SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.![]()
Vanmiddag waren ze er nog niet.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
NU even naar kijkersvragen gaan. Serieus
🐷twitter:kirstyhutch91 twitterde op maandag 06-01-2020 om 00:39:08Well after replaying my walk on and reading comments I feel pretty sick! Maybe it's whats needed to kick start a diet! 🐷 reageer retweet
"het gaat slechter dan verwacht"? Slechter dan verwacht werd voordat duidelijk werd dat de zalen leeg zouden blijven of wat?quote:Op maandag 6 januari 2020 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
BDO nu ook al wanbetaler, hoe een Nederlands bedrijf de dupe werd
https://www.dartfreakz.nl(...)mpaign=ReviveOldPost
Een Nederlands bedrijf inhuren voor een event in Engelandquote:Op maandag 6 januari 2020 18:43 schreef KennyPowers het volgende:
Dat Nederlandse bedrijf dat niet betaald is
Des Jacklin
Lachwekkendquote:Op maandag 6 januari 2020 19:07 schreef Zipportal het volgende:
Superniger zit alweer braaf in het DWDD topic. (lol) @:coco.
Wat is eigenlijk nog de lol van tienduizend talkshows op een dag?quote:
twitter:RobCross180 twitterde op maandag 06-01-2020 om 16:34:59On way to London to practice with @L8tonbennett before his World Champs match with Scott Mitchell tomorrow night.Always look forward to time with him. Such a great kid ⚡️💥💥📸@taylanningpix https://t.co/LhtIBhrc1a reageer retweet
quote:Op maandag 6 januari 2020 17:50 schreef Zipportal het volgende:
Baksteen door de TV. ZO KLAAR.
@:jr-style-93
@:de_kraam
Ik hoop dat iemand met een sliding Erik 'euh' Dijkstra zijn stembanden beschadigt zodat hij een hele lange tijd niet meer kan praten. Een grote schande dat Willemijn Veenhoven met hem opgescheept zit, de tv-wereld zou beter af zijn zonder hem.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
Voor @:wimderon te hopen dat ze klaar zijn voordat Op1 begint.
De altijd overschatte Gabri.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:04 schreef De_Kraam het volgende:
Dit was wel een godenreclame. Foeke Booy die iedereen doodrijdt met de vrachtwagen. Weet alleen niet meer wie die kale ook alweer is.
Een lesje van Scottydog zou goed voor Leehton.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
@:Wimderon Hopelijk krijgt hij ook les om Scotty Dog te handelen.twitter:RobCross180 twitterde op maandag 06-01-2020 om 16:34:59On way to London to practice with @:L8tonbennett before his World Champs match with Scott Mitchell tomorrow night.Always look forward to time with him. Such a great kid ⚡️💥💥📸@:taylanningpix https://t.co/LhtIBhrc1a reageer retweet
Die gooit altijd raak.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:28 schreef Zipportal het volgende:
Brenton Tarrant is ook een darter uit Nieuw-Zeeland.
neequote:Op maandag 6 januari 2020 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. Klopt het dat we geen geluid hebben?
Ik heb wel geluid.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. Klopt het dat we geen geluid hebben?
ze hebben de rechterzijde dichtgegooid (vanaf het podium gezien)quote:
ALLEE ALLEE ALLEEquote:Op maandag 6 januari 2020 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Als je in die zaal een Yaya inzet word je persoonlijk onthoofd door Martin Adams.
Ik wacht nog steeds op de eerste die luidkeels BORING BORING TABLES inzetquote:Op maandag 6 januari 2020 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Als je in die zaal een Yaya inzet word je persoonlijk onthoofd door Martin Adams.
Ik heb geen leven, persoonlijk.quote:
Het mag allemaal wel wat enthousiaster hier... Beetje tussenin BDO en PDC zou mooi zijn.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:47 schreef Caland het volgende:
Wel mooi dat vrijwel niemand verkleed is
Zo zou het bij de PDC ook moeten zijn
Ja de gekte van de PDC maar zonder het carnaval is al primaquote:Op maandag 6 januari 2020 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het mag allemaal wel wat enthousiaster hier... Beetje tussenin BDO en PDC zou mooi zijn.
quote:
Waarom zijn ze eigenlijk naar een andere zaalquote:
Ze dachten hier meer geld aan te kunnen verdienenquote:Op maandag 6 januari 2020 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zijn ze eigenlijk naar een andere zaal
Veenstra die nog even casual 7 gooitquote:
Gewoon een solidariteitsbeurtje.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Veenstra die nog even casual 7 gooit
Arsenal - Leeds makkerquote:Op maandag 6 januari 2020 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even gluren dan bij Napoli - Internazionale
quote:Op maandag 6 januari 2020 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
Schakel net in bij Hamilton. Mijn god wat is die vent smerig geworden.
Lekker aan je vingers likken bij elke beurt.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
Schakel net in bij Hamilton. Mijn god wat is die vent smerig geworden.
In een statement laat de BDO weten deze stap te moeten maken om een nieuwe toekomst te creëren voor het WK: ,,We zijn enorm dankbaar naar de Lakeside dat we er jarenlang het beroemdste wereldkampioenschap darts hebben mogen houden. Maar de verhuizing naar de O2 Arena is een enorme mogelijkheid.”quote:Op maandag 6 januari 2020 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zijn ze eigenlijk naar een andere zaal
Ze hadden er alleen even best bij mogen vermelden dat het de meterkast van de O2 Arena betrof....quote:Op maandag 6 januari 2020 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In een statement laat de BDO weten deze stap te moeten maken om een nieuwe toekomst te creëren voor het WK: ,,We zijn enorm dankbaar naar de Lakeside dat we er jarenlang het beroemdste wereldkampioenschap darts hebben mogen houden. Maar de verhuizing naar de O2 Arena is een enorme mogelijkheid.”
[ afbeelding ]
Ja, de shemale.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
hierna eerst nog een vrouwenpot voordat Waites - Adams toch?
Ze zitten nu in het bezemhok van de O2 arena? Of hebben ze er meer op het eilandquote:Op maandag 6 januari 2020 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In een statement laat de BDO weten deze stap te moeten maken om een nieuwe toekomst te creëren voor het WK: ,,We zijn enorm dankbaar naar de Lakeside dat we er jarenlang het beroemdste wereldkampioenschap darts hebben mogen houden. Maar de verhuizing naar de O2 Arena is een enorme mogelijkheid.”
[ afbeelding ]
Youquote:Op maandag 6 januari 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zoek een leuke nieuwe serie op Netflix, suggesties
Ze zijn een paar woorden vergeten... (Indigo at the)...quote:Op maandag 6 januari 2020 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zitten nu in het bezemhok van de O2 arena? Of hebben ze er meer op het eiland
driesdehandquote:Op maandag 6 januari 2020 20:41 schreef Slobeend het volgende:
Wie is de andere commentator eigenlijk?
Dat weten we morgen pas ergens (lol).quote:
Ik vond die miniserie met Ali G wel aardig, al duurt het wel even voordat je hem niet meer ziet als Ali Gquote:
Ah jammer, woensdag en donderdag avond mis ik dus hoop op een middagsessie.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weten we morgen pas ergens (lol).
Jij kijkt naar een serie over een joodse spion?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond die miniserie met Ali G wel aardig, al duurt het wel even voordat je hem niet meer ziet als Ali G
Voor Wolfie koop je een kaartjequote:Op maandag 6 januari 2020 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
Het is wel drukker dan verwacht vandaag.
Wat dat betreft is the devil next door wel echt het kijken waard. Alleen een docuseriequote:Op maandag 6 januari 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij kijkt naar een serie over een joodse spion?
Die heb ik gezien ja.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dat betreft is the devil next door wel echt het kijken waard. Alleen een docuserie
en daar hebben we de uitbarsting.quote:
Hij probeerde het vanmiddag wel.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en daar hebben we de uitbarsting.
BDO darten met scholten is net als een nagesynchroniseerde film. Alles even toonloos en zonder enige emotie
Valt ook mee, schakelen tussen 2 camera's die allebei terminaalfaal opgesteld staan.quote:
Ik vind Ali G Sowieso best wel grappigquote:Op maandag 6 januari 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond die miniserie met Ali G wel aardig, al duurt het wel even voordat je hem niet meer ziet als Ali G
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
HARMS GEWONNEN LAS IK.
JAAAAAAAAAAA SPARKY GOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KETTINGGODquote:Op maandag 6 januari 2020 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Ja dat was vanmiddag al snugglesquote:Op maandag 6 januari 2020 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
HARMS GEWONNEN LAS IK.
JAAAAAAAAAAA SPARKY GOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hup hup, nog 1 legje. Ik wil naar bed.
2 kilo wat? Aardappels? Cocaīne?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben net terug uit Roffa. 2 kilo dit keer, kleine lading genot
21.30 naar bedquote:Op maandag 6 januari 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hup hup, nog 1 legje. Ik wil naar bed.
ja kerstvakantie over, 530 wekkertje #kantoorslaaf #FMLquote:
Warren gaat dat 3-0 winnen.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
Warren tegen Hemmelten in de laatste 16 allen. Schreeuwt Endie harder dan het schreeuwmeisje van Warren?
O'Shea was heel goed op World Masters. Daarna heeft ie kennelijk alleen maar bier gezopen.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
Herewini was trouwens erg goed op het WDF WK
Ken je daar al die darters van?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen aardappelen allen. Cocaine idd.
Nee die doen bier drinken en dat is kaolo ranzig aangezien ik geheelonthouder ben samen met J. Derksenquote:Op maandag 6 januari 2020 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
K
[..]
Ken je daar al die darters van?
Maar coke is niet goed voor je toch?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee die doen bier drinken en dat is kaolo ranzig aangezien ik geheelonthouder ben samen met J. Derksen
Ik gebruik ook niet > handel.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar coke is niet goed voor je toch?
Paul Nicholson niet kennenquote:Op maandag 6 januari 2020 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
wie zijn die twee engelse aanelkaarlulpoppen?
nee. Daar is Caster Semenya nog een supermodel bij.quote:
Oh wauwquote:
Ik zit inmiddels met mijn rug naar de tv inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Zit je klaar voor Mario O'Brien @:wimderon ?
Samen met Mardle. Goednieuwsshowaids.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gast moeten ze in Iran dumpen.
Plakken shag onder de oksels, een kut als een vleesetende plant.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Bobby Georgette
Wat een goor zwijn
quote:Op maandag 6 januari 2020 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Bobby Georgette
Wat een goor zwijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |