Garmin Forerunner 245 musicquote:
hoeveel loop je?quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, zķ hard gaat dat ook niet met mijn kilometers.
Bij moeder thuis 0 meter exactquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik woon boven NAP. Half metertje
Nah, ik ga altijd naar m'n lokale hardloopwinkel. Die kunnen iets beter zien hoe m'n gewrichten zich gedragen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic wordt mede mogelijk
gemaakt door zalandooooooo
quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Gaat toch om het aantal kilometers met de schoenen of?
Als je pijn aan voeten krijgt wisselen...
Welke wordt het gianni?
quote:
Ja das wel handig jaquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik ga altijd naar m'n lokale hardloopwinkel. Die kunnen iets beter zien hoe m'n gewrichten zich gedragen.
En hopen dat er nergens iets scherps ligtquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet ik m'n landing gaan aanpassen.
Moet je dan ook voorlopen met zon camera erbij?quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik ga altijd naar m'n lokale hardloopwinkel. Die kunnen iets beter zien hoe m'n gewrichten zich gedragen.
Combinatie van beiden, dat rubber wordt met de tijd ook minder dempend, dus heel veel langer dan twee jaar moet je eigenlijk niet willen doen met hardloopschoenen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Gaat toch om het aantal kilometers met de schoenen of?
Als je pijn aan voeten krijgt wisselen...
Welke wordt het gianni?
quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega vertelt me net dat ze waarschijnlijk MS heeft. Dus ik zeg: "Vandaar dat je je linkerbeen zo achter je aan sleept."
Ze kon het grapje waarderen
Kek ding!quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Garmin Forerunner 245 music
[..]
hoeveel loop je?
mijn huidige hardloopschoenen slijten niet meer aangezien ik alleen nog maar binnen sport en fiets.
Jup. En ik heb deze in de stad, dus zou stom zijn om zelf aan te kloten (en korting via m'n hardloopclubjequote:Op woensdag 8 januari 2020 10:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moet je dan ook voorlopen met zon camera erbij?
quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:34 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
En hopen dat er nergens iets scherps ligt
Alhoewel je tegenwoordig met schoenen ook niet altijd veilig meer bent, getuige de persoon die in het bos in een spijkermat gelopen is
Ah ja, wij hebben er ook zo eentje in de stad. Handig wel, al moet ik ook weer aparte zooltjes erin hebben altijd. Dat doen hun dan weer niet. Dus dan moet ik met sportschoenen naar de pootoloog.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. En ik heb deze in de stad, dus zou stom zijn om zelf aan te kloten (en korting via m'n hardloopclubje)
voor loopschoenen zeggen ze normaal max 400-500 km toch?quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kek ding!
En nu niet zo heel veel, denk zo'n 10-15km per week, denk dat het totaal van de schoenen nu zo'n 300km is. Maar sportschool kan ik het niet over eens worden met mezelf, dus ik ga me gewoon op hardlopen focussen komend jaar.
Vandaar ook m'n nieuwe paar-idee, huidige schoentjes lopen nog goed, maar ik verwacht dat ze snel gaan aftakelen. Beter nu vast wat kunnen wisselen dan.
Da's niet bijster veelquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor loopschoenen zeggen ze normaal max 400-500 km toch?
Oh, dan zit ik nog goed. Sinds juni vorig jaar 275km gelopen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze krijgen ook veel klappen te verduren.quote:
Hangt ook nogal van de schoenen af geloof ik, hoe dikker de zool, hoe langer het kan.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms moet je gewoon voor jezelf wat dingen verzinnen om gewoon nieuwe schoenen te kopenquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt ook nogal van de schoenen af geloof ik, hoe dikker de zool, hoe langer het kan.
En dit.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze krijgen ook veel klappen te verduren.
Voor de meeste mensen is dat wel genoeg voor 1 a 2 jaar te lopen
Ik beweeg alleen op wandelsnelheid dus ik heb er verder geen verstand vanquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze krijgen ook veel klappen te verduren.
Voor de meeste mensen is dat wel genoeg voor 1 a 2 jaar te lopen
wandelschoenen zouden tot 1500km mee moeten gaan. zegt menquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik beweeg alleen op wandelsnelheid dus ik heb er verder geen verstand van
Ik heb een paar Adidas Terrex schoenen die tegen die tijd waarschijnljk net ingelopen zijnquote:Op woensdag 8 januari 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wandelschoenen zouden tot 1500km mee moeten gaan. zegt men
Ooh, dan heb ik nog even.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wandelschoenen zouden tot 1500km mee moeten gaan. zegt men
Heb Lowa schoenen die nu misschien net 250km hebben gedaan op 1 jaar tijd, dus die kunnen nog wel even.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een paar Adidas Terrex schoenen die tegen die tijd waarschijnljk net ingelopen zijnElke keer weer liggen mijn hielen open
En je hielen een tijdje tapen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een paar Adidas Terrex schoenen die tegen die tijd waarschijnljk net ingelopen zijnElke keer weer liggen mijn hielen open
Ik heb een paar van Hanwag voor de betere hikes. Die zitten heerlijk, al zijn ze een beetje aan de zware kant. Die Terrex schoenen zitten ook heerlijk, maar het hielstuk is echt keihard. Dat schuurt helaas.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb Lowa schoenen die nu misschien net 250km hebben gedaan op 1 jaar tijd, dus die kunnen nog wel even.
Al lijken me die nieuwe terrex schoenen ook wel fijn, omdat die ook de adidas cloudfoam hebben die ik in mn handbal schoenen hebn.
Dat doe ik inderdaad, maar helemaal lekker voelt het nog niet. Het zijn schoenen met open mesh, dus in de lente waag ik een nieuwe pogingquote:
Om nu met veiligheidsschoenen te gaan hardlopen is ook weer zo wat.quote:
Jij hebt er net als ik ook ongeveer 30km opzitten zekerquote:
hiervoor had ik een paar meindl, die voor lange wandelingen net iets te stug (en iets te klein) bleken.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een paar van Hanwag voor de betere hikes. Die zitten heerlijk, al zijn ze een beetje aan de zware kant. Die Terrex schoenen zitten ook heerlijk, maar het hielstuk is echt keihard. Dat schuurt helaas.
Te stugge schoenen zijn niet fijn. Zeker niet als een deel van je tocht over redelijke harde paden gaat. Daarvoor had ik eigenlijk die Adidas gekocht.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hiervoor had ik een paar meindl, die voor lange wandelingen net iets te stug (en iets te klein) bleken.
het jaar dat ik daar lange tochten mee liep had ik ook regelmatig enorme blaren achterop mn hiel. En een half afgestorven dikke teennagel
nu nergens last van, maar voor mn eigen gemoedsrust trek ik wel altijd nog een tapeje over mn hiel
Mijn nagel is nog niet helemaal over... bijna al het bloed is er onder vandaan...quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te stugge schoenen zijn niet fijn. Zeker niet als een deel van je tocht over redelijke harde paden gaat. Daarvoor had ik eigenlijk die Adidas gekocht.Afgestorven nagels heb ik gelukkig nog nooit gehad.
nou ja, die van mij zat er nog op. daar groeide opeens gewoon een nieuwe onderdoorquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te stugge schoenen zijn niet fijn. Zeker niet als een deel van je tocht over redelijke harde paden gaat. Daarvoor had ik eigenlijk die Adidas gekocht.Afgestorven nagels heb ik gelukkig nog nooit gehad.
gelukkig zijn dat dingen waar je weinig last van ondervind, het ziet er alleen zo vies uit.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn nagel is nog niet helemaal over... bijna al het bloed is er onder vandaan...
Jep.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij hebt er net als ik ook ongeveer 30km opzitten zeker3 km inlopen en 27 wandeling
Dat kan achterlijk lang duren ja.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn nagel is nog niet helemaal over... bijna al het bloed is er onder vandaan...
wat wordt de volgende wandeling?quote:
Egmond, ongeveer de route van de HM daar. (Dus zo'n 21km)quote:
En dan Bali toch?quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Egmond, ongeveer de route van de HM daar. (Dus zo'n 21km)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |