De ultieme vrouwenworp.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
Ik blijf die worp van Lorraine storend vinden. De greep, het nauwelijks strekken van de arm. Ver-schrik-ke-lijk.
Ze staat ook gewoon bijna recht voor het bord.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
Ik blijf die worp van Lorraine storend vinden. De greep, het nauwelijks strekken van de arm. Ver-schrik-ke-lijk.
Lekker toch, dan is zo'n wedstrijd ook niet zo snel voorbij.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:16 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Casey heeft die beftongbewegingen inmiddels afgeleerd.
Ik mag dat. 2,5 uur enkele reis genot allenquote:
En dan die debiele nageltjes erbij alsof ze 12 is.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:16 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Casey heeft die beftongbewegingen inmiddels afgeleerd.
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 01:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Harry kan alleen in de weekenden.
Tering wat een jetsers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kritiek verbotenYou're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:31 schreef KennyPowers het volgende:
En wat zeggen ze over Greaves?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kritiek verbotenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:31 schreef KennyPowers het volgende:
Vanwege dat juichen van hem gisteren? Kerel is 14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kritiek verbotenKom nou he
Net een setje bezig joh, dat houdt 'ie misschien niet vol.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
En lekker joh met de gasten die in volgende ronde opeens hoge gemiddeldes smijten. Hamilton met 95 gem, vorige ronde 82. Hazel nu met 97, vorige ronde 80...
Ik zat niet op te letten maar volgens mij gooide Landman een pijl buiten het bord.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten maar volgens mij gooide Landman een pijl buiten het bord.
Hij wilde 10 splitten, maar gooide zijn eerste poging op de 2 buiten het bord.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten maar volgens mij gooide Landman een pijl buiten het bord.
Het hadden broers kunnen zijn.quote:
Het is hier al donker.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik keek net naar buiten (na 17:00) en zag nog gewoon daglicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |