SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:10 schreef KennyPowers het volgende:
Burnettgod in de housewtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:32 schreef hiburg het volgende:
Ik heb de laatste partij van Landman niet gezien maar het hoogtepunt van de eerste partij vond ik deze:
[ afbeelding ]
Prima koepelsquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:32 schreef hiburg het volgende:
Ik heb de laatste partij van Landman niet gezien maar het hoogtepunt van de eerste partij vond ik deze:
[ afbeelding ]
@Tagliano kan het fiksen zegt iequote:Op woensdag 8 januari 2020 19:34 schreef hiburg het volgende:
Gek, alleen als ik de post met de afbeelding quote en dan weer post dan werkt het ?!
quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:34 schreef hiburg het volgende:
Gek, alleen als ik de post met de afbeelding quote en dan weer post dan werkt het ?!
Dank !quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.png erachter zetten
Lekker man.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.png erachter zetten
kunnen we beginnen ja?quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:17 schreef tja77 het volgende:
Wannabe gangster Harms met blik om z’n nek.
Beste uiersquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.png erachter zetten
Harms en Veenstra niks mis mee.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Landman, Harms, Olde Kalter, Veenstra... Wat een volk bij BDO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |