Volgende keer knallen wij een Iraans vliegtuig neer? Nee laten we die cirkel niet rond maken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:04 schreef VEM2012 het volgende:
Wel bizar. De laatste keer dat dit gebeurde waren het Ukrainers die een lijnvliegtuig uit de lucht knalden, nu is het een Ukraiens lijnvliegtuig dat uit de lucht wordt gehaald. Zou de volgende een Iraans lijnvliegtuig zijn?
Russen, geen Oekraïeners. In elk geval etnische Russen, gesteund door Rusland.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:04 schreef VEM2012 het volgende:
Wel bizar. De laatste keer dat dit gebeurde waren het Ukrainers die een lijnvliegtuig uit de lucht knalden, nu is het een Ukraiens lijnvliegtuig dat uit de lucht wordt gehaald. Zou de volgende een Iraans lijnvliegtuig zijn?
Nope. Minder rtl4 kijken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:14 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Russen, geen Oekraïeners. In elk geval etnische Russen, gesteund door Rusland.
Russen bedoel je. Maar een foutje is snel gemaakt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:04 schreef VEM2012 het volgende:
Sommigen hebben (deels) Russische achtergrond, maar ze zijn nog steeds Oekraïner.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:14 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Russen, geen Oekraïeners. In elk geval etnische Russen, gesteund door Rusland.
Ik maak geen fout hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:18 schreef franske19 het volgende:
[..]
Russen bedoel je. Maar een foutje is snel gemaakt.
Om de onderste steen boven te krijgen bedoel jequote:Op donderdag 9 januari 2020 22:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zeker, Trudeau heeft in de persco ook gemeld dat hij al heeft gebeld met Rutte.
Zou me niet verbazen als Canada gaat vragen of Nederland hier een ondersteunende rol in wil gaan spelen na de opgedane ervaring nav MH17.
Je weet dat Rusland het ook niet gedaan heeft mag ik hopen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 23:07 schreef Discombobulate het volgende:
Waarschijnlijk gebeurt er, net zoals bij MH17, geen reet. Gewoon blijven zeggen dat je het niet gedaan hebt, net zoals Rusland, want daar kom je gewoon mee weg.
Oekraïne zal best inzage krijgen in de blackbox en dan gaat Boeing wel meekijken , lijkt me een domme fout te zijn, er zijn ook 82 Iraniërs omgekomen en er zat niet ene USA mens inquote:Op donderdag 9 januari 2020 23:07 schreef Discombobulate het volgende:
Waarschijnlijk gebeurt er, net zoals bij MH17, geen reet. Gewoon blijven zeggen dat je het niet gedaan hebt, net zoals Rusland, want daar kom je gewoon mee weg.
Het is gewoon het recht van de sterkste.quote:Op donderdag 9 januari 2020 23:07 schreef Discombobulate het volgende:
De keer hiervoor dat zoiets gebeurde was in 2001 geloof ik, toen schoot Oekraïne vanaf de Krim tijdens een militaire oefening een Russisch vliegtuig per ongeluk uit de lucht. De keer daarvoor was een Iran Air vlucht die in 1988 door een Amerikaanse raket ook per ongeluk uit de lucht werd geschoten, en in 1983 een Koreaans vliegtuig dat door de Sovjet-Unie eveneens per abuis werd neergehaald.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:04 schreef VEM2012 het volgende:
"Ex gratia" schadevergoeding aan de nabestaanden, zoals Oekraine deed nadat ze op 4 oktober 2001 Siberia Airlines Flight 1812 (met vooral Israelische passagiers) neerschoten?quote:Op donderdag 9 januari 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
En nu? De verantwoordelijke zien te achterhalen? MH17 gang van zaken?
Bewijs lijkt me overduidelijk, maar vertel?quote:Op donderdag 9 januari 2020 23:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je weet dat Rusland het ook niet gedaan heeft mag ik hopen?
Ik snap dat je inmiddels de champagne open hebt getrokken om ook in dit topic de pro Russische kaart van mh17 te trekken. Ga weg Daar gaat dit topic niet over. Laat die hele wellus nietus discussie hier maar buiten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 23:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je weet dat Rusland het ook niet gedaan heeft mag ik hopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |