quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:31 schreef KennyPowers het volgende:
En wat zeggen ze over Greaves?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kritiek verbotenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:31 schreef KennyPowers het volgende:
Vanwege dat juichen van hem gisteren? Kerel is 14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kritiek verbotenKom nou he
Net een setje bezig joh, dat houdt 'ie misschien niet vol.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
En lekker joh met de gasten die in volgende ronde opeens hoge gemiddeldes smijten. Hamilton met 95 gem, vorige ronde 82. Hazel nu met 97, vorige ronde 80...
Ik zat niet op te letten maar volgens mij gooide Landman een pijl buiten het bord.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten maar volgens mij gooide Landman een pijl buiten het bord.
Hij wilde 10 splitten, maar gooide zijn eerste poging op de 2 buiten het bord.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten maar volgens mij gooide Landman een pijl buiten het bord.
Het hadden broers kunnen zijn.quote:
Het is hier al donker.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik keek net naar buiten (na 17:00) en zag nog gewoon daglicht.
Ja ok het is donker, maar nog niet helemaal.quote:
Ze hadden die serie toen gelijk moeten opdoeken.quote:
Eensquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze hadden die serie toen gelijk moeten opdoeken.
Ik mag hopen dat je van dat gehandicaptenteam niet ook nog de oefenpotjes gaat kijken.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:17 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
BDO praktijken in Marbella.
Als je toch al naar de BDO kijkt ga je van de ene g-sport naar de andere.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je van dat gehandicaptenteam niet ook nog de oefenpotjes gaat kijken.
Ook nog kunnen genieten van een kool van Toornastra lees ik.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als je toch al naar de BDO kijkt ga je van de ene g-sport naar de andere.
Wel een afschuwelijk lelijke worp, wat wel weer past, bij hem.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:24 schreef Doevelaer het volgende:
Landman gooit wel in een lekker tempotje
Dat past prima bij z'n hoofd inderdaadquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel een afschuwelijk lelijke worp, wat wel weer past, bij hem.
Tja, Wapenveld hè.quote:
Even gegoogled, is het de vegan streaker?quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:44 schreef El-Stinho het volgende:
Landman heeft meer het hoofd van iemand uit een ondervoed gezin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |