Wat boeien Trumps tweets uberhaupt?quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat heeft dat met die tweet te maken?
Afkopen van een rechtzaak in de VS, ook al sta je in je recht, is vaak goedkoper dan de rechtzaak voor laten komen. Is een simpele winst/verlies rekening en geen bekentenis van schuld, dat weet toch iedereen (zou je denken).quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:14 schreef Belabor het volgende:
[..]
Settlements zin daarnaast schering en inslag in de VS. Liever wat betalen aan iemand dan maandenlang negatieve pers over iets waar je misschien helemaal niet schuldig aan bent.
Ja ik zou strijden totdat mijn onschuld overal duidelijk is, uiteindelijk win je de zaak als je gewoon onschuldig bent.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:03 schreef cynicus het volgende:
[..]
Afkopen van een rechtzaak in de VS, ook al sta je in je recht, is vaak goedkoper dan de rechtzaak voor laten komen. Is een simpele winst/verlies rekening en geen bekentenis van schuld, dat weet toch iedereen (zou je denken).
Ja maar jij bent een persoon en geen bedrijf. Voor een bedrijf is het een simpel kosten baten plaatje. Maar we weten in dit geval niet hoe dat eruit ziet. We weten niet of CNN settled terwijl ze konden winnen of dat ze settlen terwijl ze sowieso zouden verliezen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja ik zou strijden totdat mijn onschuld overal duidelijk is, uiteindelijk win je de zaak als je gewoon onschuldig bent.
Ah CNN weer. Hoe zat het nou eigenlijk met:quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jeetje... waar was al deze nuance toen Trump settlede?
Ben het overigens wel met je eens hoor.
Alleen heeft CNN waarschijnlijk meerdere miljoenen mogen neerleggen voor deze settlement. En ze stonden ook redelijk zwak.
Waar kan ik dat precies vinden??quote:CNN, MSNBC, etc praten iraanse propagande na dat er tientallen amerikanen gedood zijn.
Wat te lui om daadwerkelijk een argument tegen wat ik zeg in te brengen?quote:
Ah een whataboutism. Nou dat is wel een sterk argument van je refrag, jij blijft echt een user die tot denken aanzet met zulke top argumenten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jeetje... waar was al deze nuance toen Trump settlede?
Ben het overigens wel met je eens hoor.
Alleen heeft CNN waarschijnlijk meerdere miljoenen mogen neerleggen voor deze settlement. En ze stonden ook redelijk zwak.
Kan ook gewoon een fout zijn van een wat al te enthousiaste Iraniër die dacht een militair vliegtuig te zien, net zoals bij MH-17 een overijverige seperatist per ongeluk schoot.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:17 schreef cynicus het volgende:
Ik ben nog lang niet overtuigd dat het een aanslag was. Waarom een Oekraiens vliegtuig? Omdat het Amerikaanse Boeing was?
Dat dat inderdaad zou kunnen maar vlakbij een vliegveld waar -neem ik aan- regelmatig vliegtuigen opstijgen? Ik vind het nog steeds onwaarschijnlijk...quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een fout zijn van een wat al te enthousiaste Iraniër die dacht een militair vliegtuig te zien, net zoals bij MH-17 een overijverige seperatist per ongeluk schoot.
misschien omdat zijn tweets relevant zijn omdat hij een president speelt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat boeien Trumps tweets uberhaupt?
Mij lijkt het me ook een ongeluk. Verder wil ik ook geen speculaties hierover doen, en de rest van de users zou dit ook niet moeten doen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:17 schreef cynicus het volgende:
Ik ben nog lang niet overtuigd dat het een aanslag was. Waarom een Oekraiens vliegtuig? Omdat het Amerikaanse Boeing was?
Don't tell me what to do, you're not my real momquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:58 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Mij lijkt het me ook een ongeluk. Verder wil ik ook geen speculaties hierover doen, en de rest van de users zou dit ook niet moeten doen.
Tja het is een debiele opmerking maar dit soort nieuwsberichten gaan toch ook totaal nergens over.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:24 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.huffpost.com/(...)4f97c5b66361cb5c884f
het blijft wel een assistent die geselecteerd is door de huidige president. Wat er nu nog om hem heen draait is eigenlijk nog geflipterquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Tja het is een debiele opmerking maar dit soort nieuwsberichten gaan toch ook totaal nergens over.
Een verzameling twitterberichtjes van mensen die flippen kan je van alles wel maken.
Bericht aan de kolenpresident: kolen doden duizenden mensen en landbouwgewassen. More Wind Turbines and Solar Make Amerika Great Again!quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:40 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.dataforprogress.org/warren-green-jobs-plan
Warren green jobs plan ziet er eigenlijk een stuk beter uit dan het kolenplan wat ze nu hebben.
Je kunt ook verliezen als je onschuldig bent. Veel gedetineerden schikten met een 1 jaar gevangenisstraf omdat het verliezen van een rechtszaak 30 jaar cel opleverde.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja ik zou strijden totdat mijn onschuld overal duidelijk is, uiteindelijk win je de zaak als je gewoon onschuldig bent.
Persco om 17:00quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:13 schreef VacaLoca het volgende:
Dus, was dit een door de VS zelf goedgekeurde vergelding zodat het hiermee afgedaan is? Soort van ja je mag me op m'n schouder terugslaan en dan zijn we quitte idee?
Als Trump zich niet genoodzaakt voelt om weer terug te vergelden en de escalaties vroegtijdig stopt is het één van de meest wijze presidenten ooit
Dus Trump begon de escalatie maar als hij stopt waar hij zelf mee begonnen is is hij geweldig? Hij moet de meeste van zijn keutels intrekken dat laat juist zien dat vrijwel al zijn beslissingen waardeloos zijn. Met deze hele termijn laat hij zien de domste president ooit te zijn. En ik vroeger maar denken dat Bush een faalhaas was. Was hij natuurlijk ook maar hij komt niet in de buurt van dit niveau.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:13 schreef VacaLoca het volgende:
Dus, was dit een door de VS zelf goedgekeurde vergelding zodat het hiermee afgedaan is? Soort van ja je mag me op m'n schouder terugslaan en dan zijn we quitte idee?
Als Trump zich niet genoodzaakt voelt om weer terug te vergelden en de escalaties vroegtijdig stopt is het één van de meest wijze presidenten ooit
Dit heeft Trump allemaal zelf gecreëerd. Als hij echt één van de meest wijze presidenten ooit zou zijn had hij er überhaupt al niet aan moeten beginnen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:13 schreef VacaLoca het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |