In een statement laat de BDO weten deze stap te moeten maken om een nieuwe toekomst te creëren voor het WK: ,,We zijn enorm dankbaar naar de Lakeside dat we er jarenlang het beroemdste wereldkampioenschap darts hebben mogen houden. Maar de verhuizing naar de O2 Arena is een enorme mogelijkheid.”quote:Op maandag 6 januari 2020 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zijn ze eigenlijk naar een andere zaal
Ze hadden er alleen even best bij mogen vermelden dat het de meterkast van de O2 Arena betrof....quote:Op maandag 6 januari 2020 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In een statement laat de BDO weten deze stap te moeten maken om een nieuwe toekomst te creëren voor het WK: ,,We zijn enorm dankbaar naar de Lakeside dat we er jarenlang het beroemdste wereldkampioenschap darts hebben mogen houden. Maar de verhuizing naar de O2 Arena is een enorme mogelijkheid.”
[ afbeelding ]
Ja, de shemale.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
hierna eerst nog een vrouwenpot voordat Waites - Adams toch?
Ze zitten nu in het bezemhok van de O2 arena? Of hebben ze er meer op het eilandquote:Op maandag 6 januari 2020 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In een statement laat de BDO weten deze stap te moeten maken om een nieuwe toekomst te creëren voor het WK: ,,We zijn enorm dankbaar naar de Lakeside dat we er jarenlang het beroemdste wereldkampioenschap darts hebben mogen houden. Maar de verhuizing naar de O2 Arena is een enorme mogelijkheid.”
[ afbeelding ]
Youquote:Op maandag 6 januari 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zoek een leuke nieuwe serie op Netflix, suggesties
Ze zijn een paar woorden vergeten... (Indigo at the)...quote:Op maandag 6 januari 2020 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zitten nu in het bezemhok van de O2 arena? Of hebben ze er meer op het eiland
driesdehandquote:Op maandag 6 januari 2020 20:41 schreef Slobeend het volgende:
Wie is de andere commentator eigenlijk?
Dat weten we morgen pas ergens (lol).quote:
Ik vond die miniserie met Ali G wel aardig, al duurt het wel even voordat je hem niet meer ziet als Ali Gquote:
Ah jammer, woensdag en donderdag avond mis ik dus hoop op een middagsessie.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weten we morgen pas ergens (lol).
Jij kijkt naar een serie over een joodse spion?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond die miniserie met Ali G wel aardig, al duurt het wel even voordat je hem niet meer ziet als Ali G
Voor Wolfie koop je een kaartjequote:Op maandag 6 januari 2020 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
Het is wel drukker dan verwacht vandaag.
Wat dat betreft is the devil next door wel echt het kijken waard. Alleen een docuseriequote:Op maandag 6 januari 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij kijkt naar een serie over een joodse spion?
Die heb ik gezien ja.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dat betreft is the devil next door wel echt het kijken waard. Alleen een docuserie
en daar hebben we de uitbarsting.quote:
Hij probeerde het vanmiddag wel.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en daar hebben we de uitbarsting.
BDO darten met scholten is net als een nagesynchroniseerde film. Alles even toonloos en zonder enige emotie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |