Veenstra die nog even casual 7 gooitquote:
Gewoon een solidariteitsbeurtje.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Veenstra die nog even casual 7 gooit
Arsenal - Leeds makkerquote:Op maandag 6 januari 2020 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even gluren dan bij Napoli - Internazionale
quote:Op maandag 6 januari 2020 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
Schakel net in bij Hamilton. Mijn god wat is die vent smerig geworden.
Lekker aan je vingers likken bij elke beurt.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
Schakel net in bij Hamilton. Mijn god wat is die vent smerig geworden.
In een statement laat de BDO weten deze stap te moeten maken om een nieuwe toekomst te creëren voor het WK: ,,We zijn enorm dankbaar naar de Lakeside dat we er jarenlang het beroemdste wereldkampioenschap darts hebben mogen houden. Maar de verhuizing naar de O2 Arena is een enorme mogelijkheid.”quote:Op maandag 6 januari 2020 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zijn ze eigenlijk naar een andere zaal
Ze hadden er alleen even best bij mogen vermelden dat het de meterkast van de O2 Arena betrof....quote:Op maandag 6 januari 2020 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In een statement laat de BDO weten deze stap te moeten maken om een nieuwe toekomst te creëren voor het WK: ,,We zijn enorm dankbaar naar de Lakeside dat we er jarenlang het beroemdste wereldkampioenschap darts hebben mogen houden. Maar de verhuizing naar de O2 Arena is een enorme mogelijkheid.”
[ afbeelding ]
Ja, de shemale.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
hierna eerst nog een vrouwenpot voordat Waites - Adams toch?
Ze zitten nu in het bezemhok van de O2 arena? Of hebben ze er meer op het eilandquote:Op maandag 6 januari 2020 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In een statement laat de BDO weten deze stap te moeten maken om een nieuwe toekomst te creëren voor het WK: ,,We zijn enorm dankbaar naar de Lakeside dat we er jarenlang het beroemdste wereldkampioenschap darts hebben mogen houden. Maar de verhuizing naar de O2 Arena is een enorme mogelijkheid.”
[ afbeelding ]
Youquote:Op maandag 6 januari 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zoek een leuke nieuwe serie op Netflix, suggesties
Ze zijn een paar woorden vergeten... (Indigo at the)...quote:Op maandag 6 januari 2020 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zitten nu in het bezemhok van de O2 arena? Of hebben ze er meer op het eiland
driesdehandquote:Op maandag 6 januari 2020 20:41 schreef Slobeend het volgende:
Wie is de andere commentator eigenlijk?
Dat weten we morgen pas ergens (lol).quote:
Ik vond die miniserie met Ali G wel aardig, al duurt het wel even voordat je hem niet meer ziet als Ali Gquote:
Ah jammer, woensdag en donderdag avond mis ik dus hoop op een middagsessie.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weten we morgen pas ergens (lol).
Jij kijkt naar een serie over een joodse spion?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond die miniserie met Ali G wel aardig, al duurt het wel even voordat je hem niet meer ziet als Ali G
Voor Wolfie koop je een kaartjequote:Op maandag 6 januari 2020 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
Het is wel drukker dan verwacht vandaag.
Wat dat betreft is the devil next door wel echt het kijken waard. Alleen een docuseriequote:Op maandag 6 januari 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij kijkt naar een serie over een joodse spion?
Die heb ik gezien ja.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dat betreft is the devil next door wel echt het kijken waard. Alleen een docuserie
en daar hebben we de uitbarsting.quote:
Hij probeerde het vanmiddag wel.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en daar hebben we de uitbarsting.
BDO darten met scholten is net als een nagesynchroniseerde film. Alles even toonloos en zonder enige emotie
Valt ook mee, schakelen tussen 2 camera's die allebei terminaalfaal opgesteld staan.quote:
Ik vind Ali G Sowieso best wel grappigquote:Op maandag 6 januari 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond die miniserie met Ali G wel aardig, al duurt het wel even voordat je hem niet meer ziet als Ali G
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
HARMS GEWONNEN LAS IK.
JAAAAAAAAAAA SPARKY GOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KETTINGGODquote:Op maandag 6 januari 2020 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Ja dat was vanmiddag al snugglesquote:Op maandag 6 januari 2020 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
HARMS GEWONNEN LAS IK.
JAAAAAAAAAAA SPARKY GOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |