ik kan me hier geen beeld bij vormenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb zin in een wit bolletje met witte chocopasta en bastogne koekjes.
Not good.
Het is ontzettend ongezond vooralquote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan me hier geen beeld bij vormen
witte bolletjes met boter en speculaas ken ik wel, maar witte chocopasta zou ik er niet snel bij bedenken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is ontzettend ongezond vooral. Maar wel lekker.
Ook lekkerquote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
witte bolletjes met boter en speculaas ken ik wel, maar witte chocopasta zou ik er niet snel bij bedenken.
ook al jaren niet meer gehad eigenlijk
Haha, dagelijkse struggle?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:16 schreef rival het volgende:
Ik heb trek in een oorlog zonder uitjes en een frikandel mayo erbij.
Ik vraag me af of dat ooit nog eens zal veranderen.
Daar heb ik doordeweeks toch allemaal geen tijd voor.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Je moet ook niet tot zo laat sexy time hebben met je ambitieloze chick op maandagavond
zin in nu.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook lekkermet roomboter dan wel he
Doe jij dat? Je fokt meestal rond 7 uur al en dan loop je de hele dag met een lekkende kut.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:18 schreef Chia het volgende:
Gewoon op tijd opstaan voor een ochtendwipje.
Gewoon menstruatiecup toch, multifunctioneel dat ding. En ik heb de meeste dagen maar 5 minuten reistijd, dus met om 6 u opstaan is er veel mogelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe jij dat? Je fokt meestal rond 7 uur al en dan loop je de hele dag met een lekkende kut.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon menstruatiecup toch, multifunctioneel dat ding. En ik heb de meeste dagen maar 5 minuten reistijd, dus met om 6 u opstaan is er veel mogelijk.
Vraag me af wat dat voor geur produceertquote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon menstruatiecup toch, multifunctioneel dat ding. En ik heb de meeste dagen maar 5 minuten reistijd, dus met om 6 u opstaan is er veel mogelijk.
ik hoef dit eigenlijk niet te weten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vraag me af wat dat voor geur produceert
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vraag ik me totaal niet af eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je bang bent voor geurtjes moet je geen zaad in een vagina willen deponeren.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoef dit eigenlijk niet te weten.
Jij hebt nauwelijks seks ook tochquote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoef dit eigenlijk niet te weten.
Eensquote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:41 schreef Debsterr het volgende:
Menstruatiecup is wel een bazending trouwens.
wat een aannames weer.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je bang bent voor geurtjes moet je geen zaad in een vagina willen deponeren.Licht basisch in een licht zuur milieu kan nu eenmaal voor geur zorgen.
en wat doe je met deze informatie?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik lees echt veel gevoelige informatie over mensen in dit topic.
Jij bent geen menstruatiecup fan?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Mooi voor je excelbestandquote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Het is even wennen maar vind het zo chill dat je niet elke 3 uur iets hoeft te wisselen.quote:
Wat gaat het wordenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is even wennen maar vind het zo chill dat je niet elke 3 uur iets hoeft te wisselen.
Nieuwe tattoo afspraak gepland
Uiteraard! Met een portret erbijquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat gaat het worden"Koffiemeneer <3 "?
En ga je naar Hanne?
Volgens mij zit haar agenda ook belachelijk vol.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uiteraard! Met een portret erbij.
Nee, een meisje in Vught. Had Hanne toen gemaild maar die verwezen het intern zonder pardon door, terwijl ik specifiek Hanne wilde in die shop. Dus nu voor een heel andere shop gegaan.
Yup, nadeel van een heel goede artiest, en ergens ook prima als ze iets niet wil aannemen. Maar dit voelde echt als zo'n doorgeefluik, en ik kom wel gewoon geld brengen zeg maar.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zit haar agenda ook belachelijk vol.
Linkje?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yup, nadeel van een heel goede artiest, en ergens ook prima als ze iets niet wil aannemen. Maar dit voelde echt als zo'n doorgeefluik, en ik kom wel gewoon geld brengen zeg maar.
Nu een artiest die ook hartstikke goed maar nog niet zo established is (dus betaalbaarder) en ook helemaal mijn stijl.
Mooi werk welquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Je moet eens Nikita Beaux Ink volgen op Instagram, als haar agenda opengaat, pure waanzin. Ik zit gewoon plaatsvervangend te facepalmen als je die reacties ziet.
Leukquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi werk wel.
Ik ga nu hier: https://www.instagram.com/kim_dot_tattoo/
Hahaha, dat is zo verschrikkelijk he. Altijd 5x die deur controleren.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Trek net een wc deur open zit er iemand op de pot.die verschrikte blik
Korein.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag wel of een peuter van Korijn kinderplein iets op me tekent, en dan noem ik t hip, uniek en puur.
En dan tegen iedereen zeggen dat het de laatste tekening van je dode kind is.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag wel of een peuter van Korijn kinderplein iets op me tekent, en dan noem ik t hip, uniek en puur.
Ik twijfelde al, maar was te lui om op te zoekenquote:
En dat ze kunnen doneren op Giro666 of zo! Voor steun.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan tegen iedereen zeggen dat het de laatste tekening van je dode kind is.
Wie weet krijg je bij Korijn wel iets mooiersquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik twijfelde al, maar was te lui om op te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |