SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Aiii.
[ Bericht 3% gewijzigd door De_Kraam op 07-01-2020 23:15:17 ]Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
quote:
Harmsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
Harms v Waites, Unterbuchner v Mitchell, Kleermaker v Hogan zijn wel prima match-ups in de laatste 16.
Je ma was ook smerig goed vannacht.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
Hogard was smerig goed op de Dutch Open.
Stukje asquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je ma was ook smerig goed vannacht.
Bestuur tegen de muur. Op naar het Maasgebouw.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:17 schreef Tagliano het volgende:
Bij een faillissement gewoon een ander bestuur
Rolandgod
Zou BDO "too big to fail" zijn dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:17 schreef Tagliano het volgende:
Bij een faillissement gewoon een ander bestuur
Rolandgod
Hij stelt het iets (iets, heel iets) veel simpeler voor dan zo'n hele procedure gaatquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou BDO "too big to fail" zijn dan?
OK cool, ik heb er verder geen verstand van ook hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij stelt het iets (iets, heel iets) veel simpeler voor dan zo'n hele procedure gaat
Althans in Nederland
Schrödinger's 2-0?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef AFCNiels het volgende:
Lullige stand voor deze statistieken.
[ afbeelding ]
is ook niet erg aardig van die meneer natuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:42 schreef KennyPowers het volgende:
https://twitter.com/sw7179/status/1214671049226432512
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:42 schreef KennyPowers het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:42 schreef KennyPowers het volgende:
![]()
Ja, het is wel weer leuk geweestquote:
Harry kan alleen in de weekenden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben ze de 140-caller wegbezuinigd?
Helaas, dat wordt de recorder even aanslingeren.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
http://bdodarts.com/index(...)-schedule?Itemid=121
@:Maxi-mus Kleergod v Hogan is de laatste pot morgenavond, jammer makker!
Droevige middagsessie weerquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
http://bdodarts.com/index(...)-schedule?Itemid=121
@:Maxi-mus Kleergod v Hogan is de laatste pot morgenavond, jammer makker!
Nee, het is niet veel nee... ook lekker druk in de zaal.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Droevige middagsessie weer
De ultieme vrouwenworp.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
Ik blijf die worp van Lorraine storend vinden. De greep, het nauwelijks strekken van de arm. Ver-schrik-ke-lijk.
Ze staat ook gewoon bijna recht voor het bord.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
Ik blijf die worp van Lorraine storend vinden. De greep, het nauwelijks strekken van de arm. Ver-schrik-ke-lijk.
Lekker toch, dan is zo'n wedstrijd ook niet zo snel voorbij.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:16 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Casey heeft die beftongbewegingen inmiddels afgeleerd.
Ik mag dat. 2,5 uur enkele reis genot allenquote:
En dan die debiele nageltjes erbij alsof ze 12 is.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:16 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Casey heeft die beftongbewegingen inmiddels afgeleerd.
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 01:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Harry kan alleen in de weekenden.
Tering wat een jetsers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kritiek verbotenYou're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:31 schreef KennyPowers het volgende:
En wat zeggen ze over Greaves?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kritiek verbotenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:31 schreef KennyPowers het volgende:
Vanwege dat juichen van hem gisteren? Kerel is 14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kritiek verbotenKom nou he
Net een setje bezig joh, dat houdt 'ie misschien niet vol.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
En lekker joh met de gasten die in volgende ronde opeens hoge gemiddeldes smijten. Hamilton met 95 gem, vorige ronde 82. Hazel nu met 97, vorige ronde 80...
Ik zat niet op te letten maar volgens mij gooide Landman een pijl buiten het bord.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten maar volgens mij gooide Landman een pijl buiten het bord.
Hij wilde 10 splitten, maar gooide zijn eerste poging op de 2 buiten het bord.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten maar volgens mij gooide Landman een pijl buiten het bord.
Het hadden broers kunnen zijn.quote:
Het is hier al donker.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik keek net naar buiten (na 17:00) en zag nog gewoon daglicht.
Ja ok het is donker, maar nog niet helemaal.quote:
Ze hadden die serie toen gelijk moeten opdoeken.quote:
Eensquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze hadden die serie toen gelijk moeten opdoeken.
Ik mag hopen dat je van dat gehandicaptenteam niet ook nog de oefenpotjes gaat kijken.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:17 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
BDO praktijken in Marbella.
Als je toch al naar de BDO kijkt ga je van de ene g-sport naar de andere.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je van dat gehandicaptenteam niet ook nog de oefenpotjes gaat kijken.
Ook nog kunnen genieten van een kool van Toornastra lees ik.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als je toch al naar de BDO kijkt ga je van de ene g-sport naar de andere.
Wel een afschuwelijk lelijke worp, wat wel weer past, bij hem.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:24 schreef Doevelaer het volgende:
Landman gooit wel in een lekker tempotje
Dat past prima bij z'n hoofd inderdaadquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel een afschuwelijk lelijke worp, wat wel weer past, bij hem.
Tja, Wapenveld hč.quote:
Even gegoogled, is het de vegan streaker?quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:44 schreef El-Stinho het volgende:
Landman heeft meer het hoofd van iemand uit een ondervoed gezin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:10 schreef KennyPowers het volgende:
Burnettgod in de housewtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:32 schreef hiburg het volgende:
Ik heb de laatste partij van Landman niet gezien maar het hoogtepunt van de eerste partij vond ik deze:
[ afbeelding ]
Prima koepelsquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:32 schreef hiburg het volgende:
Ik heb de laatste partij van Landman niet gezien maar het hoogtepunt van de eerste partij vond ik deze:
[ afbeelding ]
@Tagliano kan het fiksen zegt iequote:Op woensdag 8 januari 2020 19:34 schreef hiburg het volgende:
Gek, alleen als ik de post met de afbeelding quote en dan weer post dan werkt het ?!
quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:34 schreef hiburg het volgende:
Gek, alleen als ik de post met de afbeelding quote en dan weer post dan werkt het ?!
Dank !quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.png erachter zetten
Lekker man.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.png erachter zetten
kunnen we beginnen ja?quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:17 schreef tja77 het volgende:
Wannabe gangster Harms met blik om z’n nek.
Beste uiersquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.png erachter zetten
Harms en Veenstra niks mis mee.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Landman, Harms, Olde Kalter, Veenstra... Wat een volk bij BDO
Crackhoertjequote:Op woensdag 8 januari 2020 20:25 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Boom boom, maar niet boom boom Bennett.
Harms niet kennenquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is net niet een gluurworp van Harms
Lekker hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:25 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Te lang bij de BDO gebleven, ondanks dat ik alle overwegingen respecteer.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel de Grand Slam gewonnen met zijn harde duw worp
Zijn 2e wereldtitel kwam wel onverwacht allen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Te lang bij de BDO gebleven, ondanks dat ik alle overwegingen respecteer.
Het viel me na tien minuten pas op dat het best een plork is.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:25 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Mazzelen tegen De Vos allen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn 2e wereldtitel kwam wel onverwacht allen.
Nadat je was gekomen zeker. Dan valt het wel vaker wat tegen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:35 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Het viel me na tien minuten pas op dat het best een plork is.
Klopt, maar gelukkig boeit het dan ook niet meerquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:36 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Nadat je was gekomen zeker. Dan valt het wel vaker wat tegen.
Zo is dat ouwe reus.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:39 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Klopt, maar gelukkig boeit het dan ook niet meer
sow halloquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:25 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
nee, je bent de eerstequote:Op woensdag 8 januari 2020 20:41 schreef TornadoDK het volgende:
Het zal vast al eens gezegd zijn maar wat een irritant camerawerk, te vaak net te laat of helemaal verkeerd.
Harms hep wel een mooi nieuw setje pijlen, vinnik.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:51 schreef wimderon het volgende:
Als je een bingokaart had gevuld met Roland die close is/getraind heeft met ... dan had je nu al een dubbele bingo gehad.
Bezoekje gebracht bij Dartshop Zaanstad zeker. (lol)quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Harms hep wel een mooi nieuw setje pijlen, vinnik.
quote:Pim van Waardenburg
Local Guide ˇ 10 reviews
6 dagen geleden
Super leuk om Vincent live te zien gooien.. veel materialen.. wellicht niet de goedkoopste.. maar wel breed assortiment. Advies van een kenner.. bner.. genoeg tijd voor een praatje.. foto.. handtekening voor de klanten. Erg leuk!
Ze voldoen aan de theorie van Roland.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Harms hep wel een mooi nieuw setje pijlen, vinnik.
Oke bedanktquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:01 schreef Zipportal het volgende:
Wesley Harms – Scott Waites (R3)
Michael Unterbuchner – Scott Mitchell (R3)
Richard Veenstra – David Evans (R3)
Die hebben geen honger met zon dikke pensquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:06 schreef Zipportal het volgende:
Zielige Save the Children reclame op Eurosport.
Koala beertjes gaat voor hongerbuiknegers.
Genevieve Fox heeft haar haar geverfd ?quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:25 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal bladgoud. Niks waard allen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Harms al zijn goud verkoopt hoeft ie rest van zn leven niet te werken
Vraag me af of het echt goud is.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Harms al zijn goud verkoopt hoeft ie rest van zn leven niet te werken
Vast nietquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af of het echt goud is.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jawel maar bladgoud (dun laagje goud). Martin Adams zijn koningsringen zijn wel helemaal volledig van goud en kaolo duurquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
AFAS Live niet vol kunnen krijgen (lol)quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:12 schreef Zipportal het volgende:
https://www.ticketmaster.nl/search/?keyword=barney+dome
@:de_kraam nog steeds niet uitverkocht.
Aiii.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
AFAS Live niet vol kunnen krijgen (lol)
Het leven heeft geen zin meerquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
pijnlijkquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Iedereen is klaar met Barney.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Altijd krom afgesteld die teringdingen GENOTquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Al je zakgeld in zo'n ding pleuren GENOT
Niet eens bovendrijven op Q-School en de Challenge Tours.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
Waites hele jaar geen donder gooien en nu stoer doen
quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
Waites hele jaar geen donder gooien en nu stoer doen
quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:21 schreef Zipportal het volgende:
Kaartverkoop is al sinds juni (!!!!!) bezig.
Je kunt grijpkranen instellen. Per x beurten of per x omzet krachtig grijpen zodat er een prijs(je) uitgaat.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd krom afgesteld die teringdingen GENOT
SCAM GENOT
quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:26 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Je kunt grijpkranen instellen. Per x beurten of per x omzet krachtig grijpen zodat er een prijs(je) uitgaat.
Scammer gespotquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:26 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Je kunt grijpkranen instellen. Per x beurten of per x omzet krachtig grijpen zodat er een prijs(je) uitgaat.
Had meer 100+ en 180ers etc etc en hoger gemiddelde en alsnog verliezen, vreemd genot.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ongelofelijk. 2-0 voor en na de eerste pauze geen pepernoot meer geraakt
Hji speelde best goed op zich toch?quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
Harms interesseert me niet, maar het is wel vermoeiend dat Waites weer boven komt drijven.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:31 schreef tja77 het volgende:
Harms is ook zo’n week ei, in een interview voor de wedstrijd zeggen. Dat hij Waites veel heeft zien soft tippen. And well, If I win I win, and if I lose I lose.
Wtf? Eerste geplaatst in HET toernooi van de BDO. Wat heb je dan voor instelling joh?
Alsof dit WK wat zegt over zijn kansen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gaat nog Kjoeskoel spelen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |