nut jonge.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cursus "corrigerende tik zonder zichtbare schade" volgen van tevoren dus.
Misschien is dat prive minderquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zul,je zien dat ze dat lekker vindquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen enkel nut jonge.
Ach, ze mag mij omdat ik ook lekker dwars kan zijnquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cursus "corrigerende tik zonder zichtbare schade" volgen van tevoren dus.
Ik zie geen probleem, je tikken uitdelen oefenen, zij blij, win-win!quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul,je zien dat ze dat lekker vind
DIe gaat een nieuwe lattenbodem nodig hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, ze mag mij omdat ik ook lekker dwars kan zijn
Ze heeft net een nieuw bedquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DIe gaat een nieuwe lattenbodem nodig hebben
met spijlen voor de bondage?quote:
Dat is dan vaak in bed anders hoor. Dan zijn ze zo mak als een lammetje.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammerquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is dan vaak in bed anders hoor. Dan zijn ze zo mak als een lammetje.
Riiiiight...quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is dan vaak in bed anders hoor. Dan zijn ze zo mak als een lammetje.
Nee, zo bedoel ik het niet.quote:
hoe ben jij op je werk?quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk vaak wel datmensen die op werk een flinke attitude hebben thuis onder de plak zitten
Het voelt vaak wel alsof ze ergens voor compenseren ja.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk vaak wel datmensen die op werk een flinke attitude hebben thuis onder de plak zitten
O, ze heeft geen attitude hoor. Maar het is geen katje om zonder handschoenen aan te pakkenquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
Prrrquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet.
Dan zijn ze overal voor in, en iets minder dominant en kun je echt alles met ze uitspoken.
Vandaag nog afspraak plannen jij. IJzer smeden als het heet is.quote:
Oh, van Dale zegt met.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zonder de eerste h...
Daarom was ik zo laat, moest ff googlen.
Ik vind dit een gevalletje 'inconclusive'quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik begon al te vrezen voor mijn taalgevoel.
Nee, is gewoon apathie.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vind dit een gevalletje 'inconclusive'
Dat moet je lukken ja.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik gewoon voor Amsterdam (midden oktober) gaan voor mijn HM?
Kom soms wel onverschillig over hoor maar niet op dat niveau.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://www.ensie.nl/betekenis/apathisch-apatisch
Da's ook zo ongeveer de enige die het als geaccepteerde spelling neerzet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://www.ensie.nl/betekenis/apathisch-apatisch
https://www.encyclo.nl/begrip/APATISCHquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook zo ongeveer de enige die het als geaccepteerde spelling neerzet.
En als ik op die bron klik, krijg ik ditquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/APATISCH
2!
quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vandaag nog afspraak plannen jij. IJzer smeden als het heet is.
En niet je type bestaat niet. Als ze je 10 keer laat komen op een dag, dan boeit dat niet.
Ja, maar wel nu alvast afspreken! Stel niet uit tot morgen wie je vandaag nog kan doen.quote:
Dat klinkt als niet heel veel, afgelopen jaar ruim 3500 km gelopen en ongeveer 2 paar vrij eenvoudige Adidas Forest Grove opgelopen. Maar misschien dat het met hardlopen wel sneller gaat, dat weet ik nietquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Punt is vooral de demping, met hardlopen is voor de meeste mensen goede demping wel lekker (dus lekker dikke, fluffy zolen), maar dat slijt ook sneller.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt als niet heel veel, afgelopen jaar ruim 3500 km gelopen en ongeveer 2 paar vrij eenvoudige Adidas Forest Grove opgelopen. Maar misschien dat het met hardlopen wel sneller gaat, dat weet ik niet.
Goede punten wel ja, gelukkig is hardlopen niks voor mij, al heb ik ondertussen wel weer een nieuw paar nodigquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Punt is vooral de demping, met hardlopen is voor de meeste mensen goede demping wel lekker (dus lekker dikke, fluffy zolen), maar dat slijt ook sneller.
En dan nog de zwaardere impact van het hardlopen zelf, men zegt dat je bij iedere landing zo ongeveer drie keer je lichaamsgewicht als neerwaartse kracht hebt (in ieder geval flink meer dan bij wandelen), dus daar slijt de toch al sneller slijtende zool sneller van.
Gezien de blessuregevoeligheid van de sport, is het wel prettig om er een beetje op tijd bij te zijn, helemaal als je vooral op asfalt/verharde wegen loopt. Bij alleen bospaadjes is het al veel minder een issue.
zoekt je vader nog een zoon?quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:03 schreef Arch-Indar het volgende:
Je zal de verkeerde koffer maar van de band gehaald hebben...
https://www.nu.nl/binnenl(...)fen-op-schiphol.html
Daarom ook altijd je naam op je koffer schrijvenquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:03 schreef Arch-Indar het volgende:
Katia von Muckenstein, linker been en arm.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook altijd je naam op je koffer schrijven
quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:03 schreef Arch-Indar het volgende:
Jezus de luchtvaartmaatschappij raakt een koffer kwijt, maar het bedrijf is de boosdoener.quote:Tja, wat moet je hier nu van zeggen.
Ik denk, dat ik toch ook eens wat onderzoek zou doen naar een bedrijf, dat zo omgaat met menselijke resten die ter beschikking van de wetenschap zijn gesteld. Het kwijtraken van koffers vol met lichaamsdelen is niet bepaald wat ik zou verwachten indien ik mijn lichaam ter beschikking van de wetenschap zou stellen.
Alles kan, maar dat wil niet zeggen dat alles moet kunnen. Het kwijtraken van zo'n koffer behoort volgens mij niet te kunnen, en zo ja, dan schreeuwt het voor mij om heel veel uitleg.
Ja maar als ik een zak M&M's in m'n koffer heb, of een bus met chocoladepoeder, wordt m'n hele hebben en houden binnenstebuiten gekeerdquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:07 schreef Karzai het volgende:
Maarja als je ziet wat die Afrikanen en Aziaten allemaal meenemen aan etenswaren in hun koffer
En levende dieren worden ook vaak gesmokkeld
De apparatuur wordt wel steeds beter om dat te detecteren
Volgende keer als er ooit weer een weekend weg meet komt met fok, dan stop ik een hele grote zwarte dildo bij Molo in der koffer.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als ik een zak M&M's in m'n koffer heb, of een bus met chocoladepoeder, wordt m'n hele hebben en houden binnenstebuiten gekeerd
Een dubbelzijdige, en dan zorgen dat er minimaal twee vrouwen mee zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgende keer als er ooit weer een weekend weg meet komt met fok, dan stop ik een hele grote zwarte dildo bij Molo in der koffer.
En dan die douane wel even erop attanderen.
Haha.. Jij gaat toch ook mee dan?quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een dubbelzijdige, en dan zorgen dat er minimaal twee vrouwen mee zijn.
Best hoor, I haz no shame.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Haha.. Jij gaat toch ook mee dan?
Ik heb het tot volgende week uitgesteldquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar wel nu alvast afspreken! Stel niet uit tot morgen wie je vandaag nog kan doen.
Slim, ruim tijd om je ballen te scheren.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het tot volgende week uitgesteld
Haar ouders waren hippies. Misschien houdt ze van puur natuur.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim, ruim tijd om je ballen te scheren.
Trimmen dus.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haar ouders waren hippies. Misschien houdt ze van puur natuur.
Dat is inderdaad een complicerende factorquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:20 schreef Karzai het volgende:
maar relatie op de werkvloer, slecht idee
Als ze je 10 keer per dag laat komen is dat echt niet een factor hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een complicerende factor
Zolang jullie ‘gelijkwaardig’ zijn en niet een de chef van de ander zou er niks aan de hand moeten zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een complicerende factor
quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als ze je 10 keer per dag laat komen is dat echt niet een factor hoor.
Neuh, we zijn gewoon collega’squote:Op woensdag 8 januari 2020 16:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zolang jullie ‘gelijkwaardig’ zijn en niet een de chef van de ander zou er niks aan de hand moeten zijn.
Gezeik krijg je pas als het uit is
Adres van de notaris om je testament in te zien is wellicht ook handigquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Katia von Muckenstein, linker been en arm.
Bijnaquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
14 januari naar het schijnt weer.
Dit.quote:
Wie moet ik voor je in elkaar slaan?quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn weer in de stress hoor :p sturen me overal weg
Chefkok van het restaurant waar bittertje werkt.quote:
Oh nee toch gewoon tortellini met rooie klats.quote:
Okéquote:
Nu welquote:Had je mijn vraag nog in add topic gezien?
Wie?quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn weer in de stress hoor :p sturen me overal weg
Mijn collega's. Sta partij die nu vergadering heeft dus wilde in restaurant gaan helpen maar stuurde ze me weer weg. Nu ben k aan het hangen :pquote:
Ook chillquote:Op woensdag 8 januari 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn collega's. Sta partij die nu vergadering heeft dus wilde in restaurant gaan helpen maar stuurde ze me weer weg. Nu ben k aan het hangen :p
Gelukkigquote:Op woensdag 8 januari 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelezen. Herken het wel wat je schrijft:)
FBK?quote:
Free Bitterbal Knokploegquote:Op woensdag 8 januari 2020 18:47 schreef Muck het volgende:
[..]
FBK?
Friends of Bitterbal Koetsjiekoe?
Forum Breed Kankeren?
Fantastisch Bakken en Koken?
Heb ik ook hoor :pquote:Op woensdag 8 januari 2020 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik vind het altijd moeilijk om te omschrijven wat me nou zo moe maakt![]()
Onze secretaresse op de rechtbank is echt een hele aardige vrouw, maar ze kan binnen een paar minuten zķ het bloed onder mijn nagels vandaan halen met haar irritante stemgeluid
Binnen een kwartier van 'heuj, ze is er weer vandaag' naar 'hou je kop of ik hak hem eraf'
En dan vind ik mezelf weer een bitch, omdat ze het heus niet doet om mij te irriteren, enz. enz. enz.
Herkenbaar. Ik had het vanmiddag met een collega. Die begon eerst één voor één zijn knokkels te kraken. En vervolgens begon hij aan een e-mail waarbij hij elke geadresseerde hardop opnoemde terwijl hij de namen invulde. Echt, ik kon hem wel wurgen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik vind het altijd moeilijk om te omschrijven wat me nou zo moe maakt![]()
Onze secretaresse op de rechtbank is echt een hele aardige vrouw, maar ze kan binnen een paar minuten zķ het bloed onder mijn nagels vandaan halen met haar irritante stemgeluid
Binnen een kwartier van 'heuj, ze is er weer vandaag' naar 'hou je kop of ik hak hem eraf'
En dan vind ik mezelf weer een bitch, omdat ze het heus niet doet om mij te irriteren, enz. enz. enz.
Dat had gekund, maar ik ben even koffie gaan halenquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
dan zeg je toch "Joh hou je muil es ff"
Ik heb een Latte machiato gemaaktquote:
Ja jemig, zo zijn we niet getrouwd. Oh wacht...quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja jemig, zo zijn we niet getrouwd. Oh wacht...
Nog steeds net zo lomp als hoog merk ik alquote:
Jup!quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nog steeds net zo lomp als hoog merk ik al
Ik heb een panty aan, geen sokkenquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar checkt horloge.
Euhm.... Alle sok?
YAY!quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Sokken, check. En weer een stukje verder op mijn wandelschoenen.
Dat klinkt fantastisch.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
Ik ben net in slaap gevallen op de bank, zittend
Daar word ik altijd heel brak van als dat gebeurt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
Ik ben net in slaap gevallen op de bank, zittend
quote:
Ben ook een brakke oma johquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar word ik altijd heel brak van als dat gebeurt.
Vaal grijsquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is vast geen hele witte dan?
Preciesquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Matching colors met de rest. Slim!
quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup!
Ik probeerde mijn koffie weg te houden bij de kat, maar dat werkte niet...
Nu hebben zowel de kat als ik geen koffie
Fijn dat je in traject zitquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou ja sinds kort is er een verklaring
helemaal normaal wil ik het ook niet noemen hoorquote:
Ik vind het verhelderend en confronterend tegelijkertijd.quote:
Je weet dat dat IJsdraakje zelf is in die video?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
helemaal normaal wil ik het ook niet noemen hoor
Wat is dat?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het verhelderend en confronterend tegelijkertijd.
Ik kijk nu naar ADHDennis en ik heb al een paar keer hardop zitten lachen
Nee dat weet ik niet. Nou ja, nu welquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Je weet dat dat IJsdraakje zelf is in die video?
Voorbips vind k zo dom klinken. Hooggeleid vind k wel leuk :pquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
MCH kan trots op me zijn. Vandaag de omgeving geleerd wat hooggeleid is.
En ze kennis laten maken met het begrip voorbips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |