De datum/tijd staat erbij vermeld.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:08 schreef shiitake het volgende:
Leuk zeg dit topic. Ik heb de app ook geïnstalleerd.![]()
Wat ik nog niet helemaal doorheb is dat er dus blijkbaar pakketten 's avonds worden aangeboden die je pas een dag later aan het eind van de dag ophaalt. Klopt dat? Of is ophalen dan 's ochtends?
quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De datum/tijd staat erbij vermeld.
Als er nu een locatie zegt 'tussen 17 en 18', dan is dat vrijdag de 10e inderdaad.
Het is ook wat gek vanuit die redenatie inderdaad. Mocht er nou niets over blijven, dan kan het zijn dat je bestelling geannuleerd wordt. Ook kunnen ze nog aantallen toevoegen als er meer over blijft. Het is niet altijd fixed (meeste wel voor m'n gevoel).quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:22 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
En dat klokje geeft dus de ophaaltijd aan? Tussen 17.00 en 17.30 uur bijvoorbeeld.
Ik dacht wel dat het zo was, maar vond het raar dat een bakker nu al kan zeggen dat hij morgen wat over heeft aan het eind van de dag. Daarom twijfelde ik.
Duidelijk. Dankjewel voor je uitleg.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook wat gek vanuit die redenatie inderdaad. Mocht er nou niets over blijven, dan kan het zijn dat je bestelling geannuleerd wordt. Ook kunnen ze nog aantallen toevoegen als er meer over blijft. Het is niet altijd fixed (meeste wel voor m'n gevoel).
Je geeft in principe een fixed aantal aan per dag, elke werkdag bv. 4. Als je met hebt dan zet je er meer bij op en als je te weinig hebt kun je cancellen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook wat gek vanuit die redenatie inderdaad. Mocht er nou niets over blijven, dan kan het zijn dat je bestelling geannuleerd wordt. Ook kunnen ze nog aantallen toevoegen als er meer over blijft. Het is niet altijd fixed (meeste wel voor m'n gevoel).
Een bakker die al jaren bakt weet wel ongeveer wat hij gemiddeld over heeft aan het eind van de dag. Niet precies wat, maar wel of het genoeg is om zo'n actie zinnig te maken. Ik heb een keer gehad dat een box geannuleerd werd (irritant, ik was al onderweg) en ik weet van een notenbar hier in de buurt dat ze alleen op de dag zelf iets online zetten, als ze al wat online zetten. Daar kreeg ik wel een heel fijn pakket overigensquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:22 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
En dat klokje geeft dus de ophaaltijd aan? Tussen 17.00 en 17.30 uur bijvoorbeeld.
Ik dacht wel dat het zo was, maar vond het raar dat een bakker nu al kan zeggen dat hij morgen wat over heeft aan het eind van de dag. Daarom twijfelde ik.
Dat is idd wel erg weinig. Goed dat je het gemeld hebt hoor! En sowieso wel fijn dat tgtg zo snel reageert op klachten. Dat is wel echt positiefquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb mijn eerste klacht ingediend. De bakker gaf 1 stokbrood, 4 (ham?)kaascroissantjes en 6 harde witte broodjes. Voor 5 euro. Ben helemaal geen zeikwijf, maar het kost bij de bakker echt 8 euro ofzo normaal gesproken. tgtg reageert wel vlot en snel, heb al mail dat ik m'n geld terug krijg
Ik heb dan veel liever dat ze het pakket gewoon annuleren ofzo. Als er niet (genoeg) over is, is er niet genoeg over. Prima.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:47 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat is idd wel erg weinig. Goed dat je het gemeld hebt hoor! En sowieso wel fijn dat tgtg zo snel reageert op klachten. Dat is wel echt positief
Dat hoeft niet hoor. Mijn hele gezin haalt weleens wat op als ik wat gekocht heb. Zij loggen gewoon op de app op hun eigen telefoon in met mijn inloggegevens.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:43 schreef gelestipjes het volgende:
Hier net een box besteld, denkende dat mijn vriend hem dan morgen op kan halen want ik moet werken tot 17:00 en de ophaaltijd is tot 17:00. Maar hij kan hem natuurlijk helemaal niet ophalen want dan moet hij mijn app/ telefoon hebben. Annuleren dus maar:(
Ik krijg altijd dit soort pakketten, maar als mensen met de handen bovenop de knop zitten is de kans kleiner een pakket te pakken te krijgen. Ik had echt geluk dat er ineens een paar online kwamen vandaag:quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
@:drakin volgens mij rekenen ze altijd met de oorspronkelijke prijs, anders zou je korting op korting krijgen.
Dat onderste pakket heeft een prijs, zonder de korting, van net iets meer dan 10 Euro.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik krijg altijd dit soort pakketten, maar als mensen met de handen bovenop de knop zitten is de kans kleiner een pakket te pakken te krijgen. Ik had echt geluk dat er ineens een paar online kwamen vandaag:
[ afbeelding ]
En dan krijg je ipv een winkelmandje vol een bodempje:
[ afbeelding ]
Goed, nou is dat bovenste pakket ook echt een topper, en heb je altijd kleinere pakketten bij andere winkels, maar vond het toch wel wat karig vooral door die stickers. Dit had je dus ook voor 6 of 7 euro met stickers kunnen halen.
Ok vlees lijkt me echt heerlijk, ik ben echt blij dat hier geen producten met suiker in zitten en een yummie salade.
Ik heb het net opgeteld en kom op een oorspronkelijke prijs van ¤15,82, waarbij ik heb gegokt dat de mozzarella ¤1,56 was (niet goed leesbaar, met 50% korting lijkt het ¤0,78). Is dus prima volgens de regels, ervan uitgaande dat ze 5 euro betaald heeft. En als ze het had gekocht buiten 2G2G om, met de kortingsstickers, dan had ze ¤7,91 betaald.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 01:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat onderste pakket heeft een prijs, zonder de korting, van net iets meer dan 10 Euro.
Als je er 3 of 3,50 voor betaald hebt dan kan dat nog. Als je 5 Euro betaald hebt, dan lijkt een klacht me wel gerechtvaardigd.
Gelukkig dat het voor jou bruikbare producten zijn!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:19 schreef Myraela het volgende:
Het was inderdaad de box waarvan een lijstje in het vorige topic werd gepost. Maar ik vind dit eigenlijk wel een prima en bruikbare inhoud. En leuk, zo'n verlaat kerstpakket uitpakken.
[ afbeelding ]
Nou, ik gaf mn tas en mn telefoon en ze donderde achter de balie dingen in de tas. Dus ik keek/zag het pas in de auto.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:05 schreef drakin het volgende:
Heb je dan niet iets gezegd bij de bakker tijdens het ophalen?
Ja, ik had van dat vlees de afgeprijsde prijs gerekend en niet de originele prijs. Met die originele prijs kom je precies op die 15 Euro uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 03:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik heb het net opgeteld en kom op een oorspronkelijke prijs van ¤15,82, waarbij ik heb gegokt dat de mozzarella ¤1,56 was (niet goed leesbaar, met 50% korting lijkt het ¤0,78). Is dus prima volgens de regels, ervan uitgaande dat ze 5 euro betaald heeft. En als ze het had gekocht buiten 2G2G om, met de kortingsstickers, dan had ze ¤7,91 betaald.
Er zijn ook supermarkten die afprijzen met 35% korting, dan is het gevoel dat je een hele goede deal krijgt via 2G2G wat eerder bereikt.
Het was een pakket van 4,99quote:Op zaterdag 11 januari 2020 01:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat onderste pakket heeft een prijs, zonder de korting, van net iets meer dan 10 Euro.
Als je er 3 of 3,50 voor betaald hebt dan kan dat nog. Als je 5 Euro betaald hebt, dan lijkt een klacht me wel gerechtvaardigd.
16 jarige medewerkers? emojis in zinnen, wat onproffesioneel!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:01 schreef Loontjah het volgende:
Voor precies hetzelfde contact gehad, maar deze klantenservice medewerker vond het leuk om hun USP's te blijven herhalen (zal vast in hun protocolboekje staan), gebruikte meermaals emoji's in de zinnen en begon 2 x een mail met dezelfde zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |