las Bridget jaloers is heeft ze een probleem met kroegtijger Andréquote:
met zo'n following op Insta moet dat ten gelde maken zijn, zeker als jonge moeder zijnde.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
De Privé weet er in deze periode van relatieve radiostile nog een artikel uit te persen: ze vragen zich af of-en zo ja hoe- Monique haar glamourleven blijft voortzetten. Of ze haar heldenstatus in kan blijven zetten om als influencer haar inkomsten te genereren of dat ze gaat voortborduren op haar mbo-opleiding.
Beetje komkommer allemaal, maar ik heb me hier ook wel afgevraagd wat ze nu doet qua werk.
Ja en ook het soort volgers leent zich daarvoor: huismoekes die graag zoals Mo willen zijn. Bij de meest simpele basics (zwart shirtje van de Hema) wordt nog gevraagd waar ze het vandaan haaltquote:Op woensdag 15 januari 2020 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met zo'n following op Insta moet dat ten gelde maken zijn, zeker als jonge moeder zijnde.
Zo erg is ze toch nietquote:Op woensdag 15 januari 2020 15:53 schreef -river- het volgende:
Daarom ging B ook als "verassing" naar België, was meer controle.
Ze weet zeker dat hij binnen een relatie vreemd gaat toch?quote:Op woensdag 15 januari 2020 16:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Zo erg is ze toch niet
Maar serieus, het kan toch ook gewoon voor de leuk zijn geweest?
Misschien is ze zo'n naief grietje dat denkt dat zij hem wel even temt. Met heur haar op de tanden.quote:Op woensdag 15 januari 2020 16:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze weet zeker dat hij binnen een relatie vreemd gaat toch?
Ja inderdaad, net zoals vrouwen denken dat ze mannen kunnen veranderen zoals "bij mij doet hij dat niet".quote:Op woensdag 15 januari 2020 16:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Misschien is ze zo'n naief grietje dat denkt dat zij hem wel even temt. Met heur haar op de tanden.
Werd hij net als zn pa met een vuurpijl afgeschoten??quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:53 schreef -river- het volgende:
Oh, zie het jaquote:Op woensdag 15 januari 2020 16:24 schreef soapie het volgende:
[..]
Werd hij net als zn pa met een vuurpijl afgeschoten??
Nu maar Hopen dat B wakker kan blijven als ze hem "afschieten". (nee is geen doodsverwensing)quote:Op woensdag 15 januari 2020 16:28 schreef soapie het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet laten, inkoppertje!![]()
Vrouwen zijn ook niet te veranderen. Die van mij kan na 15 jaar nog steeds geen 5 borden netjes in de vaatwasser zetten.quote:Op woensdag 15 januari 2020 16:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, net zoals vrouwen denken dat ze mannen kunnen veranderen zoals "bij mij doet hij dat niet".
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook niet te veranderen. Die van mij kan na 15 jaar nog steeds geen 5 borden netjes in de vaatwasser zetten.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook niet te veranderen. Die van mij kan na 15 jaar nog steeds geen 5 borden netjes in de vaatwasser zetten.
Ja misschien wilde hij een beetje met K3 spelen. Die vond ie altijd zo leuk namelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:53 schreef -river- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |